تعداد بازدید: 3445

توصیه به دیگران 7

پنجشنبه 5 خرداد 1390-22:26

بنشينيد آقا!

...پس از اظهارات سردار علي ميرشکار درباره جريان انحرافي، عليرضا جانبازي-مديرکل امور اجتماعي استانداري مازندران-از ميان جمع برخاست و گفت:نقد منصفانه داشته باشيد سردار و ميرشکار هم با دست او را به نشستن فراخواند و گفت:بنشينيد آقا!


پيش از ظهر پنج شنبه همايش ياوران ولايت با حضور استاندار،برخي مديران کل ايثارگر،فرماندهان دفاع مقدس و خانواده هاي شهدا،ايثارگران و جانبازان در سالن شرکت گاز استان برگزار شد.

بر اساس شنيده هاي مازندنومه،در اين مراسم ابتدا عرب مقصودي-مديرکل شرکت گاز استان به حاضران خيرمقدم گفت و سپس واحدي-مديرکل بازرسي استانداري-سخنراني کرد.

در ادامه سردار ميرشکار-مدير کل حفظ آثار و ارزش هاي دفاع مقدس استان- پشت تريبون آمد و ضمن بيان اين که عمل به فرامين ولايت بايد از حالت شعار به عمل درآيد، به اظهارات چندي پيش رييس جمهوري در مورد رابطه پدر و فرزندي او با رهبري،خرده گرفت و گفت:بعضي از آقايان در عمل پيرو ولايت نيستند و تنها شعار مي دهند.

اين فرمانده سال هاي دفاع مقدس ضمن انتقاد از دفتر رييس جمهوري، تصريح کرد که جريان انحرافي مانع تحقق رابطه پدر و فرزندي احمدي نژاد با مقام معظم رهبري است.

بر اساس اين گزارش،در اين هنگام عليرضا جانبازي-مديرکل امور اجتماعي استانداري مازندران-از ميان جمع برخاست و گفت:نقد منصفانه داشته باشيد سردار و ميرشکار هم با دست او را به نشستن فراخواند و گفت:بنشينيد آقا!

در اين لحظه جانبازي خواست مراسم را ترک کند که عرب مقصودي وساطت کرد و او در قسمت انتهايي سالن نشست.

بر اساس اين گزارش،مديرکل امور اجتماعي استانداري پس از شنيدن خبر ورود استاندار،به استقبالش رفت و ماجرا را براي او تعريف کرد.

پس از حجت الاسلام ابراهيمي-مديرکل ارشاد استان- طاهايي به ايراد سخنراني پرداخت و در صحبت هايش از حريم ولايت دفاع  و از حماسه سازان 8 سال دفاع مقدس قدرداني کرد.

در پايان مراسم نيز به برخي ايثارگران سال هاي جنگ لوح قدرداني داده شد.در اين حين لوحي را نيز استاندار امضا زد و به دست سردار ميرشکار داد تا به جانبازي اهدا شود که اين کار باعث خنده حاضران شد.

گفتني است در پايان همايش از پژوهش واحد تحقيق وپژوهش صدا و سيماي مرکز مازندران رونمايي شد.

تقي صمدي-قائم مقام صدا وسيماي مرکز مازندران-درباره اين پژوهش گفت:تحقيق 1200 صفحه اي "مردي از خطه مبارک"به زندگي و مبارزات سردار شهيد حاج حسين بصير مي پردازد که 6 ماه براي انجام آن وقت صرف شده است.

صمدي تصريح کرد:از اين پژوهش ارجمند،يک فيلم تلويزيوني در مرکز مازندران توليد خواهد شد.


  • يکشنبه 30 بهمن 1390-0:0

    اقای جانبازی چطور روش میشه تو همچین جلسه ای شرکت کنه. ایشون باید بره تدریس دروس پرورشی. نمیدونم یه ادم ... چطور سر از استانداری در اورد.

    • دوشنبه 21 آذر 1390-0:0


      دوستان عزیز...جانبازی انسانی ارزشی وحق گراست وبه گفته برحق یکی ازدوستان اگرمیخاست تاالان امسال...بایدنگهبان درخانه اوبودند.بایدبامستندات وعاقلانه قضاوت کرد..........تخریب علیه این مدیرمردمی زیاداست ومردم خودبایدهوشیارباشند.

      • هزار سنگر پاسخ به این دیدگاه 0 0
        سه شنبه 10 خرداد 1390-0:0

        باسلام البته شکی نیست زنده نگاه داشتن یاد شهید کمتر از شهادت نیست- استاندار با کدام انگیزه توصیه های مسولان ارزشی استان را در مورد حمایت از جریان انحرافی گوش کرده وامضا نزد ند- آقایان استانداران یادشان هست امضای 13 تن از استانداران در خصوص حمایت جریان انحرافی منظور جن گیران واقعی دوستان فراموش کردید جریان انحرافی مشاور اعظم اقای دولت در خصوص ستاد غیر قانونی در استانداری ها در کل کشور برای گرفتن کرسی مجلس /جدی نگیرید- اوضاع واحوال اقا استاندار این گونه است خدا به داد بعضی از مدیر کل این استان برسد خدا رو شکر که این شخص مدیر کل آموزش وپرورش نشد آقا رحمتی عزیز یاد سخن شهیدی آمدم که می گفت بعد از جنگ ادم ها به چند دسته تقسیم می شوند با شرح حالی که شما از سابقه قبلی اقا جانبازی به گوش همه رساندید شما فکر می کنید ایشان از کدام دسته است اقا استاندار را نمی گویم

        • يکشنبه 8 خرداد 1390-0:0

          ما تو جبهه جانباز دیدیم جانبازی ندیدیم اقای رحمتی اهل جبهه و جنگ نیستی

          • مهران مازني پاسخ به این دیدگاه 0 0
            شنبه 7 خرداد 1390-0:0

            سال هاست كه مردم كشور هاي توسعه يافته هدف هاي زندگي اشان را تعين كرده اند ، حسب برنامه ها و فعاليتهاي اشخاص و احزاب با آنها همراهي مي كنند و در زمان پيروزي جشن مي گيرند و در زمان شكست به بررسي دلايل آن مي پرددازند و براي رفع نواقص مي كوشند .
            اما ما چه مي كنيم !!!!!


            در زمان انتخابات به دنبال دوستان خود مي رويم و بعد از آن به همراه برندگان .

            • شنبه 7 خرداد 1390-0:0

              آقای جانبازی از نیروهای پیامی لشکر 25 کربلا ، جانباز جنگ تحمیلی،جانشین گردان صاحب الزمان در دفاع مقدس و از حامیان همیشگی ولایت بوده و هستند.
              و اگر در فعالیت خود در سپاه ادامه میدادند چه بسا امثال میر شکارها جرات حرف زدن در مقابل ایشان را پیدا نمیکردند

              • شنبه 7 خرداد 1390-0:0

                مشایی هر چه باشد هم استانی ماست باید از او حمایت کرد.

                • شنبه 7 خرداد 1390-0:0

                  مهمترین مشکلات مردم گرانی و بیکاری و ازدواج و ترافیک است نه مشایی و بقایی.آقایان بجای قهر و آشتی بروند این چیزها را درست کنند.بعد هم اینکه نمیشود گفت احمدی نژاد خوب است و مشایی بد.احمدی نژاد شدیدا از مشایی حمایت میکنند.آقایانی که به او رای دادند چطور این تناقض را حل میکنند؟پشیمانید از رای دادن تان؟اگر از مشایی می گویید باید از رییس جمهور هم بگویید وگرنه قضاوت تان ناقص است.اون همه کاره نهاد ریاست جمهوری است و احمدی نژاد دوم است.

                  • شنبه 7 خرداد 1390-0:0

                    پارسال حرف از موسوی و کروبی بود حالا مشایی و بقایی!مملکت به کار و تولید نیاز دارد نه بازیهای سیاسی.راستی فردا نوبت کیست؟

                    • شنبه 7 خرداد 1390-0:0

                      ... گمان كرده بود همه استان را گرفته است حالا كه دستش رو شد بعد از اين چه خواهد كرد ؟

                      • شنبه 7 خرداد 1390-0:0

                        به به از این همه اتحاد و دوستی در استان.راستی چرا برخی سایتها خبر شما را زده اند و منبع خبر هم ذکر نکرده اند.بروید ببینید.سایت ... هم زده .

                        • شنبه 7 خرداد 1390-0:0

                          این سایت خبر رو از شما دزدیده منبع نزده
                          http://www.shomaleemrooz.com/index.php?option=com_content&view=article&id=4583

                          • جمعه 6 خرداد 1390-0:0

                            دوسه خطی و به دوسه روز پیش ذیل افاضات جناب ابراهیمی معاون محترم سیاسی استاندار نوشتم که عدم درج ان شگفتی مرا در بر داشت اما به مجال باز امده دریغم امد که تکرارش نکنم و نگویم که خرده گیران بر گروه انحراف همینانی اند که تا به امروز سینه سپر میکردند و از مجموعه دولت دفاع جانانه می نمودند و امروز که نوبت به ذم اش رسید نوحه را تغیر دادند......پس اگرچه ایراد بسیارم است بر اصرار امثال ابراهیمی و جانباز و دیگری و دیگرانی که همچنان بر سلامت رای و نظر دولتیان صدر نشین تاکید میورزند(و ظاهرا چاره ای هم ندارند؟) اما منتقدان تا به حال کجا تشریف داشتند که بیتی بیاورند از مثنوی هفتاد من اعمال مشعشع امثال مشائی؟ و چرا می خواهیم با اینگونه حضور مقطعی سیاسی سهم رانت خود را حفظ کنیم؟ کاش بجای ذکر و تسبیح تعاقب نمازهامان می امدیم وصیت نامه شهدایمان را میخواندیم و طلب مغفرت میکردیم....کاش....کاش...

                            • پنجشنبه 5 خرداد 1390-0:0

                              ریزه خوار سفره انحراف باید از یادگار هشت سال دفاع مقدس ناراحت شود


                              ©2013 APG.ir