تعداد بازدید: 4833

توصیه به دیگران 3

سه شنبه 31 خرداد 1390-8:27

نريمان:ورود دوباره به مجلس،ارزش تهمت و افترا را ندارد

در گفت و گو با نماينده بابل در مجلس مطرح شد:برخي افراد که از فتنه صحبت مي کنند،نظرشان را درباره جريان انحرافي هم بگويند/ با دانشگاهي غیر انتفاعی که جزء دانشگاه های نمونه کشور است، خطی و جناحی برخورد می کنند /دانشگاه علوم و فنون محصول دوره اصلاحات نیست بلکه محصول اهتمام بابلی های دانش دوست و علم پژوه است/رييس هیات موسس دانشگاه علوم و فنون مازندران ، نماینده ولی فقیه است.


نماینده مردم بابل در حاشیه برگزاری مراسم افتتاح رسمی دفتر بنیاد نخبگان مازندران در ساری،راجع به اظهارنظرها درباره کانون فتنه بودن دانشگاه علوم وفنون بابل به خبرنگار مازندنومه گفت: برای اتفاقی که 12 اسفندماه رخ خواهد داد ، از این موضع گیری ها بیشتر می بینیم .

محسن نریمان اظهار داشت: کسانی به دنبال متصل شدن به جریان قدرت – ثروت هستند که این موضوع از دیدگاه رهبری ، مذموم است.

وی یادآور شد: این عده ، مرتب براي تغییر مسئولان اقدام می کنند و افرادی از نزدیکان خود را به سمت ها می گمارند و به دنبال این هستند که قدرتی به دست بیاورند و در زمان نزدیک به انتخابات هم این کار را شدت می دهند تا از منابع قدرتی نزدیک به خود استفاده کنند.

 نریمان افزود: بعضی ها برای به دست آوردن آبروی از دست رفته و ارائه نکردن خدمات و وظایف درست ، ممکن است مانند غریق که برای نجات خود به هر چیزی چنگ می زند ، راه تهمت و افترا در پیش گرفته و بخواهند زمینه ای برای خود بسازند تا ذهن مردم را مسائل دیگری معطوف کنند تا از خودشان سوال نشود که در این مدت چه خدمات ارزشمندی برای ملت انجام دادید.

 وی افزود: اگرچه نمایندگان در اظهار نظر آزاد هستند ولی همیشه هتک حرمت و برخوردهای ناجوانمردانه محکوم است و باید سئوال کرد که موضع این گونه افراد نسبت به منحرفان چیست ؟

نریمان تصریح کرد: اگر از فتنه صحبت می کنند راجع به جریان انحرافی که در دولت اتفاق افتاد و منحرفان که مورد بغض بخشی از اصولگرایان هستند هم موضع را مشخص کنند.

 نماینده مردم بابل در پاسخ به این سوال ما که آیا فردی از نمایندگان مازندران بوده که از گروه انحرافی دفاع کند ، اظهار داشت: سوال بسیار خوبی است چراکه عده ای برای اینکه پاسخ این سوال را ندهند ادعاهای واهی می کنند چون ممکن است در پاسخ به این سوال لغزیده و دچار مشکل شوند چراکه نمی توانند پاسخگو باشند.

 وی افزود: برخی از نمایندگان استان همسو و هم جهت با این جریان بوده و البته در مقام دفاع از آنها هم برآمده اند.

وی با بیان اینکه به خاطر یک دانشگاه ایرانیان ، تمام خدمات و ارزش های پژوهشی ، علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد را زیر سوال بردند ، یادآور شد: با دانشگاهي غیر انتفاعی که جزء دانشگاه های نمونه کشور است، خطی و جناحی برخورد می کنند و مردم سوال می کنند افرادی که این گونه موضع می گیرند فارغ التحصیل کجا هستند و در کدام آزمون دکترا قبول شده اند که اعلام می کنند ما دکتر هستیم؟!

 وی افزود: به هر صورت مردم باهوش هستند و می دانند این موضع گیری ها سیاسی و مقطعی است.

نریمان با اشاره به اینکه دانشگاه علوم و فنون مازندران قریب به 20 سال است که فعالیت می کند ، اظهار داشت: این پایگاه علمی به هیچ وجه محصول دوره اصلاحات نیست بلکه محصول اهتمام بابلی های دانش دوست و علم پژوه است.

وی افزود: متاسفم بعضی ها با کج اندیشی و رفتارهای جناحی ، این افتخار بالنده مردم شریف بابل را خدشه دار می کنند.

 نریمان تصریح کرد: نمی دانم ورود مجدد به مجلس چه اندازه ارزش دارد که باید حتما از مسیر گناه ، تهمت و افترا عبور کنند تا به مقصد خود برسند.

 وی با بیان اینکه تعجب می کنم چه گونه به همین راحتی تهمت می زنند، گفت: واقعا نمی دانند که دکتر جاسبی همین چند روز قبل با کسب مجدد اعتماد مقام معظم رهبری مجددا عضو شورای انقلاب فرهنگی شد؟ يا واقعا نمی دانند ریاست هیات موسس دانشگاه علوم و فنون مازندران ، نماینده ولی فقیه است؟

نماینده مردم بابل با بيان اين که ما در موقعیتی قرار گرفتیم که باید تاوان نادانی های دیگران را بدهیم ؛یادآور شد: دانشگاهی که قریب 40 نفر نیرو دارد که حدود 13 نیرو هم خدماتی هستند به یکباره با این تهمت مواجه می شود که فقط در سال گذشته 20 نفر از فتنه گران را جذب کرده است.

وی تصریح کرد: برای مسئولان دانشگاه علوم و فنون این حق محفوظ است که طرح دعوی در مراجع قضایی کنند.

 نریمان افزود: از خداوند کریم می خواهم که ما را از شر منحرفان در امان بدارد و با توکل به حضرت حق به کار علمی خود ادامه می دهیم و به داوری مردم شریف و هوشمند اعتماد داریم.

 شایان ذکر است در حاشیه همین مراسم از دیگر نماینده بابل هم خواستیم تا اگر نسبت به ادعاهای خود مستنداتی دارد برای انتشار در اختیارمان بگذارد.

 علی کریمی فیروزجایی در پاسخ به این خواسته خبرنگار ما گفت: سند من همان احکام دادگستری مربوط به اتفاقات سال 88 است.

وی برای این پرسش که آیا افراد مورد نظر وی در ماه ها و هفته های اخیر حرکات فتنه گرانه ای داشته اند ، پاسخی نداد.


  • شنبه 4 تير 1390-0:0

    بـابــل بـزرگ ، نماینده ایی بـزرگ میخواهد
    بـابــلی با ایمان . . نریمان..نریمان

    • چهارشنبه 1 تير 1390-0:0

      این آقای کریمی اززمانی که اومده کارهای زیادی درسطح شهربابل انجام داده ازجمله خدمات بزرگ این مرد برکنارکردن انسانهای خدوم درسطح کلیه ادارات وگماشتن آدمهایی... متاسفم وهزارافسوس

      • مهندس روح الله _ بـابــل بـزرگپاسخ به این دیدگاه 0 0
        چهارشنبه 1 تير 1390-0:0

        در جواب علی آقا که در پایین نظر داده اند و از سر بی اطلاعی یا هرچیز دیگر فرمودند دانشگاه صنعتی نوشیروانی که به گفته خیلی ها بهترین دانشگاه خطه شمال کشور میباشد با تلاش های کریمی به اینجا رسیده ! علی آقای گل که امیدوارم بـابــلی نباشی و کسی غیر بـابــلی این حرفهای بی اساس و ابتدایی رو زده باشد ، باید خدمت شریفت عرض کنم دانشگاه صنعتی بـابــل قدمتش به اندازه طول عمر جناب کریمی و امثال کریمی میباشد و آن زمانی که ایشان نمیدانستند دانشگاه چه جور جایی میباشد دانشگاه صنعتی ( نوشیروانی ) بـابــل مثل یک نگینی در خطه شمال کشور میدرخشید . خدا حفظ کند نمایندگان و مسئولین قبلی را که در شکوفایی و درخشندگی هرچه بیشتر این دانشگاه زحمت کشیده اند. در ضمن کریمی ... دانشگاه علوم فنون که اولین دانشگاه غیر انتفاعی کشور و یکی از بهترین آنهاست نمیباشد و بنده نمیدانم ایشان چطور به خود اجازه میدهد در مورد یه همچین دانشگاهی اینگونه صحبت کند؟ بنده فقط برای خودم متاسفم که بـابــل بـزرگ ما...

        • علیرضا شهیری طبرستانیپاسخ به این دیدگاه 0 0
          چهارشنبه 1 تير 1390-0:0

          من افتخارداشتم جندین سال دراستانداری ودانشگاه علوم وفنون مازندران درخدمت آقای مرتضی حاجی ومهندس نریمان بودم وجز صداقت وکارگشایی ومردم دوستی وتدین ازاین بزگواران ندیدم. خوشبختانه به دکترکریمی رای ندادم ونی دانم خاستگاه فرهنگی واجتماعی شان ازدوران نوجوانی و.... چیست؟ ولی می دانم بسیارکوچکترازآن است که بخواهد بااین دوعزیز مقایسه شود. اساسا" قیاس آنها با کریمی قیاس مع الفارق است. باشناختی که من ازدانشگاه علوم وفنون دارم این دانشگاه دارای دانشجویان بسیار باهوش ،روشنفکروآگاه است وکارکنانی شریف وممتازی دارد.اعضای هیات موسس وامنای آن جملگی ازمفاخرعلمی واجرایی کشورند ودرراس آن مردی جلیل القدر وشایسته به نام حجت الاسلام سلیمانی نشسته که نمایندگی مقام معظم رهبری رادراستان سیستان وبلوچستان رابردوش می کشد. تاآنجایی که من باخبرم بعدازانتخابات 88حتی یک نیروهم جذب نشده، چه رسدبه 20 نیرو واقعا" نمی دانم که دکتر چرا این دروغهاراگفته ومردبزگی چون حاجی را منحرف خوانده؟ احتمالا" این حرفها مصرف انتخاباتی داشته واز آن بالا تر،نشاندهنده ... ایشان است. ... دکترکریمی باید نمایندگی مجددمجلس .... مردم داوران باانصافی هستند

          • شهروند بابلي پاسخ به این دیدگاه 0 0
            چهارشنبه 1 تير 1390-0:0

            با سلام و خسته نباشيد من به عنوان يک مازندراني و اهل بابل و مقيم تهران از آقاي کريمي يک سوال دارم به عنوان کسيکه در دوره قبل به ايشان اعتماد کرديم و راي داديم . آقاي کريمي شما در اين مدت نمايندگي چه کاري براي بابل انجام دادين که الان مياين درباره مسائلي اظهار نظر مي کنيد که هيچ منفعتي براي هيچ بابلي و شهر بابل نداره يعني شما همه کار براي بابل انجام داديد و فقط مونده اين کار که اونم انجام داديد . برادر دست بردار از اين کارها من درباره آقاي نريمان نظر نمي دهم و لي به يک حرف ايشان استناد مي کنم و مي گويم نمی دانم ورود مجدد به مجلس چه اندازه ارزش دارد که باید حتما از مسیر گناه ، تهمت و افترا عبور کنند تا به مقصد خود برسند.
            . يا علي

            • بـابــلی ها حواستان را جمع کنید پاسخ به این دیدگاه 0 0
              سه شنبه 31 خرداد 1390-0:0

              امیدوارم مردمان شریف بـابــل اشتباهی را که سال گذشته انجام داده اند ، 12 اسفند 90 مرتکب نشوند و جواب دندان شکنی به شخصی که فقط قصدش خیانت به بـابــل و بـابــلی بود دهند و نگذارند یک ... با قدمت ، تاریخ و عظمت بـابــل بازی کند

              • متولد بندپي اهل سوادكوه مقيم تهرانپاسخ به این دیدگاه 0 0
                سه شنبه 31 خرداد 1390-0:0

                ... و ... ابروي همه نمايندگان مازندران را در طول تاريخ برده اند . باور بفرمائيد ما كه در تهران ساكن هستيم از اظهار نظرهاي نپخته سياسي و بعضا غير تخصصي اين دو تا بابا در بين همكاران با سابقه هاج و واج مي مانيم .آن از ... كه يك سال... بود و همه چيز را مي دانست الا مسئله .... اينم ... كه خود را تئوريسين ... مي داند كه با امدنش فقط سرو صدا در ... و نارضايتي اقشار تحصيلكرده از آن نهاد راديديم با هزار حرف و حديث .من از بند پئياي عزيز مي خوام در انتخابشان تجديد نظر كنند.

                • سه شنبه 31 خرداد 1390-0:0

                  ... می خواهد برای بزرگ شدن کار برادر حاتم طایی را انجام دهد .او در دوره قبل با حیله ونیرنگ وارد مجلس شد وحتی طائفه بزرگ وفهیم ...را اغفال نمود.اما هم اکنون برای اینکه از حمایت از گروه انحرافی فرار کند برابر فتنه حرافی می کند یا چون... حذفش کردندبدنبال وجه سازی می رود.

                  • سه شنبه 31 خرداد 1390-0:0

                    آقاي كريمي در رزومه كاريت بود كه عضو هيئت علمي دانشگاه آزاد اسلامي واحد گرمسار هستي - از قضا دانشجوي دكتري دانشگاه آزاد اسلامي علوم تحقيقات هستي اونم در رشته ي عجيب و غريب و غيرمرتبط زبانشناسي همگاني -حالا كه منبع نون خوردنت عوض شد نسبت به سفره ي قبليت (دانشگاه آزاد جاسبي ) بدوبيرا ميگي

                    • سه شنبه 31 خرداد 1390-0:0

                      من فقط میگم خوش بحالتون بابلیهای عزیز که نماینده ای مثل نریمان دارید! نه خیال کنین که حرفم مربوط باشه به این مبحث و مثلا فتنه گران چی میگن و منحرفین چی - من این رادمرد و نماینده واقعی شمارو میشناسم - از زمان مسئولیتش در استانداری مازندران که چه نازنین ادمی بود با صداقت تام و تمام . حالا باید همچنان قدردان امثال او باشیم که بهرحال چه نماینده بابل باشه یا ساری انسان مومن و معتقد و شریفیه که از شرافت دفاع میکنه...خوش به شما واقعا

                      • سه شنبه 31 خرداد 1390-0:0

                        جناب آقاي نريمان شما در بابل چه كاري بعنوان نماينده انجام داده ايد ليست اعضاي هيات علمي و سوابق سياسي آنان را در سايت منتشر كنيد تا مفهوم فتنه مشخص گردد ما از فعاليت هاي آموزشي و پژوهشي در شهرمان افتخار ميكنيم چه حوزه هاي علميه و چه دانشگاهاي متعدد.اما دانشگاه علوم و فنون در مقابل دانشگاه نوشيرواني خيلي كوچك است كه از تلاش هاي دولت و كريمي است.

                        • سید علی اکبر فیروزمنشپاسخ به این دیدگاه 0 0
                          سه شنبه 31 خرداد 1390-0:0

                          دکتر علی شریعتی که سالگرد ارتحالش در همین چند روز گذشته بود یه جمله بسیار پرمعنا و کنایه ایی داره. . .
                          دکتر شریعتی میگه : درد من حصار برکه نیست ، درد من زیستن با ماهیانیست که فکر دریا به ذهنشان خطور نمیکند .
                          باور کنید الآنم درد ما بـابــلی ها شده عین درد دکتر شریعتی عزیز..درد نماینده ایی که جای تفکر و اندیشیدن برای پیشرفت و حرکت رو به جلوی بـابــل بـزرگ فقط به فکر کوبیدن و خراب کردن افراد متشخص و تحصیل کرده و در کل شهرستان بـابــل میباشد.. آخرین تخریب و حمله او هم به آحاد تحصیل کرده ، دانش ، علم و دانشگاه بوده .. دانشگاهی که یکی از افتخارات خطه سرسبز مازندران بوده و نماینده مردمان شریف و فهیم بـابــل که واقعا متاسفم یه همچین شهرستانی باید دارای یک نماینده ایی باشد که نه تنها کاری برای سربلندی و اقتدار بـابــل انجام نداد بلکه ضربات جبران ناپذیری را بر پیکره بـابــل وارد کرد ، ضرباتی که در طول این 30 سال بعد از انقلاب کسی حتی جرات فکر کردن به آن را هم نداشت و این آقا در مدت 3 ، 4 سال .......


                          ©2013 APG.ir