تعداد بازدید: 3863

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 23 مرداد 1390-15:40

مدعي اصولگرايي،مشاور ويژه نامه روزنامه ايران شد

متاسفانه نام  يكي از مدعيان اصولگرايي، به عنوان مشاور اين ويژه نامه آمده است که البته وي در اقدامي رو به جلو همکاري خود را با اين ويژه نامه تکذيب کرده است،اما عکس کنار اين مطلب نشان مي دهد وي جزو گروه مشاوران خاتون بوده است.


روزنامه دولتي ايران در ويژه‌نامه رايگان خود با عنوان خاتون ، چادر مشكي را پديده‌اي نامتناسب با زنان و دختران ايراني كه از سوي ناصرالدين‌شاه قاجار به زنان تحميل شده، معرفي كرد.اين ويژه نامه روز شنبه در تهران وامروز در شهرستان ها توزيع شد.

به گزارش مازندنومه، اين ويژه نامه در مصاحبه با مهدي كلهر مشاور معزول رسانه‌اي رئيس‌جمهوري، رنگ مشكي چادر را "متكبرانه " ناميده و آن را حاصل تحميل شاهان قاجار به زنان و دختران ايراني دانسته است كه از مجلس عياشي شبانه در اروپا بيرون آمده است.

 متاسفانه نام مجتبي زارعي- يكي از مدعيان اصولگرايي- به عنوان مشاور اين ويژه نامه آمده است که البته وي در اقدامي رو به جلو همکاري خود را با اين ويژه نامه تکذيب کرده است،اما عکس کنار اين مطلب نشان مي دهد وي جزو گروه مشاوران خاتون بوده است.

در بخشي از اين ويژه نامه جنجالي که باعث شکايت مدعي العموم از سرپرست روزنامه ايران شده، آمده است : از سفرهاي اروپايي ناصر الدين شاه؛ شب كه به مجلس عياشي در اروپا مي‌رفت، مي‌ديد آنجا لباس مردها مشكي است. كلاه سيلندري مردها مشكي است و زن‌ها هم با لباس مشكي مي‌آيند. اين به نظرش آمد كه يك نوع سنگيني و وقار دارد وگرنه در اسلام به صراحت داريم كه رنگ تيره مكروه است. اين رنگ مشكي متكبرانه را ناصرالدين شاه آورد. خدا لعنتش كند. همين‌جور آتش به قبرش ببارد. خيلي مرد ملعوني است. "

تاسف بارتر آنكه در اين ويژه نامه،چادر مشكي به عنوان پوشش اشرافي كه بازمانده شاهان قاجاريه است، ناميده شده و در اظهار نظر ديگري كه در تقابل صريح و جدي با نظر تمام مراجع، علما و بزرگان است، چادر مشكي را بدترين پوشش در زمينه فلسفه حجاب ناميده و قانون حجاب و عفاف را با "ياساي چنگيز " -فرمانده خونخوار مغول- مقايسه كرده است.

اين در حاليست که مقام معظم رهبري با صراحت فرموده اند : "مردم ما چادر را انتخاب كرده‏اند. البته ما هيچ وقت نگفتيم كه «حتماً چادر باشد، و غيرچادر نباشد.» گفتيم كه «چادر بهتر از حجاب‌هاى ديگر است.» ولى زنان ما مى‏خواهند حجاب خودشان را حفظ كنند. چادر را هم دوست دارند. چادر، لباس ملى ماست. چادر، پيش از آن‏كه يك حجاب اسلامى باشد، يك حجاب ايرانى است. مال مردم ما و لباس ملى ماست."

حال مجتبي زارعي كه خود را اصولگرا مي داند و بارها افراد اصولگراي استان را با دلايل واهي زير سئوال برده است پاسخ دهد چگونه مشاوره چنين ويژه نامه اي را پذيرفته است كه به مباني حجاب و عفاف كاملا توهين كرده است؟

البته در ماه هاي گذشته که اصولگرايان واقعي از جريان انحرافي زاويه گرفته اند،در سايت اين مدعي اصولگرايي حتي يک جمله عليه اين جريان مطلب و خبري انتشار نيافته که اين موضوع هم تامل برانگيز است!


  • سه شنبه 25 مرداد 1390-0:0

    وقتی در همه حال خدا ویاد خدا نباشد وتهمت زدن وریختن ابروی مومنان مثل اب خوردن شود این هم جوابشه بالاخره یک روزی کندش در میاد امروز در خصوص انحرانفی بودن این فرد فردا در خصوص هیت علمی شدنش در مهمترین دانشگاه کشور وفردا ها ی دیگر در خصوص زدوبندها در وزارتخانه و÷ول بیت المال را به تاراج بردن وغیره مهدی جان بیا که وضع عدالت وخیمه

    • دوشنبه 24 مرداد 1390-0:0

      مي گويند این ويژه نامه در دوران بهداد در ایرنا کلید خورده و الان چاپ شده.آن موقع که بهداد در ایرنا بوده از اين فرد درخواست مشاوره کرده چون باهاش دوسته. الان که کار بیخ پيدا کرده مي گويد کار من نیست.دست اندرکاران ويژه نامه که الکي اسم کسی را به عنوان مشاور نمي زنند.دم خروس جريان انحرافی معلوم شد و اصولگرايي اینها زير سئوال رفت.

      • دوشنبه 24 مرداد 1390-0:0

        آقا اين اصولگرانماها و شبه اصولگراها قفط بلدند دنبال دو دستگي در استان باشند.آخرین نمونه اش همین سایتهای مجازی است که شما رفتید انجمن درست کردید اما اونها پشت سر شما رفتند با یک کلمه مستقل یارگیری کنند که مثل...توی گل گیر کردند و مسخره خاص وعام شدند چون هیچکس از آنها حمایت نکرد و یکی دو سایتی که خبر آنها را کار کرده بودند در انتخابات شما حاضر شدند و رای دادند!!این قضیه نشلان داد اینها پایگاه مردمی در استان ندارند و بیخودی دارند زور می زنند و کاندیدای این ها هم رای نخواهد آورد چون ساروی ها هیچوقت به نظامیها رای نداده اند.

        • امیر مهدیپاسخ به این دیدگاه 0 0
          دوشنبه 24 مرداد 1390-0:0


          از کشف حجاب تا حجاب زورکی در روزهای اخیر برخی جراید و سایت ها مطلبی را از مصاحبه حجت السلام جعفر شجونی عضو جامعه روحانیت تهران برجسته کردند که ایشان گفته اند ((همانطور که رضا خان چادر وحجاب زنان را زورکی برداشت باید زورکی سر زنان چادر گذاشت)) این سخنان در حالی از سوی یک روحانی که لباس نبی خدا را برتن پوشیده است برزبان رانده می شود که احساس می گردد درعصر بدوی زندگی می کند اگر قرار باشد دین خدا با تحمیل و اکراه باشد خداوند خود قادر بوده است و دیگر نیاز به زبان سوزاننده و بنیان برانداز شمایان نبود واگر محبت رسول اکرم(ص) نبود پیامبر خدا هرگز رسالت را به اتمام نمی رساند، در سیره رسول خدا(ص) مهر وعطوفت و انسانیت ،حلقه های انسانی را به دورش نزدیک تر می ساخت تا جایی که او قبل ازبعثت در دلهای مردم خسته از عصر جاهلیت برانگیخته شده بود .حضرت آقا! حجاب امری ضروری است و متاسفم که بدلیل کم کاری و سهل انگاری دستگاههای فرهنگی ،نیروی انتظامی و ستاد احیا، شما با لباس دین بجای آنها باطوم برداشته اید و اگر با زبان زور وسرنیزه حجاب درست شدنی بود که آن را درابتدای انقلاب آزموده اید وآیا خود را از امام (ره) بالاتر می دانید که هرگز با زبان تند وزور سخن نگفته است واینگونه بر کرسی آتشین تکیه زده و فرمان می دهید .آقای شجونی ‍‍! ‍ اظهارات جنابعالی نه تنها حجاب را حتی در ظاهر آن تحکیم نمی سازد بلکه خوراک رسانه های معاند و مجامع حقوق بشری را فراهم می سازد که هر روز به این بهانه مردم مظلوم ایران را در تحریم های کمرشکن وبنیان برانداز قرار داده اندو فشار معیشت را برآنها دو چندان ساخته است آحاد افراد جامعه مومن و خداجو هستند زنان محجبه دهها برابر آن چه که در خیابان ها ملاحظه می کنید در خانه ها هستند، چرا بادیدن چند نفر بدحجاب و هنجار شکن سیف الاسلام شده اید؟! مگر در راهپیمایی ها خواهران مومنه و با حجاب را نمی بینید که چشم دشمنان را خیره ساخته است آقای شجونی ،برای دفاع از یک آرمان دینی خود را با رضا خان ملعون همطراز ساخته اید در حالی که کشف حجاب رضا خان برای برداشتن چادر ازسر مادران همین نسل کنونی بوده که شما امروز می خواهید بازور چادر برسر آنها بگذارید‍‍!‍!‍! رضا خان با زور سرنیزه نتوانست حجاب را از سر زنان مسلمان و مومنه بردارد اما امروز پس از سی سال پیروزی انقلاب اسلامی شما می فرمایید حجاب را به زور بر سر زنان بگذاریم !! چه شده است ؟ که ما باید با زور چادر برسر زنان بگذاریم ! پاک کردن اصل مسئله روش افراد ناتوان از پاسخگویی است وآیا تا به حال از خوتان سوال کردید چرا در جامعه برخی افراد با حجاب نادرست در انظار عمومی ظاهر می شوند؟ دلیل واضح آن است که ما نتوانستیم فلسفه حجاب واثرات سازنده آن را در جامعه تبیین کنیم و با رفتارهای سطحی و غیر کارشناسی فقط و فقط فرهنگ دستوری و ضربتی را در منابر و محافل فریاد کردیم. امید است بجای برخورد ضربتی با معلول بدنبال رفع معایب از سرچشمه و علت اصلی باشیم تا در نهادینه سازی اصل حجاب و عفاف توفیق حاصل گردد.

          • مازندرانیپاسخ به این دیدگاه 0 0
            دوشنبه 24 مرداد 1390-0:0

            نمی دونم چی شده که همه دارن مشاوره شون رو تکذیب میکنند!!!!پس اسم شون چرا در اون ويژه نامه اومده؟حتما قرعه کشی کردند و اسم این چند نفر شده گروه مشاوران!!!ما شانس نداشتیم که بشیم مشاور این پروژه!اگر کار خوب در مي آمد آیا کسی تعريف مي کرد؟چون خرابکاري شده حالا مي گن کی بود کی بود من نبودم!!

            • دوشنبه 24 مرداد 1390-0:0

              به نکته جالبی اشاره کردید که اینها در سایت شون چند ماهه گذشته یک کلمه علیه جریان انحرافی نگفتند.سکوت هم یعنی همراهی رضایت.اینها با آقای ع.ب که قبلا در خبرگزاری دولتی بود روابط وسر و سری دارند که اون شخص هم جزو جریان انحرافیه.لطفا منتشر کنید این نظر را

              • دوشنبه 24 مرداد 1390-0:0

                شمارا بخدا÷یگیری کنید چرا این روزها اصولگرایی سفره ای شده برای ارتقا چرا بدبخت وبیچاره ها هیچ جایی را ندارند

                • دوشنبه 24 مرداد 1390-0:0

                  اگر دردولت های گذشته چنین اتفاقی میافتاد ابرو و÷در طرف را در می اوردند بالاخره اگر ما ادعای علمی بودن و استفاده همه از این مزایا را داریم چرا برای یک عده خاص اینهه عدالت ورزی

                  • دوشنبه 24 مرداد 1390-0:0

                    اقای احمدی نزاد در همه جا شعار عدالت سر میدهند اقای احمدی نزاد چشممان روشن چرا برخورد نمی کنید

                    • دوشنبه 24 مرداد 1390-0:0

                      خدا هدایتمان کنه این اقا را من از نزدیک میشناسم هم در زمان انتخابات که جریاندار اقای هاشمی وقالیباف بود حالا هم شده اصولگرای واقعی نون رو به نرخ روز میخوره شما برادران از رسالت خودتان غافل نشوید نکنه فردا به شما چیزی ÷یشنهاد بده وشمار ا مانند مدرک تافل بخره

                      • دوشنبه 24 مرداد 1390-0:0

                        از وزیر علوم وریس دانشگاه تربیت مدرس میخواهیم بررسی کنند که این اقا چطور وراد عرصه هیئت علمی در این دانشگاه شدند اگر نکنند به همه عالم اعلام می کنیم چه در این دولت چه در دولت های دیگر

                        • دوشنبه 24 مرداد 1390-0:0

                          واقعا از وزیر کار در خواست دارم حتما از حوزه کاری این اقا تحقیق وتفحص کند که چه هزینه های را بارانت با یکسری از انتشارات وشرکت های تبلیغاتی که نکرد چه کنترلی میشه

                          • دوشنبه 24 مرداد 1390-0:0

                            اینکه اصولگرا نیست هر جا که به منافع خودش باشه اصولگرا است ببینید در شهر وروستای خودش این اقا را چند نفر قبول دارند

                            • سعید صلاحیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                              دوشنبه 24 مرداد 1390-0:0

                              خدا نیامرزد کسانی را که آگاهانه حجاب برتر رابه تمسخر گرفتند

                              • دوشنبه 24 مرداد 1390-0:0

                                احمدی نژاد لابد از مشاوره این بابا استفاده کرده که 11 روز با آقا قهر کرد و دور کارشد!!این در حد مشاوره دهنده ويژه نامه خاتونه نه بیشتر

                                • حسن مرتضوی-ساریپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                  دوشنبه 24 مرداد 1390-0:0

                                  حالا که طرف بند رو آب داده فوری رفته یک تکذیبیه داده که کی بود کی بود من نبودم!اگه نبودی پس چرا اسمت اینجا نوشته شده؟!پس چرا من مرتضوی نوشته نشده یا اسم دیگران؟پس لابد بودی که اسمت هست.ایران 70 میلیون جمعیت داره اما اسم چند نفر بعنوان مشاور نوشته شده،حتما همکاری هایی بوده.کار که خراب شده اومدهند تکذیب کردند که ارزشی ندارد این تکذیب.

                                  • دوشنبه 24 مرداد 1390-0:0

                                    هیچ ضد مشایی توی دولت موندگار نشده که این آقا باشه، پس چون با اوناست توی دولت مونده وگرنه دکش می کردن بره کیاپی غاز بچرونه

                                    • دوشنبه 24 مرداد 1390-0:0

                                      آقاي زارعي از اول به جز فتنه براي استان اثري نداشته است اخيرا هم وقتي انجمن رسانه هاي مجازي مازندران با حضور بيش از 98 درصد صاحبان سايتهاي خبري تشكيل شد بازهم دست به توطئه زد تا جلوي اين كار ارزشمند را بگيرد ولي وزير ارشاد از اين اقدام ابراز خوشبختي كرد ايشان و برادرشان در دوره مسئوليتشان جزء دردسر و گرفتاري براي استان و شهرستان ساري ثمره ديگري نداشتند و خداوند خواست با اين ويژه نامه رسوا شوند.
                                      جانباز ساروي

                                      • يکشنبه 23 مرداد 1390-0:0


                                        میتونیدباشماره همراهش تماس بگیریدبرا روشن نمودن موضوع!وی مشاورفکری احمدی نژادهست ولی ازمشایی وجوانفکربیزارهست...

                                        • يکشنبه 23 مرداد 1390-0:0

                                          اينها مدعي اصول گرايي اند ولي چزء جريان انحرافي اند تنها مدعي بيش نيست اينها فقط به فكر آبرو بردن افراد هستد ومدعي اصول گرايي خوب شد به موقع دست اين افراد دو رو روشد


                                          ©2013 APG.ir