تعداد بازدید: 3514

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 17 شهريور 1390-13:48

شيريني تلخ وزير به تعاون گران!

چه مي کنه آقاي وزير؟!شيخ الاسلامي جشنواره بزرگداشت تعاوني هاي برتر كشور را كه با تبليغات وسيع در صدا و سيما، قرار بود 19 شهريور در تهران برگزارشود،لغو كرد/ اقدام وزير كار كه همزمان با روز تعاون،مديران کل تعاون را برکنار کرد، تنش و اعتراض كاركنان مجموعه بخش تعاون را برانگيخته است.


بر اساس گزارش رسيده به مازندنومه،همزمان با 13 شهريور-آغاز هفته تعاون- و سال جهاد اقتصادي در شرايطي كه تعاونگران كشور انتظار تشكر و تشويق وزير متبوع خود براي فعاليت بيشتر در عرصه جهاد اقتصادي و اشاعه فرهنگ تعاون را داشتند، وزارت تعاون در اقدامي عجيب مراسم جشنواره بزرگداشت تعاوني هاي برتر كشور را كه با تبليغات وسيع در صدا و سيما، قرار بود 19 شهريور در تهران برگزارشود، لغو كرد.

 همچنين وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي با امضاي حكمي تمام مديران كل تعاون استان‌هاي كشور را بركنار كرد.

 عبدالرضا شيخ‌الاسلامي در حكم خود آورده است: در راستاي اجراي قانون تشكيل وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي به اين وسيله به مديران كل كار و امور اجتماعي سابق اجازه داده مي‌شود تا تصويب وظايف، اختيارات و چارت سازماني به عنوان مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي و مديران كل تعاون سابق نيز به عنوان قائم‌مقام نسبت به انجام وظايف مربوط اقدام كنند.

 اين در حالي است كه هنوز قانون وظايف، اختيارات و چارت سازماني وزارت تازه تاسيس تعاون، كار و رفاه اجتماعي تصويب نشده است.

 اين اقدام وزير كار كه همزمان با روز تعاون صورت گرفت، تنش و اعتراض كاركنان مجموعه بخش تعاون را برانگيخته است.

بر اساس اين ابلاغيه در استان مازندران نيلچيان قائم مقام نجفي شده است و تکليف حسن آزرم-مديرکل تامين اجتماعي-هنوز مشخص نيست.

 مهندس خدادادي- معاون برنامه ريزي تعاون استان- در گفتگويي ضمن تائيد صدور اين دستورالعمل گفت: در حالي كه قانونگذار به دليل اهميت بي بديل بخش تعاون در اقتصاد كشور و تاكيد مقام معظم رهبري در اجراي اصل 44 قانون اساسي بخش تعاون را مقدم بر دو بخش ديگر دانسته و از جمله در انتخاب نام وزراتخانه جديد آن را لحاظ نموده است، وزير محترم شيريني خوبي به تعاونگران در هفته تعاون نداده است.

 مهندس خدادادي افزود: فعاليت به شيوه تعاون در همه بخش ها از جمله بخش اقتصاد ارتباطي به اين وزير يا آن وزارتخانه ندارد و فرماني است كه خدا در قران به ما امر فرموده است.

گفتنيست شيخ الاسلامي برخي از معاونان و مديران ارشد وزارتخانه را نيز برکنار و جابه جا کرده است؛از جمله اواسط هفته جاري،مجتبي زارعي،معاون فرهنگي-اجتماعي ساروي خود را نيز برکنار کرد.

زارعي که جزو چهره هاي تندرو و جنجالي محسوب مي شود،عملکرد مناسبي در سمت مربوطه نداشت و به جاي انجام وظيفه،ذهن خود را به ايجاد تفرقه و دو دستگي در فضاي سالم استان معطوف کرده بود.

او چندي پيش نيز به دليل مشاوره به نشريه تحريک برانگيز خاتون مورد پرسش رسانه ها و افکار عمومي قرار گرفته بود.کاوه اشتهاردي-مديرمسئول سابق روزنامه ايران-جاي زارعي را گرفت.


  • يکشنبه 20 شهريور 1390-0:0

    ظاهرا یکی از همفکرای این آقای آخری هم از دانشگاه لبنان اخراج شده

    • مهسا شاکریانپاسخ به این دیدگاه 0 0
      جمعه 18 شهريور 1390-0:0

      از زحمات نیلچیان این مرد توانمند و خستگی ناپذیر که با سه دهه مدیریت برای نظام زحمت وافر کشید تشکر میکنیم

      • جمعه 18 شهريور 1390-0:0

        این آقا که الان عزل شده یک گزارش بدهد که در طول این دو سال چه کاری برای مازندران کرده به جز دو بهم زنی و تهمت زنی و تفرقه؟وزیر خیلی دیر اقدام کرد.

        • سلمانیانپاسخ به این دیدگاه 0 0
          جمعه 18 شهريور 1390-0:0


          امور اقتصادی این مملکت در زمان جنگ توسط تعاونی ها اداره می شد مگر میتوانند نقش تعاونی ها و اتحادیه های قدرتمند آنها و اتاق تعاون را در نظر نگیرند قطعاً این آقا از طرف جبهه ... مامور است آیا درست است با سیاستهای مان در سال جهاد اقتصادی در این بخش آنهم در زمان تعطیلی مجلس تنش ایجاد کنیم قطعا مجلس محترم واکنش نشان خواهد داد...

          • جمعه 18 شهريور 1390-0:0

            حق بعضی ها را گذاشتند کف دستشان

            • پنجشنبه 17 شهريور 1390-0:0

              در جائی که عقلانیت، تعامل و مشورت و احترام متقابل نیاز است قطعا سیاستهای بولدزری و کیلویی جواب نخواهند داد. بنده هرگز این شیوه را نمی پسندم


              ©2013 APG.ir