تعداد بازدید: 3536

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 20 دی 1390-22:21

آقاميري:اگر بهروش اثبات کند استعفا مي دهم!

در توضيح سيدمحمد آقاميري-عضو شوراي شهر ساري-عنوان شد:بعد از ورود به شورای شهر،ماشین عضو قبلي شورا را تحویل موقت نمودند که بیش از یک میلیون جریمه داشت/پس از خروج مهندس رمضانپور، ماشین دست دوم ایشان تحویل این جانب شد/ادعاي بهروش مبنی بر گرفتن چهار ماشین کذب محض است/ با موافقین جان بر کف شهردار و شهردار مناظره زنده می کنم.


مازندنومه:در جلسه يک شنبه شوراي شهر ساري بين دو عضو شورا درگيري لفظي ايجاد شد که خبر آن در مازندنومه انتشار يافت.

در آن جلسه سید علی بهروش خطاب به آقامیری(به زبان مازندراني)گفته بود:جنابعالي تازه آمدی اما چهارتا ماشین عوض شده است،چرا ماشین گرفتی؟ حرفی از شرع نزن.

وی اين را هم گفته بود که آقامیری تمام وقت جلسه را به خودش اختصاص می دهد و از روزی که آمده فقط سر و صدا ایجاد کرده است. آقامیری در همین حین که لحظات پایانی جلسه شورا بود، صحن علنی را ترک کرد.

سيد محمد آقاميري سه شنبه توضيحي را در همين رابطه براي ما ارسال کرد که در بخشي از آن آمده:"در تاریخ 19 دی 90 مطالبی از همکار محترم آقای بهروش در سایت شما نقل شده است چون از مصادیق ماده 607 قانون مجازات اسلامی و ایضا ماده 698 مبنی بر نشر اکاذیب می باشد حسب قانون جاریه کشور اقدام به درج مطلب ذیل نموده تا مشمول مفاد موصوفه نگردید"

آقاميري با بيان اين که دروغ در تمامی آیین ها و فرهنگ و مذاهب به ویژه دین مبین اسلام و سیره ائمه هدا شدیدا مورد مذمت و نکوهش قرار گرفته است،افزود:بعد از ورود به شورای شهر،ماشین آقای دامادی را تحویل موقت نمودند که پس از استعلام ماشین شهرداری دارای بیش از یک میلیون جریمه بود و وضعیت بسیار نامطلوبي داشت که در همان موقع تحویل داده شد.

وي ادامه داد:پس از خروج مهندس رمضانپور، ماشین دست دوم ایشان تحویل این جانب شد و تاکنون هیچ ماشین ديگري تحویل نگرفته ام، لذا ادعاي همکار محترم مبنی بر گرفتن چهار ماشین کذب محض می باشد.

آقاميري با اشاره به اين که برخی با حضور چهار ساله در شورای شهر تحمل اظهارنظر مخالف یعنی صدای مردم را ندارند،تصريح کرد: اين ها بعضا با اشکال به صورت غیر واقعی و گاه به عنوان مخالف اظهارنظر می کنند ولی با مراجعه به شورای شهر تاکنون حتی یک تذکر و یک سوال قانونی به شهردار ندادند و من با روند قانونی پیگیری مطالبات مردم،مورد بی مهری قرار می گیرم.

اين عضو شورا از کلیه خبرنگاران و شهروندان خواست علی رغم اینکه خودش از منتقدان شهردار است،صحت و سقم اظهارات بهروش را از شهردار،رييس شورای شهر و سایر اعضا،فرماندار، بازرسی،حراست شهرداری و استانداری و وزارت کشور و دادگاه های صالحه و فرهاد یعقوبی-کارپرداز شورای شهر- استعلام کنند که در صورت صحت اظهارات بهروش حاضر است از شورای شهر استعفا دهد و مجازات شود.

وي هم چنين از کلیه شهروندان درخواست کرد به سایت شورای شهر و سایت شخصی خودش مراجعه کرده، از مفاد تذکر و سوالات او و پاسخ شهردار مطلع شوند تا متوجه شوند که علت ناراحتی و نسبت های ناروای همکارانش چیست؟

آقاميري در پایان توضيحش آورده: از تمام نشریات و جراید و سایت های مجازی دانشگاه ها به ویژه رسانه ملی صدا و سیما، کلیه اعضای محترم شورای شهر به ویژه موافقین جان بر کف شهردار با شهردار محترم را جهت تنویر افکار عمومی دعوت به مناظره زنده می کنم.

شایان ذکر است که برخی بندهای این جوابیه به دلیل ارتباط نداشتن با اصل موضوع حذف شده است.


  • سروینه باغپاسخ به این دیدگاه 0 0
    پنجشنبه 22 دی 1390-0:0

    اقای اقامیری میدانی سروینه باغ کجاست؟چندبار به بالا سروینه باغ وسروینه باغ امدی؟انشالله هر وقت امدی ماجوانان سروینه باغ چندسوال ازشما داریم .اززمانی که امدی به شورا فقط تفرقه درشورا حاکم شد وروند کارهای اجرایی کند شدول کن بابا.کم کم داریم شک میکنیم که شما دنبال منافع چه کسانی میگردی .بیخیال

    • پنجشنبه 22 دی 1390-0:0

      آقامیری شجاع است.دمش گرم

      • غلط اندازپاسخ به این دیدگاه 0 0
        پنجشنبه 22 دی 1390-0:0

        شنیدید فلانی توی دعوا نرخ تعیین می کنه. غلط انداز که یک آدم سنتی و امل هست با آقای پول پرستی تعریف شده توسط عمو مایلی رابطه ای نزدیک و قلبی داره و تا حدودی هم دوست داره ادای اونو در بیاره و به خاطر کثرت مسافرت های نکرده پاسپورت دو زمانه و دو ملیتی داشته باشد تا نه این کشور بهش گیر بده و نه اون کشور. اما بدبختی و بدشانسی غلط انداز اینه که هم این کشور بهش گیر میده و هم اون کشور. یعنی هم این کشور اجازه خروج بهش نمیده و هم اون کشور اجازه ورود بهش نمیده.
        اما توی این میان غلط انداز ذاتاً به مباحثی که در شورای شهر ساری مطرح میشه خیلی علاقمند هست. با خودم فکر کردم راز این علاقمندی را کشف کنم و ببینم این علاقه ذاتی است یا عرضی؟ اگر فرض کنیم ذاتی باشد باید چند تا ماشین عوض بکند و اگر عرضی باشد چند تا؟
        پاسخ این سوال خیلی سخت بود ولی شتر دیدی ندیدی. آقای آقامیری که یک حقوق دان نصفه و نیمه هستش و تا بحال کسی از ایشون نه قضاوت دیده و نه وکالت و نه استاد دانشگاهی بوده که بتونه خودی رو در علم حقوق از خودش نشون بده و نه کاره ای مهم در آموزش و پرورش، ولی از علم حقوق سفسطه رو خوب خوب یاد گرفته و می داند چگونه به حساب طرف مقابل که از قضا اون هم با یک حقوق دان نیمه قاضی که الآن هم یکی ازکاندیداها است و تجربه دو بار نمایندگی مردم ساری رو داره دم خور بوده و چیزایی از حقوق حالیشه که آقای آقامیری نتونه کلاه سرش بگذاره و از اون بیشتر ماشین عوض بکنه. از نظر برخوردار شدن از مواهب خداداد شهرداری که شهردار و معاونان خوب می دانند که باید سهمی برای اعضاء شورا بیش از 900 هزارتومان حق جلسه قائل بشوند تا برای این اعصاب خورد کردن ها صرف بکنه.
        البته خودشون هم در جلسات خصوصی به ریش همه مردم می خندند که دعواهای مسخره و بی محتوایی رو توی شورا درست می کنند تا ذهن همه را به آنها مشغول بکنند و بعد بگویند نه اصلاً چیزی نبود.
        الآن هم بین این دو جنگ زرگری به راه است و سهم آنها هم از تعداد تعویض ماشین و زمین های ارزشمند با قیمت پائین و تخفیف های مختلف و سهمیه های معرفی نیرو برای بکار گیری و بسیاری از رانت های دیگر بجا است.
        منظور آقای آقا میری از اینکه آقای بهروش مدرک اگر نشان بدهد من استعفا می دهم این است که اصلاً آقای بهروش قادر نیست که مدرکی را نشون بدهد و دزد ندیده هم پادشاه است. خودش میدونه از لحاظ حقوقی چیکار بکنه که اثری از خود بر جای نگذارد و تازه به آقای بهروش هم یاد می دهد که چه جوری از خودش مدرک بجای نگذارد. مثل اون نماینده که مدعی است 1000 همشهری رو توی آب منظقه ای بکار گرفته که حال غلط انداز بیچاره رو بفرسته دنبال نخود سیاه و می گوید اگر باور نمی کنید بروید بشمارید. از اون طرف می گوید ما کلانشهر هستیم و توی تعریف کلانشهر هم مهم اینه که ایشون می گویند و باید این تعریف را آنقدر تغییر داد تا با کلان شهر بودن از نظر ایشون تطبیق پیدا کند. حال این پروژه ای رو که توی این استان کلید زده چند نفر رو به خودش مشغول می کنه و آیا به هزار نفر ادعایی ایشون می رسه یا نه بالاخره ایشون ماهی خودش رو گرفته و به ریش همه همشهری ها می خنده. غلط انداز باید حواسپ جمع باشه تا رقیب ایشون رو در شزایط عدم حضور ایشون تضعیف نکنه و نگه ایشون ممکن است سر و سری با جریان انحرافی داره. اصلاٌ‌ و ابداً. شتر دیدی ندیدی.

        • پنجشنبه 22 دی 1390-0:0

          آقای آقا میری شما صد ای مردم نیستید شما برای منافع و جلب توجه این کارها را میکنید من به عنوان یک همشهری و خواننده سایت عرض میکنم از وقت شما امدید شورا وارد حاشیه شده این مطلب دفاع از دیگر اعضای شورا نیست لذا انان به اندازه کافی در بیسامانی شهر مقصرند چرا درخصوص... که هرجا پست و پول با هم هست حضور دارد حرفی نمی کنید شما و ... یاد گرفتید که با سر و صدا در جلسات خود را مطرح کنید واقعا برای شهرم متاسفم

          • پنجشنبه 22 دی 1390-0:0

            جالب است، عضو تازه نفس شورای شهر ساری مدینه فاضله شورای دومش را هم رو کند، گویا ... در شهرداری صورت نگرفته هیا هو به راه انداخته، معلوم نیست کمی به میخ می کوبد وکمی به نعل، تا چدی پیش که بهروش هم از موافقان استیضاح شهردارساری بود مخالفتی بر موازین بهروش نداشت و بهروش اگاه شد که استیضاح شهرداری ساری بوی سیاسی بازی های انتخاباتی می دهد عقب کشید حال کار به ثابت کردن سخنانش برای آقا میری شد، ایشان به سرو صدا ومچگری های اعضا پرداختند، ای کاش خبرنگاران در دوره های قبل درصحن علنی شورابودند وقضاوت می کردند در شورای دوم کسی پا از گلیمش دراز نمی کرد؟ اگر اینگونه بود چرا دوباره این تعداد رای نیاوردند، آقای آقا میری شما که دم از حقوق شهرندی و شریعت انسانیت و... می زنید پس به مردم توهین نکنید همین اعضا انتخاب شهروندان ساروی هستند، همین شهروندان ساروی به شما هم رای دادند امروز با ادعاهای خود ... هستید، همین دودسته بازی های شما در شهر روند توسعه شهری را کند می کند، اگر شهردار ساری که اگر با ... شهر را کمی آباد تر از گذشته کرد هیچ کسی تا این دوره جرات ریسک پذیری نداشت، بنده نه ساروی هستم ونه مدعی هستم چیزی از این استان به من بچسبد تنها مدیری هستم که در این استان خدمت می کنم ولی تماما سایت مازند نومه را به خاطر بسیاری از مسائل می خوانم وبهتر از همه از چند وچوی شهر ساری وشورای شهر باخبرم این نصیحت برادرانه را از من پذیرا باشید کمی به شهر خودتان اهمیت بدهید، اگر همین خودروی خراب ودسته چندمی را می گرفتید و به ماموریت خود ادامه می دادید از شان وسواد شما که از فرهیختگان شهر هستید کم نمی شد این گفت و شنود ها باعث می شود روزهای آینده برای چیزهایی که گفتنش در سایت مجاز نیست هم درگیر شوید. کمی به مردم شهرتان احترام بگذارید وخبرنگارانی که تا ساعت ها برای شما وقت صرف می کنند.

            • پنجشنبه 22 دی 1390-0:0

              آقای مخالف....ول هاکن

              • ساروی ریکاپاسخ به این دیدگاه 0 0
                پنجشنبه 22 دی 1390-0:0

                ای بابا دیگه این نهاد فرهنگی که باید خودش الگو باشد شورش را در اوردن پس کی مشکلات شهری را بر رسی میکنند؟ یک سید (شهردار)بر سه سید بهروش واحمدی واقا میری پیروز شد حالا اینا باخودشون بجنگن اصلا حالمون از این کارهاشون بهم می خوره خسته نمی شن اینا وقتی ماشینی که از پول من شهروند خریده شد وما حلالشان نمی کنیم وامیگویند از بهترین مدلش است اینا برای ساری دل می سورونند؟مگه دولت استفاده از ماشین رابرای مسئولین در غیر ساعت اداری ممنوع نکرد؟اقای اقا میری نوشت ماشین گرفتم دوتا یکی مال دامادی بود که جریمه داشت پس چرا شما به عنوان نماینه مردم اون پول را از حلقوم اون در نیاوردی؟نوشتی رفتم سراغ ماشین رمضانپور اخه اقای شهردار چرا ماشین دست 2 دادی بهش راستی چند ماهه اومدی حالا حاج علی شما کمی سیر داغ زیاد کرد اگه نمی گفت که شما اقرار نمی کردی تو این مدت کوتاه دو تا ماشین عوض کردی چه دنیای عجیبی ...شما که از قاانون و... دم میزنید چرا از ماشینی که از پول عوارض من وامثال من خریداری شده استفاده می کینید فردای قیامت از شماها وحق مان نمیگذریم البته این در گیریهای شما در شورای شهر باعث میشه ماتک تک شماها را بهتر بشناسیم راستی رییس شورا چند تا ماشین عوض کرده ؟ خیلی باهم جورهستینا اینم من نمیگم خیلی ها میگن باهم وحدت داشته باشین دور بعد به هیچ کدوم از شما رای نمیدیم

                • چهارشنبه 21 دی 1390-0:0

                  نیاز به مناظره نیست راز ی بین شما وریییس شورا نیست؟که اینقدر از شما حساب میبرد با شهردار که مناظره کردی وما دیدیم ولذت بردیم اما اینکه ایا در ازمایی با افرادی که سبب ساخت پل ولیعصر وغدیر ووووو شدن پیروزی؟جابیه با حالی دادی سید ما کارمندان شهرداری دعایت میکنیم کاش زودتر می امدی شما باید رییس شورا می شدی سید

                  • چهارشنبه 21 دی 1390-0:0

                    مناظره چیه؟ آقا جان میری جان تو چی بودی و چی شدی؟ از چی به کجا رسیدی؟


                    ©2013 APG.ir