تعداد بازدید: 2721

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 4 بهمن 1390-0:36

ابراهيمي:با هیچ نامزدي عقد اخوت نبسته ایم

معاون سياسي و امنيتي استاندار مازندران گفت:ضد انقلاب،ناکارآمدی جمهوری اسلامی را در بوق و کرنا می کند/دین و دموکراسی مکمل همدیگرند/هر فرد،جریان سیاسی و رسانه اي که برای نداشتن مشارکت حداکثری تلاش کند،با خط دشمن همراهی کرده است/دشمن به دنبال امنیتی کردن فضای انتخابات است/بازرس فرمایشی نمی خواهیم.


مازندنومه،کلثوم فلاحي:هادی ابراهیمی روز دوشنبه در گردهمایی توجیهی و آموزشی هیات های بازرسی انتخابات مازندران اظهار داشت:وجه تمایز جمهوری اسلامی با سایر نظام ها ، مولفه مردم سالاری دینی است.

رئیس ستاد انتخابات مازندران تصریح کرد:بازخوانی تجارت گران سنگ جمهوری اسلامی در حوزه های مختلف اصلی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 وی با اشاره به اینکه همه ما برای کارآمدی و پویایی جمهوری اسلامی در این مقطع باید متوسل به این اصل شویم ، بیان داشت:در شرایطی که ضد انقلاب ، ناکارآمدی جمهوری اسلامی را در بوق و کرنا می کند ما بايد صدها ادعای نظام در عرصه های مختلف مردم سالاری و مشارکت های مردمی را عنوان کنیم.

 ابراهیمی با بیان اینکه دین به عنوان عاملی تاثیرگذار در جمهوری اسلامی بستری تشکیل می دهد که رای مردم در آن تاثیرگذار است ، ادامه داد:دین و دموکراسی مکمل همدیگر هستند و انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان باید شرایط لازم را داشته باشند.

معاون سیاسی استاندار مازندران با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی دارای ایدئولوژی فراملی است، خاطرنشان کرد: انقلاب ما به صورت انقلاب های بازتاب دار معرفی شده است.

وی یادآور شد: انقلاب ما محتوایی است و مردم سالاری دینی هم یکی از شاخصه های اصلی این انقلاب است که به عنوان دستاورد سیاسی باید از آن صیانت کنیم.

ابراهیمی خاطرنشان کرد:امروز هر بلندگو، فرد ، جریان سیاسی و رسانه که برای نداشتن مشارکت حداکثری تلاش کند ، با خط دشمن همراهی کرده است.

وی با اشاره به پرهیز از ورود به امنیتی کردن انتخابات، ادامه داد:امروز دشمن به دنبال امنیتی کردن فضای انتخابات است و می خواهد چالش امنیتی ایجاد کند.

 ابراهیمی بیان داشت:مراقبت از آرای مردم با هدف صیانت از حسن اجرای جریان انتخابات، وظیفه بازرسان است.

وی با بیان اینکه بازرس فرمایشی نمی خواهیم ، تصریح کرد:بازرس باید تاثیرگذار باشد.

 معاون سیاسی استانداری مازندران با اشاره به اینکه با هیچ یک از نامزدها عقد اخوت نبسته ایم، افزود:در کنار همه بداخلاقی هایی که به دولت می شود،دولت سکوت کرده تا ساحت انتخابات مخدوش نشود.

 وی گفت: تا زمان انتخابات می شود برخی تصور می کنند باید افشاگری کنند اما باید بدانند از این طریق نمی توانند افکار عمومی را جلب کنند.

 ابراهیمی یادآور شد: کاندیداهایی که به کانون های ثروت و قدرت وصل شوند نماينده مردم نخواهند شد.


  • شنبه 8 بهمن 1390-0:0


    فاميل ... كاشته ....مي تواند به كسي ديگر راي دهد

    • مهدي زادهپاسخ به این دیدگاه 0 0
      شنبه 8 بهمن 1390-0:0

      چرا نظرات را درج نمي كنيد؟

      • سه شنبه 4 بهمن 1390-0:0

        به هیچ نامزدی؟! ...

        • سه شنبه 4 بهمن 1390-0:0

          ابراهيمي:"با هیچ نامزدي عقد اخوت نبسته ایم" در ظاهر بله ...

          • غلط اندازپاسخ به این دیدگاه 0 0
            سه شنبه 4 بهمن 1390-0:0

            آقا هادی عزیز و گرامی و بزرگ و دوست داشتنی، الهی که غلط انداز به فدای قد و بالای تو بشود که چقدر خوب حرف می زنی و اشک غلط انداز رو در میاری. اینکه فرمودید کاندیداهایی که به کانون های ثروت و قدرت وصل شوند نماینده مردم نیستند یک شعار است یا یک حقیقت و یا اینکه قانون هم در برابرش کاری می کند؟

            شما که مجری قانون هستید برای اثبات آن و مدعی شدن علیه وابستگان به کانون ثروت و قدرت ابزاری ندارید؟

            شاید کانون ثروت در دست متمولین و پولدارها و سرمایه داران شکل بگیرد ولی کانون قدرت همیشه در لوای دولت و نیروهای مسلح و آنهایی که چشم غره شان زهره مردم را می ترکاند تعریف می شود.

            آقا هادی عزیز آیا شما جای دیگری سراغ دارید که بتواند کانون قدرت تعریف شود؟

            به عنوان غلط انداز عرض می کنم آقا هادی امروز دولت از گروهی که به این کانون وصل است یعنی جریان انحرافی و اتفاقاً مخفیانه هم عمل می کند و اطلاعاتی از جلسات آنها به بیرون درز می کند که مثلاً با چراغ خاموش ولی در تعامل با اصحاب فتنه کارشان را با سرمایه های بزرگ و اختلاس هایی که انجام داده اند دنبال کنند و برخی شبهات هم هست که احتمالاً جبهه پایداری در خفا با آنها در تعامل می باشد و این جبهه مسئول جمع آوری و گردآوری آرائی است که از دولت ریزش کرده است تا نکند به حساب سایر منتقدان واریز گردد.

            خوب غلط انداز که کانون قدرت و ثروت را همینطوری مفت و مجانی به جنابعالی نشون داد و می داند که اینها حتی اگر رای هم بیاورند بوی وابستگی می دهند و نماینده مردم نیستند، لابد به تکلیف و وظیفه اش عمل کرد.

            شما با درایت فرمودید که نباید افشاگری کرد و غلط انداز کی باشه که بتواند خدشه ای بر این فرمایش وارد بکنه و بگه دولت هم بعضاً با جمع کردن تعدادی از نیروهای پا به رکاب خویش توی مجلس قدیم تقریبا هر هفته برای انتخابات و راهنمایی عناصر وابسته به خط مشی و مرام والای خود جلسه می گذارد و برنامه تعیین می کند و شایعه پردازان می گویند هنوز هیچی نشده مبالغی حدود 600 هزار تومان به حساب کاندیداهای مورد نظر خودشان واریز کرده اند که این غلط انداز پول پرست سعی دارد خودش را یه جورایی به آنها نزدیک کند و دلی از عزا در بیاورد.

            اما افشاگری کردن را با شما موافقم که این فقط حق رئیس دولت است که در مناظرات پرونده ها را رو بکند و بفرماید بگم؟ بگم؟ و دست طرف مقابل خودش رو رو بکند. البته دست همسر طرف مقابل رو و نیز کارکرد ثروت اندوزانه فرزند یکی از مقامات رو رو کرد. شاید این مصداق افشاگری نباشد و غلط انداز بد متوجه می شود. البته رهبری هم به این روش افشاگری و یا رو کردن دست طرف مقابل اعتراض کردند و فرمودند که گناه پسر را برای پدر نمی نویسند و آن را به بداخلاقی انتخاباتی نسبت دادند.

            حالا غلط انداز هم می خواهد یک بداخلاقی بکند و بگوید همه اونهایی که رد صلاحیت شدند حقشون بود ولی این آقای حسین نیاز آذری به چه جرمی رد صلاحیت شد؟ کسی که برادر دو شهید است و ۲۸ سال در نظام جمهوری اسلامی مسئولیت داشت و حالا جرمش اینه که مدرکش رو از دانشگاه آزاد گرفته و معلوم نیست کی و کجا مدرک فوق لیسانسش رو گرفته که اون هم به راحتی قابل اثبات است که از این مدرک های دانشگاه آکسفورد یا ... است یا واقعاْ مدرک است و سر کلاس هاش هم رفته و سوادش رو هم داره یا نه. آخه می شود به این آدم تر گل و ورگل تهمت عدم التزام عملی به ولایت مطلقه فقیه و قانون اساسی زد؟ مگر اینکه ایشان به کانون های قدرت و ثروت وصل باشد که این تهمت بهش بچسبد. البته تا وقتی که برادرخانم و پسرعموی ایشان در اداره قاهره صاحب جاه و مقام بودند این حرف حقیقت داشت که به این کانون قدرت متصل است ولی بعد از آن تنها کانون قدرت ایشون آب و فاضلاب تهران بود. به هر حال به داد بابل برسید که آقایی که خودش را به کانون قدرت (دولت) وصل کرده و بوی طرفداری از جریان انحرافی می دهد و نون اتصال به جبهه پایداری را می جود در میدان بی رقیب جولان می دهد و ترکتازی می کند.

            آقا هادی لطف بفرمائید در فرمایشات بعدی کانون های قدرت و ثروت را تعریف و تفسیر کنید تا مردم بدانند این کانون در کجا شکل می گیرد. البته غلط انداز نمی داند شما هم توی اون جلسات شرکت فرمودید یا خیر ولی توی اون جلسات رئیس محترم دولت و برخی عناصر بالای دولت حسابی سخنرانی کردند و رهنمودهای ارزنده ای را ارائه فرمودند و اتفاقاْ فرمودند که ما از کنار انتخابات به سادگی نمی گذریم و به صورت فعال با آن برخورد می کنیم. البته هیچکدام از شرکت کنندگان تقاضایی برای دیدار با رهبری معظم انقلاب نداشتند و نگفتند میل دارند رهنمودهای رهبری را در رابطه با این تجمعات و نحوه ورودشان به انتخابات داشته باشند. الهی قربونت برم هادی جان زیاد به دل نگیر.


            ©2013 APG.ir