تعداد بازدید: 6269

توصیه به دیگران 66

سه شنبه 4 بهمن 1390-19:9

تجديدنظر کنيم

سياوش اسلامي سوادکوهي از سیدهادی حسینی مي گويد:آنهایی که حضورش را در رقابت های انتخاباتی برنتابیدند و شتابزده ،شانیت و اعتمادش را نشانه رفتند،ازخویش بپرسند،او که در پاسداری از ارزش های انقلاب ،پیشتازبوده و سی سال درحساس ترین مناصب سیاسی مسئولیت داشته،امروز چرا بايد به صلاحیت او خدشه وارد شود؟آيا خدمات سيدهادي از همين آقايان هيئت نظارت کم تر بوده است؟


مازندنومه:پس از اعلام اسامی واجدان شرایط انتخابات آتي مجلس شورای اسلامی از سوي هيئت نظارت استاني،نام تعدادي از چهره هاي مطرح و تاثيرگذار رقابت ها از گردونه رقابت ها خارج شد،تناني مثل هادي حسيني،ابراهيم زاده،حسين نياز آذري،نيکنام،فياضي و....مطلب زير را يکي از فعالان فرهنگي و سياسي استان نوشته و اشاره اي است به برخي ويژگي ها و خصوصيات سيد هادي حسيني که از حوزه انتخابيه قائم شهر،سوادکوه،جويبار و کياکلا رد صلاحيت شده است.

***

برای نگارنده که به بزرگی ها و فضیلت های انسانی و اخلاقی هادي حسيني آشناست و برای همه ی کسانی که او را مي شناسند،خبر حذفش شوک آور بود که چگونه این یار وفادار انقلاب به دلیل سیاست زدگی و گروه گرایی حاکم بر مناسبات سیاسی ،شانیت و خلوصش مورد غفلت و ناسپاسی قرارگرفته است؟!

بدون تردید سیدهادی،برای مردم حوزه ی انتخابیه و نیروهای انقلابی،سرمایه ای معنوی و فرزندی شایسته به شمار مي رود.

آنهایی که حضورش را در رقابت های انتخاباتی برنتابیدند و شتابزده ،شانیت و اعتمادش را نشانه رفتند،ازخویش بپرسند،او که در پاسداری از ارزش های انقلاب ،پیشتازبوده و سی سال درحساس ترین مناصب سیاسی مسئولیت داشته،امروز چرا بايد به صلاحیت او خدشه وارد شود؟آيا خدمات سيدهادي از همين آقايان هيئت نظارت کم تر بوده است؟

او باید در وفاداری و ولایت پذیریش چه کار می کرد تا وفای خویش را نسبت به نظام تثبیت می کرد؟ البته حسيني هیچ وقت فداکاریش را برای این روزها نمی خواست.

او جانباز سرافراز این نظام نشد تا بلکه درچنین روزی تایید صلاحیت شود! او آن قدرها ترکش در بدن دارد که همين ترکش ها شهادت مي دهند قضاوت درباره هادي حسيني نادرست و شتاب زده بوده است.

آري، شواهد ترکشی است،که شايد امروز برای کسانی که صلاحیت شان و معیار و سنجش شان از نوع دیگراست، کارا نباشد!

• سلوک فردی و اجتماعی سيد،نیزپاکدستی و امانت داریش به گونه ای بوده که حتی مخالفان سیاسی او به این گوهر گران بهای وجودیش معترفند.

همه می گویند او در طول سنوات خدمتی خویش که توام بامسئولیت های خطیری بوده،امانتداری بس امین و مردمداری رئوف و آکنده از مهر و عطوفت انسانی بوده و این کم سرمایه ای نیست.

تربیت عمیق دینی او درعرصه ی سیاست و اجتماع و عمل سیاسی اش همواره بامهربانی و انسانیت عجین بوده است.

سلوک سیاسی و رواداری ومردمداری او پاسخی مناسب ازاهداف و آرمان های انقلاب ونظام ما در رضایت و اعتقادات و خواسته ها ی مردم بوده است.

باور دارم که شانیت و شعور بالای او فراتر از توانايي قلم نگارنده است،اما نمی توانم نسبت به کدورتی که برجامعه ی سوادکوه قائم شهر و جویبار و کیاکلا از ندیدن وارستگی های این سلاله پاک حضرت زهرا (س)حاکم شد،بی تفاوت باشم!

سيدهادي حسيني مورد وثوق و فرزندی شایسته برای مردم دیارم است،باید قدرش را دانست وجامعه را از خدمات او محروم نکرد.جادارد در واپسین روزهای مانده به انتخابات با تجدیدنظر در بررسی صلاحیت ها،صالحی چون او را غنیمت بشماریم.


  • سه شنبه 3 مرداد 1391-0:0

    حالا كه زمان گذشت هر يك از دوستان در جايي هستند تازه ميفهم كه به ما ركب زدند. باشه اگه يادمان نرفت جبران ميكنيم اقاي حسيني.....فقط يك دليل از هزار دليل
    1-رد صلاحيت ها جنگ زرگري بوده
    2- دست شما واكبري در يك كاسه بوده
    3-.....

    • معلم سارویپاسخ به این دیدگاه 0 0
      چهارشنبه 3 اسفند 1390-0:0

      به کوری چشم بدخواهان دیدیدچگونه ضرب المثل معروف جوجه راآخرپائیزمی شمارند؟حالا آقای ادیانی درچه وضعیتی ازاعصاب بهم ریخته قرارداشته باشه دلم برایش می سوزد!!!خداوندبهش صبرایوب بدهاد...

      • پنجشنبه 27 بهمن 1390-0:0

        سیدهادی حسینی تنهانماینده ایست که کار برای رضای خدا میکند

        • سیاوش زمانیپاسخ به این دیدگاه 0 0
          پنجشنبه 27 بهمن 1390-0:0

          آقای مازندنومه !!!!چرانوشتی حسینی ردصلاحیت شد؟این دروغه!ازآن دروغهای شاخدار!بکوری چشم بدخواهان تا یکی دوروز آینده قطعیت صلاحیت اعلام میشه وروسیاهان رسواشوند.

          • چهارشنبه 26 بهمن 1390-0:0

            با توجه به ردصلاحیت حسینی و )علیپور بدلیل نداشتن فوق لیسانس( رقابت اصلی این دوره از انتخابات بین آقایان اکبری. ادیانی و دکتر نعمت زاده خواهد بود. شایعه سنگین رایزنی های ادیانی برای خارج کردن حسینی از گردونه انتخابات و همچنین هزینه های بسیار زیاد تبلیغات، انتشار دهها هزار جلدی و توزیع کتاب آسیب شناسی انتخابات کارش را درسوادکوه دشوار کرده است. پاشنه آشیل اکبری هم نساجی است طلوع صنعت غروب بیکاری وعده او در دوره قبل بود که تاکنون محقق نشده گرچه بیش از ادیانی در جهت احیای نساجی تلاش کرده است.دکتر نعمت زاده نیز اگرچه مورد حمایت کلیه گروهها و جبهه ها واقع شده و مجددا با شعار پرهیز از هزینه های غیرضرور و بدون نصب پوستر در جهت رعایت حقوق شهروندان، خاموش و بی سروصدا به میدان آمده اما رقبای وی او را مرد دانشگاه و پژوهش می دانند نه مدیر اجرایی

            • چهره ماندگار مازندرانپاسخ به این دیدگاه 0 0
              سه شنبه 18 بهمن 1390-0:0

              دکتر نعمت زاده گزینه ای ملی یا علمی؟
              بدیهی است آنچه بکاریم همان درو می کنیم اگر وکیلی در قد و قواره محلی و منطقه ای راهی مجلس کنیم تصمیماتش کامل بومی و قومی و طبیعتا اثراتش کوچک و ناچیز خواهد بود. در بهترین شرائط مجری ضعف های دولت در حوزه انتخابیه و بدنبال رتق و فتق قطع آب و برق و موافقت اصولی و وام بانکی دوستان و همراهان و نهایتا کاتب درخواست مشاغل کاذب و دون پایه دوائر دولتی است. بسیاری از مشکلات در بیرون مرزها با چالش های اقتصاد جهانی گره خورده و کسی آشنا به فنون حل و فصل آن است که قوائد بازیهای بین المللی را آموخته و مسلح به دانش روز اقتصاد دنیا و متخصص و جراح واقعی اقتصاد کشورش و آشنا به آفتهای زیربنایی آن باشد. بنده شاهد مراسم تجلیل دکتر بعنوان فن آور برتر و محقق نمونه کشور توسط رئیس جمهور با حضور جمعی از وزرا و روسای دانشگاههای کشور در سالن همایشهای بین المللی صدا و سیما بودم وی قبلا نیز در زمان ریاست جمهوری هاشمی بعنوان مبتکر و پژوهشگر نمونه کشور در بین 70 اثر خارجی نفر اول جشنواره خوارزمی شد. از جانبازی هاو جراحات شیمیایی او کمتر سخنی به میان آمده چراکه وی همه چیزش را فدای ایران می داند. 200کنفرانس داخلی و بین المللی در کشورهای مختلف به زبان خارجی گواه تسلط وی به علوم و فنون و آسیب های زیربنایی اقتصاد کشورمان است. گرچه برنده جایزه بنیاد نخبگان آمریکا شد ولی به عشق خاک آغشته به خونشهدای ایران هرگز حاضر به پذیرش گردن آویز عاملین اصلی آن نشد. دکتر رضا ع 1

              • بهزادصالحیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                سه شنبه 18 بهمن 1390-0:0

                مطمئنم پشت ردصلاحیت حسینی آقای نماینده می باشداگر آقای حسینی تلاش خودش راروی این موضوع متمکرکز کنه قطعا تاییدصلاحیت خواهدشدومن باقاطعیت می گویم اگراوبیایدجابرای آقای ادیانی خیلی تنگ تنگ تنگ می شوداوبایدبرودپی کارش

                • شنبه 15 بهمن 1390-0:0

                  باسلام و تقدیر از سعه صدرتان در تحمل نظر مخالف.ام مطلب جوابیه تان را مطالعه کردم لذا نکاتی رابه عرض تان می رسانم:
                  1-تفسیر اینکه نظر حضرت امام (ره)از قانون ،قانون اساسی بوده یا شامل قوانین عادی هم می شود قانونا برعهده کیست؟و شما دوست عزیز از کجا چنین برداشتی نموده اید؟وقتی حضرت امام (ره) با عتاب به آقای بنی صدر می گویند توکی هستی که قانون را قبول نداری؟ آیا منظور معظم اله قانون اساسی است یا بطور عام اطلاق داراد؟
                  2-تئوری و نظریه تاسیس و تشکیل ارکان اصلی و موثردر که به زعم برخی از دوستان دیروز و ناراضیان امروزقدیس شده اند و قدرت فرازمینی می خواهند آیا در حضورو با نظر حضرت امام (ره) بوده و یا بعدا اضافه شده اند؟فی امثلا اصل و موضوع" ولایت مطلقه فقیه" آیا از نظرات امام خمینی (ره) بوده یا دیگران که امروز مورد نقد هستند؟موضوع اصول اولیه و ثانویه در احکام فقهی و اختیارات ولی فقیه در این باب را چه کسی طرح کرده اند؟
                  3-نهضت های اسلامی مورد اشاره همگی تلاش برای رسیدن به حکومت اسلامی داشته اند.این درست اما لازم است بدانیم که به آن دست نیازیده اند.لذا توجه جنابعالی را به سخنان امام خمینی (ره) در بهشت زهرا جلب می کنم و همچنین نظر آن عزیز سفر کرده در باب قانون اساسی و تشکیل شورا و دستور به بازنگری آن که پس از تشکیل حکومت اسلامی و الزامات جدید مستلزم آن شد.پس قیاس جمهوری اسلامی با یک جنبش یا نهضت مع الفارغ است.
                  4- موضوع انحصار طلبی ،جاه طلبی و قدرت طلبی را نیز قبلا این ملت زیاد شنیده است.آنجا که عزیزان مردم(بهشتی،هاشمی و...)مورد هجمه و انواع اتهام ها بوده اند .و دیدیم که موضع امام (ره)درباره آنها چه بوده است.
                  5-مگر امام (ره)نفرمودند ملاک حال فعلی افراد است؟و حتی اگر من هم کسی را به زبان و یا قلم و...تایید کرده ام ملاک نیست؟مگر در صدر اسلام افرادی نبودند که جانباز در کنار رسول خدا و هم رزم حضرت مولی الموحدین بودند و در نهایت سر فرزند پیامبر را ازتنش جدا کرده اند و یا تیغ بر روی امام معصوم کشیده اند؟(البته به هیچ وجه قصدم قیاس این افراد با شخص مورد نظر در متن شما نیست چرا که ایشان نیز جزء سرمایه های نظام اسلامی می دانم ولی می خواهم بگویم که دلایل ارائه شده کافی نیست.)
                  6-باز هم تاکید میکنیم قائده بازی دموکراسی احترام به قانون در همه ابعاد آن وتمسک به ریسمان های تعریف شده در مکتب ،از سوی امام وجانشین به حقش ولایت امر زمان حضرت آیت الله خامنه ای می باشدو تخلف از آن مصداق بارز آنارشیسم است.و قطعا همه ما حتی با اندک درک و فهم علمی،سیاسی و مدیریتی می دانیم وجود و اجرای یک قانون حتی غلط بهتر از بی قانونی و آنارشیسم است.
                  و تکرار جملات پایانی مکتوب قبلی: به خود آییم ،بیشتر اندیشه کنیم،از تخریب همه سرمایه های نظام چه تایید شده ها و چه رد شده ها جدا خودداری کنیم،به مسئولینی که قانون به آنها اختیار داده و تصمیم گرفته اند به تصمیم شان احترام بگذاریم ،قواعد بازی دموکراسی را پاس بداریم و دین مان فدای دنیای دیگران نکنیم.

                  • شهاب حسینیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                    شنبه 15 بهمن 1390-0:0

                    قرار است در فیلم تلویزیونی ریشه در آسمان بازیگرانی همچون محمدرضا صمیمی، پویا امینی، ملیحه رحیمی، مینا رحمان زاده، اسفندیار بهاری، محسن حکیمی و ... به ایفای نقش پرداخته ومراحل شکل گیری مجموعه ابتکارات و دست آوردهای علمی دکتر نعمت زاده را در قالب فیلم به نمایش گذارند این فیلم در شهریور ماه امسال از شبکه سراسری سیما به نمایش درخواهد آمد. گوشه هایی از این فیلم را میتوانید در سایتIRIB.IR ببینید

                    • پنجشنبه 13 بهمن 1390-0:0

                      من ازنظرات معلم سپاسگزارم که بامتانت دیدگاه خودشانرامطرح نموده اند جهت یادآوری عرض می کنم همانگونه که امام فرموده اندمعیاربایدقانون باشد،ومرادازقانون ،قانون اساسی است.قانون اساسی حدوداختیارات نهادها رامشخص نموده است،آنچه نقض غرض گردیدعبورازقانون وبسط دادن آن به تامین منافع جناحی ومصالح جریانی ،تاروپودنظام سیاسی راهدف گرفته که بایدبدانهابپردازیم،بنده ضمن مطالعه عمیق وآشنایی بادیدگاه فقهی حضرت امام( ره ) ونیزمطالعه جنبشهای اسلامی دردویست سال اخیرازجماعت اسلامی الازهر وتشکیل حکومت اسلامی شیخ کواکبی وابوعلی مودودی و....که هرکدام بنابرمشی سیاسی خودشان مترصدتشکیل حکومت اسلامی بوده اندمعتقدم آنهاهرگزدرصددبرنیامده اندتا درمحدودیت وانحصارطلبی وولع قدرت وجاه طلبی ها وناکامی های سیاسی رامبلیغ باشند!همیشه اختیارات قانونی به هرشخص تابع مقدرات ومقدورات است،فرااین زمینی قدرت خواستن نه دردیدگاه دینی ماهست ونه انقلاب پرگوهرماچنین داعیه ای راداشته است،و.......عمده نظراتی که داده شدحول مسولان ومقامات ارشدی هست که تاچندی پیش برای جامعه ونظام سیاسی ما واجداهمیت بوده اند،مثلا"جایگاهی که آقای سیدهادی حسینی درکشورداشتندهمین آقایان حضورشان درهمان جایگاهی که ایشان راتاییدنکرده بودندصلاحیتشان قائم به نظر اوبودهاست!!!!!!حالاچه شده صلاحیت ش توسط آنان موردخدشه قراربگیرد؟وآنوقت مابیاییم برای خطای مبرهن آقایان شال وقبا بدوزیم که تا سرازقانون درآوریم؟این عین بی قانونی وچنین پدیده ای عین تبلیغ آنارشیسم هست که دلسوزان نظام بایدبرای خروج ازبن بست ایجادشده راهی راجستجونمایندکه به ثواب وصواب وقانون واهداف نظام نزدیک است.

                      • پنجشنبه 13 بهمن 1390-0:0

                        سلام
                        1-امیدوارم که همه کسانی مطلب می نویسند(ازجمله آقای اسلامی)یک بار دیگر کتاب ولایت فقیه حضرت امام (ره) را مطالعه کنندو آنگاه با تعریف و تعیین تکلیف خود اقدام به نگارش کنندوبگویند چه کسی مناسب کدام جایگاه در نظام اسلامی است که معمارش آن پیر سفرکرده بوده وآیا اساسا با توجه به محتویات و فحوای این کتاب این نظام را قبول دارن و یا خیر؟
                        2-از همه ی عزیزان به عنوان یک معلم می خواهم و توصیه می کنم از تخریب دیگر کاندیداهااز هر گروه و جناحی حتی اگر قبولش نداریم جدا خودداری کننیم چرا که این گونه حرکات مخالف روح دموکراسی، آزاداندیشی،شرع وقانون است وبنا به قول معصوم(ع) مغموم کسی که به خاطر دنیای دیگران دین و دنیای خودرا تباه کند.
                        در نظام اسلامی بنا به فرموده امام تخلف از قانون ،تخلف از شرع محسوب می شود پس بیشتر دقت کنیم.
                        4-ارکان تصمیم گیری و تصمیم سازی در نظام اسلامی مشخص شده هستند(ازجمله در امر انتخابات).تخریب وبه سخره گرفتن این ارکان بنا به فرموده بنیانگذار نظام اسلامی جرم وخلاف شرع است(به نامه ایشان در تاریخ 25/3/1363مراجعه شود.)
                        5-توجه به تذکرات خلف صالح امام خمینی(ره)،حضرت آیت الله خامنه ای در سال 1387درباره شورای محترم نگهبان طی طریق همان مسیر امام (ره)می باشد.پس:
                        به خود آییم ،بیشتر اندیشه کنیم،از تخریب همه سرمایه های نظام چه تایید شده ها و چه رد شده ها جدا خودداری کنیم،به مسئولینی که قانون به آنها اختیار داده و تصمیم گرفته اند به تصمیم شان احترام بگذاریم ،قواعد بازی دموکراسی را پاس بداریم و دین مان فدای دنیای دیگران نکنیم.

                        • محمد کالی پاشایی از لفورپاسخ به این دیدگاه 0 0
                          سه شنبه 11 بهمن 1390-0:0

                          نیما جان از کدام نظر سنجی ها میگویید؟؟؟؟؟؟؟ آقای حسینی که اصلا رد صلاحیت شدند!!!!!!!!!!! یعنی صلاحیت حضور در رقابت را ندارند.............

                          • مهندس افراسیاب دلدار/قائمشهرپاسخ به این دیدگاه 0 0
                            دوشنبه 10 بهمن 1390-0:0

                            آقای خادمی!من نظرم رابه نظرخوانندگان ومخاطبان گذاشته ام!بحث روشنفکرانه ای ندارم،وجایی هم تهمتی به کسی نکرده ام چون درآن موقع اثرسخنم ازبین خواهدرفت اگرچنین برداشتی شدازهمه عذرخواهی می کنم ممکنه من هم اشتباه بکنم راهش اصلاح است که شما پیشنهادکردیدواگرمن سماجت کنم بایددرصداقت من شک کنید، بایدبدانیم تهمت وفحاشی ازهرکسی صادربشود مذموم است،حالا درآینده هم اگرراه اصلاح کسی یاسخنی راپیشنهادمی کنیدقدری ملایمترتا طرف شمااحساس دشمنی نکند!!!!اعتقادراسخ دارم آقای اسلامی که ازانسان شایسته ای وازحق مظلومی دفاع نموده است راهش رادرحمله به ایشان نمی دانم،کسی که درجامعه ازمظلومی دفاع می کندشایسته تقدیراست،اگرفرض کنیدآقای حسینی همین امروز بنوعی ازدار دنیا برودزیرعکسش بنظرشما همکاران سابق جدیدش چه می نویسند؟؟؟؟؟سربازگمنام آقاامام زمان عج یابنداول تعین صلاحیت شورای نگهبان استان مازندران؟؟؟؟!!!!!!

                            • نیما پاشاکلاییپاسخ به این دیدگاه 0 0
                              دوشنبه 10 بهمن 1390-0:0

                              بنظر می رسد رقابت اصلی انتخابات جاری بین آقایان ادیانی اکبری حسینی و دکتر نعمت زاده باشد اختلافات شدید ادیانی و اکبری برسر مدیریت و سرمایه گذاری نساجی ودلسردی مردم و کارگران از این اوضاع و از طرفی اختلافات پنهان ادیانی با کاندیداتوری حسینی کارشان را کمی سخت کرده است از طرفی حسینی نیز با انرژی و انگیزه مضاعف وارد میدان شده تا تجربه مدیریت تربیت بدنی خود را به خدمت بگیرد گرچه رد صلاحیت وی کارش را دشوار کرده است. دکتر نعمت زاده نیز اگرچه به سلامت و دانش بالای فنی دربین کاندیداها شهرت دارد اما غیبت غیرموجه وی و کناره گیری از صحنه انتخابات سئوالات بسیاری را در اذهان ایجاد کرده است به هرجهت از نظر سنجی ها اینگونه بر می آید که شانس حسینی و دکترنعمت زاده بیش از بقیه است.

                              • خادمی پل سفیدپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                دوشنبه 10 بهمن 1390-0:0

                                دلدار چنان حمله ور شدی به منتقد اسلامی انگار خود اسلامی هستید!!!!!!!!!!!!! عجیبه شما که خیلی روشنفکرانه بحث مطرح کردیید!!!!!!!!! چرا خودتان که مدعی هستید طرفداران ادیانی خشمگین شده اند!!! خودتان با عصبانیت و خشم مینویسید و براحتی تهمت میزنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حتما فکر کردید مردم برای جملات شما ارزش قائل میشوند و واژ های شما سوخته نیستند!!!!!!!!!!!!

                                • يکشنبه 9 بهمن 1390-0:0

                                  آقاي اسلامي بابا كوتاه بيا... اين حس غلط در افكار عمومي اثر ندارد خودت را خسته نكن .البته اگر پ...هست اشكال ندارد

                                  • قاسم شکیبپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                    يکشنبه 9 بهمن 1390-0:0

                                    حالا که نوبت به حساب کشی مردم رسیدودست آقای ادیانی ازپاسخگویی به مردم خالیه مدعی شدندکه ایشان برای افرادکارنمی کنندودنبال کارزیربنایی هست!!!!!!!!!!! آدمهای کم عقل توی جامعه اگراین مطالب راباورکردندمن هم باورمی کنم،دوست من مدعی شدکه ادیانی پول خرج نمی کنه!!!!! صادقانه بگویندپولهای بادآورده انرژی را کجاهاخرج می کنند؟پیشنهادمی دهم که آقای ادیانی واسه اشخاص کارکرده مثلا فردی را واردالبرزمرکزی زیراب کرده که سن اوبالای چهل وپنج سال بودوتازه ازشرکت خصوصی اورااستخدام رسمی هم کرداین البته یک دلیله بقیه بماند.تقدیم به آنهایی که ادعای دیگه دارن.من منکراین نیستم که طرفداران ادیانی باتعداداندکشان می توانندخبرسازی بکنندوخبرپشت خبرتولیدکنندچون ایشان انسان توانایی درفن بیان وچپه کردن دیگران دارندکه هنربزرگی است مگرهرکی می توانددروغ بسازد؟یالافهای بزرگترتولیدکند؟

                                    • رضاییان شیرگاهپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                      يکشنبه 9 بهمن 1390-0:0

                                      آقای احمدی مرد باش و اسم خود را بنویس تو اصلا شیرگاهی نیستی تو فقط یک مخالفی از طرف مردم شیرگاه نظر ننویس تو فقط یک نفری. آفرین شه پسره بلاره

                                      • يکشنبه 9 بهمن 1390-0:0

                                        هواداران ادیانی زیاد هستند، عجله نکنید تا 12 اسفند زیاد نمونده،ما که توی متن اصلی که از یک به اصطلاح نویسنده دیدم همه مدل تهمت وجود داشت، و دلیلش هم مشخص است ادیانی برای شخص کار نمی کند به فکر کارهای زیر بنایی است، پول هم خرج نمیکنه که واسش خوب بنویسند.....

                                        • مهندس افراسیاب دلدار/قائمشهرپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                          يکشنبه 9 بهمن 1390-0:0

                                          اگربخواهیم درشرایط فعلی وباحضوراین کاندیداها،ابرازنظربکنیم،یک بحث هست ولی اگربخواهیم برای شرایط حضور مطلوب برنامه ریزی کردشاید آنوقت اصلا این کاندیداهانوبتشان صف آخرباشد! والاخودتان هم می دانیداگراین آقانباشه بایدگفت رای نداده بگوییدادیانی واکبری بروندمجلس وچه جای بحث است؟آقای سیدسلیمان محترم! وقتی مدعی خانه نشینی آدمهای باکفایت هستید سعی کنیدسخنتان با عمل شما همخوانی داشته باشدکسی که کم آوردبه توهین ولفاظی می پردازد!ووقتی جنابعالی بدنبال ارتباط ارگانیک کسی می گردی ،آن روی سخن شمااینه که کاندیدای موردنظرشمایک نفریه که ظاهرا"حسینی سیبل هدفش باشه وشماودوستان آن ستادی راازکوره دربرده است!وگرنه خشم ونفرتت رابزک نمی کردی تاازخودتت آدم دلسوزو زیادبفکرجامعه نشان دهی،ای آقامردم انقدرزرنگ شدندکه برای اینجوری دلسوزی ها تره ای خوردنمی کنندخودتو معطل واژه های سوخته نکن آنهایی که اینجوری سخن گفتندمردم سالهاپیش کلکشان راکندندفقط اونهایی که حقه بازبودند جاهایی قایم شده اندکه یواش یواش به فضل خدای متعال وبه برکت خون شهدا عنقریب رسواترازهمیشه روسیاه خواهندشد.مردم ریاکاران وحقه بازان رابهترازمدعیان می شناسندنمی شودپشت ماه پنهان شدو خفاش صفت ،بعد ادعای صداقت وبلبل بودن هم داشته باشید، ادعای امثال شماهاکه پشت گودنشسته ایدوادعای فضل وفخرفروشی می کنیداگرچیزی درچنته داشتیدمردم رابیچاره می کردید!شماکه جرات نداریدنام واقعی خودتان رابنویسیدچقدرادعایتان می شود!!!!!
                                          وای بحال روزی که جامعه وسرنوشت مردم بدست امثال شماهابیفتد...بیچاره مردم و...... من دراین شرایط حساس سیاسی واجتماعی ازآقای اسلامی نهایت سپاس وتقدیررادارم،چون ایشان بافداکاری، خودشان را درتیررس مخالفان سیاسی وهم رقبایی که ازحضور حسینی بشدت درهراسندقرارداده ،و نوشته اوحتی ،می تواندموجب خشم آنهاوخصوصاطرفداران آقای ادیانی راعلیه ایشان برانگیزد!!وبی شک این نوشته هم خالی ازغیظ وغضب این دوستان وفادار آن آقایان نیست،من اطمینان دارم که این نظرات ذره ای ازقاطعیت واستحکام کلام آقای اسلامی نه تنهاکم نمی کندبلکه بلندنظری ووسعت اندیشه او،راه امیدوسرزندگی درتلاطم سیاسی پیش رورا قوام خواهدبخشید/به امیدتعالی وشکوفایی آینده سیاسی ایران سربلند/پایدارباشیدمازندنومه درراهی که انتخاب کردید

                                          • سید سلیمانپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                            شنبه 8 بهمن 1390-0:0

                                            آقای اسلامی سهم شما در همراهی با ریاکاران چیست؟ ارتباط ارگانیک تو و حسینی با ... اظهر من الشمس است. چه اشخاص با کفایتی که خانه نشین هستند و اونوقت کوتوله ها در میدانند. ماه درخشنده چوپنهان شود شب پره بازیگر میدان شود. سیاوش خان ...باشد

                                            • شنبه 8 بهمن 1390-0:0

                                              واقعا اگرادیانی صدنفرمثل پاشاداشته باشدحتما"نماینده می شود!!!!!بخاطرادیانی همه دمدارمی شوند،بی لیاقت وبی کفایت می شوندوهرآنچه ارداه بکنیدهستند!!!!!حتما"ادیانی فقط باید نماینده بشوندواگرنشوندمردم همه وهمه هستند!!!اماوچندین امای دیگرکه خداراشکردوستان همپیمان!!!قراره ادیانی نماینده نباشه ،البته ما همه اینهارابعلت خرابی اعصاب بهم ریخته شما تحمل می کنیم!!خدابشماکمی صبربدهدوفقط تا12 اسفند!!!!!،زیاداگرشک کنییدشایدکارخرابتردربیاد!!!!!!!!

                                              • شنبه 8 بهمن 1390-0:0

                                                آقای محترم جناب حسینی با جهت گیری خودش به سمت جریان انحراف اعتقاد به ولایت فقیه خودشان را نشان دادند....

                                                • جمعه 7 بهمن 1390-0:0

                                                  دمتون از برف زده بیرون اصلا این موضوع چه ربطی داره به ادیانی؟؟؟؟ رسم جوانمردی اینه یک آدمی بیاد غرض ورزی های شخصی خودش را حالا به هر دلیلی به یک نماینده رسما اعلام کنه و هزاران تهمت بی پایه و اساس را مطرح کند!!!! و اساسا همچین شخصی نمی تواند از ادیانی دفاع کند و اگر از ادیانی دفاع میکرد من به ادیانی شک میکردم!!!

                                                  • دوستدارهمه نظردهندگانپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                    جمعه 7 بهمن 1390-0:0

                                                    من اعتقادراسخ دارم هم آنهایی که ادعا می کنندتابع ولایتند وهم آنهایی که افرادراتهمت می زنندکه مربوط فلان سبزهستندودرسرصندوق حاضرمی شوندهمه تابع نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند وولایت فقیه راقبول دارندهیچکدام آنهاحق ندارندازکانال اعتقادبه ولایت فقیه خودشان رابرصدربنشانند!دوستان نظرموافق یا مخالف خودشان رامردم پسندارایه کنندوبه شعورمخاطبان وخوانندگان ارج بنهند!آخرتواین کامنتهاهرکس کم آوردرفت بسراغ اسلامی که آقافلان وبهمان است!!!!آخه بده دوستان من!!این چه بساطیه !شماکه اهل فضل ومطالعه هستیدباورداریداسلامی نبایداین متن ودفاع ازآقای حسینی رامی کرد؟حضرت عباسی اگرازادیانی هم دفاع می کردهمینهارامی گفتید؟حالابرویدپیشنه ادیانی توانقلاب را ببینیدوحسینی راهم ببینید!حالاادیانی شده طرفدارولایت؟؟؟؟وحسینی شده فلان!!!!خیلی قباحت می خواهد!حسینی گوشت وپوست واستخوانش برای انقلاب له شده حالا بعضی دوستان خیلی کم لطفی میکنند!!!!من به آقای اسلامی افتخارمی کنم که باحمایت بجاوبموقع خودش ازانسان شایسته ای چون سیدهادی حسینی دفاع عاقلانه نمودو سبب شدجامعه آگاه با استقبال بی نظیرازنوشته اوتااین اندازه پربیننده وخواننده داشته باشد!!!!!!!!!!!برایم عجیب بودوشایدبرای اولین باریک نوشته تااین اندازه مخاطب داشته است، حالاشما بیاییدبه آدم خوش ذوق ونویسنده توانای استان مازندران به انحای مختلف ایراد وتهمت بزنیدتا بلکه به رقیب کاندیدای شماآسیب برسد!اینه رسم جوانمردی؟یا مثلا بگویی که حسینی مدیرکل بودسلام مراعلیک نگرفت پس امروز روزخوبیه که حالش رابگیرم!یافلانی درفلان سال تخم مرغ خانه خاله مرادزدی کرد!!پس امروز حالش رابگیرم!یا آقای فلانی درانتخابات 88 به کاندیدای مارای نداده بودپس حرفی نبایدبزنداگرحرفی زدپس اورابایدخفه کرد!اگرحضوردرانتخابات 88 هرکس به کاندیدای شما رای نداده است نبایدحرف بزنداونهاهم می گویندشماهم حق نداریدازحضور40 میلیونی حرف بزنیدبگوییدهمان عددخودتان!!!!!القصه هیچکدام اینهامورد قبول من نیست درست یا غلط نظرمن است!!!!هرکسی باهرکاندیدایی که دوستش داردووابسته به هرجریانی باشه حقشه که ازاو دفاع بکنه!!!!وآقای اسلامی هم زیباترین وعالمانه ترین استدلال رادرصلاحیت آقای حسینی بکاربردنددستش دردنکندوخداوندرب العالمین هم نگهدارش باشد.

                                                    • احمدی شیرگاهپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                      جمعه 7 بهمن 1390-0:0

                                                      حسینی حتی در شهر خود شیرگاه هم جایگاهی ندارد، ما تابع ولایتیم و هر کس که از راه ولایت جدا شود ما را با او کاری نیست، حسینی شما با مردم ولایتمدار سوادکوه سنخیتی ندارید، امثال اسلامی ها که دور و بر شما را پر کرده اند مهر تاییدی بر وابسته بودن شما به جریان فتنه و انحراف میزنند.

                                                      • جمعه 7 بهمن 1390-0:0

                                                        جناب بزرگواری که جوابم را دادید
                                                        یکبار دیگه بخوانید ببینید این جواب بود دادید ؟
                                                        یعنی این جانباز جرمش اینه که برادر نماینده هست ؟ عجب منطقی ..
                                                        این جانباز جنگ تحمیلی که قطع نخاع می باشد و 25 سال روی ویلچر می نشیند و اما با این وضعیتش داره برای مملکت افتخار کسب میکنه و یک ورزشکار است آیا وظیفه اوست که بره پیش هادی حسینی یا هادی حسینی که رئیس تربیت بدنی مازندران بود باید بره تجلیلش ؟
                                                        استاندار مازندران خودش شب رفت فرودگاه تا صبح منتظر پهلوان وزنه برداری سلیمی بود در حالی که وظیفه اش نبود ..
                                                        اما هادی حسینی که وظیفه اش بود حتی برای یکبار نه زنگی و نه ملاقاتی و نه هیچی
                                                        برادر من ..اینها حقیقته ..
                                                        کاری به انتخابات ندارم..دارم میگم این آقا از اسم جانباز داره سو استفاده میکنه برادر
                                                        حقیقت را باید پذیرفت

                                                        • جمعه 7 بهمن 1390-0:0

                                                          سید خدا را از یاد بردن مرگ است مگر میشود این مرد بزرگ را از یاد برد؟

                                                          • سوادکوهی ریکاپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                            جمعه 7 بهمن 1390-0:0

                                                            صلاحیت حاجی حسینی را باید خانواده های محترم شهدا رحیمی و کمیل ایمانی و افشار و شهید علمدار و.... جانبازان سر افراز باید تایید کنند.

                                                            • جواب ع-رضاییپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                              جمعه 7 بهمن 1390-0:0

                                                              آقای رضایی عزیز آیا شما راه منزل آقای حسینی که شهید زنده و جانباز اسلام است را بلد هستید؟ آیا شما در این خطه ئ شهید پرور و جنباز خیز تنها برادر نماینده شهرتان را دیده اید؟ پس تکلیف کسانی که جان دادند و جانبازی کردند و برادرشان نماینده مجلس نیست چه میشود؟آیا شما که ادعا میکنید راه منزل آنها را بلد هستید؟ شما میتوانید به وجدانتان رجوع کنید.

                                                              • جمعه 7 بهمن 1390-0:0

                                                                به همان دلیلی که که باید حرف شما را باور کنیم!!!!!!!!!!! به همان دلیلی که شما تحمل حرف و نظر مردم را ندارید و با توهین جواب آنها را می دهید،به همان دلیلی که ما باید باور کنیم این متن های مشابه اسلامی با اسم های مختلف نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! و ......

                                                                • جمعه 7 بهمن 1390-0:0

                                                                  آقای اسلامی گفتند
                                                                  هستید؟حسینی سرمایه ای انسانی وشخصیتی ارزشمندبرای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستندکه ازاول انقلاب با نظام بزرگ شدندایشان آبروی نظام وامانتدارآن است شما چه بخواهیدیانه،نظام جمهوری اسلامی مدیرارشدولایق خودش راحفظ خواهدکرد،

                                                                  آقا جان انقلاب را بدهید دست این حسیی تا مثل اداره کل تربیت بدی توش .... کنند!!
                                                                  در نشست نویسندگا استان در اداره کل کتابخانه ها همین دو هفته پیش اقای نعمتی عکاس پشت تریبون گفت حسینی مدیرکل خاتمی در تربیت بدنی کتاب مرا با این شرط حاضر شد چاپ کند که اول اسم او باشد بعد اسم من!!

                                                                  اقای اسلامی
                                                                  اینطور که شماگفتید انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس و اصلا ولایت مطلقه فقیه و ... همه مال ایشان است !!
                                                                  شاید به این خاطره که شاعران ستادهای کروبی در مراسم خانه اش شعر می خواندند و صله می گرفتند همون تعدادی که در فتنه 88 به تهران رفته بودند

                                                                  • سوادکوه جانپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                                    پنجشنبه 6 بهمن 1390-0:0

                                                                    از اول هم می دانستیم هادی تایید میشود.مبارک طرفدارانش.مازندنومه جان اگر سید به مجلس برود اوضاع شما خوب میشود چون در این شرایط حساس فقط شما به او کمک کردید!

                                                                    • پنجشنبه 6 بهمن 1390-0:0

                                                                      هادی حسینی بعد از 72 ساعت تایید صلاحیت شد.علیزاده عضو شورای نگهبان که اصلا سوادکوهی است به حسینی کمک کرد تا تایید شود.او اکنون پرقدرت تر به میدان می آید تا روی نماینده ه ای فعلی را کم کند.

                                                                      • سیاوش زمانیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                                        پنجشنبه 6 بهمن 1390-0:0

                                                                        من با متنی که ازآقای رمضانی خواندم یادپانزده سال پیش درجلسه ای انتخاباتی شرکت داشتم که یک جوانی بامخاطب قراردادن کاندیدایی برگشت وگفت ازآنجایی که ما دانشجو وقشرروشنفکرجامعه هستیم ونیزحامل پیام ازطرف مردم هستیم .......آقای محترم ! شما رای بیار نیستید!!!و.....من که ازنوع سخن گفتن او به سن وسال جوانی عصبانی شده بودم گفتم آقای محترم!میشودبپرسم سال چندم دانشگاهی؟گفت ترم اول،گفتم مابایدچه جوری متوجه بشویم شما روشنفکرهستید؟ونمایندگی ازمردم دارید؟دیدم پت پت افتاد!!!بعدازدوسال آن دانشجوی مدعی روشنفکری بعلت سه ترم متوالی مشروط شدن اخراج گردید!!حالا جناب رمضانی! میشودبفرماییدماازکجابایدمتوجه بشویم شما »تومتن مردم«هستید؟حسینی سرمایه ای انسانی وشخصیتی ارزشمندبرای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستندکه ازاول انقلاب با نظام بزرگ شدندایشان آبروی نظام وامانتدارآن است شما چه بخواهیدیانه،نظام جمهوری اسلامی مدیرارشدولایق خودش راحفظ خواهدکرد،البته مخالفان حسینی ازحمایت آقای اسلامی حق دارندعصبانی شوندوآنکه ازحضورش لرزه براندام اوافتادنمی شودجلوی لرزاوراگرفت،سنگ بدگوهراگرکاسه ی زرین بشکست/قیمت سنگ نیفزود وزر کم نشود...

                                                                        • پنجشنبه 6 بهمن 1390-0:0

                                                                          ما در قائم شهر یک جانباز قطع نخاع داریم بنام حسن اکبری ..ایشان 19 ساله که در رشته تیراندازی فعالیت میکنه و دارای 8 مدال جهانی و 50 مدال طلای کشوریست..از آقای حسینی بپرسید در طول ریاستش چند بار به منزل این جانباز قهرمان رفته ؟ اصلا راه خانه اش را بلده ؟ اصلا اسمشو شنیده ؟ شما به این آقا میگویید ولایتمدار ؟ جانباز ؟ این چه جانبز ولایتمداریست که راه خانه این جانباز قطع نخاع را نمیداند ؟
                                                                          بابا جان مادرتون بی خیال ..حسینی اصلا صلاحیت ندارد همان بهتر که رد شد

                                                                          • پنجشنبه 6 بهمن 1390-0:0

                                                                            حسینی با مشاورانی مثل شما اومد به صحنه، ما که تو متن مردم هستیم برعکس نظر شما رو میبینیم، اون انک آبروی حسینی هم با حمایت افرادی مثل اسلامی از ایشون به باد رفت.

                                                                            • پنجشنبه 6 بهمن 1390-0:0

                                                                              توروخدا سید هادی حسینی رد نکنید

                                                                              • مهرداد سوادكوهيپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                                                پنجشنبه 6 بهمن 1390-0:0

                                                                                نمي دونم با نوشتن يك مطلب از آقاي نويسنده (اسلامي)همه علامه دهر مي شوند يا توهين مي كنند يا موضع ميگيرند. دوستان گرامي قلم زدن و نوشتن قدرتي مي خواهد كه در توان همه افراد نيست شماها ادعا ميكنيد چه چيزي بلد هستيد كه كه همش با تفكرات منفي و يا نقد مغرضانه به راحتي همه ي وجدان خود را زير پا مي گذاريد(اگر داشته باشيد) و به سايت مازند نومه و يا شخص نويسنده توهين مي كنيد با اين كارتان در واقع به خودتان توهين ميكنيد.لطفا به منافع منطقه ما توجه داشته باشيد و از تعصب بپرهيزيد. و چه زيبا ناپلئون گفته كه:در دنیا خفتگانی هستند که بیداریشان همچو بیداری اژدها وحشتناک است
                                                                                ظاهرا´از اين حالت مردم ميترسيد كه با قلم و روشنگري افرادي مثل اسلامي ها منافع تان را به خطر بياندازند

                                                                                • پنجشنبه 6 بهمن 1390-0:0

                                                                                  آنهاي كه گور سيد ....(هادي)بودند ... دنيا دار مكافات است . منتظر عاقبت اشك ها در قيامت باش

                                                                                  • آرتین سعیدیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                                                    پنجشنبه 6 بهمن 1390-0:0

                                                                                    پاسخی به چندسوال :آقای حسینی نهتنها بازنشسته نشدندبلکه ازیک سطحی به سطح بالاتروبرای انتخابات استعفا دادند2)هرفردی که دانش اودرسطحی ازمقاطع قرارداشته باشدمی توانددرصورت احرازآن شرایط،بتدریس دردانشگاه بپردازد3)اینکه فلانی برای ورود به کاربزرگی چون نمایندگی مجلس اگربخواهدبه صبحانه دادن وهزینه های اینچنینی واکنش نشان دهدقضاوت آن رابه وجدان افکارعمومی واگذارکنیم!!!معلومه که جنس نگرانی این منتقدازجنس انتقادعموم مردم نباشد!سخنهای دیگری هم می شودگفت اما برای احترام به مخاطبان ازگفتن آنهاپرهیزمی کنم!اگرفردی بخواهدایشان رابه نقدبکشدمنصفانه وعالمانه بنویسدودراین سایت وسایتهای دیگرمنتشرنماید.

                                                                                    • پنجشنبه 6 بهمن 1390-0:0

                                                                                      من فقط مي دونم راحت 70 درصد سوادكوهيها به سيد هادي راي مي دهند چون بزرگتراي شهر از اون حمايت كردند

                                                                                      • سوادکوهیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                                                        پنجشنبه 6 بهمن 1390-0:0

                                                                                        حسینی زود مشتت باز شده، این یه ذره آبروی نداشته را هم باد برد

                                                                                        • الیاسی های گالشکلاپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                                                          پنجشنبه 6 بهمن 1390-0:0

                                                                                          با اطلاعات کامل میگویم تقریبا بیشتر قوم الیاسی از طرفداران ادیانی هستند. ادیانی حمایتت میکنیم میلاد، مجید، مهدی ، حسین و.... الیاسی

                                                                                          • پنجشنبه 6 بهمن 1390-0:0

                                                                                            چندسوال: چرا حسيني بازنشسته اجباري شد؟ ماجراي تدريس در دانشگاه آزاد شيرگاه چيست؟ آدم به اين پاكي تاحالا حدودپانصدميليون وشايد بيشتر خرج كرده ازكجا آورده؟ قريب به يكسال صبحانه هرروزه درمنزل.... با حضور افراد ازكجا تامين ميشد؟ تبليغات زود هنگام وديوارنويسي وآلودگي هاي در و ديوار و شهر وروستا وخيابانها چه معنايي داره؟

                                                                                            • پنجشنبه 6 بهمن 1390-0:0

                                                                                              برام خیلی جالبه که مخالفان حسینی به جای اینکه به اصل مطلب جواب بدهند رفته اند به ناسزاگویی و اتهام زنی به مدیر سایت یا نویسنده مطلب.برادر جان اصلا نویسنده مطلب دشمن،کافرحربی،بی سواد،کمونیست،اصلا مدیر سایت مزدور و پول بگیر که البته میدانم هیچ کدام از اینها نیستند،شما چرا به اصل مطلب نمی پردازی و علیه سایت و یا نویسنده ناسزاگویی می کنی؟!ادله این آقاین را نمی پذیرم.حرف داری همین جا بزن.دروغ نگو و کار ضداخلاقی نکن

                                                                                              • رضایی از شیرگاه پاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                                                                پنجشنبه 6 بهمن 1390-0:0

                                                                                                تا آدم های بی کفایتی چون ...و... هستند جای امثال سید هادی نیست

                                                                                                • سوادکوهی مقیم قائم شهرپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                                                                  چهارشنبه 5 بهمن 1390-0:0

                                                                                                  خندیدیم! طنز جالبی بود! اگه ستادش به اندازه اینجا حمایت می کرد، رد که نمیشد هیچ، شاید رأی هم می آورد!

                                                                                                  • چهارشنبه 5 بهمن 1390-0:0

                                                                                                    اسلامي و حرف از ارزشهاي اسلامي و.... تا ديروزژست ديگري ميگرفت حالا دم از ....

                                                                                                    • چهارشنبه 5 بهمن 1390-0:0

                                                                                                      سید هادی پشت سرت مانند کوه ایستاده ایم.

                                                                                                      • غلط اندازپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                                                                        چهارشنبه 5 بهمن 1390-0:0

                                                                                                        مگه میشه وضعیت بزن بزن راه بیفته و غلط انداز برای سوا کردن دوستان به وسط معرکه وارد نشود.
                                                                                                        بابا این جوری که با همدیگر حرف نمی زنند. حالا حسینی هرچی که باشه و هر کسی هم که بیاد از ایشون دفاع بکنه نمی شه با اتهام و انگ و تهمت اون رو ساکت کرد. از اون طرف به کاندیداهای دیگه هم نباید تهمت و انگ زد و کارهایی را به آنها نسبت داد که مثلاً یک خدمتی به آقای حسینی کرده باشیم. قطعاً این رفتارها موجب از دست رفتن آراء خواهد شد و مردم که هوشیارند اقدام به تنبیه کاندیداها خواهند کرد. مگر ندیدید که وقتی تماشاگران برخی از تیم های فوتبال مرتکب افعال مجرمانه می شوند، کمیته انضباطی میاد و تیم مربوطه رو محروم می کنه. خوب اگر مردم کمیته انضباطی آقای حسینی و اکبری و ادیانی باشند حتماً به خاطر سوء رفتار این طرفداران و هواداران باید برای آنها جریمه در نظر گرفته و به کاندیداهای دیگری رای بدهند.
                                                                                                        غلط انداز خودش توصیه کننده است و حتم دارد که قصد آقای سوادکوهی چاپلوسی کردن از آقای حسینی که واجد ارزش های خوبی است نبوده است و حتماً ایشان هم آنقدر بدنام نیست که برخی از دوستان می نویسند. البته ممکن است قدری هم از اصحاب فتنه در سال 88 حمایت کرده باشد و یا حتی جزء مردودین و ساکتین فتنه باشند و آقای حسینی هم که در دوران اصلاحات مدیریت عالی داشتند قدری به چپ مشکوک بزنند و قدری هم به خاطر حضور در دفتر معاون اول رئیس جمهور بر حسب نقل قدری هم به انحرافیون حال داده باشند و همین کافی باشد تا هیات نظارت به قضاوت رد صلاحیت دست یافته باشد و نمی شود آنها را مقصر دانست. اشکالی ندارد ما باید به عدالت عناصر هیات نظارت ایمان داشته باشیم و اگر آنها هم اشتباه کرده باشند باید موضوع را پیگیری کرده تا حق به حق دار برسد. غلط انداز این وسط چکاره است؟

                                                                                                        • چهارشنبه 5 بهمن 1390-0:0

                                                                                                          واقعا به تازگی فهمیده اند سید هادی صلاحیت ندارد واقعا که.........

                                                                                                          • شاگرد حسینی کبیرپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                                                                            چهارشنبه 5 بهمن 1390-0:0

                                                                                                            از مدیریت سایت میخواهم که نظراتی که مثبت میباشد را هم ثبت کند خودم چندین با با همین نام نظر دادم که ثبت نکردید.

                                                                                                            • علی اخمدی راستوپیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                                                                              چهارشنبه 5 بهمن 1390-0:0

                                                                                                              به آقای آهنگربفرماییدمن علی احمدی راستوپی هستم وآموزگار،متاسفم ازنوع ادبیات بکاررفته،درضمن مشکوک هم نمی زنم بلکه نظرم راگفتم خیلی سختت بود؟اینکه متن اینجانب بعدازنوشته شما آمدراازمدیرسایت توضیح می خواهندنه باتوهین ازدیگران،بقیه سخنم بماند.!!!!!

                                                                                                              • اسفندیارشریفیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                                                                                چهارشنبه 5 بهمن 1390-0:0

                                                                                                                بهترین دفاعی که میشدکرداین آقاانجام دادنددستشان دردنکندآقایان اگربانوشته ی آقای اسلامی به مشکل برخوردندپیشنهادمی کنم بروندنجاری سرشان رامیزان کنندچون ازدست مردم کاری برنمی آیدوسرشان فقط باخاک پاک می شوداینها حاضرند یک نفرپیدا بکنندسراسلامی رابیخ تا بیخ ببرندکه چراازسیدحسینی دفاع کرد!!آخرآدمهای حسابی !!اینقدربی انصافی!!!!!!!!!فحاشی وتوهین وتهمت!!یعنی چی؟چون ازیکنفرحمایت کرد!واقعا"مرگ انسانیت رابچشم می بینم!!!!مرگ اخلاق مرگ شرف...کی داره جامعه رو اداره می کنه؟مسولش کیه....

                                                                                                                • كارگرزاده پاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                                                                                  چهارشنبه 5 بهمن 1390-0:0

                                                                                                                  درود بر سيد هادي حسيني

                                                                                                                  • محسن بخشیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                                                                                    چهارشنبه 5 بهمن 1390-0:0

                                                                                                                    حوزه انتخابی قائمشهر سوادکوه وجویبار در طول سی سال انقلاب مورد بی محری نمایندگان انتخابی قرار گرفته مردم غیور این حوزه نیروی جدید و توانمند با درایت لازم و با نگاه جدید را میطلبند. طوری که بتوانند یجای شعار و سخنان بی محتوا ،نان بر سر سفره مردم بیاورند .ایجاد اشتغال ،فعال سازی صنعت تروریست با اینهمه مواهب خدادادی را جاری و ساری نمایند.متاسفانه مدیران منطقه احساسات بی ریای مردم را به سخره گرفته اند .به امید روزی که بتوان خنده را جایگزین ناملایمات مردم ان منطقه نمود.

                                                                                                                    • چهارشنبه 5 بهمن 1390-0:0

                                                                                                                      صادقانه ترین وخالصانه ترین ارادت خودم رابه آقای حسینی اعلام می کنم وازصداقت آقای اسلامی دروفاداری به عهدبادوستان صمیمانه تشکردارم.خداونددشمنان آقای حسینی راانصاف وآنهاراهدایت نماید.

                                                                                                                      • چهارشنبه 5 بهمن 1390-0:0

                                                                                                                        آقای شریفی بی شک یکی از مسئولین همین رسانه ها هستند، من متن های جهت دار آقای اسلامی را دیدم سایت مازند نومه تبدیل شده به بنگاه تبلیغاتی کاندیداهای خاصی در قائمشهر و بدون هیچ دلیل و مدرکی بر نمایندگان کنونی این شهر می تازد، ریشه ی این بد اخلاقیها را باید اینجا جستجو کرد، کاضش کمی انصاف داشتیم و بر اساس واقعیتها می نوشتیم یعنی پول و دنیا اینقدر ارزش دارد که حرمت قلم را ندانیم ، از دوستان خواهش می کنم یک سری به سایت مرکز پژوهش های مجلس بزنند.

                                                                                                                        • چهارشنبه 5 بهمن 1390-0:0

                                                                                                                          آقاسیاوش عزیز,ممنون از صداقت وقلم پاکت.محروم کردن مردم وجامعه ازحضورموثرشخصیت خدومی چون آقاسیدهادی حسینی کاری پسندیده نیست. امیداست شرایط به گونه ای تغییرکندتا مردم درپای صندوقهانظرشان را اعمال کنند.درپناه حق باشید

                                                                                                                          • محمد امیریپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                                                                                            چهارشنبه 5 بهمن 1390-0:0

                                                                                                                            این مطالبی که گفتی سید هادی حسینی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به عنوان یک سوادکوهی فقط میتونم بخندم، البته از شما بعید نبود!!!! همین که شما از حسینی تعریف کردی بیانگر دقت هئیت نظارت می باشد.

                                                                                                                            • چهارشنبه 5 بهمن 1390-0:0

                                                                                                                              آقای احمدی راستوپی مشکوک میزنید، چرا متن من و شما با هم اومد رو پیج؟؟؟؟؟؟ در حالی که من دیشب نوشتم!!! نکنه تو خود اسلامی هستید که متن ها رو چک میکنید؟؟؟/ سرتو از زیر برف بیار بیرون

                                                                                                                              • چهارشنبه 5 بهمن 1390-0:0

                                                                                                                                مدیرمحترم سایت مازندنومه!خواهش می کنم اززقبای جدی آقای حسینی که خشم آنهاازحضوراوبرافروخته شده به میزانی که ازدست شما برمی آیدبکاهید!!!!اینهاازمطلب آقای اسلامی عصبانی اندشایدهرلحظه برای ایشان دردسرسازبشوندآخه اینهادارنددق می کنند!ازاینکه اسلامی ازحسینی دفاع می کنه می شودمعلوم الحال امااگربرای اکبری بنویسه می شودچقدرگرفتی برایش نوشتی!!امااگربرای ادیانی بنویسی می شوی حتما"اصولگرا؟؟؟؟آدم برودخودش رازیرغلتک بیندازد تاجامعه پس از34 سال بیفتددست امثال آدمهایی که درروزهای سخت انقلاب درکنج عافیت خزیده بودندوالان شرایط راازبچه های فداکاری همچون حسینی غصب کردند!!!!! هیاتهای نظارت ازچه کسانی تشکیل شده اند؟آیا می توانندبگویندکه اون موقع سیدهادی حسینی رادرسپاه شیرگاه ترورکردندآنها کجابودند؟آقای ... رنگ تفنگ وجبهه رادید؟اگرامروز آمریکا حمله بکنه...واقعا تفنگ می گیره ازنظام دفاع می کنه یا حسینی؟اگرآقایان نظارت راست می گویندوفاداری والتزام راازاین زاویه هم ببینند؟زخم خوردگان این نظام ازفرزندان رشید انقلاب دارندانتقام می گیرندای انقلابیها کاری بکنید....این همان فرمایش امام خمینی هست که گفته بودنگذاریدانقلاب بدست نااهلان ونامحرمان بیفتد!فلانی وفلانی مصداق واقعی نااهلان هستندنه امثال حسینی.... مازندنومه اگردلتان واسه جامعه می سوزه مردانه بنویسید ودفاع بکنیدآقای اسلامی من به شما افتخارمی کنم جوهرمرد درچنین روزهایی مشخص می شود رفیق روزهای تنهایی به همین می گویندکه به وقت تنگدستی آشنا بیگانه می گردد ونشان دادی مرد ورفیق روز سختی!آتش توپخانه رقیب آقای حسینی شما راتخریب می کندنگران نباشیدآنهاهنرشان همین است من بیشترازاینها نمی گویم تا اونها راعصبانی کنم زبان به تهمت وفحش نگشایندازآنهاانتظاری نداریم هیچکس ازآنهازبان نرم وشیوه شیعه وامامان رانداردآنها همینندکه زبان به تخریب وتحقیربگشایند.خواهش می کنم مراحذف نکنید

                                                                                                                                • رضایی- سوادکوهپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                                                                                                  چهارشنبه 5 بهمن 1390-0:0


                                                                                                                                  سید هادی اگر رد صلاحیت هم نمی شد نمی توانست کاری بکند، من اصلا مشکوکم که همه ی اینها مظلوم نمایی نباشد برای جلب آرای مردم و بعد در دقیقه 90 این آقا که... برگردد، مردم هوشیار باشید

                                                                                                                                  • احمدی راستوپیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                                                                                                    چهارشنبه 5 بهمن 1390-0:0

                                                                                                                                    جهت اطلاع آقایی بنام آهنگر!حسینی درجایی که جمهوری اسلامی ایران است پست مهمی داشته!چون این آقادرجمهوری اسلامی نیستندمی خواهندازآقای حسینی انتقام بگیرنددرضمن،فرق ادیانی وحسینی اینه که حسینی اگرباشه دیگه فردی مثل ادیانی بساطش رابایدجمع کندبهمین خاطرادیانی تمام تلاش خودرابرحذف ادیانی گذاشت!البته اکبری هم کم تلاش نکرد!!!!!!!!!!!

                                                                                                                                    • چهارشنبه 5 بهمن 1390-0:0

                                                                                                                                      اعضای هئیت نظارت را چه کسانی انتخاب می کنند ؟؟؟؟ حسینی برای نمایندگی در کجا فعالیت می کند؟؟؟؟ در کدام نظام این آقا 30 سال پست و مقام داشتند؟؟؟؟ تا دیروز همه چی خوب بود حالا که آقا رد شدند همه چی بد شده؟؟؟؟

                                                                                                                                      • چهارشنبه 5 بهمن 1390-0:0

                                                                                                                                        می شود این باند بازی را کنار بگذارید
                                                                                                                                        از حامیان حسینی معلوم است چرا رد شد
                                                                                                                                        این آقا هنوز هیچی نشده مراسم شعر گرفت و کسایی که توی دفتر شیخ کروبی و عوامل فتنه بودند در انجا به پاچه خواری پرداختند
                                                                                                                                        خلاف قانون همین است دیگر چرا؟

                                                                                                                                        • چهارشنبه 5 بهمن 1390-0:0

                                                                                                                                          اقای م ون سوادکوهی واقعاتنگ نظرانه ومغرضانه نظردادیدمن قال راکاری نداریم بلکه ماقال سفارش شده است یعنی بگوینده سخن کاری نداریم بلکه بسخنی که گفته شد کارداریم ایابه سیدظلم شد یا نه اگرقبول داریم حق سیداین نبود بس بان فکر کنیم

                                                                                                                                          • اسفندیارشریفیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                                                                                                            چهارشنبه 5 بهمن 1390-0:0

                                                                                                                                            بهترین دفاعی که میشدکرداین آقاانجام دادنددستشان دردنکندآقایان اگربانوشته ی آقای اسلامی به مشکل برخوردندپیشنهادمی کنم بروندنجاری سرشان رامیزان کنندچون ازدست مردم کاری برنمی آیدوسرشان فقط باخاک پاک می شوداینها حاضرند یک نفرپیدا بکنندسراسلامی رابیخ تا بیخ ببرندکه چراازسیدحسینی دفاع کرد!!آخرآدمهای حسابی !!اینقدربی انصافی!!!!!!!!!فحاشی وتوهین وتهمت!!یعنی چی؟چون ازیکنفرحمایت کرد!واقعا"مرگ انسانیت رابچشم می بینم!!!!مرگ اخلاق مرگ شرف...کی داره جامعه رو اداره می کنه؟مسولش کیه....

                                                                                                                                            • چهارشنبه 5 بهمن 1390-0:0

                                                                                                                                              چرا به کار اصلی سید هادی حسینی اشاره ای نشد؟؟؟ بهرام که گور میگرفتی همه عمر دیدی که چگونه عمر بهرام گرفت ، آقای حسینی دنیا دار مکافات است.

                                                                                                                                              • زینی سوادکوهپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                                                                                                                چهارشنبه 5 بهمن 1390-0:0

                                                                                                                                                برای سایت مازند نومه متاسفیم که جولانگاه افراد معلوم الحالی مانند اسلامی شده که به نمایندگی از مردم غیور و ولایت مدار سوادکوه حرف می زند چه کسی این نمایندگی را به شما داده آقای اسلامی؟؟؟؟

                                                                                                                                                • رستگارفرپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                                                                                                                  چهارشنبه 5 بهمن 1390-0:0

                                                                                                                                                  سیدهادی حسینی چهره ای دلنشین باخصائلی نیکو،درد آشنا ونیکنام ونیک صفت است که دردل تمامی انسانهای پاک سرشت جای داردآنهایی که نمی توانندسید رادردلشان جای دهندقطعا"بادلهای مریضشان هیچکس راپذیرانیستندوهمین نکته گواهی است برشایستگیهای آقای حسینی،آنهایی که باسیدمخالندممکن است این آقای اسلامی راخفه کنند،درودبراسلامی که باقلم خودتوانست تصویری ازواقعیت رادرتنهایی ترین تنهاییها بقول شهیدشریعتی دردل تاریکترین انسانهاروشنائی بخش باشد من ازآقای اسلامی بزرگ تشکرمیکنم که برقلب این سیاه دلان بدخواه خنجرزدی بگذاربه شمافحاشی کنندچون بجادفاع نمودی وبجا سخن ازدل مظلومان زدی،احسن بقلم شما ودرودمی فرستم به شرف شماهرگزچنین تصوری راازایشان نداشتم احسن.

                                                                                                                                                  • آرمان اسماعیلیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                                                                                                                    چهارشنبه 5 بهمن 1390-0:0

                                                                                                                                                    آقای م شما حتما شهامت داری که خودت را معرفی کردی؟؟؟؟؟ شما چطور به خودت اجازه می دهید که با این ادبیات با مردم حرف بزنید؟؟؟؟ چه کسی این جسارت را به شما داده؟؟؟ واقعا متاسفم.....

                                                                                                                                                    • سه شنبه 4 بهمن 1390-0:0

                                                                                                                                                      حسینی یک مهندس مجد آرایی دیگر است . اهالی محترم حوزه انتخابیه قائم شهر جویبار سوادکوه خوش بحالتون من یک بهشهری هستم همکار قبلی این مرد کبیر . میدونم چه گوهری است و روز 12 اسفند از بهشهر می آیم و در قائم شهر به او تک رای خواهم داد و به رای خود افتخار می کنم

                                                                                                                                                      • سه شنبه 4 بهمن 1390-0:0

                                                                                                                                                        مجلس انسان دلیر و با سواد و پرکار می خواهد

                                                                                                                                                        • سه شنبه 4 بهمن 1390-0:0

                                                                                                                                                          سید جان در 12 اسفند مردم با رای بالایشان به شما،جواب محکمی به همه این بداخلاقیها خواهند داد.

                                                                                                                                                          • سه شنبه 4 بهمن 1390-0:0

                                                                                                                                                            جناب ن.سوادکوهی شما مگر خودت کی هستی چرا خودت را کامل معرفی نمی گنی تو که اینقدر شهامت نداری خودت را معرفی کنی بیجا میکنی در مورد مردم حرف میزنی ... شما هم نمونه خروار آدمای بزدلی هستید که بقول شاعر : بزدلاني كز حراس ابتر شدند*** از بسيجي ها بسيجي تر شدند .

                                                                                                                                                            • سه شنبه 4 بهمن 1390-0:0

                                                                                                                                                              سید هادی حسینی هم اکنون مشاور در حوزه معاون اول ریاست جمهوری می باشند ؛ قبلا هم مشاور وزیر نفت بودند - استاد دانشگاه - معاون دانشگاه پیام نور استان تهران - مدیر کل حراستهای استان تهران - معاون اقتصادی حراست کل کشور - مدیر کل سابق تربیت بدنی و ... در همه این مناصب مدیری برجسته و نمونه بودند و برای این نظام و انقلاب یک بار در حد اعدام جان داد و در جنگ هم بارها جان خود را برای ایران اسلامی امام (ره) کف دست خود گذاشت شایسته این ظلم و حسادتهای به ظاهر دوستان نیست ...

                                                                                                                                                              • ن . سوادکوهی پاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                                                                                                                                سه شنبه 4 بهمن 1390-0:0

                                                                                                                                                                سلام لطفا نگذارید هرکسی آبروی سید را ببرد و خود را طرفدار او جا بزند آنهم آدم معلوم الحال وبی هویت و...متاسفم برای مازندنومه که نویسنده اش یک ...و ...نویسنده سایتش و فعال فرهنگی می شود و به تعریف از سید بزرگوار می پردازد وقتی آدمی مثل اسلامی از سید هادی حسینی تعریف کند و طرفدار او باشد انصافا حقش بود با این طرفداران رد صلاحیت شد ؛ تا حالا من فکر می کردم آقایان در کارشان و رد صلاحیت وی اشتباه کردن اما الان یقین یافتم با این حامی ...حقش بود تایید نشد / اسلامی فاتحه حسینی را خوند این قبیل نویسنده ها آبرو مازندنومه را می برند مگر اینکه خود مدیر سایت خدای نکرده مشکل اخلاقی داشته باشد....با این اوضاع بهتر که شورای نگهبان بررسی کند دوستان و طرفدارانش چه کسانی هستند ودر ستادش چه کارها نمی کنند اسلامی مشت نمونه خروار است....

                                                                                                                                                                • مهران فلاحپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                                                                                                                                  سه شنبه 4 بهمن 1390-0:0

                                                                                                                                                                  چون سید هادی حسینی چهره محبوبیست به همین علت او را تایید نکردند و الا چرا این قضیه را به دست مردم نسپردند که او را انتخاب نکنند.

                                                                                                                                                                  • سه شنبه 4 بهمن 1390-0:0

                                                                                                                                                                    خاک بر سر سید هادی که سیاوش اسلامی داره طرفداریش میکنه
                                                                                                                                                                    مازند نومه تورا خدا این مطلب را بگیر که فاتحه حسینی خونده می شه

                                                                                                                                                                    • باوند سوادکوهیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                                                                                                                                      سه شنبه 4 بهمن 1390-0:0

                                                                                                                                                                      درخشش شما استاد عزیز در حوزه های مختلف نشانگر لیاقت های شماست مازندران هیچ وقت شما را از یاد نخواهد برد.

                                                                                                                                                                      • امامی شیرگاهپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                                                                                                                                        سه شنبه 4 بهمن 1390-0:0

                                                                                                                                                                        تنها کسی بود که شاید میتوانست به درد مردم بخورد را از عرصه انتخابات کنار زدند ای کاش دلایل رد او را چیز دیگری اعلام میکردند تا شاید باورمان میشد.

                                                                                                                                                                        • سه شنبه 4 بهمن 1390-0:0

                                                                                                                                                                          از شورای محترم نگهبان خواهشمندیم این مرد با غیرت را به مردم باز گرداند

                                                                                                                                                                          • گالش کلاهی الیاسیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                                                                                                                                            سه شنبه 4 بهمن 1390-0:0

                                                                                                                                                                            سیدهادی حسینی را نمیتوان فقط شخصیت سیاسی معرفی کرد در طول دوران مدیریت های اجرایی بخصوص مقطع مدیریت تربیت بدنی درخشش عالی داشت ودر محیط دانشگاه یک استاد با سواد و مسلط که در سهایش در س زندگی به دانشجویان است یک جامعه شناس در د آشنا و آشنا به درمان دردها مسلط به زندگی ساده اش در کوچه پس کوچه های شیرگاه مسائل اقتصادی کشور وحوزه نفوذ بسیار عالی ودر عین حال پاک ز

                                                                                                                                                                            • سه شنبه 4 بهمن 1390-0:0

                                                                                                                                                                              امثال سیدهادی حاج منصور نیروهای توانمندنظا م هستند


                                                                                                                                                                              ©2013 APG.ir