تعداد بازدید: 2328

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 11 بهمن 1390-13:19

طبرسي:از وفاييان قدرداني مي کنم

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:مکان فعلی نمایشگاه کتاب ، فضای مناسبی است چراکه شلوغی داخل شهر را نداشته و مکان پارکینگ خوبی دارد/مخاطبان در نمایشگاه کتاب دسترسی آسانی به کتاب دارند/از خوبی های این مکان این است که برای ارشاد استان بار مالی ندارد و هزینه ای پرداخت نمی شود/هزینه این مکان برای یک هفته 200 میلیون تومان است اما مالک این مکان، لطف کرده و فضا را به صورت رایگان در اختیار ارشاد استان قرار می دهد/در طول هشت سال گذشته غرفه داران شکایتی از این فضا نداشته اند.


مازندنومه: نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به مناسب بودن فضای فعلی نمایشگاه کتاب گفت: مرکز استان نیازمند فضای نمایشگاهی چندمنظوره است.

  آیت الله نورالله طبرسی در بازدید از هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب مازندران،اظهار داشت:یکی از نمایشگاه های خوبی که در سطح کشور برگزار می شود نمایشگاه کتاب است.

 وی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب به خودی خود آثار ارزشمندی به همراه دارد،تصریح کرد:نمایشگاه ، کتاب و کتابخوانی را توسعه و ترویج می دهد و مخاطبان در نمایشگاه کتاب دسترسی آسانی به کتاب دارند.

طبرسی با اشاره به اینکه از برگزاری نمایشگاه های فرهنگی به ویژه نمایشگاه کتاب استقبال می کنیم ، بیان داشت:کتاب فکر و اندیشه انسان را تغییر داده و افراد را هدایت می کند.

 نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه کتاب حلقه ارتباط بین نسل گذشته و حال حاضر است،گفت: در عصر حاضر تالیف و نشر کتاب از سهولت برخوردار است و در گذشته اینگونه نبود.

 خطیب جمعه مردم ساری اظهار داشت:برای نمایشگاه کتاب باید تبلیغات بیشتری انجام شود چراکه مازندران استانی علمی، فرهنگی و دانشگاهی است و کتاب باید جایگاه والاتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه مرکز استان نیازمند فضای نمایشگاهی چندمنظوره است،ادامه داد:هشتمین سال است که نمایشگاه کتاب در این فضا برگزار می شود و از خوبی های این مکان این است که برای ارشاد استان بار مالی ندارد و هزینه ای پرداخت نمی شود.

طبرسی ضمن تشکر از موسي وفاييان-مالک فضاي نمايشگاه- یادآور شد: مکان فعلی نمایشگاه کتاب ، فضای مناسبی است چراکه شلوغی داخل شهر را نداشته و مکان پارکینگ خوبی دارد.

وی تصریح کرد: هزینه این مکان برای یک هفته 200 میلیون تومان است اما مالک این مکان، لطف کرده و فضا را به صورت رایگان در اختیار ارشاد استان قرار می دهد.

 طبرسی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه کتاب در این فضا با مانعی مواجه نبوده و در مسیر جاده بین المللی هم قرار دارد ، گفت:در طول هشت سال گذشته غرفه داران شکایتی از این فضا نداشته اند.


  • چهارشنبه 12 بهمن 1390-0:0

    اقای یوسف نژاد و ابراهیمی وزارعی وشجاعی عملکرد ضعیف شما باعث شد که نمایشگاه بین المللی ساری به نتیجه نرسیدایا پاسخی دارید؟

    • سه شنبه 11 بهمن 1390-0:0

      بر ای خودمان که کتابداریم متاسفم به کارمندان ارشاد بن کتاب دادند اما کتابداران کتابخانه های عمومی که.....

      • یک فرهنگ دوستپاسخ به این دیدگاه 0 0
        سه شنبه 11 بهمن 1390-0:0

        مطمئنا مردم فرهنگ دوست استان هم مانند حضرت آیت الله طبرسی نماینده محترم ولی فقیه در استان از افرادی چون آقای وفائیان به دلیل حمایت ایشان از مسائل فرهنگی این چنینی سپاسگزار خواهند بود، خوب است برخی افراد چنین رفتارهایی را دیده و از آن سرمشق بگیرند و در رفتار و گفتار خود تجدیدنظر جدی کنند.

        • سه شنبه 11 بهمن 1390-0:0

          بنده هم از آقای وفائیان به خاطر حفظ آبروی مرکز استان تشکر میکنم


          ©2013 APG.ir