تعداد بازدید: 3502

توصیه به دیگران 6

شنبه 29 بهمن 1390-1:2

آب که سربالا بره!

به رغم برخی تبلیغات منفی و سنگ اندازی رسانه ای؛همایش حامیان ورزش همگانی در سالن سید رسول حسینی ساری برگزار شد/کاندیدای مورد حمایت یک گروه تندرو و اختلاف افکن در استان،از مدت ها پيش-حتی زمانی که سمتی دولتی داشت-به رفتارهای تبلیغاتی غیر مجاز دست زده است.


مازندنومه:جمعه با حضور هزاران شهروند ساروي،همایش حامیان ورزش همگانی در سالن سید رسول حسینی ساری برگزار شد.

یکی از رسانه های حاشیه ساز و تندروي اصولگرا که از اقوام درجه یک یکی از کاندیداهای حال حاضر ساريست و به هر چیزی چنگ می زند تا نامزد مورد نظرش را به مجلس بفرستد،از چند روز قبل به بهانه سیاسی بودن این همایش به اتخاذ مواضعی دست زده بود.

پس از برگزاری همایش هم نویسنده این سایت که پس از عزل از پست دولتی اش،بر خلاف عشق و علاقه های آتشین سابق، اخیرا" در انتقاد از دولت و جریان انحرافی موضع می گیرد،در ظاهر به دلیل نداشتن مجوز و در باطن به خاطر استقبال شهروندان از این همایش،واکنش شتاب زده ای نشان داده و یک تنه از طرف جمعی ازدانشگاهیان ،طلاب ،بسیجیان ، جامعه ورزشی ، کشاورزان ، معلمان و دیگر اقشار وصنوف شهرستانهای ساری و میاندرود(!) نامه ای خطاب به آیت الله جنتی نوشته است تا به نحوی از قوم و خویش خود دفاع کرده باشد!

یک منبع آگاه در فرمانداری ساری به مازندنومه گفت:فرمانداری تا شروع نشدن زمان تبلیغات،به همایش های تبلیغاتی مجوز نمی دهد و به برگزارکنندگان این همایش نیز گفته شده بود،اگر نامزد خاصی بخواهد به تبلیغات خود بپردازد و سخنرانی کند،اعمال قانون می کنیم.

وي افزود:در این همایش هیچ نامزدی به نفع خود تبلیغات نکرد و حتی نامزد مورد اشاره آن سایت ، در سالن حضور نداشت که تبلیغی به نفع او شود،بنابراین فرمانداری قصوری نداشته و هیچ گونه اقدام غیرقانونی و تخلفی  هم ندیده که با آن برخورد کند.

اما سید مهدی احمدي سخنران این همایش بود که به مازندنومه گفت:هدف از برگزاری این همایش ،ترغیب و تشویق مردم به سمت ورزش و همگانی کردن ورزش بود.

عضو شورای شهر ساری با اشاره به اینکه غنی سازی اوقات فراغت و ایجاد روحیه نشاط بین مردم از جمله اهداف ورزش همگانی است ، تصریح کرد:‌ایجاد روحیه نشاط و همگانی کردن ورزش از تاکیدات مقام معظم رهبری است.

سخنگوی شورای شهر ساری با تاکید بر قداست روز جمعه و بیان اینکه روز جمعه متعلق به امام عصر (عج)است ، ادامه داد:جمعه روزی است که امام زمان در آن ظهور کرده و گفته شده که قیامت هم در روز جمعه برپا می شود و این موضوع یکی از محورهای سخنرانی من در همایش بود.

سید مهدی احمدی با اشاره به اینکه هیات ورزش های همگانی با تاکیدات مقام معظم رهبری بر همگانی کردن ورزش در مازندران هم تشکیل شده ، بیان داشت: ‌ورزش صبحگاهی در پارک ها و قرار دادن وسایل ورزش در پارک ها ، پیاده روی ، کوه روی، دو میدانی و اقداماتی از این دست در سایه ورزش همگانی اتفاق افتاده است.

عضو شورای شهر ساری با بیان کسب مقام های آسیایی توسط ورزشکاران ورزش های همگانی، خاطرنشان کرد:هیات ورزش های همگانی امروز به نقطه ای رسیده که تبدیل به خانواده بزرگی شده و هیات ورزش های همگانی مازندران یکی از فعال ترین و بانشاط ترین هیات ها در سطح کشور است.

وی افزود:من در بخش دیگری از سخنرانی ام گفتم، حضور در انتخابات به 2 دلیل دارای اهمیت است،‌ابتدا به این دلیل که نخستین انتخابات پس از فتنه 88 بوده و حضوز از این جهت اهمیت دارد که به مخالفان داخلی و خارجی دهن کجی کنیم و دلیل دوم اهمیت حضور حداکثری در انتخابات ، این است که این انتخابات در دوران بیداری اسلامی منطقه انجام می شود.

احمدی با اشاره به اینکه چشم دنیا به انتخابات ما است ، تصریح کرد:حضور در انتخابات جزءتاکیدات رهبری و از آرمان های امام و انقلاب است.

گفتنی است کاندیدای مورد حمایت این گروه تندرو و اختلاف افکن در استان،از مدت ها پيش-حتی زمانی که سمتی دولتی داشت-به رفتارهای تبلیغاتی غیرمجاز دست می زد و بر اساس شنیده های موثق ، ماه ها پیش از استعفا در دفترکارش جلسات انتخاباتی برگزار می کرد.

در تازه ترین مورد آشکار،هواداران این نامزد در روز راهپیمای 22 بهمن،میان مردمی که برای تجدید میثاق با آرمان هاي امام و انقلاب آمده بودند،کارت تبلیغاتی پخش کردند که حتی اعتراض مسئول امور انتخابات اصولگرایان مازندران را نیز در پی داشت و صابری اعلام کرد:" تخلفات انتخاباتي،دون شان نامزد اصولگراست."


  • دوشنبه 1 اسفند 1390-0:0

    ای بابا
    حالا زمانی که ایشان سمت داشت و هنوز کاندید نشده بود ،به اقتضای کارش به خانواده های شهدای چندین روستا سر زد شما هم میرفتین سر میزدید
    اگه شما این کار رو کرده بودین کسی میگفت بالا چشتون چیه بجز غلط انداز تون

    • يکشنبه 30 بهمن 1390-0:0

      شجاعی اشغانه سوختن را اموخت و جز خدمت به مردم ذخیره ای نیندوخت که بالاترین سرمایه است
      این سید پاک را تخریب نکنید ای سیاه دلان که جدش نفله تان میکند

      • يکشنبه 30 بهمن 1390-0:0

        این مطلب را در جواب منصور اعلام می کنم: جناب منصور خوان چرا دروغ می گی؟ بارها وبارها در این همایش به طرق مختلف از این نماینده مجلس تقدیر کردند واسمشم هم آورند/ حتی کار تعریف وتمجید به جایی رسیده بود که ورزش کردن صبحگهای مردم در خانه ها یشان را وصل کرده بودند به تلاش های دکتر شجاعی، نصب چهار تا وسیله درب وداغون تو پارک ها را که از پول ملت می گیرند را جناب شورای شهر متصل کرده بود به خدمات شجاعیی این تعرف وتمجید نیست/ ترویج ورزش در مدارس را هم به حساب دکتر شجاعی گذاشتند این تعریف وتمجید نیست وقتی جناب قانون گذار تخلف می کند وای به حال بقیه/ اونقدر در سالن دکتر شجاعی دکتر شجاعی کردند که ما یاد مون رفت از کجا سالن اومدیم واز کجا خارج شویم و ماهم مهینطور دکتر شجاعی دکتر شجاعی می کردیم. جناب شواری شهر ساری اگر همطنوطر پیش مرفت کم بود نفس کشیدن ها ی ما راهم وصل می کرد به خدمات دکتر شجاعی

        • يکشنبه 30 بهمن 1390-0:0

          این آقا چون رفته تو لیست پایداری اقبال مردمی ندارد.من جای جبهه متحد بودم از لیست خود تغییرش می دادم.پایداری به روزمرگی افتاده و داره تخلفات انتخاباتی وبولتن سازی میکنه.علیه کی؟اصلاح طلب ها؟نه بابا علیه خودشون.جبهه متحدی ها

          • يکشنبه 30 بهمن 1390-0:0

            من در استان نبودم اما میگن به سه هزار نفر ناهار دادند.خب همین جمعیت آشفته شان کرده دیگه!!!زور بزنن چهارم یا پنجمن اینها.

            • يکشنبه 30 بهمن 1390-0:0

              این خاندان رادیکال ضد ... اگر خدای ناکرده وارد مجلس شوند برای همه شهر و مردمش نقشه نابودی میکشند اقای فرماندار اسبق یادت میاد که انقدر مغرور بودی که به سلام مردم علیک نمیدادی حالا رای میخوای ... ؟؟؟؟

              • مهدوي ساريپاسخ به این دیدگاه 0 0
                يکشنبه 30 بهمن 1390-0:0

                دم مهندس دامادي گرم .خوشم مياد كاري به كار كسي ندارد وفقط برنامه هاي خودش را بازگو ميكند .كاش بعضي از اين كانديداها كه باالقاب دهان پر كن اخلاق انتخاباتي را از اين استاد جوان دانشگاه الگو برداري كنند.روح پدرش شاد كه چنين فرزند برومندي راتحويل جامعه داد.از گذشته تا هنوز بابوي عطر يار...((مادر پياله عكس رخ يار ديده ايم))

                • يکشنبه 30 بهمن 1390-0:0

                  هیچ قدرتی بی نیاز از نظارت نیست،نظارت هم یک قدرت است و باید مورد سوال باشد.

                  • يکشنبه 30 بهمن 1390-0:0

                    تف به این دنیای سیاست که دوستان را دشمن میکند.این جوجه اصولگراها به خاطر رفتن فامیل شان به مجلس دارند همه را چهارنعل زیر می گیرند.یکی بهشون بگه راه سیاست این نیست.مدارا و اخلاقه.به خصوص اون...که به قول شما تا از پست گرفتنش ترمزش دیگه جواب نمیده!...آرامتر بالام جان!چند تا کاندیدای دیگر هم هستند.فقط مال شما که نیست

                    • شنبه 29 بهمن 1390-0:0

                      واقعاً اینقدرپیامهای مون دردناک هست که نمیزنید.
                      چندمیگیری تبلیغات انحرافیون ومیکنی ؟

                      • حاج رشید پاسخ به این دیدگاه 0 0
                        شنبه 29 بهمن 1390-0:0

                        باسلام
                        دوست عزیزی که گفتن دکتر احمدی رئیس ستاد شجاعی هست عزیز جان شما مثل اینکه خواب بید و هیچ اطلاع سیاسی ندارید حاج اقای فرنیا رئیس ستاد ایشون هستن

                        • وبلاگ كوهساركندهپاسخ به این دیدگاه 0 0
                          شنبه 29 بهمن 1390-0:0

                          اخيرا طي مشاهدات عيني و تماسهاي تلفني با حقير مشاهده شده كه حاميان برخي از كانديداهاي اين دوره از انتخابات مجلس،از نام بنده و عنوان وبلاگ مبادرت به سوع استفاده غير حرفه اي نموده اند.
                          از آنجا كه حقير مدت مديدي نزديك به 3 سال است مديريت وبلاگ كوهساركنده را در اختيار داشته لذا كليه اخبار و مطالب منتشر شده منتسب به اينجانب در وبلاگ ها و سايتهاي ديگر را شديدا تكذيب كرده و از وبلاگ ها و سايت هاي منتسب به كليه نامزدهاي اين دوره از انتخابات خواهشمندم در راستاي اخلاق حرفه اي خبري،نسبت به درج اين خبر در سايت ها و وبلاگ هاي خود اقدام نمايند.
                          در پايان خاطر نشان مي كنم كليه اخبار منتسب به اينجانب و وبلاگ كوهساركنده از طريق وبلاگ رسمي كوهساركنده به آدرس www.kuhsar.blogfa.com انتشار خواهد يافت و مطالب سايت ها و وبلاگ هاي ديگر از درجه اعتبار ساقت است.
                          با تشكر
                          مديريت وبلاگ كوهساركنده

                          • شنبه 29 بهمن 1390-0:0

                            من شنیدم نظرسنجی کردند و نامزد این جماعت بین دوتای اول نیست.درسته؟

                            • شنبه 29 بهمن 1390-0:0

                              در همایش جمعه حدود 4هزار نفر شرکت داشتند که همین آمار داد این تندروهای ...رو درآورده است.اینا برگزار کنند ببنیم 50 نفر میان؟!

                              • شنبه 29 بهمن 1390-0:0

                                من در همایش بودم و اصلا به نفع آقای شجاعی تبلیغات نشد.به هر حال یادمان نرود که او مسئول هیات همگانی استان است و این اولین و آخرین برنامه اش نبود

                                • خواننده قدیمیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                  شنبه 29 بهمن 1390-0:0

                                  سلام
                                  درسته که شما و ما از اقایان به اصطلاح اصولگرا که هرکاری میکنند تا به مجلس بروند بیزاریم اما این دلیل نمیشود که حقائق را کتمان کنیم. احمدی رییس ستاد انتخاباتی شجاعی است. مازند نومه ای که ما سالهاست به ان ارادت داریم اکنون یه جورایی بولتن مدیران استان شده و این در شان شما نیست. با کمال احترام

                                  • شنبه 29 بهمن 1390-0:0

                                    یادگرفتیدآخرشب رقیمه یزنیدتا ما بیخواب بشیم.
                                    بابا تو دیگه کی هستی

                                    • زرنگ باشیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                      شنبه 29 بهمن 1390-0:0

                                      این کارها از ترس اقبال مردم از شجاعی است.وگرنه همه می دانند در این روزها این کاندیداها آب بخورند تعبیر انتخاباتی وسیاسی می شود.خودشان را نمی گویند که به قول نویسنده این مطلب زمانی که در فرمانداری بودند هم جلسه انتخاباتی می گذاشتند.

                                      • شنبه 29 بهمن 1390-0:0

                                        به این می گویند بداخلاقی انتخاباتی.خودشان راست راست راه می روند و کارت پخش می کنند و همایش جبهه پایداری در ساعت اداری می گذارند اما به رقیب می گویند توی خونه بخواب!!این جوری رای آوردن یک قران هم نمی ارزد.

                                        • شنبه 29 بهمن 1390-0:0

                                          البته فعالیت ورزش همگانی قابل تقدیر است اما از نظر گزارش دادن بایستی به اطلاع علاقمندان به ورزش استان مازندران برسانیم برترین هیات در طول چهار سال متوالی فقط هیات ورزش روستای و عشایری مازندران است که عنوان چهارساله در برترین هیات را با خود به همراه دارد.( البته به دلیل مظلوم بودن روستاییان تا کنون صدایش در نیامده !؟) برای استعلام دفتر هیات روستایی و عشایری استان مازندران


                                          ©2013 APG.ir