تعداد بازدید: 4277

توصیه به دیگران 1

جمعه 5 اسفند 1390-21:6

رابطه جای ضابطه

دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی که به تازگی به جرگه ی علوم و تحقیقات پیوسته، از استادان و کارکنانی در حد و اندازه های واحد علوم و تحقیقات برخوردار نیست/به گفته دانشجویان برخی کارکنان این دانشگاه در برخورد با دانشجویان مسایل اخلاقی و ادبی را رعایت نمی کنند.


مازندنومه،خبر ارسالی کاربران:جمعی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامي واحد آیت الله آملی در خبری که برای ما ارسال کردند، از برخی مشکلات این واحد دانشگاهی سخن گفتند.

در این گزارش آمده:دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی که به تازگی به جرگه ی علوم و تحقیقات پیوسته، از استادان و کارکنانی در حد و اندازه های واحد علوم و تحقیقات برخوردار نیست.

بر اساس این گزارش،برخی کارکنان این دانشگاه در برخورد با دانشجویان مسایل اخلاقی و ادبی را رعایت نمی کنند و رفتاری دور از شان دارند و این رفتارها بر خلاف توصیه های ریاست این واحد دانشگاهی است که بارها بر اخلاق مداری و جلب رضایت دانشجویان تاکید کرده است.

در ادامه این مطلب،دانشجویان با بیان این ادعا که ضابطه مندی در موارد بسیاری جایش را به رابطه داده است،تاکید کردند:نکته سئوال برانگیزی که برای دانشجویان این واحد پیش آمده پیوستن دانشگاه به واحد علوم و تحقیقات است که با توجه به مشکلات جدی در بخش های برنامه ریزی و ساختاری،این کار درست به نظر نمی رسد.

گفتنی است دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت ا... آملی در سال 1378 با پشتیبانی فرزندان حضرت آیت ا... میرزا هاشم آملی و به دست دکتر جاسبی افتتاح شد و با سه رشته تحصیلی در سال 1379 آغاز به فعالیت کرد.

 هم اکنون این دانشگاه با 120 عضو هیأت علمی تمام وقت، 38 بورسیه دکتری، بالغ بر 20000 متر مربع فضای آموزشی و پژوهشی، 70 آزمایشگاه در زمینی به مساحت 72 هکتار،مشغول آموزش به 5000 دانشجو در 51 رشته تحصیلی است.


  • دوشنبه 8 اسفند 1390-0:0

    استادعيسي زاده كه ازترم جاري دررشته حقوق به جمع اساتيداضافه شده بسيارعاليه

    • دودانگه ساریپاسخ به این دیدگاه 0 0
      يکشنبه 7 اسفند 1390-0:0

      امکان دارد که واحد ایت اله املی تبدیل وضعیت داده و به شاخه علوم وتحقیقات ایت اله املی تغییر یابد ولی به دوصورت دانشگاه ازاد وعلوم و تحقیقات منتفی است

      • شنبه 6 اسفند 1390-0:0

        کاملا درست هست!!! حتی کارکنان از کلمات رکیک هم استفاده میکنند.. مشکلاتی که پیش میاد رو یا با زور یا با این حرف که حق با شماست اما کاری نمیشه کرد پشت سر میگذارن

        • مـــعجزه خامــوشپاسخ به این دیدگاه 0 0
          شنبه 6 اسفند 1390-0:0

          سلام
          هنوز تكليف رياست دانشگاه آزاد مشخص نشده! ! چه برسه به روابط حاكم بر واحدهاي دانشگاه آزاد كه بجاي ضوابط حاكم است! !

          • جمعه 5 اسفند 1390-0:0

            ضابطه مندی در موارد بسیاری جایش را به رابطه داده است.

            اشکالش چیه؟!!!!


            ©2013 APG.ir