تعداد بازدید: 2698

توصیه به دیگران 3

چهارشنبه 10 اسفند 1390-19:47

با کدام مجوز شرعي آقاي مدير؟!

انتقاد شدید استاندار از مدیرکل متخلف؛به من خبر دادند که یکی از مدیران استان جلوی ستادها سخنرانی می کند/این فرد بر اساس چه مجوز شرعی با ماشین بیت المال کارهای انتخاباتی انجام می دهد،اگر این گونه نیست،اثبات کن!/چه کسی به شما اجازه داده با بنزین لیتری 700 تومان به دنبال علایق شخصی خودت باشی؟


مازندنومه:علی اکبر طاهایی در جلسه شورای اشتغال استان که امروز در استانداری برگزار شد،بدون ذکر نام،به شدت از فعالیت های انتخاباتی محمداسماعیل امامزاده-مدیرکل کتابخانه های استان-انتقاد کرد.

وی ضمن تاکید براین نکته که مدیران نباید رسما" وارد تبلیغات انتخاباتی شوند،با گلایه گفت:به من خبر دادند که یکی از مدیران استان جلوی ستادها سخنرانی می کند.

طاهایی افزود:از جمله این فرد دیشب جلوی ستاد دو نامزد سخنرانی کرد که یکی همین الان نماینده مجلس است و دیگری رییس مرکزی بوده که الان استعفا داده است.

به گزارش مازندنومه،منظور استاندار، از سخنرانی شب گذشته امامزاده در ستاد ادیانی و نعمت زاده-کاندیداهای جبهه متحد در قائم شهر- بود.

طاهایی در ادامه انتقادهایش،صدا را بلندتر کرد و گفت:این فرد بر اساس چه مجوز شرعی با ماشین بیت المال کارهای انتخاباتی انجام می دهد،اگر این گونه نیست،اثبات کن!

وی تصریح کرد:چه کسی به شما اجازه داده با بنزین لیتری 700 تومان به دنبال علایق شخصی خودت باشی و تبلیغات انتخاباتی انجام دهی؟!

بر اساس این گزارش در این لحظه چهره استاندار از شدن ناراحتی به سرخی گراییده بود و حاضران نیز درگوشی و با پچ پچ به نام امامزاده اشاره می کردند.

گفتنی است محمداسماعیل امامزاده پیش تر در ساعت اداری هم در نشست انتخاباتی جبهه متحد حاضر شده بود که ما همان موقع،در این پایگاه خبری موضوع را اطلاع دادیم،اما اقدام خاصی صورت نگرفت.


  • محسن حسنیپاسخ به این دیدگاه 0 0
    شنبه 13 اسفند 1390-0:0

    کار بر پایه اعتقادات دینی را نمی توان سیاسی و غیرسیاسی دانست.چرا این مرزبندی غلط را فرهنگ سازی می کنید؟. باید از امامزاده تشکر کرد که بر اساس اعتقادات دینی خود عمل می کند.طبیعی است که دافعه کنونی از خصوصیات او نمی کاهد. تنگ نظری ها را کنار بگذارید تا بدور از حسادت، بتوانید قضاوت کنید.

    • جمعه 12 اسفند 1390-0:0

      آقای شریعت نزاد قابل شما؟!

      • مدیران آتیپاسخ به این دیدگاه 0 0
        پنجشنبه 11 اسفند 1390-0:0

        استاندار عزیز:
        "یه سوزن به خود و یه گوال دوز به دیگران"
        لطف عالی کم نشه

        • پنجشنبه 11 اسفند 1390-0:0

          این مجید که در زیر کامنت گذاشته فکرکنم متجه نباشه.یکی این بنده خدا را که فکر کنم خود امامزاده یا پسرشه متوجه کنه.برادر جان استاندار این حرفا رو زده نه مازندنومه!!!دوباره بخوان.نمی تونی به استاندار گیر بدی میای علیه این سایت که کارش خبر زدنه اظهارنظر میکنی؟!!تازه خبر درسته.15 تا آدم تو جلسه بودند.نکن امامزاده که خرت رو روز جزا میگیرن.تا کی تظاهر؟

          • غلط اندازپاسخ به این دیدگاه 0 0
            پنجشنبه 11 اسفند 1390-0:0

            آقای استاندار سرت سلامت. بی خیال بابا اینقدر حرص نخور لاغر میشی ها!! این بچه ها هر کاریشون که بکنی کار خودشون رو می کنن و اصلاً آدم بشو نیستند که نیستند. بابا جون وقتی اسلام و ترس از خدا و پیغمبر کسی رو نتونه آدم بکنه اونوقت انتظار داری از تشرهای شما بترسند؟ باور کن از تشرهای شما فقط و فقط غلط انداز حساب می بره. می گی چرا؟ چون اگه نیش مار رو بکنی اسباب بازی خوبی برای بچه ها میشه. اگه استاندار نتونه مدیری رو عزل بکنه و هزارتا مادر شوهر برای برداشتن اونها پیدا بشه و به هزار و یک جا وصل بشوند تا بمانند و استاندار دست از پا درازتر به سرجای اول خودش برگرده خوب میشه همین دیگه. آقای استاندار همینه که گزارش های کشکی تولید 85 هزار شغل بی هویت بهتون می دهند و شما فقط اون رو توی مصاحبه اعلام می کنید. همینه که هیچ کار درست و درمان و نون وآبداری برای مردم مستضعف نشده همه گوش فلک را پر می کنند که چه ها که نکردیم و چشم کور امثال غلط انداز است که نمیتونه این همه کار و فعالیت و خوبی ها و راحتی ها و خوشی ها و پائین آوردن تورم و کنترل نرخ ارز و فراوانی تولید و کارخانجات و کار و شغل و تخصص و مهارت و عدم وجود مشکلات فرهنگی و دانشگاههای پر رونق و کشاورزی بسیار بسیار فوق مدرن و صنعت ناب و تراز اول دنیا و ماشین سازی و تراکتورسازی و پالایشگاه فعال و پترو شیمی و ... رو نمیتونه ببینه. بگذریم ما که بی خیال شدیم شما هم بیخیال پلیز!!!

            • مجید - ساریپاسخ به این دیدگاه 0 0
              پنجشنبه 11 اسفند 1390-0:0

              مازند نومه اگه جرات داری و وجود داری این نظر من رو درج کن وگرنه واضح خواهد بود که به مانند منافقین و بزدلان تاریخ همچین جراتی در تو نیست که بر همگان هم روشن است که شماها همان ترسو های تاریخید که در زمانهای مختلف تکرار میشوید و پس از ذلت و روسیاهی به قعر جهنم خواهید رفت

              بترسید از روزی که با این توهین ها و تهمت ها به یکی از ارزشی ترین و ولایی ترین نیروهای انقلاب تهمت ناروا میزنید و در پی تخریب این فرد بزرگوار می باشید
              بترسید از آن روزی که "یعرف المجرمین بسیماهم " و هیچ فریادرسی برایتان نخواهد بود
              چقدر به متاع دنیوی دل خوش کرده اید و به اتهام تنها ولایی بودن و در خط اسلام ناب حرکت کردن سعی در تخریب انسانهای ارزشی و انقلابی ، دارید .
              اگر ذره ای وجدان در شما باقیمانده از عاقبت یزیدیان تاریخ و نهروانیان عبرت بگیرید تا خداوند شما را در دنیا و آخرت ذلیل و خوار نسازد .
              امامزاده بزرگواری است که مدیری با درایت و ولایت پذیری و پیاده نمودن احکام شرع در استان نظیر ندارد و مطمئن باشید بی گناهی و پاکی این فرد بزودی یقه دشمنان و مخالفان نظام و رهبری را خواهد گرفت .
              زمستان تمام خواهد شد و روسیاهی اش برای زغال می ماند .
              مازند نومه جان ، شما اصلا ید طولایی در تخریب این چهره ارزشی دارید . به کارتان ادامه دهید تا روزی که روسیاهی و ذلت خود را در همین دنیا مشاهده کنید .

              • پنجشنبه 11 اسفند 1390-0:0

                آقا - خودت بهتر از دیگران هستی ؟

                • پنجشنبه 11 اسفند 1390-0:0

                  امامزاده از ابتداي دولت احمدي نژاد كه مدير كل ارشاد بوده وتا به امروز كه مدير كل كتابخانه ها مي باشد فقط به دنبال كارهاي سياسي و منافع شخصي مي باشد گل بود و به سبزه نيز آراسته شد مدتي هست كه ... مدير كل سابق نوسازي مدارس را همراه خودش كرده و فقط و فقط به دنبال منفعت شخصي مي باشند

                  • قائم شهريپاسخ به این دیدگاه 0 0
                    پنجشنبه 11 اسفند 1390-0:0

                    طاهائي دوستت داريم دورد بر شما كه قاطع برخورد مي كنيد

                    • حسن قناعیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                      پنجشنبه 11 اسفند 1390-0:0

                      خدا را که مظهر انصاف و عدالت است مدنظر قرار دهید.سند استفاده از ماشین دولتی و یا عدم مرخصی در ساعت اداری او را ارائه دهید تا ما باور کنیم.بدون سند، غرض ورزی است.

                      • حسن کمالی.قائم شهرپاسخ به این دیدگاه 0 0
                        پنجشنبه 11 اسفند 1390-0:0

                        آقای استاندار لطفا قاطعانه با این آقا رفتار کنید .هنرمندان مازندران هنوز خاطره کج اندیشی این انسان به ظاهر مومن را فراموش نکرده اند .هم او که ارشاد را با رفتار و منش و کنش خود به نابودی کشاند .از سایت مازند نومه هم ممنونیم که اینقدر دقیق و هوشمندانه به این موضوع پرداخته.

                        • چهارشنبه 10 اسفند 1390-0:0

                          کسی نیست جلوی این آقا رو بگیره؟


                          ©2013 APG.ir