تعداد بازدید: 5583

توصیه به دیگران 3

شنبه 13 اسفند 1390-18:57

تجمع در فریدونکنار/اولین اعتراض انتخاباتی کلیدخورد

عصر شنبه حدود 3 هزار نفر از معترضان نتیجه انتخابات در فریدون کنار در ستاد مرکزی ولی الله نانواکناری تجمع کردند/ به گفته برخی معترضان،در بابلسر طرفداران " نجف نژاد" می توانستند در دو یا چند حوزه رای بدهند!/نانوا کناری با حضور در میان معترضان ، آن ها را متفرق کرد.


مازندنومه،عظیم غلامی:شهروندان فریدونکناری در اعتراض به رای نیاوردن نامزدشان-ولی الله نانوا کناری-نزدیک به دو ساعت خیابان اصلی شهر را بستند.

به گزارش خبرنگار مازندنومه،از ساعت 14 تا 16 شنبه تعداد زیادی ازطرفداران نامزد نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان های بابلسر و فریدونکنار که احتمال تخلف در چند صندوق منطقه بابلسر را برای خود محرز می دانستند ضمن اجتماع وشعار ، از ناظران شورای نگهبان خواستند بدونه هر گونه گرایش سیاسی و یا قوم گرائی،به تخلف نامزد رقیب رسیدگی کنند.

بر اساس این گزارش، این معترضان حدودا سه هزار نفر بودند که در مقابل ستاد مرکزی "ولی الله نانواکناری" -که درمرکز شهر بود -تجمع کرده و از ناظران و مسئولان انتخاباتی به ویژه نیروهای شورای نگهبان حوزه بابلسر و فریدونکنار خواستند از آرای شان صیانت کنند.

به گفته برخی معترضان،در بابلسر طرفداران " نجف نژاد" توانستند در دو یا چند حوزه رای بدهند!خرید و فروش و جابه جایی آرا نیز اتهام دیگر معترضان امروز به نماینده کنونی مردم منطقه است.

به گزارش خبرنگار ما پس از تجمع امروز، بلافاصله "نانواکناری" در میان تجمع کنندگان حاضر شد و گفت: از آن جائی که مسئولان قول مساعد برای رسیدگی به اعتراض شما دادند،بهتر است متفرق شوید.

یادآور می شود نجف نژاد - نامزد پرحاشیه بهارستان-تنها با اختلاف 1183 رای از رقیبش نانواکناری مجوز ورود به خانه ملت گرفت.


  • جمعه 8 ارديبهشت 1391-0:0

    پس چه شد سکوت می کنیم اما ذره ای از حققمان نمی گذریم

    • چهارشنبه 2 فروردين 1391-0:0

      چطورمی شه وقتی چندهزارتارای سردارجلوباشه یک دفعه چندهزار تارای عقب بیافته؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      مسئولان این هم حق است!!!!!!!!!!!!

      • ريكا عيزكي ا ز فريدونكناردوم عزيزكپاسخ به این دیدگاه 0 0
        سه شنبه 23 اسفند 1390-0:0

        سلام اين مقداد ديگه سناتور شده ما هركاري كنيم نميتونيم راي سردار عزيزمان را پس بگيريم اين ... بعضي از بچه هاي بابلسر قسم ميخوردند ما ده تا راي داديم ان شا اله ما و سردار حاج ولي اله به حق خودمان برسيم فقط اينو ميخوام بگم چجوري ادمي كه تا ساعت 2شب با اختلاف 8000تا عقب بودظرف نيم ساعت 9000تا پيش ميفته بابا ... يك يا علي تا حاج ولي حاج ولي مخلصيم

        • چهارشنبه 17 اسفند 1390-0:0

          سلام از اینکه چرا صندوق سیار نداشتیم در فریدونکنار به دستور فرماندار ممنوع بوده چطور در بابلسر ممنوع نبود

          • وحید حاجی زاده فریدونکنارپاسخ به این دیدگاه 1 0
            چهارشنبه 17 اسفند 1390-0:0

            بنظر من این انتخابات کاملا درست بوده
            چون مردم بابلسر متحد تر از فریدونکناریها بودند

            • دوشنبه 15 اسفند 1390-0:0

              حرف حق رو همون بی نام نشان زد
              این داستان توسط شورای شهر فریدون کنار / نقی امیر اسماعیلی ، هادی میرانی /ابراهیم تقی نسب / فرهاد برادران / نازبانو عزیز/ مهدی نصیری هادی اختیاری / سیاوش فتحی / محمد جعفری ( همه چپی و مخالف دولت و ..... هستند می گید نه برین تحقیق کنید راست میگه بنده خدا شب عید مردم را خراب نکنید دیگه همش تو این شهر درگیری بزن بزن هست همین چند روز پیش جلو بهداری داشتیم رد میشدیم یه مسافر بیچاره رو پدرشو در آوردند چرا ؟ چون به این افرادی که کارنوالی جاده رو بسته بودند گفتند راه بدید ما رد شیم. شهرتون رو درست کنید حقتونم از نماینده در طول خدمتش بگیرید.

              • محسن عزیزیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                دوشنبه 15 اسفند 1390-0:0

                این آقای محمد نانوا کناری
                هر کی هست مد هست که خودشو معرفی کرد با دیدگاهش
                نه مثل بعضی غریب نوازان که چشم بر روی حقایق بسته اند

                • دوشنبه 15 اسفند 1390-0:0

                  واقعا اگر این بار هم مقداد با تقلب برنده شده باشه،باید فریدونکنار از بابلسر کاملا جدا بشه،نمیشه همش با شورش آدم حق خودشو بگیره

                  • دوشنبه 15 اسفند 1390-0:0

                    این آقامحمد نانداکناری همه چیز را به سادگی پاسخ داد! اگر با این نگرش به اجرایی شدن طرح در منطقه می نگیرید اطلاً نماینده می خواید چیکار خودمون انجام می دیم. مرد حساب یه چاله شهر رو اگر صد بار نری شهرداری چهل نفر را واسطه نکنی کسی یه فرقون خاک هم نمی ریزه ، آقای محترم اگر برش نماینده نبود این چند تا کار هم پیش نمی رفت .
                    ضمنا اگر نماینده کاره ای نیست پس چرا شهرداری درخواست 3/ 5 میلیارد کمک در سال 91 را از نماینده مکتوب کرده ؟ مهمتر این که چطور ممکن است یک جمعیت 56 هزار نفری 34 هزار رای دهنده داشته باشه که در فریدون کنار این اتفاق افتاد؟انتخابات یعنی زیرکی نزدیکان و تصمیم گیرندگان ستاد آقای نانوا مدیرتی برای 48 ساعت پایانی نداشتند، قبول بفرمایید اگر نازبانو 24 ساعت آخر انتخابات نمی رفت کله بست سخنرانی کند و آن چند نفر باسوالاتشان وی را به جنجال نمی کشیدند شاید کله بست هم به مانند بهنمیر رای می گرفت . مدیریت ضعیف بود کی تغلب نمی کنه تو انتخابات؟ روستاهایی که دوره قبل 180 رای می دادند در فریدون کنار از صندوقشون 500 رای هم به نام نانوا بیرون آمده این یعنی چی ؟ متاسفانه دریا صدای خودشو هم نمی شنو /// باور کنید 10 نفر بنام های ، اختیاری ، امیر اسماعیلی ، جعفری ،برادران ، عزیزی ، تقی نسب ، میرانی ،نصیری، آزادی و رحمانی برای بقاع خودشون دارند جو را نا مساعد می کنند و جوانان احساسی را تحریک می کنند // ما فریدون کناریها راضی نیستیم شب عید چند سال پیش را تجربه کنیم اگر واقعا کندیداتوری انقدر برش نداشت که با داشتن 47000 رای چند تا صندوق سیار برای شهرش بیاره همون بهتر که رای نیاورد //

                    • يکشنبه 14 اسفند 1390-0:0

                      خدایا چنان کن سرانجام کار
                      تو خشنود باشی ومارستگار

                      • يکشنبه 14 اسفند 1390-0:0

                        ما مردم ولایتمدار فریدونکنار منتظر طی شدن مراحل قاونی بررسی تخلفات هستیم و ایمان داریم که حق مان را خواهیم گرفت

                        • محمد نانوا کناریپاسخ به این دیدگاه 0 0
                          يکشنبه 14 اسفند 1390-0:0

                          راستش فقط قصد تذکر دارم.
                          اشاره به گفته های دوستان که مطمعناً هر کدام از دریچه دید خود به موضوع نگاه می کند جای تعمل و تعقل دارد. این که جناب نانوا کناری نماینده شود یا مقداد مهم نیست بلکه مهم انتخاب و خواسته مردم منطقه است ، که را می خواهند ! ما مثالی داریم که می گوید آزموده را آزمودن خطاست ، این که عده ای برای احقاق حق تجمع می کنند خوب است اما با چه روشی ! که خدا رو شکر جناب نانوا کناری با درایت خود مسئله را به صورت موقت جمع کردند، اما دوستان عزیز همه این را می دانیم که این منطقه در این سالهایی که گذشت نماینده پر قدرتی که بتواند جذب اعتبار و بودجه نماید و اقتصاد مردم این حوضه تکانی بخورد را نداشت، چه بابلسر چه فریدونکنار مردمانشان خوب می دانند چه می خواهند اما خیلی ها این اتحاد و هم دلی را نمی خواهند زیرا در این اتحاد کاسبی خیلی ها از سکه می افتد ، دوستی اشاره به شورای شهر فریدونکنار کرد که شورای نا لایقان اسم مناسب تری برای آن است ، باور کنید مقداد برای بابلسر هم کاری نکرد و این را بابلسری ها بهتر از من و شما میدانند این مقدار شهر سازی و گسترش شهر نشینی فقط از دستان لایق اعضاء شورای شهر محترم بابلسر بود و موقعیت استراتژیک خود شهر بابلسر بود که تنی چند از سرمایه گذاران را به خود جذب کرد و نکته بعدی اشاره یکی دیگر از دوستان به cd انتخاباتی جناب مقداد !؟ خواهش دارم بازی نخورید کمی منطقی فکر کنید ، دوست عزیز اگر مسکن مهری راه افتاد امثال مقداد کاره ای نبودند و طرح کشوری بود و حتی اگر جلساتی هم در شهرستان برگزار می شد آقایان برای حضور حق جلسه می گرفتند و یا اگر منظور شما اجرای سد آبگیر در شهر فریدونکنار باشد که برمی گردد به مصوبات وزارت جهاد و کشاورزی برای جلوگیری از هرز آب رفتن و تازه بدون کارشناسی محیطی و به بدترین شکل ممکنه از لحاظ موقعیتی در حال اجراء می باشد و باز اگر اشاره به راه های احداثی و در حال احداث دارید بد نیست سری به اداره راه استان بزنید تا خود را فریب ندهیم.
                          با تشکر و درود به مردم هر دو شهر عزیز فریدونکنار و بابلسر

                          • يکشنبه 14 اسفند 1390-0:0

                            چرا سرتان مثل کبک زیر برف پنهان نموده اید مثل روز روشن است تخلف وتقلب در بابسر صورت گرفته است فرماندار بابلسر که روزگاری دانش آموزان اورا برادر ممد صداش می زدند به مردم شهرستان فریدونکنار خیانت کرد اجازه داد صنادیق سیار در کوچه پس کوچه های بابلسر خونه به خونه ...(خداخودشاهد است که به چه قیمتی ...) رای جمع کند.سردار چه درمجلس وچه غیر آن در ذهن ویاد آیندگان در اوج سرداری خواهد بود ومتخلفان وهنجارشکنان درحضیظ ذلت وپستی

                            • يکشنبه 14 اسفند 1390-0:0

                              فریدونکناری ها دوباره آرای خود را پس میگرند

                              • يکشنبه 14 اسفند 1390-0:0

                                مردم حق جوی فریدونکنار عاشق نظاکند
                                و این تجمع ها برای حفظ نظام است
                                زیرا خوب می دانند که کاندیدای رقیب تخلف بزرگ یانجام داده
                                اما آیا کسی می تواند این حق مسلم را برای این مردم ولایتمدار باز ستاند؟؟؟

                                • يکشنبه 14 اسفند 1390-0:0

                                  خدایا تنها تو میتوانی این احساس پاک مردم مهربان فریدونکنار را بفهمی
                                  پس از تو که در جای حق نشستی می خواهیم که تقدیر را چنان رقم بزنی که حق است
                                  و ما تابع قانونیم

                                  • يکشنبه 14 اسفند 1390-0:0

                                    بحث تقلب را ابتدا بایستی از فریدونکنار رسیدگی کرد چون روستاهایی که دوره قبل 200 رای داشتند 800 رای از آنها خارج شده و با توجه به آخرین سرشماری شهرستان فریدون کنار جمعیت این شهرستان 56 هزار نفر اعلام شد بود و حال با یک حساب سر انگشتی آقای غلامی چطور ممکن است 33600 نفر واجد شرایط برای رای بوده باشند؟؟؟! این بنظر شما مشکوک و قابل برسی نیست؟
                                    اما پاسخ به شیطنت های پس از هر انتخابات در این شهر :
                                    فریدون کنار در یک چنین زمانی میدان قدرت نمایی یک عده فرسوده افکار سیاسیت زده است که هر از چندی با تحریک یک عده جوان باعث اغتشاش در این شهر می شوند و متاسفانه تعدادی از شورهای این شهر در این باند سیاست زده دستی هم دارند.( اشاره با سخنان نازبانو عزیزی در پارک لاله روز شنبه که به جوانان می گفتند : تقلب آنقدر زیاد بود که من وقتی تذکر دادم گفتند شما هم تقلب کنید ؟ این سخن بچگانه و تحریک آمیز برای یک جوان نیست ؟)
                                    آیا بنظر شما با توجه به پایان سال 1390 بستن راه و آشوب به پا کردن در این شهر که یک بار تجربه سختی را داشته کار درستی به حساب می آید؟ اگر بحث تقلب است با قانون انتخاباتی بایستی پیش رفت نه ایجاد فضای آشوب.
                                    این شلوغ بازی ها طراحی یک عده افراد خاص است که در واقع می خواهند اهداف شوم خود را با ایجاد تنفر بین مردم فریدونکنار و مقداد دائماً داغ داشته باشند تا شاید چهار سال دیگر یک نفر دیگر را الم کنند و در این مدت چهار سال به مانند قبل مقداد با مردم دور باشد و صدایش ، خدماتش ، و افکارش به گوش مردم نرسد و امسال شورا ، میلیاردهها تومان از طریق نماینده بودجه بگیرد ( اشاره به سی دی عملکرد نجف نژاد ) و بنام خودشان تمام کنند. جالب اینجاس که افرادی مثل رحمانی ، میرانی ، اختیاری ، با داغ داشتن یک چنین سوژه هایی خودشان را هوادار مردم جا بزنند تا از این طریق برای انتخابات شورای شهر آماده شوند تا بتوانند با این شلوغ بازی ها خودشان را محبوب کنند./ اما مطمئن باشید گروه نسل جوان و تحصیلکرده این شهرستان در فکر چیدمانی برای هرچه بهتر شدن فریدون کنار هستند که اگر این نسل جوان کارشان را آغاز کند مطمناً مردم فریدون کنار که انسانهای فهیمی هستند برای همیشه با روبرو شدن با واقعیت شخصیتی نماینده خودشان دکان چندین ساله این افراد سیاست زده را برای همیشه خواهند بست.
                                    و نسل جدیدی را برای تصدی شورای شهر انتخاب خواهند کرد.ضعف مدیریت مسئولین عامل اصلی این بد اخلاقی ها در سطح شهرستان است

                                    • شنبه 13 اسفند 1390-0:0

                                      سلام آقای غلامی از زحمات شما در انعکاس خبر متشکریم فکر نکنم دیگر کسی از فریدونکنار برای شرکت در انتخابات نامزد شود چون مقداد به هر طریقی هست نماینده می شود بهتر است از این به بعد رای سفید در صندوق بیندازیم


                                      ©2013 APG.ir