تعداد بازدید: 3734

توصیه به دیگران 19

پنجشنبه 18 اسفند 1390-22:57

احمدی:منتظر خرداد نمی شوم/کارم را شروع کرده ام

امام جمعه کلاردشت:منتخب مجلس نهم اعتبار بلوکه شده سیل کلاردشت را دراستانداری،به منطقه بازگرداند/قاسم احمدی لاشکی:مسئولی که تلفنش راشب هاخاموش می کند ازمردم نیست/درسفر زیارتی به مشهد،از امام رضا خواهم خواست مرا درخدمت گزاری به شما مردم یاری کند


مازندنومه،ارسلان رسولی،کلاردشت:حجت الاسلام سیدمصطفی محمدی درپیامی ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم درانتخابات مجلس شورای اسلامی، ازمنتخب مجلس نهم خواست اعتباربلوکه شده سیل کلاردشت را دراستانداری به منطقه بازگرداند.

امام جمعه کلاردشت ازنماینده منتخب مردم خواست در جهت حل مشکلات اساسی مردم گام بردارد و قدر دان این حماسه عظیم و مردم باشد.

وی در ادامه این اطلاعیه آورده است: مردم کلاردشت با توجه به خرابی های سیل و به هم ریختگی شهر و مشکلات عدیده و محرومیت پنهان شده در سرسبزی منطقه،بیشترین شور و شعور انتخاباتی را از خودشان نشان دادند، بنابراین منتخب مردم و دیگر مسئولان باید اعتماد این مردم فهیم را ابزار خدمت خود قرار دهند و اعتبار سیل کلاردشت را که دراستانداری بلوکه شده است،برای ساخت خرابه های کلاردشت هزینه کنند،تا این شهرتوریستی را باردیگر برای پذیرایی ازمسافران خارجی و داخلی مهیا کنند.

*وظیفه نمایندگی را ازهم اکنون آغازکرده ام 

منتخب مردم چالوس و نوشهر در مجلس نهم درجمع مردم کلاردشت با بیان این که انتخابات هرچه بود تمام شد و حال زمان کارفرا رسیده است،گفت: با همدلی وهمیاری شما مردم، ائمه جمعه شهرهای نوشهر، کجور، چالوس، مرزن آباد وکلاردشت باید بتوانم کارهای باقی مانده ازگذشته را همچون پروژه های اجرانشده سفرهای ریاست محترم جمهورکه همه وزرا آن را امضا کرده اند پیگیری و با کمک هم به ثمر برسانیم.

قاسم احمدی گفت:درسفر زیارتی به مشهد،از امام رضا خواهم خواست مرا درخدمت گزاری به شما مردم یاری کند.

نماینده منتخب چالوس ونوشهر در واکنش به مسئولان کم کارگفت: مسئولی که شب ها تلفن خود را برای پاسخگویی مردم ببندد، مدیر و مسئول نیست و باید ازمردم جداشود.

 وی با اشاره به این که من منتظر خرداد نمی شوم تا مجلس نهم رسماً کارش راشروع کند،افزود:کارم را ازهم اکنون شروع کرده ام.

وی با قدردانی دوباره ازحضور گسترده مردم گفت: من دست همه مردمی را که پای صندوق های رأی حضورپیدا کرده اند-چه آن هایی که به من رأی داده اند وکسانی که منتخب دیگری داشته اند-می بوسم.


  • جمعه 18 فروردين 1391-0:0

    همانطور که هر عاقلی می داند ایشان تا نیمه خرداد باید در خدمت خانواده محترم باشد وگرنه معنی این تیتر سخنان ایشان یعنی مصادره تمام کوشش دکترمحسنی!!ادب و اخلاق حکم میکند که اولین کار حاجی قاسم عزیز باید تشکر از نماینده ای باشد که دوازده سال مردم او را نماینده خود انتخاب کردند و حداقل چهار بیمارستان در حوزه انتخاباتی خود را بثمر رساندکه یکی از اینها بیمارستان فوق تخصصی چالوس است که زحمت قیچی آن با نماینده جدید خواهد بود. منصف باشیم!

    • سه شنبه 15 فروردين 1391-0:0

      احمدی عاشقتم،عده ای قصد 4 سال تخریب تو را دارند و از کامنتهایشان معلوم است طرفداران چه کسی هستند، تو را به خدا می سپارمت!

      • سه شنبه 23 اسفند 1390-0:0

        حاج قاسم خوش آمدی
        دکترمحسنی دوست داریم

        • دوشنبه 22 اسفند 1390-0:0

          آن فردی که دلش می سوزد آخرین باب کلیله دمنه را در کتاب با کاروان اندیشه دکتر زرین کوب بخواند تا جانش هم بسوزد و البته امید که سوزش نباشد خام را ! لاشک مردم با چراغ خرد در چهار سال بعد بدنبال خردمندی با اخلاق چون دکتر محسنی می گردند نه با ترقه عاطفه خردسوز!!!

          • دوشنبه 22 اسفند 1390-0:0

            استقبال مردم مرزن آباد و کلاردشت از قاسم احمدی کم نظیر بود.درود بر فرماندار اسبق چالوس که مردمی بود و مردمی ماند.

            • دوشنبه 22 اسفند 1390-0:0

              دلم برای عده ای می سوزد که چقدر بیرحمانه در 8 سال گذشته مخالفان را اذیت کردند و آزاردادند و الان دیگر ابزار قدرت سیاسی ندارند، مخصوصا بنده خدایی که تهدیدهایش خیلی معروف است.احمدی دوست مردم است،به قول حاج قاسم من برای کار به کمک همه نیاز دارم و از فردای انتخابات مخالف و موافق معنی ندارد و همه باید با هم تلاش کنند.

              • دوشنبه 22 اسفند 1390-0:0

                *بزرگترین دروغ های تاریخ ما،همان دروغهای قربـء الی الله است!منبع:کتاب قلندریه در تاریخ_ دکتر شفیعی کدکنی.

                • نوشهر و چالوسیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                  يکشنبه 21 اسفند 1390-0:0

                  خدا به داد مردم نوشهر و چالوس برسه از الان تا چهار سال بعد برسه

                  • در جواب عباسپاسخ به این دیدگاه 0 0
                    يکشنبه 21 اسفند 1390-0:0

                    بخوبی می شناسیمت،منافعت در خطر افتاد، ناراحت نباش احمدی با آبروی کسی بازی نمی کند، همه چالوس و نوشهر هم می دانند که هزینه نکرد.

                    • شنبه 20 اسفند 1390-0:0

                      احمدی نیروی شاخصی است و مردم عاشقانه دوستش دارند.مردم در همایشهای انتخاباتی وی ثابت کردند که برای مدیر مردمی همکار هستند

                      • جمعه 19 اسفند 1390-0:0

                        اگه بدونید این بنده خدا 8 سال چقدر هزینه کرد! چقدر کار کرد تا بتونه رای بیاره ! حالا هم دست پاچه شده ! از بس خوشحاله که نماینده شده ، توی پوست خودش نمیگنجه!!!
                        در ضمن ، یکی به امام جمعه کلاردشت که فکر میکنه از همه ی عالم و آدم دلسوزتر برای کلاردشت هستش بگه ، آخه مگه میشه اعتبار بلوکه بشه؟!!!!!!!!!!!!
                        چی میگه واسه خودش؟!!!!!!
                        امام جمعه ی کلاردشت انگار بیشتر میخواد ابراز وجود کنه تا احساس مسئولیت!
                        حرفاش و حرکاتش رو فقط خودش میفهمه !

                        • از مرکز استانپاسخ به این دیدگاه 0 0
                          جمعه 19 اسفند 1390-0:0

                          بدینوسیله به اطلاع مردم خوب غرب استان می رساند طبق آخرین یافته های پزشکی تب تند زود عرق می کند. آقای احمدی فکرکنم خیلی احساسی و جوگیر شدند، پدر خدا بیامرز هنوز آقای محسنی نماینده هستند عجله نکن


                          ©2013 APG.ir