تعداد بازدید: 11212

توصیه به دیگران 5

جمعه 19 اسفند 1390-19:44

کریمی:در دقیقه 90 غافلگیر شدم

حمله تند نماینده بابل به منتقدان:غضب در چهره آنها موج می زد، تا این خدمتگزار کوچک شهرستان را بر زمین بزنند/با دروغ به مردم خبر دروغ را پمپاژ کردند که کریمی درپرونده سه هزار میلیارد تومانی شریک است/  عده ای با بیان سکوت و حرف نزدن، از زبان معامله با من سخن گفتند/همه حوادث و اتفاقات به ذهن ما تداعی می شد الا رد صلاحیت/اسم کریمی را بر روی کاغذ حذف کرده اند.(ویرایش دوم)


مازندنومه،زینب حبیب پور:نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه تا جان در بدن دارم در مقابل زالو صفتان خواهم ایستاد،گفت: دوره قبلی که توفیق حضور در مجلس را یافتم مدیون شما مردم هستم ولی در آن مقطع هم جریاناتی علیه بنده از سوی صاحبان زرو زور شکل گرفته بود و در مقابل ما ایستادند و نمی دانستند قافله را به ما می بازند.

علی کریمی فیروزجایی شامگاه پنج شنبه در جمع حامیانش در مسجد طبری پور بابل بیان کرد: عده ای ناجوانمردانه در لحظه های آخر در انتخابات دوره گذشته یک نامه ای با امضای بنده نوشتند و در تیراژ زیاد با این موضوع که "من علی کریمی فیروزجایی" از انتخابات انصراف می دهم، آنها را در بین مردم توزیع کردند.

وی با بیان این که این صاحبان زر و زور همه راه ها را رفته بودند و می دانستند که به نتیجه نمی رسند،ادامه داد: بارها مشاهده شده که غضب در چهره آنها موج می زد، تا این خدمتگزار کوچک شهرستان را بر زمین بزنند که بر اساس آن یکسری شایعه پراکنی ها و دروغگویی هایی علیه بنده شکل گرفت و مجبورم از خود دفاع کنم.

کریمی ادامه داد: این گروه از افراد با تحریک احساسات و افکار مردم به شعوراین ملت توهین کردند واگر امروز از خود دفاع نکنم تا سال ها هزاران نفری که در گذشته به بنده رای دادند و عده ای نیز در این دوره با توسل به ائمه معصومان نذر کردند در ذهن شان باقی خواهد بود که در انتخاب نماینده خود برای ورود به مجلس اشتباه کرده اند،کمااینکه امروز اعلام می کنم که درست انتخاب کرده اید و تا جان در بدن دارم در مقابل آنها خواهم ایستاد.

*تنها اعلام کردم که حرف هایم را خواهم زد

وی با بیان اینکه در روزهای آخر که برگه های رد صلاحیت صادر شده بود عده ای با بیان سکوت و حرف نزدن، از زبان معامله با من سخن گفتند؛ افزود: تنها اعلام کردم که حرف هایم را خواهم زد که یکی از آنها پرونده واردات دام زنده است ولی آنها خبر دروغ را به مردم پمپاژ کردند که کریمی درپرونده سه هزار میلیارد تومانی شریک است در حالی که من جلوی زیاده خواهی های آنها ایستادم و قسم می خورم یک ریال به فضل الهی در زندگی من نخواهد رفت .

کریمی اظهارداشت: جهت تنویر افکار عمومی و مراکزی که مسئولیت بررسی عملکرد مان را برعهده دارند قسم می خورم که مثقالی در پرونده دستی نداشتم و در موارد مختلف اعم از جریان فتنه سال 88 جزو افرادی بودم که از کیان رهبری دفاع کردم.

وی اضافه کرد: از حق مردم، به خصوص در جریان دانشگاه آزاد که بخشی از آن به دانشگاه آزاد بابل مربوط می شود، دفاع کردم؛در حالی که مافیای قدرت،ثروت و مدرک راه انداخته و از امکانات دنشگاه آزاد در رجه برای تفریح خود و خانواده استفاده کرده و در افتتاح ساختمان دانشگاه آزاد بابل عنوان کرد که وقف دانشگاه آزاد را خداوند هم نمی تواند باطل کند که به نظر حرف مزخرفی بود.

کریمی یادآورشد: وقتی نظر مقام معظم رهبری را برحرمت وقف دانشگاه آزاد مطلع شدیم،مشخص شد که دانشگاه آزاد متعلق به مردم است و مربوط به یک فردخاصی نیست،ما نیز ایستادیم و این راه را ادامه خواهیم داد.

*از احمدی نژاد وقت گرفتم

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: در همین حین، جریان انحرافی مطرح شد که یک اتهاماتی را متوجه مان کردند که از اساس دروغ بود و بنده جزو اولین نمایندگانی بودم که به موضوع اعتراض کردم. 

وی بیان کرد: با مطرح شدن جریان انحرافی 20 دقیقه از احمدی نژاد رییس جمهور ایران وقت گرفتم و بنای صحبت را باز کردم و گفتم مافیای قدرت و ثروت مازندران در دفتر شما ارتباطات خاص برقرار کردند که احمدی نژاد در پاسخ گفت که مشکل شما مردم شمال این است که پیشرفت مازندرانی ها را نمی خواهید و همدیگر را نمی توانید تحمل کنید.

*بنای تخریب را در پیش گرفتند

به گزارش مازندنومه،وی ادامه داد: در طول این سال ها صادقانه برای رفع مشکلات مردم، در محلات مختلف بابل، محله به محله، کتی، موزیرج و دیگر نقاط کارشده ولی عده ای با این بیان که کریمی شهر را رها کرده و به روستاها توجه دارد، بنای تخریب را در پیش گرفتند.

وی اظهار داشت: درطول این چهار سال خدمت، برخی روستاها 15 بار برای حل مشکل مردم بازدید داشته ام ولی تمام اینها علیه من صورت جلسه بود که تنها بتوانند بگویند که بنده اعتبارات دولتی را در بابل برده و به تنهایی به اندازه شش نماینده دیگر اعتبار به ویژه از سوی دولت گرفته ام و هزینه برای رای گرفتن مردم کرده ام.

وی ادامه داد: میزان گازرسانی به شهرستان بابل 23 درصد بوده که در طول مدت چهارسال اخیر به 50 درصد رسیده است ومبلغ 200 میلیارد ریال اعتبار برای ادامه گازرسانی در حال هزینه است.

*مخالفین یک نقشه ای سوار کردند

این نماینده با بیان اینکه همه حوادث و اتفاقات به ذهن ما تداعی می شد الا رد صلاحیت؛ بیان کرد: مخالفین یک نقشه ای سوار کردند و در دقیقه 90 غافلگیر شدیم ولی باید اعلام کنم که پست و سمت به اندازه آب بینی بز برای من بی ارزش تر است چرا که به عنوان یک معلم، با افتخار در دانشگاه مشغول به تدریس خواهم شد.

وی بیان کرد: عده ای هم با ایجاد جنگ روانی که پشت پرده کانون های ثروت و قدرت راه انداخته بودند، به شوراها می گفتند اعتباراتی را که بنده در روستاها هزینه می کنم این همان بودجه دولت برای رای گرفتن کریمی از مردم در انتخابات است کمااینکه بنده دو سه بار سر حیف و میل بیت المال و بی عدالتی برخورد و پیگیری کردم.

کریمی با اشاره به اینکه از تک تک روستاها به همراه معاون عمرانی و معاون برنامه ریزی استاندار مازندران و تنی چند از مدیران کل استان که هیچکدام به جریان مشایی نمی چسبند و عاشق خدمت می باشند، بازدید کرده ایم؛ گفت: تا بابل ، بابل هست خاطره خوش این دوره 4 ساله در دل و فکر مردم به عنوان خدمتگزار باقی خواهد ماند.

* از قلب مردم حذف نمی شوم

نماینده مردم بابل در مجلس هشتم ضمن بیان این مطلب که اسم کریمی را بر روی کاغذ حذف کرده اند، ولی از قلب مردم نمی توان حذف کرد، افزود: شهید بهشتی بعد از شهادت نمرد بلکه جاودانه ماند چون خدمتگزار مخلصی برای مردم بود.

به گفته کریمی حضور در محلات مختلف به این معنی بود که ما به دنبال کارکردن برای مردم و رفع مشکلات آنها بوده ایم و این چهار سال ما با فراز و فرودهایی روبه رو بوده است ولی به دلیل محدودیت اعتبار نتوانسته ایم به خواسته های مردم پاسخ دهیم.

کریمی افزود: در ذهن روستاییان این طور نبوده که کریمی یکبار دیگر رای بیاورد چرا که احداث 100 الی 150 مدرسه در طول این مدت خدمتگزاری نه تنها تبلیغات نبوده بلکه برای خدمت بوده است.

وی ادامه داد: جذب اعتبارات برای رفع مشکلات مردم از جمله خاطرات شیرین دوران خدمتم بود ولی احمد پور و رحیمی مدیران راه و ترابری که براثر تصادف جان باختند جزو خاطرات تلخم بود که مرحوم احمد پور با اینکه میلیاردها تومان چک درحوزه کاری خود امضا زده بود ولی برای دریافت وام 50 میلیون ریالی 20 بار به بنده گفت کمااینکه خانواده اش امروز آواره اند واین نشان دهنده این است که او یک تومان را به زندگی خود وارد نکرد.

*500 نفر گریه کردند

این نماینده مجلس هشتم خاطرنشان ساخت: در دستگیری اخیر چقدر باید پر رو و گستاخ باشد که طرف دو ماه زندان است و با این زدو بندهایی که بردند و خوردند و به جیب زدند،امروز طلبکار مردم شدند.

وی ادامه داد: الان صدای من در حال ضبط است و این صدا در اختیار دستگاه امنیتی و قضایی قرار می گیرد که یک تومان اگر وارد زندگی من شده مرا محاکمه کنند.

بر اساس این گزارش،کریمی اظهارداشت: 22 بهمن ، شب رد صلاحیت بنده تا ایام انتخابات یکی از شب های تلخ دوران عمرم بود وحتی گزارش شده که شب آغاز تبلیغات نهمین دوره انتخبات مجلس تعداد 500 نفر از جوانان و اقشار مختلف گریه کردند و این در تاریخ این شهرستان ضبط و درج شده است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با بیان این که این چهار سال خدمت صادقانه در ذهن و دل مردم باقی خواهد ماند،افزود:بنده نوکری بیش نیستم اما کانون قدرت بابل می خواهد من نوکر آن ها باشم،ولی من نوکر مردم بوده و هستم.

وی ادامه داد: چند نفر از روحانیون تراز اول شهرستان در تایید بنده با تهران تماس و تاکید داشتند محفل خاص بابل از تماس آن ها خبردار نشود،چون بعدا" کانون قدرت امنیت شغلی و زندگی آن ها را سلب خواهد کرد و این گونه انجمن حجتیه بابل و کانون قدرت و ثروت، مفتضح شدند.

نماینده بابل اضافه کرد: رگ دست امیرکبیر را زدند ولی راست قامت در تاریخ ایران باقی ماند ولی ناصر الدین شاه به زباله دان تاریخ رفت.

کریمی با بیان اینکه آنچه که مربوط به حقوق مردم است،چهار سال شکوفایی این شهرستان بوده است؛افزود: این پست و مقام به اندازه آب بینی بز برای من جایگاه و ارزش ندارد و افتخار ما خدمت به مردم بود ولی حتی اگر جانم برود، در مقابل این زالو صفت هایی که گردن کلفتی کردند،خواهم ایستاد.


  • يکشنبه 9 آبان 1395-7:57

    اقای کریمی خیلی راحت صحبت میکنید یادمان نمیرود در انتخابات مجلس هشتم ...
















    • چهارشنبه 11 آذر 1394-17:26

      شما بي انصاف ترين...حامي قديمي كه حتي جواب تلفنم و نداديد بعد اون همه فعاليتي كه براي شما كردم واگذارت ميكنم به خدا

      • وطن دوست@پریجاییپاسخ به این دیدگاه 0 2
        دوشنبه 29 تير 1394-16:46

        ...
        دکتر صبوری دره سر بونه

        • ادبی فیروزجاییپاسخ به این دیدگاه 3 1
          پنجشنبه 10 تير 1395-12:54

          من ادبی فیروزجایی متولد75برای انتخابات مجلس می ایم تا 10 سال دیگرخداحافظ

          • يکشنبه 11 مرداد 1394-1:30

            میبینیم....هههههه ههههه

          • دوشنبه 22 ارديبهشت 1393-15:29

            آنان که با افکاری پاک و فطرتی زیبا در قلب دیگران جای دارند را هرگز هراسی از فراموشی نیست چرا که جاودانند...
            ....

            • ی س ر یدالهی سماکوشپاسخ به این دیدگاه 4 1
              جمعه 23 تير 1391-0:0

              سلام دکتر ظلم پایدار نمی ماند!!!!!
              اگرباور داریم روزی پروانه میشویم بگذار روزگار هرچه میخواهد پیله کند /ارادتمند

              • يکشنبه 27 فروردين 1391-0:0

                متاسفم يك نفر نشسته به اسامي مختلف مي نويسد جالب تر از همه به اسامي مشهور بندبي .بابا كمي مرام داشته باش

                • شنبه 19 فروردين 1391-0:0

                  آقای امیر عرب واقعی
                  یعنی توی دنیا یه امیر عرب هست و اون هم شمائید!!

                  • اميرعرب واقعي منمپاسخ به این دیدگاه 4 3
                    چهارشنبه 9 فروردين 1391-0:0

                    جاي تاسف دارد كه به اسم من يعني اميرعرب مطلب چرت نوشته شد من ازصميم قلبم دكتركريمي رادوست دارم به دوست عزيزي كه درمورد نون ونمك نوشتند متشكرم چون هيچ وقت نمكدون را نخواهيم شكست خلاصه كريمي عين ما ست

                    • چهارشنبه 24 اسفند 1390-0:0

                      درکثیف بودن سیاست شکی نیست یکی را به اوج عزت میرساند ویکی درحضیض ذلت ولی راز موفقیت دکتر کریمی و رای بسیار خوبشان دردوره هفتم وانتخاب ایشان در دوره هشتم انهم در بین انهمه رقیب سرسخت نه مثل ایندوره مردمی بودن جوانی که بسیار بیشتراز سن وسالش می فهمید وفکر می کرد وباهمان برادر ساده پوشش ودوستانی که مثل خیلیها مردان هزار چهره نبودند وباعلم دانش خود در 35سالگی بدین مرتبه رسیده بود نه مثل اقای ....که درجلسات انتخاباتی دیگران بجایش صحبت میکردند البته مردم در18اسفند ثابت کردند که کریمی محبوب است تا ابد محبوب خواهد ماند

                      • سه شنبه 23 اسفند 1390-0:0

                        دنیای سیاست چه کثیف است .آدمو از عرش به فرش میاره.مدیرا موفق مشاوران موفق داشتند که متاسفانه آقای دکتر در این زمینه کوتاهی کردن.بهترین مشاورش حاج کریم داداشش بود که ... یه مشکل دیگه دکتر که دوستان هم اشاره کردن عزل و نصب هایش بود وقتی میرفت تو یه مدرسه مستخدمش هم عوض می کرد.هر چه آدم بی لیاقت بود شدن مدیر از حاج ... و ... رئیس...بندپی و بابل پرفته تا ... و بخشدارای بندپی و بابلکنار که همشون الان رفتنی اند احتمالا.اصلا تا حالا با خودتون فکر کردید که چرا تو ایران نماینده ها اینقدر قدرت دارند.آخه نماینده کارش قانون گذاری چرا غزل و نصب می کنه؟ و خدا لعنت کنه ... را او که باعث نماینده شدن ...شد ...

                        • دوشنبه 22 اسفند 1390-0:0

                          خدایا شاهد چه هستیم . هاشمی رفسنجانی یار و یاور دیرین نظام امام ورهبری وهم اکنون هم منتصب مستقیم شخص مقام معظم رهبری بعنوان مشاورعالی اش ، . . . می گوید ! ! ؟ ؟ جالبه کسی این اظهارنظررامیکند که اگر او رادریک کفه وآیت الله هاشمی رفسنجانی رادرطرف دیگر ترازوی خدمت به اسلام خدمت به نظام خدمت به امام خدمت به رهبری که همانا خدمت به مردم می باشند یک به ده هزار هم بکنیم باز کفه ی آقای کریمی سبک وبالا ست . تازه فرض کنیم آقای کریمی به این بزرگوار بی احترامی نمی کرد . شخص دیگری بود حالا هرکس ، آیا بکاربردن اصطلاح موزخرف گفتن به دور از ادب نیست ؟

                          • دوشنبه 22 اسفند 1390-0:0

                            من با سند حرف می زنم خواهش میکنم از آقای دکتر یا یکی از نزدیکانش فقط قسم بخورند که آقای دکتر اگهبراشون قدرت مهم نیست و 4سال پشت هم از این کانون قدرت بابل که حرف می زد چرا برای رفع مشکل رد صلاحیت با واسطه از همین کانون قدرت تقاضاکرد که کاری برایش انجام دهد.اما من به تمام اعتقاداتم و به خانه خدا سوگند میخورم که ایشان اینکار رو انجام دادند. پس دیگه اینهمه بحث رو کنار بگذارید.

                            • دوشنبه 22 اسفند 1390-0:0

                              چشم برخی در این مدت 4سال ازحدقه درامده بود به هر دری زدند چشم کورشان را بینا کنند ولی چشم بصیرت خیلیها راروشن کردند احسنت براین بصیرت افزایی ولی اقا محمد رضا از خود کوری واز دیگران بینا در شهر بابل بگرد تا ببینی کاسه لیسان فلانی مدرک مهندسی رادر پارچه نوشته ها به چه کسی دادند باز هم بگو مردم دروغ می گویند

                              • دوشنبه 22 اسفند 1390-0:0

                                آقاي كريمي بيشتر از مردم ،چوب اطرافيان كم توان و كم تحمل خود را خوردند.
                                كمي بيشتر بررسي كند ضعف هايش مشخص ميشود.

                                • يك شهروندپاسخ به این دیدگاه 5 3
                                  يکشنبه 21 اسفند 1390-0:0

                                  آقاي كريمي شما در طول چهار سال با يكه تازي و عزل و نصب هاي بي مورد ،انحصارگرايي ،ميدان دادن به افراد بي سواد و معلوم الحال و نمايش مردمي بودن و مردم فريبي اگر در انتخابات شركت مي نموديد نتيجه اي جز شكست به دست نمي آورديد ،موضوعي كه خودتان هم به خوبي به آن واقفيد.

                                  • يکشنبه 21 اسفند 1390-0:0

                                    کریمی گفته از قلب مردم حذف نمی شوم! کدوم مردم؟ احساس میکنه اون مردمی که بخاطر موقعیتش و حل مشکل خودشون دور وبرش را گرفته اند و برایش دولا چهارلا میشدند به دلیل محبوبیت فراوانش میباشد. اعتراف میکنم خودمم چند بار چابلوسیشو البته فقط جلوش نمودم ولی ته دلم اصلا قصد رای دادن بهشو هم نداشتم تا اینکه رد صلاحیت شد. کریمی گول ظاهر مردم را خورده است. 4 سال پیش که تازه رای آورده بود و همچنین در سفر تبلیغی برای انتخابات رییس جمهوری احمدی نژاد در سال 88 مرتب گوشزد مینمود که رابطه بسیار نزدیکی با احمدی نژاد دارد و این میتواند بسیار برای بابل مفید باشد. نتیجه و قضاوت با خودتون؟ خودتون الان میگین که طی این 4 سال فقط 20 دقیقه بهت وقت داد اونم که اصلا نتیجه خاصی دربر نداشت و اصلا موضوع بابل نبود

                                    • سماكوش محلهپاسخ به این دیدگاه 1 3
                                      يکشنبه 21 اسفند 1390-0:0

                                      آقاي كريمي
                                      در دقيقه 90 غافلگير شديد اشكال نداره فقط از چوب خدا كه كل 90 دقيقه را ازش غافل بوديد درس بگيريد

                                      • يکشنبه 21 اسفند 1390-0:0

                                        بنده هم شدیداً با امیر عرب موافق هستم / کریمی تو هیچی نیستی که به حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین و همیشگی خمینی و خامنه ای توهین میکنی / مزخرف خودت میگی

                                        • يکشنبه 21 اسفند 1390-0:0

                                          من مي خواستم چيزي نگويم ولي باخواندن نظرات مي خواهم مواردي از باب فذکر انما الذکري تنفع المومنين به آقاي کريمي و دوستانش داشته باشم اگر گوش شنوايي باشد:
                                          1- تهمت و افترا و دروغ بست به ديگران گناه است شما که از بالاتا پايين نظام را با هتاکي و تهمت به سخره مي گيريد پس زياد نبايد گله مند نباشد که ديگران با شما چنين رفتاري بکنند.
                                          2- حضرتعالي که در بين يکي دوطايفه خود نتوانسته ايد تفاهم برقرار نماييد چگونه انتظارداريد دربين جماعتي صلح برقرار کنيد.
                                          3- جنابعالي که هنوز مدرک دکترا نداشته چرا در همه اطلاعيه هاي رسمي به نام دکتر خوانده مي شويد.
                                          4- دعواي بين جنابعالي و حاج کيومرث نياز جنگ زرگري است چرا ديگران را شريگ اين جنگ زرگري خود کرديد.
                                          5- شما يک سند از حاج حسين نياز در تخريب خود در ايام انتخابات روکنيد ، چرا نسبت دروغ به ديگران مي دهيد.
                                          6- اندکي از سابقه خانوادگي خود خوب است درسخنراني هاي خود براي مردم بگوئيد تا همه ازگذشته حضرتعالي بيشتر باخبر شوند.
                                          7-عزل و نصب هاي حضرتعالي و دخالتهاي بي حساب و کتاب شما در ادارات و نهادهاي اين شهرستان شرحش مثنوي 70من مي خواهد . اگر انسانهاي لايق و کارآمد در مصدرامور قرار مي گرفتند انسان زياد نگران نمي شدولي دريغ از کفايت و لياقت.
                                          8 - دخالت و اظهار نظر بي جاي بعضي از بستگان شما که پرونده آنها از قبل از انقلاب و بعداز انقلاب مشخص و معلوم بوده است .
                                          9- سعي کنيم درهمه جوانب خدا را حاضر و ناظر براعمال خود بدانيم و بس

                                          • يکشنبه 29 فروردين 1395-1:9

                                            ایشون مدرک دارن من شاگردشون هستم . اصلا باورم نمیشه آدم به این محترمی راجع بش نین حرفایی زده میشه نزنین بخدا چون مطمئن نیستین. ایشون کل وقتشو صرف میکنه برای پایان نامه ی من چ
                                            طور انتظار دارین باور نکنم برای مردم شهرش انقدر وقت نذاشته باشه???

                                          • عابدی فیروزجاییپاسخ به این دیدگاه 2 2
                                            يکشنبه 21 اسفند 1390-0:0

                                            برای من جالب است آقای کریمی مظلوم نمایی می کند. ایشان 4 سال دنبال این موضوع بود که همه را عوض کند. حالا که نوبت خودش رسید اعلام برائت می کند.
                                            تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف
                                            مگر اسباب بزرگی همه آماده کنی

                                            • فیروزجاییپاسخ به این دیدگاه 4 2
                                              يکشنبه 21 اسفند 1390-0:0

                                              اقای عرب وطن فروشی حدی دارد نمک کریمی خوردی نمکدان را شکستی خیانت به زادگاه بزرگترین افت در وجود شماست

                                              • يکشنبه 21 اسفند 1390-0:0

                                                ایشان باید خیلی از شورای نگهبان متشکر باشدکه رد صلاحیت شد.مردم شریف و غیرتمند بابل خیلی مشتاق بودند ایشان را درمیدان انتخابات ضربه فنی کنند.حیف که چنین نشد.ما4سال تمام دراین شهر شاهد باندبازی این فرد درانواع ادارات وسازمانهای دولتی بودیم.ایشان با دخالت درتمام کارهای اجرایی از طریق به کارگیری نیروهایش توانسته بودشهر بابل را جزو یکی از شهر های توسعه نیافته استان قراردهد.ایشان برای حفظ کرسی مجلس از هرحربه ای استفاده کرد.یک روز با اخمدی نژاد به هرجایی میرفت تا خودش رامطرح جلوه دهد، یک روز فدایی مشایی بود،یک روز اظهار بی اطلاعی از هرگونه مفاسد اقتصادی میکرد،یک روز خاک به صورت بزرگترین دانشگاه غیر انتفاعی شهر پاشاندوفکر کرد میتواند با کوچک کردن انسانهای بزرگ، خودش را بزرگ کند....مثنوی هفتادمن....
                                                خداراشکر که شرش از سر شهرمان کوتاه شد.

                                                • شهروند بابليپاسخ به این دیدگاه 7 5
                                                  يکشنبه 21 اسفند 1390-0:0

                                                  باندهاي قدرت در شهر بابل براي اينکه هميشه يکه تازي کنند در مقابل علي کريمي فيروزجايي قد علم کردند. امام جمعه بابل هيچ وقت چشم ديدن مردم روستا و مردم بندپي را نداشت و برايش سخت بوديکي مثل کريمي بتواند ناصري را از اريکه قدرت پايين بکشاند. برادران نياز هم کريمي را خاري در چشم خود مي دانستند... سوال اين است که خاندان نياز در سال چند بار از مسير بابل به بندپي براي رفتن به خليل کلا استفاده مي کنند؟ آيا غير از اين است که آنها از مسير سوادکوه و آلاشت استفاده مي کردند و مي کنند؟ به عنوان يک بندپيي باغيرت عرض مي کنم که همه اين آدمها فقط به راي ما نياز دارند و ما را چکه پوش و يک اصطلاح مازندراني کلوش پوش مي دانند. به جرات مي توان ادعا کرد که کريمي تنها نماينده اي بود که در طول تاريخ مجلس براي مردم بابل کار کرد. چرا که او وابستگي حزبي و باندي نداشت.

                                                  • يکشنبه 21 اسفند 1390-0:0

                                                    با آقاي امير عرب كاملا موافقم

                                                    • يکشنبه 21 اسفند 1390-0:0

                                                      کاش برای مظلومیت اقای کریمی اشک ازدیدگانمان جاری میشد که چگونه تهمتها براوبستند وباآبروی اوبازی کردند اماچوب خداصداندارداین 4سال هم میگذرد وآنهایی که مردم راباپول وعده وعید خریدند سال 94راباید به یادشان برای تمام زندگیشان داشته باشند که اگر عملکرد خوبی داشتند فبها واگرنه باید درموج خشم وعصبانیت مردم بسوزند

                                                      • احمد فیروزجائیپاسخ به این دیدگاه 4 1
                                                        شنبه 20 اسفند 1390-0:0

                                                        بین رفتار و گفتار کریمی تناقض فراوان وجود دارد / اگرردصلاحیت نمی شد پنجم می شد/ همه بابلی می دانند که دکتر معلم میلیاردی خرج کرد پس چرا کریمی بری ایشان که مصداق بارز جریان ثروت است سنگ تمام گذاشت...چرادرباره عزل ونصب ها نگفته است...اگر مسوولیت برات ارزش نداره این همه هیاهوبرای چیه...

                                                        • شنبه 20 اسفند 1390-0:0

                                                          آقای کریمی جنابعالی هیچ جایگاهی بین مردم بابل نداری و الان هم در جبهه دیگر، مشغول به شغل آبا و اجدادی خودت بشو رقیب تو بدون هیچ تخریبی رای آورد و فقط خودش را به مردم معرفی کرد ولی امثال تو مثل احمدی نژاد برای اینکه رای بیاورند،چون هیچ چیز از خودشان ندارند،دیگران تخریب می کنند

                                                          • شنبه 20 اسفند 1390-0:0

                                                            صبوري کن صبوري کن صبوري

                                                            باخداباش

                                                            • دانشجوي بابليپاسخ به این دیدگاه 3 3
                                                              شنبه 20 اسفند 1390-0:0

                                                              اين يكي رو موافقم دانشگاه آزاد بابل در حال درجا زدن است
                                                              در حاليكه دانشگاه آزاد ساري و قائمشهر و آمل تنكابن و چالوس با شتاب بسيار زياد در حال گسترش رشته هاي ارشد و ساختمانها اند واحد بابل در سكون است
                                                              قدمت دانشگاه آزاد بابل (1367)بعد از قائمشهر(1365 ) بود و دانشگاه آزاد ساري سال 1371 و آزاد آمل 1378 است
                                                              اما دانشگاه آزاد آمل واحد علوم تحقيقات شد و سالي 15 تا رشته ارشد مي آورد واحد ساري با دكتر نياز سالي 6 تا ارشد و 1 رشته دكتري مي آورد اما بابل با زحمات بي دريق آقاي قلي پور به زور 2 تا رشته ارشد مي آورد !!!!!! خسته نباشي به اين حاج آقا ميگيم از طرف بابلي ها

                                                              • شنبه 20 اسفند 1390-0:0

                                                                ما هم گريه كرديم البته اشك شوق بود

                                                                • شنبه 20 اسفند 1390-0:0

                                                                  اين عزيز دل ما آقاي سوادكوهي نقد خوبي كردند آقاي كريمي را. اما سوال اين است كه ايشان در برابر توهين هايي كه آقاي هاشمي مي كند هم زبان به نقد مي گشايند يا نه، قربون برم خدا رو اين ور بوم سرما رو اون ور بر بوم گرما رو هستند!!

                                                                  • فیروزجاییپاسخ به این دیدگاه 1 3
                                                                    شنبه 20 اسفند 1390-0:0

                                                                    من از آقای کریمی اعلام برائت میکنم کل متنو خوندم ولی قانع نشدم خداوند عاقبت همه ما را به خیر کند.

                                                                    • شنبه 20 اسفند 1390-0:0

                                                                      دكتر كريمي در انرژي ،جوان و در سياست هم جوان است.

                                                                      • شنبه 20 اسفند 1390-0:0

                                                                        اما به عقل من جور در نمباد که شما میلیونها تومان جرج بکنی و بری حق این شهرستان رو بگیری

                                                                        • سوادکوهیپاسخ به این دیدگاه 2 1
                                                                          جمعه 19 اسفند 1390-0:0

                                                                          اگرکریمی مشی ودئب خودراازتوهین ها وادبیات هتاکانه بزداید بهترمی تواندازحق خوددفاع کند،هاشمی رفسنجانی بخشی موثرازتاریخ انقلاب ماست ایشان حق ندارندبالفظ بی ادبانه به اوهتاکی کند!می تواندنقدش کندهتاکی نه!!تازه اوبایدبداندتهمت وافتراسوزش خاص خودراداردکه می تواندموردتوجه اوباشدکه متاسفانه نیست!!هرچندبنده هرگز متصورنیستم که ردصلاحیت اوناشی ازبی کفایتی یا تهمتی که براوواردکردندصحیح باشد،اویکی ازقربانیان باندحسینقلی خانی بابل است که هرکس قراره مسولیتی بگیره بایدنظرآنهاراداشته باشه......

                                                                          • جمعه 19 اسفند 1390-0:0

                                                                            آقای دکتر، نگران نباش چهار سال مثل چهار شب می گذرد فقط صبور باش و بعضی اشکالات را بررسی کن و انشااله با قدرت بیا فقط صبوری کن، این آقایان چه قولهایی که به مردم ندادند بگذار امتحان بدهند.


                                                                            ©2013 APG.ir