تعداد بازدید: 2922

توصیه به دیگران 2

پنجشنبه 3 فروردين 1391-14:54

حسینی:از همه مسئولان برنامه سالانه می خواهم

منتخب مردم قائم شهر و سوادکوه و جویبار در مجلس گفت:باید مسافران را به توریست و توریست را به منبع اشتغال تبدیل کنیم/ مردم ما بیکاره نیستند،بلکه بیکارند/سهم سوادکوه از مسافران تنها بار ترافیکی و زباله است/مجمع نمایندگان استان مازندران باید توسعه استانی را در اولویت فعالیت های خود قرار دهد/مردم از وعده ها خسته شده اند/مردم سابقه خوشی از ارتباط بین دو نماینده فعلی ندارند/من و آقای علیپور در قبل و بعد از انتخابات هیچ مشکلی با هم نداشته ایم.


مازندنومه؛گزارش ارسالی مهمان،عمران اکبرنژاد:منتخب مردم سوادکوه، قائم شهر و جویبار در مجلس شورای اسلامی گفت: باید مسافران را به توریست و توریست را به منبع اشتغال تبدیل کنیم.

سید هادی حسینی که به تازگی با کسب بیش از 56 هزار رای مردم سوادکوه، قائم شهر و جویبار به مجلس شورای اسلامی راه یافته، در جمع متخصصان دانشگاهی حوزه انتخابیه اش با قدردانی از اعتماد مردم حوزه انتخابیه گفت: از خداوند بزرگ سپاسگزارم که به من فرصت خدمت داد.

 وی با بیان این مطلب که حوزه انتخابیه مملو از استعداد برای توسعه است، گفت: وجود نیروی انسانی توانمند که به عنوان اساس و پایه هر توسعه ای مطرح می شود، مهمترین رکن توسعه منطقه است.

 حسینی، عوامل طبیعی را دومین رکن توسعه ذکر کرد و افزود: خداوند شرایط لازم شامل آب و هوا و خاک مناسب را برای توسعه در اختیار ما قرار داده است و مشکل ما مدیریت بر منابع خدادادی توسعه است.

وی با تاکید بر این مطلب که زیر ساخت ها به عنوان یکی از عوامل مهم توسعه محسوب می شود، خاطر نشان کرد: ما در زیر ساخت های حوزه انتخابیه برای توسعه با مشکل جدی مواجه هستیم.

 وی به بیکاری در شهرستان سوادکوه اشاره کرد و گفت: مردم ما بیکاره نیستند که بدون کار و تلاش خواستار کمک باشند بلکه بیکار و خواستار در اختیار قرار گرفتن فرصت کار هستند.

 حسینی به حضور مسافران در شهرستان سوادکوه اشاره کرد و گفت: سهم سوادکوه از مسافران تنها بار ترافیکی و زباله است و دولت باید ظرفیت ایجاد کند و مسافر تبدیل به توریست و توریست به اشتغالزایی برای مردم تبدیل شود.

 منتخب مردم سوادکوه، قائم شهر و جویبار در مجلس نهم شورای اسلامی با انتقاد از نبود کارشناسی بلند مدت در خروج دام از جنگل، گفت: خروج دام از جنگل، دامدار تولید کننده را به فرد مصرف کننده تبدیل کرده است.

 وی گفت: در توریسم و کشاورزی هم کار جدی انجام نشده است و تولید برنج نیز به صورت سنتی و بدون استفاده از کشت های جایگزین انجام می شود.  در توریسم و کشاورزی هم کار جدی انجام نشده است و تولید برنج نیز به صورت سنتی و بدون استفاده از کشت های جایگزین انجام می شود.

 وی ملاک موفقیت یا ضعف مدیران را در اعلام برنامه ها و بررسی کارنامه آنان ذکر کرد و گفت: از همه مسئولان برنامه سالانه را دریافت خواهم کرد و در پایان سال با بررسی عملکردها ، به کارنامه شان دست خواهیم یافت.

 حسینی، استفاده از اصطلاح "اجرایی شدن" را نادرست توصیف کرد و افزود: برای هر پروژه باید زمان بندی مشخص شود در غیر این صورت به ضرر ما خواهد بود و از اصطلاح اجرا شدن نه اجرایی شدن که از ابتدای طرح ها به ادبیات مسئولان وارد شده است، در پایان به ثمر نشستن طرح ها استفاده گردد.

 وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص این که افزایش تملک دارایی از 30 میلیارد ریال در ابتدای دولت نهم به 100 میلیارد ریال حال حاضر، تاثیر ملموسی در زندگی مردم سوادکوه نداشته است، گفت: عدم تاثیر طرح ها و پروژه ها در زندگی مردم باید علمی بررسی شود و برخی از طرح ها و پروژه ها نیز در بلند مدت به نتیجه می رسد.

حسینی به تعطیلی صنایع اشاره کرد و گفت: برخی از صنایع تعطیل شد و جایگزینی هم برای آن ایجاد نشد.

منتخب مردم با تاکید بر این مطلب که مجمع نمایندگان استان مازندران باید توسعه استانی را در اولویت فعالیت های خود قرار دهد، گفت: ما تنها شهرستانی فکر کرده ایم و در فضای توسعه استانی باید تلاش گسترده تری انجام دهیم.

 حسینی به مشکلات عمده سوادکوه اشاره کرد و گفت: مردم از وعده ها خسته شده اند و ما در حد توان خود سعی خواهیم کرد در خدمت رسانی به مردم تلاش کنیم.

 وی به مشکل جدی اعتبار توسط راه و ترابری اشاره کرد و گفت: زیر ساخت ها برای توسعه شهرستانها مهم و زیر بنایی است و پیگیری های انجام شده برای 4 بانده شدن محور سوادکوه جدی نبوده است.

سید هادی حسینی نماینده مردم سوادکوه، قائم شهر و جویبار درمجلس نهم شورای اسلامی به استفاده از نظرات نخبگان و مردم برای حضور در کمیسیون های مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: صفحه برجسته فعالیت من در مچلس شورای اسلامی، حوزه اقتصادی خواهد بود تا در حل مشکلات حوزه انتخابیه فعالانه تلاش کنم.

مدیر کل سابق تربیت بدنی مازندران که سابقه مدیریت برگزاری جام جهانی کشتی را نیز در کارنامه خود دارد، خاطر نشان کرد: در فراکسیون ورزش حضور فعالی خواهم داشت و هیچگاه توجه به استعدادها و مشکلات ورزشی را فراموش نخواهم کرد.

وی با تاکید بر این مطلب که وارد فراکسیون های سیاسی نخواهم شد، افزود: وجود کمسیون حمل و نقل در مجلس خالی است.

وی به تشکیل کارگروه هایی با هدف بررسی استعدادها و مشکلات حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: از کارشناسان مختلف که در حوزه های گوناگون دارای تخصص هستند، برای تشکیل کارگروه های تخصصی استفاده خواهم کرد.

حسینی، به ارتباط دو نماینده حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: مردم سابقه خوشی از ارتباط بین دو نماینده ندارند و من و آقای علیپور در قبل و بعد از انتخابات هیچ مشکلی با هم نداشته ایم.

وی افزود: ما دو نماینده سعی می کنیم با توافق کامل یکدیگر در مسیر حل مشکلات منطقه از طریق مسئولان کشوری و استانی هم گام باشیم.

عضو مجلس نهم شورای اسلامی از رایزنی ابتدایی دو نماینده حوزه انتخابیه سوادکوه، قائم شهر و جویبار با مسئولین کشوری خبر داد و گفت: برخی از جلسات توسط برادر علیپور و برخی دیگر توسط این جانب با حضور دو نماینده هماهنگی شده است.

وی ائتلاف در خدمت رسانی به مردم توسط دو نماینده را موجب هم افزایی دانست و خاطر نشان کرد: من و جناب آقای علیپور جانباز انقلاب اسلامی هستیم و سرباز ولایت خواهیم بود.

 سید هادی حسینی با تاکید بر این مطلب که توسعه تنها در بخش اقتصادی و عمرانی تعریف نمی شود، گفت: ستون اصلی توسعه در فرهنگ است.

 نماینده مردم سوادکوه، قائم شهر و جویبار به اخلاق قرآنی در انتخابات اخیر اشاره کرد و افزود: متاسفانه شایعات و تخریب و به چالش کشیدن افراد در این انتخابات زیاد به چشم خورد که بیانگر دور بودن برخی ها از اخلاق و تربیت قرآنی بود.


ایمیل خبرنگار:(akbarnjad.omranakbarnjad.omran@gmail.com)


  • شنبه 2 ارديبهشت 1391-0:0

    هيچ مديري به هيچ نماينده اي برنامه نميدهد . ظاهرا نماينده ما به وظيفه خود آشنا نيست

    • جمعه 18 فروردين 1391-0:0


      تمام این حرفا کشکه چهارسال اینده را می بینیم اکبرنژاد . راستی اکبرنژاد شما به همراه سید رمضان...که نان اکبری را می خوردی حالا چی شد سینه برای حسینی چاک می زنی؟

      • دوشنبه 14 فروردين 1391-0:0

        احترام به علپور و حسینی احترام به رای ملت است
        از منظر امام نماینده می بایست عصاره فضائل ملت بوده و انتخاب فرد اصلح(تعهد و تخصص) تکلیفی شرعی وملی است.لذا یکی از گزینه های بنده بعنوان فردی تحصیل کرده(دکتر نعمت زاده)بواسطه شاخصه های بسیار ارزشمندش در بین کلیه کاندیداهای مازندران بود.1. تنها متخصص کشاورزی(ضرورت تصمیم سازی برای قطب اقتصاد کشور2. تنها دارنده درجه استاد ممتازی(پرفسوری)3.تنها نماینده استان راه یافته به شورای مرکز پژوهشهای مجلس بعد از انقلاب تاکنون بخاطر درجه فوق تخصصی4. تنها نماینده استان مفتخر به ثبت اختراعات و اکتشافات علمی منحصر بفرد و موثر در خودکفائی غذایی5. کاندیدای دریافت مدال طلای ایران از طرف موسسه بیوگرافی آمریکا در سالهای 2000 و 2010 (علیرغم ارزش مادی 500 میلیونی آن از پذیرش آن توسط آمریکا خودداری نمود) 6. مولف کتابهای تخصصی و مرجع دانشجویان فوق لیسانس و دکتری در زمینه های کشاورزی و بیوتکنولژی و دهها موراد دیگر که حجت را در اصلح بودن وی در تعهد و تخصص بر من تمام کرد.علیرغم اینکه معتقد بود در بازار انتخابات نامزدها می بایست محصولات خود را بر اندیشه مردم عرضه کنند نه غش در معامله با کالاهای چشم نواز و زرق و برق دار و خدای ناکرده قلابی و هزینه های گزاف، در رقابت مجلس هفتم تنها نماینده راه یافته به مجلس بود که از پوستر تبلیغاتی استفاده نکرد و این دوره نیز صرفا با تیراژی محدود توانمندیهای علمی و تخصصی خود را بصورت سیاه و سفید عرضه کرد. علیرغم اقبال مردم به معیارهای دیگران، در سایتش پیروز اصلی میدان را نظام، رهبری و مردم در مقابله دشمنان انقلاب توصیف کرده و منتخبین ملت را به پاسداری از شعارها و برنامه هایشان توصیه و همگان را به همکاری و همراهی آن عزیزان تشویق نمود. به سهم خود آرزوی توفیق برای این دو برادر عزیز دارم

        • جمعه 11 فروردين 1391-0:0

          من هم به عنوان یک شهروند قائمشهری امیدوارم که نمایندگان در عمل واقعا خودشان را نشان دهند

          • میثم کاوهپاسخ به این دیدگاه 0 0
            چهارشنبه 9 فروردين 1391-0:0

            سعید جان اینکه شما می فرمائید حقوق ربطی به نماینده ندارد همین نشان می دهد چه کسانی وعده سر خرمن می دادند ... شما هم می دانید و ما هم می دانیم که اون کارگران محترم و البته بیچاره خانم ، وضعیتشان مشخص نیست و هر لحظه امکان اخراج آنها وجود دارد . شما می دانید و ما هم می دانیم که آنها به طور آزمایشی مشغول به کار هستند و همین مساله هم یک ترفند انتخاباتی بود . دوم اینکه شما صحبت از کدام ریخت و پاش انتخاباتی می کنید . احتمالا دچار اشتباه شده اید ... کسی که تا دقیقه 90 حضورش در انتخابات مشخص نبود و با دعای مردم به صحنه انتخاباتی برگشت چگونه می تواند ریخت و پاش انتخاباتی داشته باشد ؟ صحبت از کدام میلیارد می کنید ؟ دوست من قرار بود 3 و یا 4 صفر از پول ملی کم کنند ولی به نظر می آید شما اشتباها پیشاپیش چند صفر به بعضی مبالغ اضافه کرده اید !!! میشه لطف کنید و بفرمائید منظور شما از فریب دادن مردم چیست ؟ نه ضرورت ندارد . بنده برای شما نمونه هایی از فریب دادن را عرض می کنم ...
            تا آنجایی که مردم می دانند فریب دادن یعنی تعطیل کردن کارخانجات و اجبار کردن کارگران برای حضور در جلوی ستاد انتخاباتی ، فریب دادن یعنی حضور دانشجویان ترم اولی معماری دانشگاه غیرانتفاعی ساری در کارخانه نساجی برای تبلیغ با وعده دادن نمره میان ترم توسط یکی از استادان نزدیک به آقای نماینده ، فریب دادن یعنی افزودن چند تریلی خالی از دستگاه و ماشین آلات نساجی برای نشان دادن تعدد دستگاه ها و ....
            دوست من فریب دادن یعنی این موارد نه اینکه شخصی بدون دادن وعده و وعید رای حداکثری بیاورد و وارد خانه ملت شود .

            آقا سعید عزیز ... اصلا نیازی به جوش زدن نیست . حقایق همین الان هم روشن است ... فقط کافی است با چشم باز به دور و بر خود نگاه کنید ... حقیقت آن است که مردم برای فرار از وضعیت اسفناک شهرشان دیگر به نمایندگان قبلی خود اطمینان ندارند ... همین و بس ...

            • آرشین حق گوپاسخ به این دیدگاه 0 0
              چهارشنبه 9 فروردين 1391-0:0

              مرسی اکبر نژاد با هوش
              من چند جا صحبتهای آقای علیپور و حسینی را خواندم و شنیدم در صحبتهایشان وعده و وعید ندیدم
              اقا یا خانم قنبری اگه این نیروهای خوشنام امنیتی نبودند تا الان ایران عزیز ما ده تکه شده بود
              اقای اکبر نژاد شما یدونه ای

              • چهارشنبه 9 فروردين 1391-0:0

                جناب میثم
                حقوق کارگر چه ربطی به نمانده داره ؟ اینو متوجه نمیشم..مگه مدیر عامل و هیئت مدیره دکور هستند ؟

                دوم اینکه کاری صورت نگرفت ؟ واحد دوخت که الان 1000 نفر خانم دارن کار میکند کار نیست ؟ ورود اینهمه ماشین آلات کار نیست ؟ شما خودت گفتی 4 سال نمیشه کاری کرد ...یقینا اگر اکبری رای می آورد کارخانجات تجن راه اندازی میشدند ..البته با اینهمه سنگ اندازی اما ایشان کارش را انجام داد برادر من
                سوم اینکه این جانباز شما بیاد بگه اینهمه پول را که برای جمع آوری رای ریخت از کجا آورد ؟
                این دنیا حساب و کتاب دارد ..رای با پول میلیاردی و فریب دادن مردم عاقبت خوشی نخواهد داشت ..
                شما هم زیاد جوش نزن ..مردم صبورند و زمان همه حقایق را روشن خواهد کرد

                • روح ا... بهاریپاسخ به این دیدگاه 0 0
                  چهارشنبه 9 فروردين 1391-0:0

                  آقا یا خانم نوایی! من هم او را می شناسم و با نظر شما کاملا مخالفم.اگر گسی پشت اسم مستعار مخفی بشور از مسئولیت اخلاقی و پاسخ به خدا و وجدانش نمی تواند خلاص شود

                  • میثم کاوهپاسخ به این دیدگاه 0 0
                    سه شنبه 8 فروردين 1391-0:0

                    به نظر من تمام کارنامه موفق سید هادی یک طرف و جانباز انقلاب بودن یک طرف . خیلی ها سید هادی رو نه به واسطه کارنامه موفقش ، بلکه به واسطه جانباز انقلاب بودن و جانفشانی اش در راه حفظ نظام ، او را دوست دارند ... جانباز انقلاب بودن مختص کسانی است که منافع مردم را به منافع شخصی ترجیح داده و می دهند ، پس پز دادن هم دارد ...

                    دوست من ، آقای سعید ، من منتظر نمی مونم چون مطمئنم سید هادی با تمام اون سنگ هایی که به طرفش پرتاب خواهد شد بنایی محکم برای مردم خواهد ساخت ... عاقبت سنگ اندازان هم رسوایی خواهد بود چون سید هادی حسینی آنقدر شجاعت دارد که نام آنها را با مردم در میان بگذارد ...

                    آقای نماینده کارخانه نساجی توانایی اش را در این چند ماه باقی مانده نشان دهد و با مردمی که چهار سال پیش به او اطمینان کردند برای یک بار هم که شده روراست شده و اسم کسانی که سنگ اندازی می کردند را اعلام کند . اینکه شخصی نتواند کاری را به پایان برساند و 2 سال اول نمایندگی خود را بی هدر و بی فایده سپری کند و بعد ضعف خود را گردن سنگ اندازان !!! بیاندزاد اصلا منطقی و قابل هضم نیست .

                    انتقاد تنها مختص ایشان نیست . همگان اعتقاد دارند که دیگر نماینده شهرمان نیز کارنامه قابل دفاع نداشته است و همین مردم با رای ندادن به نمایندگان قبلی نشان دادند که چقدر از انتخاب های 4 سال پیش خود پشیمان هستند .

                    امیدورام پای درد و دل های یکی از کارگران نساجی شماره 3 بشینید ... آمار ماه های حقوق نگرفتن آنها از دستشان هم در رفته است . خیلی از آنها آرزو می کنند تا اخراج شوند تا حداقل بتوانند از بیمه بیکاری شان استفاده کنند . این یعنی درد .. این یعنی فاجعه ...


                    چرا بعضی ها نمی خواهند باور کنند که مردم ما ، شعور و فکر دارند و با قدرت انتخاب شان نشان می دهند که دوره خیلی ها به سر آمده است ...

                    • سه شنبه 8 فروردين 1391-0:0

                      جانباز انقلاب بودن شما دو نماینده کاری را از کارها و مشکلات مردم حل نمیکنه که برای این مساله پزمیایید

                      • سه شنبه 8 فروردين 1391-0:0

                        بعضی ها برای شورای اسلامی شهر با ائم های معروف مصاحبه می کنند و از بعضی ها هم انتقاد می کنند و بعضی ها را هم بزرک و کوچک می کنند.از روانی بیان و قلم برای کمک به مردم استفاده کنیم نه به به و چه چه دیگران.بیشتر خبرنگاران تنها به فکر ... هستند

                        • سه شنبه 8 فروردين 1391-0:0

                          اكبر نژادرا ميشناسيم خبر نگار نيست يك (....) واسطه است

                          • سه شنبه 8 فروردين 1391-0:0

                            جناب میثم

                            آقایون تا تونستند در این 4 سال سر راه اکبری سنگ انداختند ..و تخریبش کردند
                            شما هم 4 سال منتظر باش و ببین عاقبت سنگ اندازان و تخریب چی ها چه خواهد شد

                            • دوشنبه 7 فروردين 1391-0:0

                              از نمایندگان انتظار صراحت بیشتر و بی رودربایستی با مستئل را داریم که خیلی از مشکل ها با همین رودربایستی ها است

                              • دوشنبه 7 فروردين 1391-0:0

                                خبرنگاران سوادکوه دنبال حاشیه هستند

                                • دوشنبه 7 فروردين 1391-0:0

                                  آقای اکبری واحد دوخت خانمها را با 1000 نفر خانم احیا کرد ..ماشین آلات را در تحریمها وارد کرد ..سوله ها را علم کرد و 4 سال تمام شد و رای نیاورد ..اما لا اقل یه یادگاری از خود بر جای گذاشت ...1000 نفر کم نیستند ...

                                  حال ببینیم حسینی و علیپور چه خواهند کرد با وعده ای رنگارنگشان

                                  • دوشنبه 7 فروردين 1391-0:0

                                    به ازاي اين مطلب چقدر كاسب شدين.

                                    • دوشنبه 7 فروردين 1391-0:0

                                      عمران اکبرنژاد خبرنگاری است که در تنگ کوچک سوادکوه دارد تلف می شود و افکار بزرگ در اینجا معنا ندارد برایش و همه کسان که بزرگ و ژرفند، می ترسیم و سید هادی هم از این افراد است

                                      • دوشنبه 7 فروردين 1391-0:0

                                        آقاي مدير مازندنومه كمي صبر كنيد متوجه مشي نيروي امنيتي يعني چه......
                                        واي به حال روز ما...

                                        • میثم کاوهپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                          يکشنبه 6 فروردين 1391-0:0

                                          آقا سعید !!! برنامه خواستن از مسئولان مگر وعده و وعید است ؟ یه فلش بکی به گذشته و صحبت های نمایندگان قبلی در دوره های قبلی بزنید آن وقت متوجه خواهید شد وعده و وعید چیست ؟

                                          آقایانی که صحبت از کشیدن خط راه آهن به جویبار و تا ساحل دریا می کردند کجا هستند ؟ آقایانی که صحبت از راه اندازی کارخانجات رنگارنگ می کردند کجا هستند ؟ نمایندگانی که از رفع مشکل اشتغال حرف می زدند کجا هستند ؟ آنها را چه می نامید ؟ حتما به نظر شما آنها وعده و وعید نبوده اند !!!

                                          دوست من ، کسی از هادی حسینی انتظار شق القمر کردن ندارد . وضعیت شهر ما نشان می دهد که با 4 سال مدیریت صحیح نیز درست بشو نیست . کسی منکر توانایی های سید هادی حسینی نیست ولی 4 سال فعالیت هم وقت کمی برای همچین مدیر توانایی برای سرو سامان دادن به وضعیت بحرانی شهرمان است .

                                          لطفا سری به اداره کار قائمشهر بزنید و آمار بیکاران ثبت نام شده را مشاهده فرمائید . آماری که ثمره تلاش و انجام به وعده های ! نمایندگان قبلی است و به راستی حالا این بار سنگین را باید به دوش هادی حسینی بیاندازیم ؟ واقعا بی انصافی ست اگر اینگونه فکر کنیم .

                                          وضعیت اشتغال و آرامش و آسایش از وضعیت قرمز هم در قائمشهر گذشته است که اگر نمایندگان قبلی تا حد خیلی کمی به فکر مردم بودند اینگونه نمی شد .

                                          از هادی حسینی بر مبنای وضعیت ، انتظار داشته باشیم ، لطفا ...

                                          • يکشنبه 6 فروردين 1391-0:0

                                            جاب اقاي احمدي واقا سعيد گل كمي سعي كنيد طوري مطالبتون را بنويسيد كه كسي متوجه بغض گير كرده در گلويتان را نشود تا احساس ترحم بشما بيدا كنند وگمان برند كه اين حرفها همش ناشي از عدم راهيابي شخص مورد نظرتان به مجلس ميباشد . كه صد البته هم چنين است اما شما هم كمي حرفه اي تر عمل كنيد .امروز جاي اين حرفهاست؟حالا خوبه كه اقا سيد هادي حسيني كوچكترين شعارهاي دهن بر كن و اغوا كننده وگول زننده نداده نه هم كه بلد هست كه بده صداقت و سادگي ودانايي و دور انديشي در كلامش موج ميزنه . بس بياييد يكبار براي هميشه دست از اينگونه گفتار وافكار متزلزل وسخيف بر داريم تا شايد سهيم گرديم در توفيقاتيكه در انتظار اين منطقه است .باياري الله ودرايت سيد هادي حسيني وجديت مديران اجرايي استان و حمايت شما مردم با ايمان .عزت زياد كلبادي

                                            • يکشنبه 6 فروردين 1391-0:0

                                              نكنه شما هم در تهرون گم بوين؟

                                              • يکشنبه 6 فروردين 1391-0:0

                                                عزت اکبری گزینه مهم و تاثیر گذار برای مدیریت کلان است/هم او باید قدرش را میدانست و هم ما

                                                • شنبه 5 فروردين 1391-0:0

                                                  چه گلي است اكبرنژاد .... واقعا جاي تعجب دارد .........

                                                  • جمعه 4 فروردين 1391-0:0

                                                    بازم وعده و وعیدها شروع شد !
                                                    آقای حسینی 4 سال خواهیم دید که به وعده هایت عمل میکنی یا نه ...


                                                    ©2013 APG.ir