تعداد بازدید: 2974

توصیه به دیگران 2

يکشنبه 27 فروردين 1391-0:29

ابراهیمی:دستور رئیس جمهوری چه شد؟!

معاون سیاسی،امنیتی استاندار مازندران گفت:اراده ما بر این است که برنامه های مربوط به دریا را جدی تر وارد شویم/بنا داریم پنج نقطه از ساحل را آماده کنیم/‌تاکید داریم طرح دریا در مازندران از ابتدای خرداد آغاز شود/برخی مجریان طرح های دریا، خودشان محل چالش و اشکال هستند


مازندنومه،کلثوم فلاحی:هادی ابراهیمی در جلسه سالم سازی طرح دریا در استانداری مازندران اظهار داشت:‌تاکید داریم طرح دریا در مازندران از ابتدای خرداد آغاز شود و همه باید این آمادگی را داشته باشند.

 وی با اشاره به اینکه اراده ما بر این است که برنامه های مربوط به دریا را جدی تر وارد شویم، گفت:‌توجه بر کارهای فرهنگی از تاکیدات است.

ابراهیمی با بیان اینکه امسال بنا داریم پنج نقطه از ساحل را آماده کنیم، افزود: اعتباری برای زیرساخت های دریا لحاظ کردیم و برپایی هرچه بهتر نمایشگاه های محصولات فرهنکی از درخواست های ما است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 33 روحانی به طرح های سالم سازی دریا فرستادیم، متذکر شد:‌امسال باید تعداد روحانیان را افزایش دهیم.

 ابراهیمی گفت:برخی مجریان طرح های دریا، خودشان محل چالش و اشکال هستند و ‌مشکلاتی هم ایجاد می کنند.

 وی با اشاره به اینکه سال گذشته در آمار غریق، اندکی کاهش داشتیم، یادآور شد:‌امسال هم باید تلاش کنیم تا آمار غریق کاهش یابد.

رئیس ستاد سالم سازی طرح های دریا، ادامه داد:‌فروردین 89 در مازندران 2 نفر و در فروردین سال گذشته هم پنج نفر غرق شدند و در فروردین امسال گزارش از غرق شدگی اعلام نشده است.

 وی با اشاره به اینکه رسانه ها باید فرهنگ سازی و اطلاع رسانی کنند، گفت:‌برنامه گلبانگ ساحل رادیو، ظرفیتی برای دریا و گردشگران است.

 ابراهیمی با بیان اینکه در استان نقاط کور زیاد داریم ، اضافه کرد:‌ساحل آزاد شده ساری نیاز به سرمایه گذاری دارد.

وی با اشاره به اینکه علی رغم اینکه مدیرکل گردشگری مازندران در روزهای پایانی سال منصوب شد و ما هم درگیر انتخابات بودیم اما ستاد سفر امسال قوی تر از سال گذشته ظاهر شد ، بیان داشت:‌گردشگری از ظرفیت های ملی در حوزه دریا کمتر استفاده کرده است.

 ابراهیمی خاطرنشان کرد: ماه رمضان ، در طرح های سالم سازی دریا، همان برنامه سال گذشته اجرا می شود.

وی با ابراز گلایه از برخی ساخت و سازها در حریم 60 متر سواحل، پس از دستور رئیس جمهوری مبنی بر ممنوع بودن این روند، اظهار داشت:‌مدیران دستگاه ها باید پاسخ دهند چرا ساختمان هایی در حریم 60 متر پس از دستور رئیس جمهور ساخته شده و دستور رئیس جمهوری چه شده است؟!

 ابراهیمی از متولیان امر خواست تا ساختمان هایی که پس از دستور رئیس جمهوری در حریم 60 متر سواحل احداث شده را شناسایی و به استانداری اعلام کنند.


  • يکشنبه 27 فروردين 1391-0:0

    وقتی نفر دوم استنان اینگونه حرف می زند و دنبال پاسخ می گردد توده مردم به فکر خود باشند. چون سرکارند و از جنگ زرگری مدیران آگاه باشند

    • نایب الله اصغریپاسخ به این دیدگاه 0 0
      يکشنبه 27 فروردين 1391-0:0

      برادر عزیز بهتر است که از طرح دریا دیگر صحبت نکنید مردم عادت کردند که اول خراب کنیم بعد بیاییم بشینیم ببینیم چکار کنیم یک ساحل تخریب شده نصیب مردم شده تا دیروز دیوار داشت کسی نمی دید اما الان پرده ها کنار رفت و اینها همه را بحساب نظام می گذارند.

      • يکشنبه 27 فروردين 1391-0:0

        آقاي ابراهيمي . گماردن ماموران انتظامي در همه جاي دريا براي چيست ؟ تفريحات سالم و استفاده از مواهب خدادادي مازندران را آرزوست ولي كه نمي شود با امنيتي كردن موضوع جلوي مثلا غرق شدن را گرفت . بايد كارهاي فرهنگي شود و مسولان فرهنگي براي اينكار پيش بيني هايي بكنند . وگرنه با امنيتي كردن فضاي ساحل مشكلي حل نمي شود.


        ©2013 APG.ir