تعداد بازدید: 4119

توصیه به دیگران 7

يکشنبه 27 فروردين 1391-0:54

آن حکایت ها،این شکایت ها

سخنی با نماینده مردم قائم شهر در مجلس هشتم؛جهت دفاع از خودمان و قضاوت سطحی و شتاب زده علی ادیانی راد می گوییم که جمله ی استاندار مازندران عینا" از پلیر پیاده شده و در صورت حضور در دادگاه آن را به مرجع ذی صلاح ارایه خواهیم داد تا آن ها قضاوت کنند.


مازندنومه،سردبیر:این روزها به علی ادیانی راد-نماینده مردم قائم شهر،سوادکوه و جویبار در مجلس هشتم-نمی توان گفت: بالای چشمت ابروست؛چرا که نه برمی دارد و نه می گذارد،یک راست می رود دادگاه شکایت می کند!

نامزد ناکام انتخابات اخیر مجلس ، چند هفته ای است علاوه بر مسیر بهارستان،در جاده ی دیگری نیز گام بر می دارد:جاده دادگستری و شکایت از رسانه و البته نه همه رسانه ها،بلکه تنها مازندنومه که در قبال ده ها مطلب و خبر و گزارش تاییدی در سال های نمایندگی اش،تنها 2-3 یادداشت انتقادی،شب انتخابات پراکند و جرم ما همین شد.

به ظاهر او علت عدم اقبال مردمی را همان نوشته ها می داند و از دست ما حسابی عصبانی است و پاک فراموش کرده حداقل در سه سال گذشته بارها خود به خبرنگار ما تلفن کرده تا فعالیتی از او در مجلس را بازتاب دهیم.

به این تیترها توجه کنید:

ادیانی:ناگفته ها را نمی گویم
ارزیابی خاصی از رد صلاحیت ها ندارم-ادياني
ادياني:اجازه مصادره کارنامه دولت را به اشخاص ندهيد
ادیانی:سوادکوهي ها منتقد من نيستند
ادياني:سهميه بنزين کم تر مي شود
ادیانی: از بازی های سیاسی در حوزه انتخابيه ام بپرهيزيد
ادياني:بداخلاقی نسبت به رسانه ها به ضرر همان رسانه است
ادياني:انجمن هاي فرهنگي نبايد سياسي شوند
پيش به سوي انتخابات استاني
ادياني:فاجعه پارسال تکرار نمي شود
برخورد قوي با متخلفان بانکي،برگشت اعتماد عمومي
طرح نظارت بر نمايندگان در کدام مرحله است؟
نماينده قائم شهر:با واردات مرکبات و برنج برخورد کنيد
طرحي که به نفع همگان است
آلاشت از بن بست خارج مي شود
انرژي براي كشاورزي
طرحي که به نفع همگان است
گاز از فيروزکوه مي رسد؟
هورا...پيروز شديم
تعارف نداریم
و...

این ها تنها تعداد اندکی از خبرهایی است که در دوره نمایندگی ادیانی راد برایش نوشتیم و نه ریالی از او خواستیم و نه تقاضای خاصی از این نماینده داشتیم و دریغ از حتی یک سپاس و قدردانی خشک و خالی از ما!،اما او ظرفیت و تاب تحمل تنها دو مقاله انتقادی را-آن هم از دوست و یار دیرینه اش-نداشت و بدون ارسال یک خط توضیح و پاسخ،راه دادگاه را در پیش گرفت!

هدف نگارش این نوشتار نیز نه واهمه از شکایت علی ادیانی راد،بلکه ارایه نقدی دیگر بر اوست؛چرا که باور داریم:"هر که از خطر بپرهیزد خطیر نگردد".

او که داد رای نیاوردن اش را از مازندنومه می ستاند؛باید بداند که بدون تردید بخشی از قدرت و وزن سیاسی خود را در مجلس هشتم از رسانه ها-از جمله مازندنومه-دارد. او و دیگر نماینده این حوزه-اکبری- به عملکردشان باختند نه چند خط نوشته سایت.

در قبال ده ها خبر و گزارش فعالیت او در مجلس،علی ادیانی راد به خاطر کامنت دو مخاطب ،29 اسفندماه 90 شکایت نامه ای را علیه ما تسلیم کرد و اول سال نو به همکاران مان نوبرانه و عیدی مناسبی داد!

این قضیه بار دیگر به ما آموخت سیاسیون را اعتماد چندانی نشاید،زیرا آنان تنها تا آن هنگام با تو هستند که مجیزشان گویی و نقدشان نکنی.

هنوز مرکب شکایت نخست خشک نشده بود که این نماینده مجلس هشتم این بار بر سر اظهارات مدیر ارشد استان در نشست با خبرنگاران و بازتاب آن در مازندنومه برآشفت و دوباره تهدید به شکایت و حکایت کرد!

با توجه به عصبانیت ادیانی راد و تقاضای دوستان استانداری ترجیح دادیم"جوابیه ای را بدون هیچ شرح و توضیحی انتشار دهیم،تا شاید آبی روی آتش نشانده شود و از بیانات مهندس طاهایی سوء برداشتی حاصل نشود،لیکن شواهد حاکیست آتش غضب این نماینده فروکش نکرده و باز نشانی دادگستری را نشان مان داد.

البته به قول کتاب ارجمند "کلیله و دمنه" از این شکایت ها و حکایت های نامبارک و از سر عصبانیت" رنج و تبعت بسیار باشد و انتفاع و استماع اندک".

این در حالیست که ادیانی راد پس از ناکامی در انتخابات گذشته در سالن تختی قائم شهر و در جمع هوادارانش گفته بود:"...همه آنها را من بخشیده ام و هیچ گله ای ندارم و از هیچ کس شکایت نکردم...!" ولی او شش روز پس از این که اعلام کرد شکایتی نکرده از ما شکایت کرد و اینک تهدید به شکایت دوم!

از این می گذریم که تعدیل و حذف کامنت دو مخاطب به راحتی-با یک پیامک یا تلفن- امکان پذیر بود و نیازی به شکایت و دادگاه و پاسگاه نداشت(هر چند شکایت این نماینده محصول عدم حمایت ما از او در انتخابات گذشته و آن دو-سه یادداشت انتقادی بود و کامنت ها بهانه ای بیش نبود)اما مورد اخیر شگفت آور و خنده دار است:او به جای این که از گوینده اظهارات شاکی باشد از رسانه-که تنها به وظیفه خود عمل کرده-شاکیست!!

جهت دفاع از خودمان و قضاوت سطحی و شتاب زده ادیانی راد-که پس از شکست در انتخابات گذشته نیمه دیگر خود را آشکار کرده است- می گوییم که این جمله ی استاندار مازندران(ادیانی هم دغدغه اش اصل احیا نبود ، نگران بود،ابهاماتی داشت كه آیا احیا منتج به نتیجه می شود؟ در این زمینه ادیانی که دکترای حقوق دارد صاحب نظرتر است یا خانم مهندس نصراللهي كه خودش رشته نساجي خوانده و آن سابقه كاري را دارد؟) عینا" از پلیر پیاده شده و در صورت حضور در دادگاه آن را به مرجع ذی صلاح ارایه خواهیم داد تا آن ها قضاوت کنند.

تازه در نشست استاندار خبرنگاران دیگری هم بودند و این اظهارات را شنیدند و عین این عبارات در برخی رسانه های دیگر استان نیز بازتاب داشته است،لیکن علی ادیانی راد تنها از ما شاکیست!چرا؟ به خاطر همان پیشینه ای که گفته شد.

البته استاندار در موضع مثال این مطلب را گفت و قصد و نیت خاصی نداشت،طاهایی ذاتا" اهل تنش و اختلاف انگیزی نیست و دوست ندارد کسی از او برنجد،ما نیز به همین دلیل عاطفی ، جوابیه را پخش کردیم تا گزندی به استاندار نرسد.

واقعیت این است که کیست که نداند در ماجرای نساجی مازندران هر دو سر دعوا- اکبری و ادیانی راد-بازنده اند و بخشی از عدم اقبال مردم به این دو نیز به همین ماجرا برمی گشت،بنابراین به تغییر رای دادند.

علی ادیانی راد در هفته های پایانی عمر نمایندگی اش ، راه را به اشتباه طی می کند و از مشاوره ی خوبی نیز بهره نمی برد.

عصبانیت و شکایت برای کسی محبوبیت نمی آورد و عاقبت خوشی نیز ندارد.بهتر است او در چهار سال آینده همچنان دوست رسانه ها باقی بماند تا شاید اگر خواست دوباره به صحنه بیاید رسانه ها برایش سر و دست بشکنند و او را یار بدانند،نه اغیار.

مانند او نامزدان دیگری نیز بودند که در انتخابات اخیر ناکام ماندند،اما لب به شکوه و گله باز نکردند و با ادعای توهین و نشر اکاذیب و بهانه های این چنینی،راه قضا را در پیش نگرفتند؛هر چند می دانیم ظرفیت انتقاد پذیری متفاوت است و برخی تنها حرفش را می زنند.

جمعی فقط تمایل دارند تعریف و تمجید بشنوند،اینان هرگونه نقد و تحلیل را تخریب می پندارند، تاب حرف مخالف را ندارند و ثابت کرده اند ادعای دوستی و ارتباط شان با رسانه ها تا آن جاست که عملکردشان بازتاب داشته باشد و اظهارات شان انتشار یابد.

ما خرسندیم که حداقل در حوزه انتخابیه قائم شهر این نگاه رای نیاورده است،نگاهی که می گوید: یا با منی یا بر من!

کرده ای تاویل حرف بکر را / خویش را تاویل کن نه ذکر را - مولانا


  • منصف سوادکوهیپاسخ به این دیدگاه 0 0
    يکشنبه 10 ارديبهشت 1391-0:0

    آقای غلط انداز .به قول آن بزرگ کسی که غربال دارد خواهد آمد و آنگاه ریز و درشت از هم سوا می شود.تو یا خود سیاوشی یا اورا نمیشناسی.کمی تحقیق کن و انصاف را نگاهدار.من اما این دوره برای هیچکس فعالیت نکرده ام. این اولین خطای تو.

    • غلط انداز2پاسخ به این دیدگاه 0 0
      شنبه 2 ارديبهشت 1391-0:0

      ایرادآنجایی زشت جلوه می کندکه دارنده ی آن،آن را زیبا جلوه دهدوگرنه همه آدمها دارای عیب وایرادهای کم وبیش هستند،آدمی که با خودشیفتگی وخودبرتربینی به سراغ افکارعمومی برودآخروعاقبتش همین میشودآقای منصف سوادکوهی!خوبه که راه جهنم راانتخاب کردی وتکلیفت راازاول معلوم کردی!والا معلوم نبودکه دربهشتی که درتصورت نگنجیدقراربوددیگه چه کسانی رادرآنجاراه ندهی؟داوری غیرمنصفانه وکینه توزانه درباره کسی که بانقدهای سازنده اش بزرگترین خدمت راحداقل به جامعه فرهنگیان درشناخت آن عنصر پشت پازننده به جامعه فرهنگیان کردوازجمله بزرگترین دستاوردبودزیبنده نیست،می توانیدسینه چاک ادیانی باشیداماراهش رادرنفی منتقدین اوندانیدتمام تلاش رادراثبات ادیانی کردیداوناکام وبازنده شدسعی کنیدبه قواعدبازی احترام بگذاریدمثل آقای معاون آموزش وپرورش قائمشهرکه دو روز پس ازشکست راهی مدرسه شدکه درجایش قابل تحسین است،حال ادیانی اگربخواهددشمن جان وقدرت خویش رابشناسدباید دررفتاری که باامثال آقای .... ها که روزی بایکدیگررفاقتی ویا...داشته اندکه به صف منتقدین اوبدل شده اندبپردازدتوجه کنیدکه نبایدکاسه داغترازآش بودادیانی خودش می داندکه به چه باخته است.

      • دوستدار سوادکوهپاسخ به این دیدگاه 0 0
        جمعه 1 ارديبهشت 1391-0:0

        واقعا متاسفم برای آقای ادیانی که نداشته ها و نیاورده هایش را به گردن این وآن می اندازد. .. برادر من میز مدیریت وریاست ونمایندگی به هیچکسی وفا نکرده ونمی کند اگر مردمی بودی مردم هم با شما بودند ... روزگاری جنابعالی از رسانه ها به عنوان یار صمیمی و همراه یاد می کردی چه شد که به یکباره تغییر موضع دادید . انشاءالله که خدای متعال انسان را دچار غرور ونخوت نکند . چرا که بد بلایی به سر انسان می آورد. ... سپاس از مازند نومه عزیز ومدیر پر توانش که آگاهانه وبا بصیرت در راه روشنفکری اذهان عمومی دیدگاههای منصفانه ای را ارایه و به نقد میگذارد

        • چه فرقی میکنه؟ مثلا منصف سوادکوهیپاسخ به این دیدگاه 0 0
          جمعه 1 ارديبهشت 1391-0:0

          آقای ادیانی معصوم نیست. مثل همه آدما عیب و ایراد هم داره. اما شما یکسره دارید تخریب میکنید. باز هم می گویم که این سیاوش اسلامی که استارت تخریب را زد از سینه چاکان ادیانی بود اما وقتی آبی از انتخاب ادیانی براش گرم نشد زد به جاده خاکی. وگرنه او کسی نیست که دلش برای مردم سوخته باشه...من با ادیانی جهنم میرم ولی با امثال سیاوش بهشت هم نمیرم. چهره شدن در انتخابات هم به عوامل پشت صحنه زیادی بستگی داره.

          • دوست سابق ادیانیپاسخ به این دیدگاه 0 0
            جمعه 1 ارديبهشت 1391-0:0

            آقای ادیانی خیلی دیرمتوجه شده که قدرت ماندنی نیست وای بحال مشاورانش!وقتی آدمی پرمدعاچون اوبه صمیمی ترین دوستانش رکب بزندشماقدری آنطرفترنبایدبیش ازاین انتظارداشته باشیدغالب منتقدین ادیانی روزی نزدیکترین دوستان ایشان بودند....اگردرخانه کس است یک حرف بس است،مازندنومه خداراشکرکندکه ادیانی یقه مدیران ...رانگرفت که شما رااخراج نکرده...

            • پنجشنبه 31 فروردين 1391-0:0

              آقاي خوشحال، ناراحت، رضايي و.... دوستان عزيز وگرامي وقتي موضوعي را نميدانيم كمتر نظر بدهيم . شايد اينها نظر آقاي مازند نومه باشد .اگر ريگي در كفش مازند نومه نباشد اين همه اين در اون در نميكند.

              • زیرآبی ریکاپاسخ به این دیدگاه 0 0
                پنجشنبه 31 فروردين 1391-0:0

                تیپولوژی آقای ادیانی درفزون خواهی قدرت سیاسی برکسی پوشیده نیست،اودیگرچون درقدرت نیست آرام وقرارنداردبرای اوبسیارزجرآوراست که حسینی وعلیپوردرمجلس باشندواوهیچ کاره،کسی نیست به دادش برسه؟اوکجاوبرسرچه کسی بایددادوبیدادش رامطرح کند؟کاسه هارابرسرچه کسی بشکند؟چه کسی بهترازمازندنومه؟اوکینه خودراعلیه شمااعمال خواهدکردحتی به قیمت نابودی خود...این روش انسانهای ناکام خودبرتربین است.

                • آدم خوشحالپاسخ به این دیدگاه 0 0
                  پنجشنبه 31 فروردين 1391-0:0

                  جیک جیک مستونت بودفکرزمستونت بود!!!!!آقای ادیانی!باتاسف ازرفتارهای...،درنادیده انگاشتن دوستان موثری چون منتقدانت،روزگارت راآنچنان ...که با آن یال وکوپالی برای خودت متصوربوده ای،آمدی بخاطردوتا کامنت!!!!به تیغ ودرفش روی آوردی!!!آدمی که اعتقادی به آزادی بیان وانتقادازخویش نداشته باشد...اوست..پس مادوست می داریم ...بسیاربهتر....وعصبانی باش ...

                  • عبد الهادی رضاییپاسخ به این دیدگاه 0 0
                    پنجشنبه 31 فروردين 1391-0:0

                    آقای ادیانی از همان روز اول که رای آورد بنای ناسازگاری و جبهه گیری با اکبری را گذاشت و چون چند ده تا رای بیشتر آورد حاضر نشد پیشنهاد آقای اکبری را مبنی بر اینکه با هم در مصلی همایش بگیرند را رد کرد و تا 4 سال تمام بجای حل مشکلات مردم جنگ رو در رو را با اکبری شروع کرد و نه تنها خودش برای مردم بجز سخنرانی و حضور در مجالس تحریم و شادی کاری نکرد بلکه در مسئله نساجی فقط سنگ می انداخت و مانع ایجاد میکرد ...

                    • مـــعجزه خامــوشپاسخ به این دیدگاه 0 0
                      چهارشنبه 30 فروردين 1391-0:0

                      سلام
                      اميدوارم مردم از تجربه راي دادن به چنين اشخاصي استفاده كنند و در آينده به افرادي راي دهند كه پشيمان نشوند.
                      يادم نرفته همين جناب آقاي ادياني زمان انتخابات رياست جمهوري در سال 1388 هر چه در توان داشت در جهت تخريب مير حسين موسوي گذاشت ! ! ! !
                      برايشان متاسفم اونوقت تحمل دو كامنت منتقد را ندارند! !
                      با خوندن نظر يكي از خوانندگان اين پست ياد يكي از آلبوم هاي معروف يكي از خوانندهاي لس آنجلسي افتادم!
                      چون دقيقا وصف حال جناب آقاي اديانيست!
                      منظورم اون قسمت است كه ميخواند: " حرف هاي قشنگ ميزني، به دلم داري چنگ ميزني. " (ياعلي)

                      • محمد از قائمشهر پاسخ به این دیدگاه 0 0
                        چهارشنبه 30 فروردين 1391-0:0

                        جناب مازند نومه! این جواب شما مانند این است که ما بگوییم کسی که خود مطلب می نویسد حق کامنت گذاشتن ندارد. مثل خود مازند نومه و اسلامی. این آی پی مال یک مرکزی است که افراد مختفلی به آن دسترسی دارند . چرا فکر می کنید مردم دروغ می گویند ؟ کافر همه را به کیش خویش پندارد! اگر راست می گی این کامنت و کامنت حقوقی مرا بگذار.

                        • سه شنبه 29 فروردين 1391-0:0

                          آقای مازندنومه!هرگز نمی توانی حدس بزنی که ادیانی چندکیلومترازشما واسلامی خشم ونفرت داره ..ادیانی تازه به قدرت رسیده هرگزبه این نان وماستهاآرام بشو نیست اوحاضراست به هرقیمتی شده به قدرت برگرده...

                          • مازندنومهپاسخ به این دیدگاه 0 0
                            سه شنبه 29 فروردين 1391-0:0

                            درود،برای چندمین مرتبه یادآور می شویم مخاطبانی که با آی پی ثابت و با نام های متفاوت،پشت سرهم کامنت می گذارند(مثلا"مخاطبی که با سه نام محمد از قائمشهر/فقیهی از جویبار و حسینی از سوادکوه) پی در پی کامنت گذاشته،
                            تنها یکی از کامنت ها به نمایش درمی آید.پس زحمت خود را زیاد نکنید و هر نوبت فقط یک نظر دهید تا انتشار داده شود.

                            • سه شنبه 29 فروردين 1391-0:0

                              غیض وغضبی که آقای ادیانی رافراگرفته ناشی ازانتقاددوکامنت نیست!نشنیدیدکه درقدیم وقتی می خواستندکسی راکه ازاعتماددیگران حسن استفاده نمی کرد،نقره راداغ می کردندودر حلق آن کم بخت بداقبال می ریختند،روزگارحالا عوض شددیگه امروز ازشیوه کتابت وقلم آدمیزادی که به اعتمادمردم بدرستی نپردازدمی شوند مثل آقای فلانی..دیگه باهیچ چکشی هم این قلم حق راتوانایی شکست نباشدآقای ادیانی اگه سخنوری بلدبودآقای اسلامی هم قلم بدستی بلدبود،مگرندیدیدازحسینی چگونه دفاع کرد؟آنچه که آقای ادیانی راازسرنمازمیت سیاسی حسینی فراری داده فن قلمی اسلامی دراحیای آقای حسینی بود....که ادیانی خشم خودرامی خواهدباشکایت ازمازندنومه جبران کند...اماچه کنم که ......

                              • محمد از قائمشهرپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                دوشنبه 28 فروردين 1391-0:0

                                جناب مازند نومه حرف حساب مارا هم بگذار اگر صادقی!!!!! بنده فقط نظرات کارشناسی ام را گفتم چرا ابا داری از کامنت های منطقی ؟ به جای کامنت گذاشتن منصفانه رفتار کن.

                                • فقیهی از جویبارپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                  دوشنبه 28 فروردين 1391-0:0

                                  من به عنوان یک شهروند از مازند نومه شکایت دارم که به نمایندگان من توهین کرده . درود بر آقای ادیانی که شجاعانه از حق ما دفاع می کند. همچنان که در نطق های غرای خود در مجلس دل ما را شاد می کند.

                                  • دوشنبه 28 فروردين 1391-0:0

                                    عقده داريد مازند نومه. از كجا وچي نميدانم.ادياني سرمايه مازندران است. بعدا ثابت خواهد شد كه دوستاني كه به شما پول ميدهند چيزي ندارند

                                    • دوشنبه 28 فروردين 1391-0:0

                                      ما فکر می کردیم نماینده شهرمان می رود رییس جمهور را بازخواست می کند،وزیر را به صحن علنی مجلس می کشاند،پیگیر پروژه های منطقه می شود...اما گمان نمی کردیم او حدش را اینقدر پایین بیاورد که برای یک سایت منطقه ای شاخ و شانه بکشد!آقای ادیانی،بجای تلف کردن وقت در شکایت از یک رسانه استانی،پیگیر مطالبات جوانان استان باش.انرژی ات را در شکایت از سایت نگذار،در کمیسیون انرژی بگذار.

                                      • عبد الهادی رضاییپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                        دوشنبه 28 فروردين 1391-0:0

                                        جناب مدیر گرامی
                                        اینکه در اینجا اکبری را همپای ادیانی به همین راحتی بی کفایت می نامید واقعا جای بسی تاسف است ...واقعا متاسفم و آرزوی هدایت برایتان دارم...اکبری به پولهای باد آورده آقایان باخت نه چیز دیگر

                                        با شناخت کاملی که من از ضعیف بودن این دو نماینده فعلی دارم میخوام ببینم چهار سال نه بلکه یکسال دیگه راجع به این دوتا نماینده چه میگویید..این چهار سال متوجه می شوید که ضعیف بودن و ناکار آمد بودن یعنی چه

                                        • منصف سوادکوهیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                          يکشنبه 27 فروردين 1391-0:0

                                          آقایان کمی انصاف داشته باشید آقای ادیانی بیش از 50000 رای داره پس نمیتونین بگین مردم قبولش نداشتن.در ضمن یک وکیل حتما باید سخنور هم باشه. اون سوادکوهی که ادیانی رو تخریب کرد از ادمای آب زیرکاه و مرموز روزگاره که من روزی پته روی آبش را آشکارتر خواهم کرد. به خدا انصاف گم شده.عیب می جمله بگفتی هنرش نیز بگوی. چرا ادیانی عزیز دلایل تخریب اون مثلا معلم سوادکوهی رو نمیگه. سید بزرگوار اونا که باید درکت کنند روزی دوباره دامن همت به کمر می زنند. بداخلاقی انتخاباتی همیشه بود و هست. تا بعد. مازندنومه لطفا نظرمو حذف کن.

                                          • مازندنومهپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                            يکشنبه 27 فروردين 1391-0:0

                                            درود،به دلیل این که اطمینان چندانی به آقای ادیانی نداریم و ممکن است شکایت جدیدی را در قبال کامنت های مخاطبان ترتیب دهد،ناگزیریم برخی کامنت ها را نمایش ندهیم یا به صورت ابتر و نقطه چین دار نشان دهیم تا دردسر تازه ای برای ما و خوانندگان ایجاد نشود.با سپاس و اعتذار

                                            • جعفری لفوریپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                              يکشنبه 27 فروردين 1391-0:0

                                              با سلام متن ومحتوای مناسبی بود . در کار وحقانیتتان تردید نکنید خدا یار حق گویان هست. اقای ادیانی هم محلی ماست رفتن اوکه یک فرهنگی بود به کمسیون انرژی که هیچ تخصصی نداشت با کدام دلیل منطقی بود؟ او فکر میکند دوای درد مردم با سخنرانی درمان میشود به نظرم حال که علاقمند به خطابه اند ... ایشان خیلی زود رنجند وعصبانی .روزی در الاشت یک روحانی سید جوان اهل چایباغ شیرگاه که محجوب بودند به ایشان گفتند ...جواب دادند من... .برای ما لفوری ها هیچ کاری نکرد حتی مجوزهای پرورش ماهی که ... فرهنگیان هم هیچ اقبالی به او ندارن . و.....

                                              • میثم کاوهپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                يکشنبه 27 فروردين 1391-0:0

                                                به نظر من ادیانی از ابتدا هم اشتباهی وارد مجلس شد و نباید روی صندلی نمایندگی می نشست . دیدید که مردم هم از انتخاب خود پشیمان شدند و برای 4 سال جدید او را انتخاب نکردند . آقای ادیانی و اکبری حتی یه عملکرد مثبت و قابل دفاع که برای عموم مثبت باشد از خود بر جا نگذاشتند پس حالا هم باید فقط سکوت کنند . به نظر می آید این دو نماینده هنوز هم نمی دانند چرا رای نیاورند . پیشنهاد من به این دو نفر این است یه چند ساعتی در طبیعت بکر مازندران با خود خلوت کنند ، مشورانشان را از خودشان دور کنند و تک و تنها به خود و عملکردشان فکر کنند که چرا مردم به آنها گفتند : نه !

                                                • يکشنبه 27 فروردين 1391-0:0

                                                  به ياد نماينده محترم شهرمان بياندازيد كه دو منتخب فعلي، نخستين كاري كه بعد از راي آوردن كردند برگزاري مراسم اخوت و فشردن دست دوستي براي كار بود. منصفانه بگوييد آيا دو نماينده قبلي چنين بودند؟

                                                  • يکشنبه 27 فروردين 1391-0:0

                                                    ادياني بايد ثابت نمايد كه آستانه تحملش بيش از اينها است؛ زيرا مردم هميشه منتخبين خود را با رفتار و كاردارشان محك مي زنند.

                                                    • يکشنبه 27 فروردين 1391-0:0

                                                      تعجبم كه ادياني حقوقدان بايد مي دانست خبرنگار مانند نماينده مجلس داراي مصونيتند و آنها را به واسطه مطالبي كه برابر مسووليتشان ادا مي نمايند نمي توان تعقيب كرد.

                                                      • يکشنبه 27 فروردين 1391-0:0

                                                        عباس جعفری دولت آبادی صبح شنبه در مراسم معارفه رئیس دادسرای جرایم رایانه ای اظهار داشت: سایتهایی که تبدیل به محلی برای تخریب افراد و جایگاه دعواهای انتخاباتی شوند، فیلتر می شوند.
                                                        وی همچنین پیشنهاد کرد ستاد جرایم خاص اینترنتی برای مقابله با جرایم سایبری تشکیل شود.

                                                        • يکشنبه 27 فروردين 1391-0:0

                                                          درسته که ادیانی برای دوکامنت شکایت کرده،ولی نوشته های اون آقای سوادکوهی واقامه ی دلایل متقن وکاربلدی سیاسی او خنجربه قامت سیاسی ادیانی کشیدکه برای ترمیم آن این سالهاممکن نخواهدشد،ادیانی اگرراست می گویدودراثباتش دنبال علت می گرددبرودبا همان آقای سوادکوهی نویسنده درحضورفرهنگیان منطقه پرسش وپاسخ بگذارد،هرچندالان ایشان چون ازاسب قدرت برزمین افتاده ،حداقل برای مردم مفیدفایده نیست امابرای تسلی والتیام زخمش شاید مفیدواقع شود@درود ب مازندنومه که درآگاهی دهی ب مردم پیشگام است آقای قاضی ب راوی حرف دل مردم نظرکن نه به ارباب قدرت

                                                          • همکار مطبوعاتیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                            يکشنبه 27 فروردين 1391-0:0

                                                            باسلام
                                                            خواستم در تایید فرمایشات سردبیر محترم عرض کنم آقای ادیانی یکی از جمله نمایندگانی بود که در مازندران بیشترین بهره را از رسانه ها، خصوصا مجازی ها برد!
                                                            اینکه ملت به ایشان برای بار دوم اقبال نشان ندادند نیز دلایل خواست خودش را دارد که اگر لازم شد بدان نیز اشاره خواهیم کرد.
                                                            عدم توفیق ایشان هیچ ربطی به مازندنومه ندارد و نکته اساسی اینکه مازندنومه بعد از یک دهه فعالیت موثر به درجه ای از پختگی رسیده که بدنبال هوچی گری و بهره برداری از موقعیت های به وجود آمده نباشد.
                                                            اینکه دوستان برآشفتند نشان می دهد که این سایت در بین مخاطبینش به صداقت و صراحت شهره است.
                                                            اینکه روزی کاندیدای ناکام و روز دیگر ، نماینده ناکام ، شما رسانه وزین را می زنند ، نشان از قوت شماست و ضعف کسانی که رسانه را فقط برای امیال شخصی شان می خواهند نشان می دهد .
                                                            رشد وتوسعه جامعه و حل ومشکلات کشک!

                                                            • يکشنبه 27 فروردين 1391-0:0

                                                              آقاي رحيمي علي آقا و مازند نومه محترم وديگران.... سكوت پاسخ مناسبي هست ولي نه هميشه

                                                              • يکشنبه 27 فروردين 1391-0:0

                                                                من یکی از معاونان یکی از ادارات قائم شهر هستم.مازند نومه را هم روزی یکبار سر می زنم .وآرزوی می کنم که همواره پر تلاش ومحکم مثل همیشه ظاهر شوید.قیاس اکبری و ادیانی انصافا بی عدالتی است. باور کنید برای من هیچیک فرقی نمی کند. ولی وزن اکبری صد ها برابر ادیانی به لحاظ اجرایی است.واین مطلب را بعد از انتخابات با تبریک به منتخبین مردم اثبات کرد.بنده از جمله افرادی هستم که بصورت غیر مستقیم توسط عوامل ادیانی و مستقیم توسط خودش تهدید شدم. و واقعا در آن موقع به حال مردم این خطه به خاطر این چنین نماینده ای غبطه می خوردم. ولی مردم خوب پاسخ دادند.

                                                                • علی از سوادکوهپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                                  يکشنبه 27 فروردين 1391-0:0

                                                                  با سلام -لطفآ مطالبم را درج کنید انصافا مطالبتون حق بود مخصوصآاین جمله تون که گفتید:"او و دیگر نماینده این حوزه-اکبری- به عملکردشان باختند نه چند خط نوشته سایت"
                                                                  من به عنوان یک شهروند سوادکوهی واقعا از عملکر این آقا ناراضی بودم و بسیاری از مردم سوادکوه حتی هم محلی های این ِآقا و فرهنگیان از این فرد ناراضی بودن آقای ادیانی فقط بلده حرف بزنه و با کلمات بازی کنه،آقای ادیانی کاش آن زمان که مسولیت داشتید به این روزها و مردم که ولی نعمتان این نظام هستند فکر میکردید نه به چند انتصاب مدیران در پستهای اداری در شهرستان و استان ،آقای ادیانی سخنم با شماست لطفآ ظرفیت داشته باشید و این دعوای سیاسی را کنار بزارین مردم دوست دارن مسئولین به حرفی که میزنند عمل کنند.

                                                                  • يکشنبه 27 فروردين 1391-0:0

                                                                    تشكر مازند نومه . شما رسالت خبرنگاري رو به درستي انجام ميدهيد . مردم شما رو دوست دارند . خيالتان راحت . و از قلم بدون سانسور و دستتان حمايت ميكنند .

                                                                    • يکشنبه 27 فروردين 1391-0:0

                                                                      ادياني گول اطرافيان زرنگ و ظاهر فريبي خودش را خورد ، اگر خوب به قضيه نگاه كنيم ايشون نماينده يك عده خاص بود نه عامه مردم.


                                                                      ©2013 APG.ir