تعداد بازدید: 3151

توصیه به دیگران 3

جمعه 29 ارديبهشت 1391-21:53

از رفتار مسئولان مان خجالت کشیدم

مادر شهید مصطفی احمدی روشن به مازندران آمده بود اما هیچ‌یک از مسئولان در این مراسم حضور نیافتند و حتی نماینده‌ای از کارمندان دسته چندم خود را هم به این برنامه راهی نکردند!/شاید آقایان بر این باور هستند که خودمان در مازندران شهید داریم و باید برای آنها یادمان بگیریم، نگاهی جزیره‌ای که در تمام رفتارهای آنها بروز می‌کند.


مازندنومه،کلثوم فلاحی:روز گذشته یادمان شهید مصطفی احمدی‌روشن-یکی از شهدای ترور- در مجتمع اهل بیت ساری برگزار شد. مادر شهید هم در این مراسم حاضر بود. جوانان و نوجوانان زیادی در این برنامه حضور یافتند و مراسمی درخور، برگزار شد.

مادر شهید، مسیر را بر خود تحمیل کرد و به مازندران آمد تا در مراسم یادمان فرزندش حضور یابد، فرزند 32 ساله‌ای که حاصل عمرش بود؛ فرزندی نه عادی؛نخبه و از نوع هسته‌ای که در یک صبحگاه، گرفتار تیر دشمنان شد و به شهادت نائل آمد.

مسئولان استان هر روز در جلسات متعددی شرکت می‌کنند که شاید برخی از این جلسات خروجی قابل توجهی نداشته باشد.

مادر شهیدی به مازندران آمده بود اما هیچ‌یک از مسئولان در این مراسم حضور نیافتند و حتی نماینده‌ای از کارمندان دسته چندم خود را هم به این برنامه راهی نکردند!

 از رفتار مسئولان مان در مقابل این مادر خجالت کشیدم، آنانی که مدام در جلسات دم از پیروی راه شهید زده و از تکریم خانواده شهدا می‌گویند.

 شاید آقایان بر این باور هستند که خودمان در مازندران شهید داریم و باید برای آنها یادمان بگیریم، نگاهی جزیره‌ای که در تمام رفتارهای آنها بروز می‌کند.

برخی مسئولان برای شان مهم است که کوچه‌ای و خیابانی را تغییر نام دهند و اسم شهید بر روی آن بگذارند و وظیفه خود را در مقابل خانواده شهدا صرفا معطوف به این کار می‌کنند.

 اما سئوال این است که مگر احمدی‌روشن‌ها فقط برای شهر و استان خود کار می‌کردند؟ کار مصطفی احمدی‌روشن در زمینه مساله‌ای ملی بود که در نهایت به نام ایران اسلامی رقم می‌خورد نه یک شخص و استان و شهری خاص.

 مطمئنا مادر این شهید به خاطر مسئولان به این مراسم نیامده بود اما خوب می‌شد اگر آقایان رسم میهمان نوازی را به جای می‌آوردند و به پابوس مادری می‌آمدند که پس از شهادت فرزندش، در خصوص نوه خود می‌گوید: مصطفایی بهتر از مصطفای اول تربیت و تقدیم اسلام خواهم کرد.

ایمیل خبرنگار: (falahi.dargahlo@gmail.com)


  • کوکو طلاییپاسخ به این دیدگاه 0 0
    دوشنبه 1 خرداد 1391-0:0

    کافی بود یکی از مسئولین کشوری یا استانی با این خانم میامد.حالا میامدی و میدیدی که این مسولین بادمجون دور قاب چین و ....صفت چیکار میکردند.شرم بر شما باد که این پست و مقام به خاطر خون های پاک این شهدا است که به شما آدمهای سر تا پا بی لیاقت دادند.

    • يکشنبه 31 ارديبهشت 1391-0:0

      زنده باد خانم فلاحی

      • يکشنبه 31 ارديبهشت 1391-0:0

        دست اين مادر و همسر دلشكسته و صبور و فداكار را ميبوسم.واقعا خوب بودن و خوب موندن سخته.

        • اسفند ساعي شهميريپاسخ به این دیدگاه 0 0
          يکشنبه 31 ارديبهشت 1391-0:0

          عدم حضور بعضي از مسولان چيزي از ارزشها و شكوه و جلال و صلابت ودر عين حال ار صفا صميميت مراسم نكاست بلكه نخبه گان حاضر در سالن با بهره گرفتن از دو تن از هنر مندان نامي استان در عرصه شعر و سرود چنان وجد و سرور و هيجاني در سالن ايجاد نمودن كه نبود كسي از كسان احساس نميشد چرا كه اگر كسي بودن حتما در سالن برگزاري مراسم شهيد هسته اي مصطفي احمدي روشن ميبودن بخصوص انكه خواننده نام اشناي صدا و سيما ي مارندراژن اقاي بهمن كلباديبوربعد از اجراي سرود ماندگار دشمن .من ببر ويشه هامه كه وجدي خاص به حاضرين بخشيد بلافاصله با استفاده از تجربيات وفن مجريگري از مسولان برگزار كننده همايش بخصوص رياست محترم سازمان تبليغات اسلامي شهرستان ساري حجت اللسلام حاج اقا صادقي درخواست اجراي سرودي ديگر رانمود كه در دستور كار اون روزشان نبود . مسولان با حسن نيتي كه در وجود اين خواننده سراغ داشتند بنا بر خدا بذيرفتند اماتو گويي اين سرود ضرفا براي همين منظور ساخته شده بود با عنوان روح ملتي تو فخر كشوري نور چشم ايران همچو گوهري كه موجب تحسين همگان بخصوص مادر شهيد احمدي روشن قرار گرفت . سخن اينجاست برنامه اي بسيار ارزشي وشايسته اما با كمترين هزينه ممكن . متاسفانه اسم ان شاعر جوان را ياد ندارم كه اشعارش ياداتور شعرهاي اساتيد همچون علي معلم حميد سبزه واري و قيصر امين بور بوذ

          • يکشنبه 31 ارديبهشت 1391-0:0


            آخ كه خانم گزارشگر چه دلت واسه شهدا سوخت!!....خاك عالم بر سر...كه يه بچه است و نميفهمد

            • یکی از مردمپاسخ به این دیدگاه 0 0
              يکشنبه 31 ارديبهشت 1391-0:0

              بنده مسئول نیستم که بخوام از اونها دفاع کنم اما بالا غیرتا اصلا تبلیغاتی هم درباره این مراسم ندیدیم که بخواهیم ما مردم هم شرکت کنیم...

              • شنبه 30 ارديبهشت 1391-0:0

                اي گفتي و درد دلم تازه شد .

                شهدا ؟
                فقط ابزاري شده براي سوء استفاده بعضي ها از آنها . احتمالا همه مسولان ساري مثل فرماندار نكا تو جلسه هستند و مشكلات دارند . انشاالله ما ادامه دهنده راه شهدا باشيم ولي نه اينگونه .

                • شرمتان باد ای مسئولین!!!پاسخ به این دیدگاه 0 0
                  شنبه 30 ارديبهشت 1391-0:0

                  واقعاً آدم دلش می گیرد و حیفه که ادعای غلط اندازی داشته باشه ولی از این بی اعتنائی مسئولان چیزی ننویسه. راستش وقتی که برادران جهادگر و متعهد را با هزاران حیله و نیرنگ از دور خارج می کنند و آدمی را سر کار می آورند که صاحب چندین مسئله است و اصلاً از جهادگری بوئی نبرده و یا در اداره ای دیگر که اصلاً انگار از انقلاب و امام (ره) در آن خبری و اثر نیست و صنعت و معدن بهانه ای برای هزار کار دیگر است، امثال غلط انداز مگر فضولند که نظرات چهار تا یک غاز بدهند که چرا از مراسم مهم و ارزشمند گرامیداشت شهید احمدی روشن در حضور مادر والامقام ایشان تجلیل لازم را به عمل نمی آورند؟ ننگ این مسئله دامن استاندار را می گیرد که بر این امور اصلاً مدیریت نمی کنند و با عدم حضور خود و معاونانش و ضعف کارکرد روابط عمومی در فراخوان مدیران برای این مراسم فقط غلط انداز را شرمنده می کنند. آفرین بر خاله کلثوم ما که همه جا سرک می کشد و با انعکاس به موقع همه را به جان هم می اندازد.


                  ©2013 APG.ir