تعداد بازدید: 3837

توصیه به دیگران 34

دوشنبه 23 مرداد 1391-9:29

احمدی لاشکی:دنبال جدایی هستیم/ابراهیمی:اجازه نمی دهیم

طرح مسایل جدایی طلبانه در یک جلسه رسمی؛نماینده غرب استان و دو عضو شورا در حضور استاندار و معاونان او، تشکیل استانی جدید در غرب مازندران را خواستار شدند/هادی ابراهیمی:افرادی که  طرح جدایی را مطرح می کنند،درهر مسئولیتی که هستند خیرخواه استان نیستند و استانداری اجازه طرح چنین مباحثی را در جلسات رسمی نمی دهد.


مازندنومه:روز یکشنبه جلسه شورای اداری تنکابن با حضور مقامات ارشداستانداری مازندران و مسئولان محلی،در غرب استان و شهرستان تنکابن برگزار شد.

به گزارش مازندنومه،در این جلسه علاوه بر استاندار مازندران و چهار معاون او ،نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس،امامان جمعه تنکابن و نشتارود،فرماندار و تعداد دیگری از مدیران دستگاه ها حضور داشتند.

قاسم احمدی لاشکی-نماینده نوشهر وچالوس در مجلس که اخیرا"نماینده معین شهرستان های رامسر و تنکابن و عباس آباد هم شده است-در این جلسه بار دیگر به مقوله جدایی غرب مازندران اشاره کرد و گفت:حق غرب استان خورده شده است و به جای تاسیس استان البرز،باید در غرب مازندران،استان جدیدی شکل می گرفت.

بر اساس این گزارش،احمدی ضمن تاکید بر این جدایی بیان داشت:من به اتفاق نماینده ای دیگر(احتمالا" فیاضی،نماینده نور و محمودآباد)استان شدن غرب مازندران را پی گیری می کنیم.

البته پیش ازاظهارات این نماینده مجلس،پزشکی-رییس شورای شهرستان- و امان پور-رییس شورای بخش خرم آباد-نیز در سخنانی جدایی غرب مازندران و تشکیل استانی جدید را در منطقه خواستار شدند.

به گزارش مازندنومه،پس ازاین اظهارات جدایی طلبانه در یک جلسه رسمی،هادی ابراهیمی-معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران-نسبت به طرح چنین موضوعی در جلسه شورای اداری عکس العمل نشان داد و گفت:شعار ما در استان مازندران یکپارچگی و انسجام است و طرح این موضوعات نه تنها مشکلی از مشکلات استان را حل نمی کند،باعث از دست رفتن فرصت ها هم می شود.

وی بااشاره به این که مازندران از گلوگاه تا رامسر است،افزود:چنین ادعاهای بی اساسی درجلسات رسمی باعث به حاشیه رفتن اهداف اصلی جلسه و نشست می شود.

ابراهیمی بابیان این که با زدن تابلو و تشکیل استان جدید مشکل غرب استان حل نمی شود،تصریح کرد:باید به جای جدایی طلبی،با برنامه ریزی و هماهنگی و پی گیری در طرح ها و پروژه های عمرانی بتوانیم برخی نارسایی ها را در غرب استان حل کنیم.

معاون سیاسی استاندار مازندران تاکید کرد:افرادی که به هر شکل ممکن طرح جدایی را مطرح می کنند،درهر مسئولیتی که هستند خیرخواه استان نیستند و استانداری اجازه طرح چنین مباحثی را در جلسات رسمی نمی دهد.

به گزارش مازندنومه در ادامه جلسه، استاندار مازندران اظهارات ابراهیمی را تایید کرد و نسبت به آن واکنش مثبت نشان داد اما در پایان جلسه قاسم احمدی لاشکی بار دیگر اظهارات خود را تکرار کرد و گفت:تشکیل استان جدید را در غرب مازندران دنبال خواهم کرد.

گفتنی است معاون سیاسی استاندارمازندران پیش تر چندبار نسبت به موضوع جدایی خواهی در غرب استان واکنش نشان داده بود،از جمله چندی پیش در جلسه ای در نوشهر گفته بود:این کار،عبث و بیهوده است و استان شدن غرب مازندران تا صد سال دیگر نیز اتفاق نخواهد افتاد.


  • جمعه 17 شهريور 1391-0:0

    نمی دونم چرا کامنت های حاوی توهین و افترا اینجا سانسور نمیشه ؟ چون به همه ی مردم برمیگرده؟ اگر به افراد خاصی برگرده سانسور حتما اعمال میشه اما اگه به مردم برگرده نباید سانسور بشه؟ واقعا که!!
    این که تنکابنی رو تایلندی بخونن توهین نیست؟انحرافی خوندن اونها توهین نیست؟ من خودم شرقی ام اما از این توهین ها به دوستان غربی ناراحتم. بس کنید!

    • جمعه 3 شهريور 1391-0:0

      ادامه بده آملي،،كنتور نداره كه،،

      • سه شنبه 31 مرداد 1391-0:0

        مازندران باید به مرکزیت قدیمی ترین.اصیلترین .حماسه آفرین ترین.زیباترین.پرصلابت ترین همچون قله دماوند.باشکوهترین به گفته مورخان یعنی آمل در بیاید که فاصله آن تا هردوطرف استان مساوی است ومردم شریف ونجیب آن شرق وغرب را به یک چشم میبینند.

        • پنجشنبه 26 مرداد 1391-0:0

          لطفاً این دوست تنکابنی که سنگ این شهرو به سینه می زنه خانواده شهدارو قاطی ماجرا نکنه من خودم عضو خانواده شهیدم. دوست ندارم تا تقی به توقی می خوره از خانواده شهدا مایه بذارید....

          • پنجشنبه 26 مرداد 1391-0:0

            دوست عزیز خانم یا اقای ساروی، با احترام.
            اتفاقا بنده از مخالفان طرح جدا شدن هستم. اما حرفم اینه بیاییم به خودمون رحم کنیم. اینقدر این جنگای زرگری به خوردمون رفته که باور کردیم بعضیامون بر بعضیامون برتری داریم به خاطر متراژ زمین کشاورزی و کارخانه و این جور گزینه ها.//اینجا با همه مجازی بودنش بازه، خیلیا اینجا رو میخونن. بچه های ما ، برادرای ما، خواهرای ما، غیر بومیا. چرا باید این دید غلط رو اینقدر بچگانه تبلیغ کنیم؟//
            من هشت سال توی بابل درس خوندم. دو سال هم طرح گذروندم. به نظرم مردمان نازنینی اون طرف استان هستن.//
            درد از باندبازیاس، عقده گشاییا، دست به دست ندادنا و مشت به مشت کشیدنا وگرنه با بحث علمی میشه به جاهای خوبی رسید یا حداقل اینکه کینه جدیدی به قبلیا اضافه نشه.

            • چهارشنبه 25 مرداد 1391-0:0

              خوب لابد دوستون داريم كه دلمون نمياد جدا بشيد.باوركنيد ساري و بابل بودجه باقي شهرهاي استان نخورده،خودتون كه وضعيت اسفناك اين شهرها را ملاحظه ميكنيد كه درصورت تك خوري وضعيت شهرامون تا اين حد وخيم نبود.توروخدا درمورد نيروي كار شاغل درمركز استان كم لطفي نفرمائيد، غرب استاني هاي زيادي در ساري مشغول بكار هستن كه بنده با اين روابط عمومي و اطلاعات و سابقه كاري فوق العاده كم در آن واحد ميتونم حدودا 40 نفرشونو نام ببرم.در هرصورت هميشه دوستون داريم و در هر استان با هر عنواني هستيد موفق باشيد و اميدوارم اصالت مازني خودتونو فراموش نكنيد.

              • چهارشنبه 25 مرداد 1391-0:0

                مازندنومه هم باید کم کم به شرق مازندنومه تبدیل بشه

                • سه شنبه 24 مرداد 1391-0:0

                  همکار قدیم دستت رو شد،شناسایی شدی،خدایی بعد خجالت نمیکشی تو چشم حاج بابک و دکتر احمدی نگاه کنی؟همین کارها رو کردی که ............

                  • سه شنبه 24 مرداد 1391-0:0

                    اینطور که به نظر میرسه غرب استانی ها یه عده عقب مونده ن که درس نمیخونن و زحمت نمیکشن و کار نمیکنن و مطالعه ای راجع به عوارض احتمالی جدایی ندارن. زمینای پدریشون رو میفروشن و به جای تحصیل و کشاورزی و باغداری و صنعت و تولید با پول زمینا روزگار میگذرونن. بابت اینکه مواهب طبیعیشون شرایطی داره که محیط زیست کمتر مجوز کارخونه رو میده باید به اربابشون کرنش کنن. بابت اینکه نزدیکی جنگل و دریا باعث شده وزارتخونه ها با تبصره های قانونی آنچنانی ساختمونای رویایی بسازن و از حلقوم مردم لقمه بردارن باید تقاص بدن. بابت اینکه نزدیکیشون به کرج و تهران باعث میشه قسمت بزرگی از زمیناشون برای بزرگراه و جاده و تغییرات عمرانی بره باید خجالت بکشن////
                    از اونور اون سمت استان تحصیلکرده و ثروتمند و اصیلن که دلشون اونقدر برای مازندران بزرگ میتپه که در راه نگه داشتنش صلاح میبینن این طور فضای مجازی رو به عرصه توهین به هموطناشون تبدیل کنن. ///
                    این امارای بالای طلاق و بیماریهای خاص تو مازندران، جرمهای سنگین، جعل مدرک، اختلاسها و غیره هم که طبیعتا کار غرب مازندرانی هاست.زلزله هم در اصل باید بابت این کم خردیها در غرب مازندران رخ میداده که اشتباهی سر از اذربایجان دراورده. ///
                    در این صورت این همه اصرار به باقی موندن این وصله ناجور در مازندران احتمالا مصلحت اندیشی یه ارباب مهربونه که فقط میخواد زیردستاش به خطا نرن.//
                    دست مریزاد همولایتی ها!دست مریزاد که جغرافیای منطقه تون رو اینقدر خوب میشناسید. به خودتون حق میدید به تاریخ و فرهنگ و مردم سرزمینتون توهین کنید و حتی احتمال ندید توی برداشتتون نوعی عصبیت دخیل شده باشه.دست مریزاد به مازندنومه بابت این روشی که برای ایجاد همبستگی در پیش گرفته.در اهدافتون موفق باشید و یادتون باشه این سبک اداره یه رسانه کمترین تاثیرش برداشت غلطیه که به مردم استان و خارج از استان راجع به ماها میده. ما "مازندرانیها".

                    • سه شنبه 24 مرداد 1391-0:0

                      ازقدیم گفتن یک دیوونه سنگی رو میندازه توی چاه ، بعد، چندتا آدم عاقل نمیتونن سنگ رو دربیارند.مازندران همه ی کارهاش درسته و حل شده ، فقط جدایی استانش مونده؟شرقی به غربی ، غربی به شرقی بدترین الفاظ رو بهم نسبت میدن،کلی هم حال میکنن.نه؟بعداز خوندن این کامنتها خیلی خوشحال شدم که مازندرانی نیستم!!
                      چرا؟خودتون کامنتها رو بخونید.واقعاً خجالت نمیکشید؟گاهی وقتها شعر،مازندران شهرمایادباد،بروبومش همیشه آبادباد رو بخونید.

                      • اهالی کوهستانپاسخ به این دیدگاه 1 0
                        سه شنبه 24 مرداد 1391-0:0

                        احمدی یک سرمایه ملی است، در استان هم به احمدی هم به ابراهیمی با هم نیاز داریم،ولی این را بگویم که ما از نام مازندران گریزان نیستیم، استان مازندران غربی را میخواهیم.

                        • همکار قدیمپاسخ به این دیدگاه 1 0
                          سه شنبه 24 مرداد 1391-0:0

                          جناب احمدی لاشکی چرا دست از این سیاسی بازی ها بر نمی دارید؟دنبال چه هستید؟تیکه پاره کردن مازندران چه سودی برایتان دارد؟مشکلات مهمتری درچالوس ونوشهروجوددارد! برادر بیا وعده هایت در ساحل نوشهر در جمع مردم و در مراسم شادی ات را عملی کن دنبال ازبین بردن مازندران نباش!

                          • سه شنبه 24 مرداد 1391-0:0

                            بهترین راه این است که مازندران را به سه استان تقسیم کنند . . مازندران غربی به مرکزیت نوشهر و چالوس _ مازندران مرکزی یا طبرستان به مرکزیت بابل _ مازندران شرقی به مرکزیت ساری

                            • سه شنبه 24 مرداد 1391-0:0

                              قابل توجه اهالی شرق مازندران و مسیولین در استان: اگر به عملکرد گذشته و بی اعتناییها و بی توجهی های خود نسبت به غرب مازندران دقت کنید .به جواب سوال خود که چرا مازندران باید دو تکه شود می رسید و نیاز به این همه هیا هو ندارد

                              • سه شنبه 24 مرداد 1391-0:0

                                وقتی یک ناتری گفت استان جدا میشه پس شک نکنید که جدا میشه بنده خدا قاسم احمدی رو چرا مورد حملات حرفهاتون قرار میدین

                                • سه شنبه 24 مرداد 1391-0:0

                                  غرب استان و شرق استان نداره، استان غربی مطالبه است، مثل 3 استان خراسان، مثل 2 اذربایجان، مثل گلستان از مازندران و ....حالا چرا دوستان فحاشی میکنن؟یک میلیون نفر در غرب نمیفهمن چی حقشونه و چی میخوان حالا چهار تا کامنت گذار عقل کل استان شدند؟

                                  • یک مازندرانیپاسخ به این دیدگاه 1 1
                                    سه شنبه 24 مرداد 1391-0:0

                                    تعدادی ازگیلک زبانان عزیز غرب استان که اصلا خودشان را مازنی نمیدانند و در هیچکدام ا ز سایتهایشان از روی بخل و حسادت نامی از دلاورمردیهای مازندرانیها درالمپیک نبرده ، و همیشه به این موفقیتها حسادت میورزنند و یک کینه و عقده عجیبی از استان پهلوان پرور مازندران دارند سالهاست که ساز جدایی سر میدهند که متاسفانه تعدادی از مازنیهای اصیل و ریشه دار را هم با خود همراه کرده و آنها راهم گیلک کردند باور کنید این عده... اگر جدا شوند برای استان خیلی بهتر است بگذار ید جدا شوند ما هم پیشاپیش رشتی شدن این تعداد از مازنیهای عزیز را تبریک میگوییم و ارزو داریم موفق و سربلند باشند ... مبارکتان باشد

                                    • سه شنبه 24 مرداد 1391-0:0

                                      1.ناتري جان،جواب هاي و بي احترامي همينه.شما لطف كن در ‏google‏،عبارت غرب استان مازندران جستجو كن متوجه ميشي كه اهالي غرب مازندران براي استقلالشون از انواع روشهاي محقرانه و هتك حرمتها... استفاده كردن و اينطور بوده كه آتش نفاق و دشمني بين شرق وغرب توسط غربي ها روشن شده عزيزم.اين داستان يد طولاني داره كه جناب شما هم در موارد متعددي بشدت آتيش بيار معركه بوديد.2.و اما دوست غربي كه با مظلوم نمايي آملي ها را رئيس و غربي ها را مرئوس خواند بايد خدمتشون عرض كنم كه آملي ها با تلاش و همت بلندشان رئيس كارخانه هاي خصوصي شدند كه خودشان احداث كردند و مرئوسانش هم آملي ها ميباشند ولي متاسفانه غربي ها جهت امرارمعاش از آسانترين راه كه فروش زمين و ملكهايشان استفاده كرده و باعث شده تهران نشين ها در دراز مدت صاحب بيشترين و بهترين زمينهاشون بشوند و بالطبع اختياردار و امروزه غربي ها بايد جهت كار در رستوران ها و مركزخريدهاي احداث شده توسط تهراني ها بعنوان فروشنده استخدام بشن و انتخاب كردند كه مرئوس غريبه ها باشند و ...غير قابل انكار و ربطي به تاريخ و اشك و درد دل و ارباب و رعيت و شرق و غرب و مركز و سايت بسته و روشنفكري و مظلوم نمايي نداره.

                                      • لاله انگورج تقویپاسخ به این دیدگاه 0 1
                                        سه شنبه 24 مرداد 1391-0:0

                                        راستش از خوندن بعضی از کامنتها اظهار تاسف کردم و شاید خودمو منع از نوشتن کردم ولی یه جورایی نتونستم...
                                        دوستان، هم استانیها، همولایتیها، این فضای مجازی برای اظهار نظره نه هر چیزی که از دهنتون درمیاد...یه مقداری حرمت نگه دارید.فرقی نمیکنه علیه کی باشه و له کی!غرب و شرق استان همه انسانند و دارای حرمت.درست نیست به هربهونه برخی از عقده های درونی که ناشی از بعضی کاستی های بیرونیه رو بشه...به عنوان یه خبرنگار در اصل ماجرا خواهان جدایی به این تعریفی که بسیاری از شرق استانیها می فرمایند نیستم. منم تاریخ بزرگ طبرستان رو دوست دارم و نام مازندران را با افتخار میگم. جدا شدن غرب از شرق از نظر احساسی خیلی دلچسب نیست.اما این وسط نباید خیلی چیزا فدای احساس بشه. شاید اگه کارم چیز دیگه ای بود خیلی در جریان مسائل نبودم اما حالا که هستم میتونم با قاطعیت بگم جدایی حق غرب مازندرانه که گفتن دلالیلش اینجا نمیگنجه.مگه این همه صبوری شد و درجلسات عنوان نشد راهی جز فرمانداری ویژه مسکوت تنکابن پیش پای ما گذاشتن که دردی رو دوا بکنه؟ کجا رفت اون طرحهای توسعه ای؟ چه شد اعتبارات ساماندهی شده؟ بار ترافیک و هجوم گردشگر و رتبه یک کشوری برای گردشگر غرب استانه اما اعتباراتش در بی گردشگرترین نقطه شرق استان درحال هزینه شدنه!! جواب اینها رو کی میده؟و بسیار از این بی عدالتی های دیگه.خوشبختانه در این مسیر نمایندگان مردم از شوراهای شهر و روستا تا مجلس در ادوار گذشته و حال به دنبال این خواسته بحق مردم بودن، حالا به هر اسم و در هرجایگاهی که باشیم نباید این اجازه رو بدیم که این نمایندگان رو زیرسوال ببریم چون منافع شخصی خود را طلب نمی کنن بلکه طالب خواسته جمعیت کثیری از مردمند و دهن کجی به اونها یعنی دهن کجی به جماعتی که ما آقایون آنها را به ولی نعمت تلقی می کنند...قدری انصاف را چاشنی نوشته هامان بکنیم و هرچیزی را در هرجایی ننویسیم...

                                        • سه شنبه 24 مرداد 1391-0:0

                                          انگاری هر موقع حرف استان جدید در غرب مازندران بشه به شرق استانی فحش چارواداری داده باشی که مثل اسفند می پرن بالا می پرن پایین

                                          • سه شنبه 24 مرداد 1391-0:0

                                            دوستی نوشته "تنكابني ها كه خيلي دوس دارن مثل تايلندي ها دربعضي ابعاد معروف بشوند.متاسفانه براي جلب توجه تهروني ها كارهاي بسيار سخيفي انجام ميدهند."
                                            این توهین به تنکابن با تاریخ بزرگش و حتی خانواده شهداست که خود مسوولین دیروز مادر 3 شهید را دیدند...کامنت گذارانی که ظرفیت حضور در فضای مجازی ندارند و شجاعت ذکر نامشان حداقل ادب را رعایت کنند.

                                            • جواب اقای شمسپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                              سه شنبه 24 مرداد 1391-0:0

                                              تا زمانی که خبرنگار کارگر مطبوعاتی نماینده و یا ارباب قدرت باشد مستحق استقلال نیستیم بجای نگران رابطه حاج آقا احمدی و ابراهیمی قدرت طرح سوال شجاعانه و عادلانه باشید و قلم راعمله اینگونه رفتارهای حب و بغضی نکنیم انگاری شما موظف به این امورات هستید این طور نیست/

                                              • سه شنبه 24 مرداد 1391-0:0

                                                این حجم عداوت روشن میکند دلایل جدایی طلبی خواهان را
                                                مازندران بزرگ ارزوی همه ماست ولی وقتی سایت خبری اش اجازه میدهد به بهانه یک خبر نه چندان مهم این گونه به هم استانی هایش توهین کنند میشود همانی که میبینید

                                                دوستی که املی ها را رییس و غربی ها را مرئوس همیشه تاریخ دانستند احتمالا همچنان در دوران ارباب رعیتی اجداد محترمشان سیر مینمایند که اینقدر کودکانه تحلیل میکنند
                                                ظرفیت و لیاقت شما در همین فضای مجازی مشخص است بگذارید درتان بسته بماند


                                                اقای صادقی جدا خسته نباشید
                                                ثابت کردید به "هر قیمتی" میخواهید سایتتان را ببینند
                                                طاعات قبول!

                                                • بابک شمس ناتریپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                  دوشنبه 23 مرداد 1391-0:0

                                                  کامنتهایی که جنبه توهین به مردم غرب استان دارد نشاندهده ادب کسانی است که در فضای مجازی به دنبال خالی کردن عقده های درونی شان هستند، اگر این بی احترامی ها به دیگر هم استانی های ما چه در مرکز استان چه در شرقی ترین نقاط هم صورت گیرد زشت است، در ضمن دکتر احمدی نماینده مردم است و وظیفه دفاع از خواسته های مردم دارد و اتفاقا ایشان تاکید بر پیگیری قانونی دادند.
                                                  اگر قرار باشد همه مثل هم بیاندیشند که جامعه پویایی ندارد، البته ایکاش نویسنده این یاداشت توجهی هم به تعریف دکتر ابراهیمی از نماینده مردم نوشهر و چالوس و در عین حال از تشکر نماینده از معاونین استاندار می نوشت که اینچنین تصور نشود که خدای نکرده بین نماینده و مدیران استانداری شکاف است، به گواه خود استاندار و معاونینش دکتر احمدی در راه تعامل و وحدت برای توسعه استان تلاش بسیاری دارد و همکلامی در جلسات اینچنینی دلیلی بر اختلاف نظر و ... در سطح موضوع ارزشمندی چون مازندران نیست.
                                                  بعد از اتمام جلسه هم همه در کنار هم بر روی یک میز نشستند و برای آبادانی استان همکلام شدند، این یادداشت کمی شبیه جوابیه مطبوعاتی است که هیچ کمکی به فضای اطلاع رسانی نکرده موجبات مانع برای جرکت است.

                                                  • جواد طالبیپاسخ به این دیدگاه 1 0
                                                    دوشنبه 23 مرداد 1391-0:0

                                                    عزیزی که گفتی ما جنگل و دریا داریم . میتونی بیای ساری ببینی حجم جنگل های قائمشهر و ساری و سواد کوه بیشتر هست یا غرب استان ؟ همچین هم نیست که اونجا مدینه فاضله باشه . باداب سورت ساری و جاده نظامی قائمشهر و آلاشت سواد کوه را با چی می خواهید مقایسه کنید ؟ با انحرافی های شهرتان که دستور انتقال بودجه استان را به غرب مازندران دیکته کردن ؟

                                                    • دوشنبه 23 مرداد 1391-0:0

                                                      عججب.شرق استان درياي خزر و رشته كوه البرز نداره!تا الان تو توهم بوديم فكر ميكرديم دريا و كوه ميريم.نقشه هم كه بيخيال. نور و نوشهر و جالوس از نظر لهجه،قيافه،آداب و رسوم دقيقا مثل آملي ها هستن با اين تفاوت كه آملي ها همشون رئيس كارخونه هستن و آقايي ميكنن ولي شما حسابدار رستوران،غريق نجات،..در كل سرويس دهيتون خوبه.بابا هنوز 6ماه از سريال توهين آميزه مسيرانحرافي نكذشته.شما خودتونم بكشيد واسه تهراني ها فقط يه شهرستاني هستين.

                                                      • خبرنگار غرب استانپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                        دوشنبه 23 مرداد 1391-0:0

                                                        جناب اقای ابراهیمی عزیز
                                                        اقای احمدی منتخب مردم است و به هیچ وجه پذیرفتنی نیست شخصی که با ارای قاطبه مردم انتخاب می شود شما وی را به عدم دلسوزی برای استان متهم نمایید
                                                        لطفا احترام خود و دیگران را حفظ کنید

                                                        • دوشنبه 23 مرداد 1391-0:0

                                                          ميبينم كه آقاي "محمد" با مازندنومه آشتي كردي!

                                                          • دوشنبه 23 مرداد 1391-0:0

                                                            بگیرید جدا بشید ببینیم چه غلطی می کنید،مازندرانی ها خسته شدند از دست این تفکر غرب استان ،شرق استان ، مرکز استان ، بابل ، ساری و....تورو خدا دست از این حرفها بردارید مردم تو دنیا به کره ماه و مریخ رفت وآمد می کنند شما همین تفکر روستایی رو دنبال کنید ببینیم به کجا می رسید.مازندران یک دهات بزرگه که دهاتی ها سر زمین من ، زمین تو ، آب ما ، آب مزارع شما هروروز دارند سرهمو می شکنند....

                                                            • دوشنبه 23 مرداد 1391-0:0

                                                              واقعا جالبه دوستانمون از هر فضایی برای اهداف سیاسیشون استفاده میکنن
                                                              بذارید لااقل یک سال بگذره از اومدن احمدی بعد بهش برچسب بچسبونید

                                                              بعدم چطور ممکنه به حسن نیت افرادی که تو این محیط کوچیک نمیتونن بحث جدی رو با فحاشی و تهمت الوده نکنن امید داشت؟
                                                              شما اگه حرفی داری میتونی مقاله بنویسی یا کامنت درست و حسابی بذاری چرا توهین میکنی؟

                                                              ماه رمضون که اینجوری هستید وای به حال ...

                                                              • دوشنبه 23 مرداد 1391-0:0

                                                                چرا در سراسر مازندران انتخابات برگزار نميكنيد كه غرب استان مستقل شود يا تن واحد استان بماند؟
                                                                انتخابات در سراسر استان

                                                                • دوشنبه 23 مرداد 1391-0:0

                                                                  آقا ما غرب استانی ها دوست نداریم با اون وری ها هم استانی باشیم.چرا دارین حرف زور می زنید؟چرا میخواین ما رو به زور هم استانی خودتون بدونین؟معلومه منافع شما به خطر میفته که نمیخواین غرب استان از اون ور جدا بشه.کوه و جنگل و دریا و مواهب الهی همه این ور هست و با جدا شدن غرب استان عملا شرق و مرکز استان هیچی برای گفتن ندارند

                                                                  • دوشنبه 23 مرداد 1391-0:0

                                                                    واقعا اقای صادقی این مسخره بازی که علیه هم استانیاتون راه انداختید اسمش تریبون آزاده؟
                                                                    جدا فکر میکنید هر کامنتی باید منتشر بشه حتی اگه توهین به مردم غرب مازندران باشه؟؟

                                                                    خبرنگارای سینه چاک غرب استانی که واسه این مسئول و اون مسئول و جایزه خبرنگاریشون همه چیزو به هم میدوزن کجان؟!! پس شماها کی قراره کاری واسه اب و خاکتون بکنید؟

                                                                    • دوشنبه 23 مرداد 1391-0:0

                                                                      ساروی های عزیز شما که چشم دیدن بابل، تنکابن، آمل، بهشهر و میاندورود را ندارید... تمام بوجه استان را خرج شهر خود می کنید... تا شاید شبیه مرکز استان شوید! آنچه درو می کنید محصول همان بذری است که در استان کشته اید. مازندران بخاطر طرزفکر قومگرایانه شما به مادران شرقی، غربی و مرکزی تجزیه خواهد شد.

                                                                      • دوشنبه 23 مرداد 1391-0:0

                                                                        kنماینده نوشهر به فکر رای دور بعد خودش است . مردم گول نمیخورند . الان همه تو ساری شاکی هستند که کل بودجه امسال رفته غرب استان . اونوقت نماینده نوشهر چطور وجدانش اجازه این کارو میده ؟ از مازندران چیزی نمونده که شما بخواهید جدا بشین . من خودم شهسوار دانشجو بودم و خیلی هم دوسش دارم .ولی این کارو دوست ندارم . چون اونجا رو هم شهر خودم میدونم.

                                                                        • غریب مازندرانپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                                          دوشنبه 23 مرداد 1391-0:0

                                                                          مگه گناهه . . ما میخواهیم از استان های بابل و ساری جدا شویم . چرا ترسیدید شما ؟ ما جدا میشویم تا بابلی ها و سارویها با خیال آسوده کارهایشان را انجام دهند و به سمت کلانشهر شده پیش بروند . در ضمن پیشاپیش کلانشهر بابل و ساری را به شما تبریک میگویم

                                                                          • تقی جان پناه از کرجپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                                            دوشنبه 23 مرداد 1391-0:0

                                                                            این لاشکی به استان شدن البرز چه کار داره مازندرانیها که ید طولانی تو زیر اب زدن دارن حالا میخوان زیر اب استان البرز بزنن اقای لاشکی حیا کن این بازی رو رها کن

                                                                            • دوشنبه 23 مرداد 1391-0:0

                                                                              غرب مازندران در 7سال اخير در كابينه دولت همه كاره بودند كه نتيجش اختلاس ميلياردي و باقي مفتضحاته

                                                                              • دوشنبه 23 مرداد 1391-0:0

                                                                                جالبه بعضی ها حرف جدا شدن که می شه تنشون به لرزه میفته!!! هر چند خیلی از مسائل غرب مازندران به دلیل ناکارآمدی مدیران هست اما وقتی دوستان مرکز نشین واسه غربی ها تصمیم می گیرند همین می شه. عزیزان جوش نزنین بالاخره غرب مازندران جدا می شه اونوقت می بینیم صد سال وجود داره یا نه! بالاخره اگه غرب جدا بشه خیلی از کارا رو دیگه اونوری ها نمی تونن انجام بدن.

                                                                                • دوشنبه 23 مرداد 1391-0:0

                                                                                  از روزی که گلستان مستقل شد روند توسعه را لمس کرد هرچند مازنی ها مشاغل مهم را فعلا اشغال کرده اند ولیکن رجا ء واثق دارم اگر غرب مازندران جدا شود سرعت پیشرفتش چند برابر میشود مازندران بدلیل- سوء مدیریت -درمان ناپذیر است.

                                                                                  • دوشنبه 23 مرداد 1391-0:0

                                                                                    بگذاریدغرب جدا شود ببینیم به کجامی رسند؟غرب وشرق مازندران اگربا هم باشند می تواند بودجه مناسب بگیرند و پیسرفت کنند.نماینده منطقه به جای پیگیریهای جدایی خواهانه پیگیر مسایبل زیربنایی و بودجه ای باشد

                                                                                    • دوشنبه 23 مرداد 1391-0:0

                                                                                      آقایان غربی اینقدر ضجه موره کردند که این سری 100 میلیارد بودجه رو بردند اون طرف.مگراستان میشدیداینقدر بیشتر گیرتون می اومد؟دیگه چی می خواید؟

                                                                                      • دوشنبه 23 مرداد 1391-0:0

                                                                                        4تا تهروني اومدن زميناتون خريدنو تو خيابوناتون راه ميرن شما به خودتون نكيريد.تنكابني ها كه خيلي دوس دارن مثل تايلندي ها دربعضي ابعاد معروف بشوند.متاسفانه براي جلب توجه تهروني ها كارهاي بسيار سخيفي انجام ميدهند.

                                                                                        • کلاردشتیپاسخ به این دیدگاه 0 1
                                                                                          دوشنبه 23 مرداد 1391-0:0

                                                                                          اقای ابراهیمی عزیز منم اگر بودم مخالفت می کردم.اگر غرب مازندران مستقل شود بودجه غرب را شما دیگر در شرق نمی توانید مصرف کنید . اصلا الله وکیلی غرب مازندران را زنده میدانید. بس است دیگر برتری جوی را تمام کنید


                                                                                          ©2013 APG.ir