تعداد بازدید: 1798

توصیه به دیگران 3

شنبه 6 آبان 1391-12:40

11 آبان،مردم و هنرمندان در کنار سیل زدگان

اجتماع بزرگ هنرمندان برجسته موسیقی مازندران در حمایت از سیل زدگان بهشهر برگزار می شود/کمپین استادان احمد محسن پور،محمدرضا اسحاقی،ابوالحسن خوشرو،عبدالحسین مختاباد،اکبر رستگار به نفع سیل زده های بهشهر/داود رشیدی به کمک سیل زده ها می آید/این برنامه بدون بلیت فروشی بوده و کمک های داوطلبانه مردمی، تماما" به سیل زدگان بهشهر که شرایط مناسبی هم ندارند،اهدا خواهد شد.


مازندنومه:تعدادی از هنرمندان مازندرانی پس از اخذ مجوزهای لازم،برنامه ای هنری و فرهنگی را به نفع سیل زدگان بهشهر برگزار می کنند.

این برنامه که به اجرای چند کنسرت موسیقی مازندرانی و شعرخوانی اختصاص دارد،ساعت 18 روز 11 آبان ماه در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری برگزارمی شود.

به گزارش مازندنومه،در این کمپین گروه های موسیقی استادان احمد محسن پور،محمدرضا اسحاقی،ابوالحسن خوشرو و اکبر رستگار به اجرای برنامه می پردازند.

در بخشی از برنامه نیز سیدعبدالحسین مختاباد موسیقی اجرا می کند و کیوس گوران برای حاضران شعر می خواند.

بر اساس این گزارش داود رشیدی مهمان ويژه برنامه است.

گفتنی است این برنامه بدون بلیت فروشی بوده و کمک های داوطلبانه مردمی، تماما" به سیل زدگان بهشهر که شرایط مناسبی هم ندارند،اهدا خواهد شد.

هنرمندان و فرهنگ دوستان مازندرانی امیدوارند مردم از این برنامه خیریه استقبال کنند و در این شرایط دشوار،هم نوعان و هم استانی های خود راتنها نگذارند.


  • احمد ولي پور پاسخ به این دیدگاه 0 0
    يکشنبه 7 آبان 1391-0:0

    با سلام به مازند نومه و همه ي خوانندگان خوبش ، برگذاري اين همايش حس غيرت و همت والاي مازني ها را نشان مي دهد ، دست مريزاد .
    اما براي حضور پررنگ مردم و اجراي بهتر برنامه ، من و دوستانم در تهران همه ي تلاش خود را براي جمع آوري كمك و حضور بيشتر انجام خواهيم داد ، تقا ضا دارم مازند نومه و دوستان عزيز مازني هم در حد توان اطلاع رساني نمايند . با تشكر

    • مهندس زمانیپاسخ به این دیدگاه 0 0
      شنبه 6 آبان 1391-0:0

      به راستی باید دستان پر توان اینهمه مردان غیور و پر توان را بوسید که اینگونه غمخوار مردم عزیزمان هستن
      تقدیر و تشکر مرا پذیرا باشید

      • زمانی- تهرانپاسخ به این دیدگاه 0 0
        شنبه 6 آبان 1391-0:0

        درود بر مازندنومه، جناب صادقی، جناب عظیمی و همه دوستان دردمند و فرهنگ پژوه و حامی مردم سیل زده بهشهری. بدیهی است اقدام فرهنگی و انسانی مزبور، به نیکی و نکوئی در افکار و اذهان و یادهای مردم مازندران، ایران و جهان خواهد ماند. همت عالی همه خوبان و خیرین در حضور سبز و پرمهر و مایه خویش در این کنسرت نیز بر این اقدام نیک و نکوی دست اندرکاران محترم مراسم و بانیان این اندیشه خیرخواهانه خواهد افزود و موجب امتنان فراوان خواهد بود.
        زمانی- گروه مطالعات بهشهر شناسی- تهران


        ©2013 APG.ir