تعداد بازدید: 1831

توصیه به دیگران 12

شنبه 6 آبان 1391-22:29

وعده احمدی نژاد به چالوسی ها هم عملی نشد

رئیس شورای شهر چالوس گفت:رئیس جمهوری در استادیوم ورزشی چالوس و در جمع مردم این شهر قول دادند که چالوس را در قالب قطعه 25 آزادراه تهران شمال ببینند و بودجه ای خاص برای آن لحاظ شود که این موضوع در جلسه هیئت دولت در مرکز استان نیز تصویب شد ولی تاکنون عملیاتی و اجرایی نشده است.


مازندنومه،محمدحسین ملایی کندلوسی:محمداسماعیل نعمت زاده-رئیس شورای شهر چالوس- گفت:یکی از مهمترین مشکل ما در چالوس ترافیک این شهر است که در اینجا به طور ویژه وجود دارد چرا که چالوس به عنوان دروازه ورودی سه استان شمالی محسوب می شود.
 
وی افزود: مشکل ترافیک درون شهری چالوس نیاز به اعتبارات ملی دارد چرا که چالوس در سطح ملی به گردشگران و مسافران گرامی که از سراسر کشور به این شهرستان سفر می کنند خدمات ارائه می کند اما بودجه شهرستانی به آن تعلق می گیرد.
 
نعمت زاده همچنین به سفر اول رئیس جمهوری به چالوس و پروژه آزاد راه تهران شمال اشاره کرد و اظهار کرد: رئیس جمهوری در استادیوم ورزشی چالوس و در جمع مردم این شهر قول دادند که چالوس را در قالب قطعه 25 آزادراه تهران شمال ببینند و بودجه ای خاص برای آن لحاظ شود و این موضوع در جلسه هیئت دولت در مرکز استان نیز تصویب شد ولی تاکنون عملیاتی و اجرایی نشده است.


  • جمعه 19 آبان 1391-0:0

    تا از مازندران جدا نشیم مشکلاتمون کم نمیشه بلکه بیشترم میشه .

    • غلط اندازپاسخ به این دیدگاه 0 0
      يکشنبه 7 آبان 1391-0:0

      داشی مگه قرار بود به قول ها عمل بشه؟ خیلی خوش خیال هستید. از قدیم و ندیم گفتند هزار وعده خوبان یکی وفا نشود. ببینید کدام وعده بود که درست و حسابی عمل شد؟ کمربندی های بابل، ساری، ... تا ده یا بیست سال دیگر هم درست نخواهد شد. جاده تهران شمال محال است که عملی شود. صنعتی شدن مازندران تا 100 آینده هم محال است و فقط عنوانی داشته که باید توی کوزه گذاشت و آبش را خورد. تنها پروژه هایی که دارند راه می افتند و حسابی هم تویش ... مسکن مهر است که با تعطیل کردن همه کارهای دیگر و سوق دادن تمام بودجه های عمرانی به سمت آن می خواهند هر طور شده آن را عملی کنند. شایع شده که کل بودجه های عمرانی را قطع و عمع را به مسکن مهر اختصاص دادند و از طرف دیگر تا 30 درصد از بودجه های جاری را نیز برای مسکن مهر می خواهند اختصاص بدهند که البته صحت و سقم این حرف معلوم نیست. دولت این جور تشخیص می دهد که به جای تولید اگر هزینه نگهداری به مردم بدهند تا بخورند و بخوابند مملکت آرامش بیشتری خواهد داشت. گور پدر پیشرفت و تولید و صنعت و رشد و اقتصاد و ... برای انحراف افکار عمومی از اصل عدم پیشرفت و ... نیز کافی است نامه نگاری های علنی با رئیس قوه را شروع کنیم و در نهایت مردم را به این شلوغی ها مشغول کنیم که یادشان برود دولت قول داد تا پایان سال چند میلیون ناقابل شغل تولید کند. خوب نیمه پر لیوان را ببینید و انشاء الله شغل برای همه تحقق خواهد یافت. حالا توی هر خانه اگر جندتا بیکار لیسانس و فوق لیسانس و دکتری وجود داشته باشد که امری عادی است و دیگه باید عادت کرده باشید. سفر مسئولان باقی باشد همه مشکلات حل حله. می گویند از قدیم رسم بوده که نام کور را عین الله و عینعلی و نام کچل را ذولفعلی و نام پسر سیاه را هم شیدالله می گذاشتند و ما هم با خوشبینی این دولت را همانند دولت های قبلی خدمتگذار می نامیم شاید مردم به یکی مانند احمدی نژاد مجدداً رای بدهند تا گره از کار آنها وا بکند و با رمل و اسطرلاب و جادو حلال مشکل کشور بشود. بعید نیست که کشور ما توسط اهریمنان دیو صفت و بد سگال و حسود بدحصال با جادوی سیاه به کام دیو فرستاده شده تا استکبار ظالم و سیاه اندیش کینه و انتقام خود را از سالها تحقیری که توسط ما شده بگیرد ولی زهی خیال باطل.

      • يکشنبه 7 آبان 1391-0:0

        کدوم وعده محقق شد که این محقق بشه؟!
        دولتی که حل مشکلات مردم رو رها کرده و افرادی که رای نیاوردند رو استاندار میکنه!!! مثل خراسان شمالی و ایلام!!!
        و ....

        • يکشنبه 7 آبان 1391-0:0

          شفقت چه هنرهایی داشت!!!!!

          • يکشنبه 7 آبان 1391-0:0

            يادمه اون موقع توسط رئيس جمهور اعلام شده بود که چالوس به عنوان قطعه 25 آزادراه تصويب شده و از رديف بودجه اى اون بهره مند ميشه ؛ اما چند روز بعدش در کمال تعجب ديديم که استاندار وقت مازندران اعلام کرد که منظور رئيس جمهور کل استان بوده !!! ... بعد ميگن شما الکى ميگين که حق غرب استانيها ضايع ميشه ...


            ©2013 APG.ir