تعداد بازدید: 2317

توصیه به دیگران 51

يکشنبه 7 آبان 1391-21:44

تجلیل از بنی اعتماد در شب نیما

جشن شب نیما در نوشهر/ با حضور مسئولان، اهالي فرهنگ و سينماي كشور در جشن شب نيما ،از بانوی فرهیخته تاریخ فرهنگ و هنر ایران تجليل مي شود/سال هاي گذشته ناصر تقوایی،جمشید مشایخی و پرویز پرستویی تجلیل شده بودند.


مازندنومه،محمد حسین ملایی کندلوسی:مدیر موسسه فرهنگی هنری نیما از حضور رخشان بنی اعتماد در جشن شب نیما و تجليل از او در نوشهر خبر داد.

 میثم زندی گفت: طی مكاتباتی که با خانم رخشان بنی اعتماد مبنی بر حضور این سینماگر در سومین جشن نشان نیما در نوشهر انجام شد قرار بر این شد که به واسطه سال ها فعالیت سینمایی این بانوی ارزشمند و فرهیخته تاریخ فرهنگ و هنر ایران زمین از ايشان تجلیل شايسته اي به عمل آيد.

 وي يادآور شد:سال هاي گذشته ناصر تقوایی،جمشید مشایخی و پرویز پرستویی به واسطه یک عمر فعالیت هنری در عرصه سینما تجلیل شده بودند.

مدیر موسسه فرهنگی هنری نیما بيان كرد: همچنین از دکتر محمدرضا سعیدآبادی دبیرکل سازمان جهانی یونسکو،نعمت الله پوستین دوز مدیر شرکت ملی مس ایران و دکترحجت‌الله ایوبی رئیس موسسه فرهنگی «اکو» براي حضور در سومین مراسم شب نیما دعوت رسمي به عمل آمده است.

وی تصریح کرد: همچنين درجشن شب نشان نیما هنرمندان رشته های مختلف هنری و فیلمسازان برجسته سینمای ایران و مازندران نيز قدردانی خواهند شد.

زندي گفت: طبق هماهنگی های قبلي، جهانگیر کوثری به عنوان یکی از تهیه کنندگان با تجربه و موفق سینمای ایران و باران کوثری از بازیگران جوان و برجسته سینمای ایران هم در جشن شب نيما حضور خواهند يافت و در کارگاه تخصصی فيلم كه در صبح روز جشن برگزار خواهد شد به ارائه دیدگاه ها و نقطه نظرات خود می پردازند.


  • فائزه حسینیپاسخ به این دیدگاه 0 0
    پنجشنبه 11 آبان 1391-0:0

    متاسفم برای همه ی شما بی خرد ها که چشم دیدن استاد زندی رو ندارید...اصلا شماها که به فکر سو استفاده نیستید شب نیمایی بگیرید و شاعران و محققانی رو دعوت کنید،یک بار به مراسمهای استاد زندی بیاید تا متوجه همه کج فهمیاتون بشید...فقط حرف میزنید کمی عمل کنید...

    • چهارشنبه 10 آبان 1391-0:0

      شما میدانید که موسسه مردم نهاد یعنی چه؟ میدانید که موسسه مردم نهاد ربطی به دولت ندارد.شما ... که بدانید نام موسسه چه ربطی به فعالیتهایش میتواند داشته باشد؟من اصلا متوجه نمیشوم که این وسط چه سواستفاده ای صورت گرفته؟میتوانی برایم شرح دهید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • هانیه فتحی از شاگردان استاد زندیپاسخ به این دیدگاه 0 0
        سه شنبه 9 آبان 1391-0:0

        دوست عزیز و منتقد اما با نام های متفاوت.زبان قاصر می شه از این همه نفهمی.کاش یکبار در این مراسم حضورمی یافتید تا حرفتان اعتبار می یافت.این سومین جشن شب نیماست و اعضای موسسه نیما برگزار کننده این جشن هستند.شما می توانید خصم خود با بزرگمرد هنر این استان استاد زندی را در میدان دیگری رقم بزنید.البته اگر وجود داشته باشید.چون از دست ما شاگردانش در امان نیستید.ما برای راهی که ایشان در پیش گرفته اند هم قسم شدیم و شماها برای مسدود کردن این راه کور خوانده اید و این آرزو را به گور خواهید برد.درود بر انسان و لعنت بر شیطان صفتان.

        • سه شنبه 9 آبان 1391-0:0

          دوستان من نه نیما رو خوب می شناسم نه رخشان، اما میدونم اون روزی که باید به فرهنگمون فکر می کردیم داشتیم به نون می اندیشیدیم و چرتکه زندگی این و آن رو میزدیم، اما امروز که باید به فکر نون باشیم داریم از شرق استانی و غرب استانی بودنمون می نالیم، پس کی می خوایم با هم متهد باشیم و این گفتگوهای متاسفانه خاله بازی رو رها کنیم.

          • موسسه سینمایی بسطام فیلمپاسخ به این دیدگاه 0 0
            دوشنبه 8 آبان 1391-0:0

            ممنون آقای زندی. (رضا بسطامی)

            • محمد قربانيپاسخ به این دیدگاه 0 0
              دوشنبه 8 آبان 1391-0:0

              اگر ما حرفي بزنيم مي گويند شرق مازندراني ها مخصوصا بهشهري ها چشم ديدن ما غرب استاني ها را ندارند واقعا اين چه سيركي است كه به عنوان نيما برگزار مي گردد؟
              مجموعه اي كه براي نيما چاپ نمي شود
              شاعراني كه نيستند اگر باشند اون ته مه ها هستند
              ول كنيد بابا همه چي توي اين مملكت ابزار بود نيما همبراي آقاي زندي نان خانه و ابزار مجوز گرفتن براي هركاري شده است

              • روح اله مهدی پورعمرانپاسخ به این دیدگاه 0 0
                دوشنبه 8 آبان 1391-0:0

                باسلام . آقای نیمادوست ! درست می گویند . شماهم شده اید مثل دوستانی که هرسال بزرگداشت امیرپازواری را برگزارمی کنند . ازکسانی دعوت می کنند که حتا بلدنیستند یک بندازشعرهای امیر را ازرو بخوانند . درهرصورت به عنوان کسی که درمورد نیما تحقیق می کنم ازشما گله دارم که نیما را دستاویز قرارداده اید وبه قول امروزی ها استفاده ی ابزاری ازاین شاعر انقلابی نموده اید . پیشنهادمی کنم اگریک باردیگرخواستید چنین یادواره ای برگزارکنید به دوستان تان بگویید دراستان و تهران وجاهای دیگر بگردند آدم هایی را پیدا ودعوت کنند که با جلسات سنخیت داشته باشند . متشکر .

                • نيما دوستپاسخ به این دیدگاه 0 0
                  دوشنبه 8 آبان 1391-0:0

                  اگر نام موسسه فرهنگي هنري شما، نيما نبود چه مي كيرديد؟ حرمت خانم بني اعتماد به جاي خود، ولي ايشان چه ربطي به نيما دارند! ايا فيلمي در باره نيما ساخته اند؟ ايا ايشان شاعرند؟ ايا تحقيقي در مورد نيماي بزرگ انجام داده اند؟ اقاي زندي! كداميك از كساني كه در طول سالهاي گذشته به تجليلشان پرداخته ايد، براي نيما حتي فاتحه اي خوانده اند؟ شب نيما متعلق به شاعران و هنرمندان نيمايي و نيماپژوه است؟ لطفا نيما را بهانه نكنيد. از نيما به اندازه كافي سوء استفاده شده است شما ديگر بس كنيد و از نيما عصيانگر فراري از منصب دولتي براي خود پله نسازيد.


                  ©2013 APG.ir