تعداد بازدید: 2111

توصیه به دیگران 2

سه شنبه 9 آبان 1391-15:41

طاهایی:سفر چین برای دولت هزینه نداشت

در گفت و گوی مازندنومه با استاندار مازندران مطرح شد: سفر چین یک ریال هم برای دولت هزینه نداشت و با بیش از 20 نفر از تجار و صنعتگران همراه بود/این سفر خیلی افق دید ما را گسترده کرد/به دعوت دو استاندار چین به این سفر رفتیم/این  سفر با تاخیر انجام شد و بنا داشتیم بازهم به تاخیر بیندازیم.


مازندنومه،کلثوم فلاحی:سید علی اکبر طاهایی در حاشیه برگزاری یادواره شهید تهرانی مقدم در دانشگاه آزاد ساری در رابطه با سفر به چین به مازندنومه گفت: این سفر یک ریال هم برای دولت هزینه نداشت و با بیش از 20 نفر از تجار و صنعتگران همراه بود.

 استاندار مازندران ادامه داد: برخی تجار و صنعتگران مشکلاتی در حوزه صادرات در چین داشتد که در آنجا از فرصت دیدار با سفیر توانستند بهره بگیرنر و این مسائل را مورد مذاکره قرار دهند.

وی با بیان اینکه این سفر حوزه شناخت خوبی فراهم کرد،افزود: به دلیل اینکه پروژه نیروگاه تولید برق از زباله ساری و بهشهر را با یک شرکت چینی طرف قرارداد هستیم، نیاز داشتیم ببینیم توانایی های چین در چه سطحی است و این سفر از این جهت خیلی افق دید ما را گسترده کرد.

 طاهایی متذکر شد: به دعوت دو استاندار چین به این سفر رفتیم که از یک سال قبل دعوت کرده بودند.

 وی با بیان اینکه سفر با تاخیر انجام شد و بنا داشتیم بازهم به تاخیر بیندازیم، ادامه داد: اما گفتند چون پروتکل است نمی‌شود که مجدد به تاخیر انداخت و آنها هم مدت‌ها برنامه ریزی کرده بودند و برنامه تغییر مدیران در سطح کشور را هم داشتند و به همین دلیل سفر انجام گرفت.


  • مازیار مازندرانیپاسخ به این دیدگاه 0 0
    پنجشنبه 11 آبان 1391-0:0

    باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا سفرهای تبلیغاتی ریاست جمهوری رو کنسل کرد، این آقا در حال توجیح رفتن به چین در زمان بحرانی مازندران هست! البته رئیسش هم زمان زلزله آذربایجان رفت سفر... بله،شاید سفر 1ریال هم هزینه نداشت ولی بعدا حسابی از خجالت در میآید. تو کل این دنیا ما فقط چین و روسیه رو داریم که ... کشوها هستند و ماهم باید از اونها جنس بگیریم پس رفتن هیچ فایده ای نداره

    • پنجشنبه 11 آبان 1391-0:0

      یعنی باید بزودیشاهد صادرات کالای مازندرانی به چین باشیم ؟ یا باید امیدوار باشیم چین بر علیه ما در شورای امنیت قطعنامه تصویب نکنه ؟ یا اینکه پول نفتمان را با جنس های بنجل ندهد ؟ دقیقا دستاوردهای این سفر چه بوده ؟ چه دستاوردی داشته که وقتی هم استانی ها در سیل غرق بودند آقای استاندار سفر خود را رها نکرد و برنگشت . استانداری که با همه روسای جمهور کشورمان پس از انقلاب رفیق بوده چند تا دوست چینی پیدا کرده ؟ آقای استاندار شما مسئول حفظ جان مازندرانی ها هستی . شما وظیفه حکومتی داری . نداری ؟؟
      خدا از سر تقصیراتمان بگذرد

      • چهارشنبه 10 آبان 1391-0:0

        ما فهميديم حق ماموريت گرفته نشد و خريد نشد و آخر دولت فقط افزايش صادرات بود و محصولش افزايش آن به چين ختم مي شود! ولي نمي دونيم چرا واردات اضافه مي شه.

        • چهارشنبه 10 آبان 1391-0:0

          آقاي برادر؛ وقتي دنيا طرح تفكيك از مبدا رو جايگزين زباله سوز مي كنه؛ ديگه تعقيب اينا يعني چه؟

          • سه شنبه 9 آبان 1391-0:0

            انشاء الله خداوند نصیب کند با خرج همسایه همه ما با هم به سفرهای خارجی متعدد برویم و یک ریال هم برای دولت هزینه نداشته باشد. چه بهتر از این که برای باز شدن افق دید و گسترده تر شدن افق دید سفرهای خارجی را زیادتر بکنیم به شرط اینکه یک ریال برای دولت خرج نداشته باشد ولی چون در ایران پورسانت گرفتن ممنوع هست و بعضاً می فرمایند حرام است و طرف های خارجی هم مقید هستند که هر جوری هست پورسانت را بپردازند، از طریق سفرهای خارجی بپردازند. خیلی خوب است که اسم آن را بگذاریم پورسانت سفر خارجی. عجب خاصیت دارد این پورسانت سفر خارجی دید همه را باز می کند تا بهتر دید بزنند. حتم دارم اونایی که به جای آنتالیا مجبور شدند از ترس افکار عمومی اعلام کنند به استانبول رفتند و پایشان با خاک آنتالیا تماس نگرفت دیدشان بهتر از دوستان سفر کرده به چین باز شده بود. برای بهتر باز شدن دید پیشنهاد می شود یک کارخانه تولید برق از زباله از کشور برادر اسپانیا هم خریداری بفرمائید و پورسانت سفر آن را در جزایر قناری قرار دهید. البته به جای دو تا استاندار از سه تا استاندار به بالا بخواهند که دعوت نامه بفرستند و هرگز هم نباید به تاخیر بیندازند. ونیز هم جای بدی نیست و دید آدم را باز می کند. بگردید ببینید دیگر چه جاهایی وجود دارد که دید آدم را باز کند؟

            • سه شنبه 9 آبان 1391-0:0

              جناب استاندار هرچند این سفر برای دولت هزینه ای نداشت اما برای این مردم هزینه دارد چونکه از امروز دوستان صنتعتگر با قیمت اجناس رو بالا میبرند تا جبران این هزینه شود وووووووووووووووو

              • مـــعجزه خامــوشپاسخ به این دیدگاه 0 0
                سه شنبه 9 آبان 1391-0:0

                سلام. ان شاء اله تجار و صنعتگران در راه رضاي خدا هزينه هاي سفر را متقبل شده اند.

                • سه شنبه 9 آبان 1391-0:0

                  بابا جون شما نمي رفتي چي ميشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


                  ©2013 APG.ir