تعداد بازدید: 2382

توصیه به دیگران 3

يکشنبه 14 آبان 1391-8:54

به دلیل تداخل برنامه ها نیامدم-مختاباد

در توضیح سید عبدالحسن مختاباد به مازندنومه بیان شد:خودم برای نخستین بار پیشنهاد برگزاری کنسرت را به نفع سیل زدگان دادم/از طریق مدیر برنامه هایم اطلاع دادم که به دلیل تداخل در برنامه ها نمی توانم آن ساعت در ساری حاضر باشم/چهار سال است به تلویزیون نرفته ام و دنبال کسب موقعیت دولتی نیستم.


مازندنومه:در پی یادداشتی انتقادی که به دلیل حضور نیافتن دکتر سید عبدالحسین مختاباد-خواننده و آهنگ ساز ساروی-در مراسم گلریزان به نفع سیل زده های بهشهری نوشته شد،وی توضیحاتی به ما و مخاطبان ارایه داد.

مختاباد گفت:آقای فرهود جلالی کندلوسی چندین روز قبل از شروع برنامه به من اطلاع داد که چنین برنامه ای در ساری برگزار می شود و از بنده دعوت کرد در این مراسم حاضر شوم اما در آستانه حرکتم به سمت ساری با پیامک اطلاع داد که تاریخ و زمان برنامه تغییر کرده است.

وی با بیان این که برنامه های من دو تا سه ماه زودتر بسته و نهایی می شود و امکان تغییر آن وجود ندارد،تصریح کرد:در روز 11 آبان ماه،همان ساعتی که گلریزان در ساری برگزار می شد من در تهران برنامه داشتم که از چند ماه قبل قول داده بودم و نمی توانستم کنسل کنم.

این هنرمند مازندرانی با اشاره به این که نمی دانستم در مراسم شهرداری استاندار و دیگر مسئولان دعوتند،تصریح کرد:پس از اجرای برنامه در تهران حدود ساعت 5 عصر با شتاب به سمت ساری آمدم تا در جشن شهرداری شرکت کنم و وقتی رسیدم فقط فرصت تعویض لباس داشتم و فوری خودم را به مکان برگزاری جشن رساندم.

مختاباد در بخش دیگری از توضیحات خود با اشاره به این که خودم برای نخستین بار پیشنهاد برگزاری کنسرت را به نفع سیل زدگان دادم،افزود:از طریق مدیر برنامه هایم اطلاع دادم که به دلیل تداخل در برنامه ها نمی توانم آن ساعت در ساری حاضر باشم و کسی از اعضای ستاد مردمی نیز در این چند روز با من تماس نگرفت.

وی با بیان این که هنرمندی دولتی نیست،ادامه داد:چهار سال است به تلویزیون نرفته ام و چهره ای مستقل دارم و دنبال کسب موقعیت دولتی نیستم.

مختاباد با بیان این که در قرن 21 هیچ کس بدون دولت زندگی نمی کند،تصریح کرد:من هنرمندی مردمی هستم و کنار مسئولان بودن برایم ارزشی ندارد،اما مگر دولتی بودن جرم است و مگر بیشتر مردم از دولت حقوق نمی گیرند؟

این هنرمند ساروی در پایان تاکید کرد: نیامدن من به ساری به دلیل تداخل برنامه ها بود و هفته آینده به نفع سیل زدگان بهشهری،پس از 20 سال در ساری کنسرت برپا می کنم.


  • سه شنبه 16 آبان 1391-0:0

    جناب استاد غلط انداز عزیز؛من لابد خبرهایی دارم که اینجا نوشتم.می تونی یه زنگ به شورا یا شهرداری بزنی و صحت وسقم مطلبی رو که گفتم معلوم کنی.خیلی ساده است.در ضمن شما همون مثلا طنز بی مزه ات رو بنویس.قرار نیست مختاباد هر کاری کرد همه آفرین آفرین بکند.ده جا درست موضع گیری کرد یه جا هم کم اورد.شما دلیل داری که من اشتباه گفتم بنویس.تازه اگر ایمیل بدی خیلی چیزهای دیگه هم هست که می تونم برات میل کنم و اینجا نمی نویسم.

    • غلط اندازپاسخ به این دیدگاه 0 0
      سه شنبه 16 آبان 1391-0:0

      مستر یا مامازل آگاه پلیز حدسیات خودتونو به عنوان آگاهی تو مخمون نریزین. بیچاره مختاباد که بر خلاف غلط انداز همه قربون صدقه اش می رفتند ولی حالا حتی قسم حضرت عباسش رو هم باور نمی کنند. مازندنومه حالا بیا درستش کن.

      • سه شنبه 16 آبان 1391-0:0

        مختاباد قبل از اینکه بفکر کنسرت بیفته بچه های اینجا در تدارک برنامه برای سیل زدگان بودند.برید سئوال کنید ...به مختاباد مجوز کنسرت ندادند اون رفت پی شورا و شهرداری تا به اسم سیل زده ها برای خودش مجوز بگیره.الانم شبی فلان قدر داره از قِبَل کنسرت میگیره.معلوم نیست چیزی به سیل زده ها برسه یا نه.در ضمن شهرداری از ساری براش ماشین فرستاد تا از تهران بیاد برنامه شهرداری.البته چیزهای دیگه ای هم هست که نگفتنش بهتره.

        • سه شنبه 16 آبان 1391-0:0

          خانم عربی /
          از دنیا عقبی با خدا
          خیلی وقته که قراره مختاباد کنسرت بذاره

          • سه شنبه 16 آبان 1391-0:0

            آقا یا خانم عربی کنسرت مختاباد ربظی به مازندنومه نداره از قبل اعلام شده بود. اصلا اولین بار ایشون اعلام برگزاری کنسرت کرد.

            • سه شنبه 16 آبان 1391-0:0

              و یادداشت مازندنومه کار ساز شد و جناب مختاباد کنسرت خواهند داشت در ساری اون هم به مدت دو روز...

              • بسطام فیلمپاسخ به این دیدگاه 0 0
                دوشنبه 15 آبان 1391-0:0

                آقای مختاباد مگه از قبل برنامه ریزی نکرده بودید که به ساری بیاین. بی خیال ..... رضا بسطامی. ساری

                • زمانی- تهرانپاسخ به این دیدگاه 0 0
                  دوشنبه 15 آبان 1391-0:0

                  جناب مختاباد، اینکه در کنار مردم و با همنوایی مردمی در ذهن و دل آنها جای داشته و هنرمندی مردمدار بوده و خواهید بود، بسیار ارزشمند و محترم است. اینکه همگان با توجه به اعلان قبلی، منتظر تشریف فرمایی شما بوده و به جهت عدم حضورتان مورد نقد واقع شده اید، طبیعی است، اینکه در کنسرت آتی خویش در ساری، در مقام اثبات هر چه بیشتر نوع دوستی و مردم خواهی خویش بر خواهید آمد، ستودنی است، اینکه مردم شما را به نقد و اعتراض می کشانند، بدیهی است، زیرا، انتظار ار یک هنرمند مردمی و مستقل غیر از این نخواهد بود. نقدها سازنده اند و نیات و عملکرد آدمها ، حرکت آفرین و موج ساز درّ مسیر جوامع انسانی است. مبرهن است در حُسن نیّت و نگاه اخلاقی و انسانی شما هم ولایتی محترم و هنرمند برتر و ارزشمند تردیدی نیست، اما ای کاش در مراسم 11 آبان ساری لااقل، همان مدیر برنامه های شما یا نماینده ای از طرف جنابعالی، نیم خطی پیام معذوریت حضور تان در آن مراسم را قرائت می کرد و ارائه می نمود تا اینگونه نشود که آمد...؟!
                  به هر حال، اینجانب به سهم خویش از برنامه آتی کنسرت شما در همنوایی با مردم سیل زده بهشهر و ظهور و تولد هنری و مجدد شما پس از دو دهه سکوت با نیک اندیشی و اقدام خیر خواهانه مزبور از جنابعالی و گروه هنرمند همراه تشکر نموده و آرزوی بالندگی روزافزون در جهت خدمت به مردم و عزت ملت را از حضرت منان مسالت دارم.
                  با احترام و سپاس

                  • دوشنبه 15 آبان 1391-0:0

                    این دوستی که با امضاء ناقلا مطلبی گذاشت یک ناقلای جدیدی است و با بنده که ناقلای واقعی و اصلی هستم فرق دارد. به هر حال اگر این دوست اصرار در استفاده از مستعار ناقلا را دارند بنده باید اسم دیگری برای خود برگزینم. به هر صورت توضیحات جناب مختاباد قابل درک است و ساروی ریکا که اصلاً بوی ساروی بودن نمی دهد و آقا جواد فقط تخریب می کنند. مازندنومه باید این توضیح را پذیرا باشد و حمل بر صداقت بکند.

                    • سعيد از ساذيپاسخ به این دیدگاه 0 0
                      دوشنبه 15 آبان 1391-0:0

                      آقا جواد اين قدر جواد نباش برنامه ديدار استاد با آقاي خاتمي روز عيد غدير يعني شنبه بود، مراسم تو ساري هم 5 شنبه بود، البته شايد تو ده شما عيد غدير 5شنبه بود. واقعا چقدر ما ملتي با انبوه سوء تفاهم هستيم.استاد ميگه من اون ساعت تهران برنامه داشتم يا تو راه بودم اما ما باز ميگيم چه و چه بس كنيد ترو خدا اين مراسم هم تو ساري مگه چقدر براي سيل زده ها منفعت داشته كه با اومدن دكتر كم شده باشه، همه جمع شيم باحترام اين هنرمند مردمي و در كنسرتش به مردم بهشهر كمك كنبم. دكتر خودم با همه فك و فاميلام دوستام حدود صد بليط گر فتيم و داريم مياييم. دوست دارم همشهري

                      • يکشنبه 14 آبان 1391-0:0

                        خوشحاليم كه بالاخره آقاي مختاباد تونست تو ساري كنسرت برگزار كنه. اين پس از 20 سال خيلي جالبه. مجوزش به خاطر سيل بهشهر داده شد يا دليل ديگه اي داره! اگه بخاطر سيل باشه كه بدهكاري اش زيادتر شد و ببينيم پس از 20 سال چه استقبالي مي شه و سهم سيلزده ها از اين كنسرت چقدره. اگه ايشون واسه 5 دقيقه هم كه شده روز پنجشنبه تو جشن ستاد هنرمندان مي اومد و اعلام همبستگي مي كرد شامل اينهمه انتقاد مردم واقع نمي شد.

                        • يکشنبه 14 آبان 1391-0:0

                          این سفه کش به سیل میگیم با آقای مختاباد هماهنگ کنه بعد بیاد

                          • يکشنبه 14 آبان 1391-0:0

                            نیومدی زیاد مهم نیست تداخل برنامه برای دیدار با خاتمی نبود؟!

                            • ساروي ريكاپاسخ به این دیدگاه 0 0
                              يکشنبه 14 آبان 1391-0:0

                              آقاي مختاباد شما فردي هستيد كه همه جوانب رو ميسنجيد و اين ثابت شده است .و يقينا شما در اين برنامه بنا به دلايلي غير از اين توجيهي كه نموديد به برنامه نيامديد. البته مردم و سيل زدگان مظلوم بهشهر نيازي به شما ندارند .اين شما هستيد كه به مردم نيازمنديد... **و اگر شما به اين برنامه مي رفتيد ممكن بود كه از مخاطبين كنسرت شما در آنجا بوده باشند و بليط برنامه شما را نگيرند** .فكر درست و حسابگرانه اي بوده يقينا .

                              • يکشنبه 14 آبان 1391-0:0

                                خوب می شد آقای جلالی کندلوسی که دعوت کننده آقای مختاباد بود هم اینجا نظری می گذاشتند.حتما" ایشان هم حرف های تازه ای برای گفتن دارند و صد درصد همین گونه نیست که مختاباد گفته اند.

                                • بهارک همتیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                  يکشنبه 14 آبان 1391-0:0

                                  ببین چه جوری سوال پیچش کردین که بنده خدا هی داره از خودش دفاع شخصی میکنه.

                                  • احمد وليپور پاسخ به این دیدگاه 0 0
                                    يکشنبه 14 آبان 1391-0:0

                                    هنرمند عزيز آقاي مختاباد ، خوب مي دانيد كه مردمان فرهنگ دوست مازندران ، هنرمندان خود را دوست داشته و براي آنان احترامي بسيار قائلند و در بسياري از اوقات اعمال آنان را رصد مي كنند و اينگونه كار براي هنرمندان دشوار مي گردد .
                                    حال كه شما براي حمايت از مردمان رنجديده بهشهر قصد اجراي برنامه داريد براي شما آرزوي توفيق و سربلندي داريم . اما به نظر ميرسد آگر مجالي براي حضور در برنامه هنرمندان مي يافتيد و يا به نحو مطلوب تر اطلاع رساني ميكرديد اين رابطه خوب تداوم مي يافت . با اين حال توفيق همه ي هنرمندان عالي مقام مازني آرزوي ماست

                                    • يکشنبه 14 آبان 1391-0:0

                                      آقاي مازند نومه جاي معذرت خواهي شما از استاد در اين متن كاملا خاليه، لااقل يه ياداشت تو بخش نظرات بنويس كه كارت درست نبود.

                                      • يکشنبه 14 آبان 1391-0:0

                                        حا...................................اسا.


                                        ©2013 APG.ir