تعداد بازدید: 3309

توصیه به دیگران 9

دوشنبه 27 آذر 1391-7:16

به جای کامنت نویسی،کمک کنید

پاسخ عضو خانه مطبوعات مازندران به برخی ابهامات/رای حاضران در مجمع عمومی به اینجانب و سایر منتخبان بر اساس عنوان نشریه نبوده، بلکه بر اساس شناختی بوده است که از فدوی و سایر همکاران داشته اند/ازعزیزانی که انرژی خود را صرف نوشتن کامنت های بی نام و نشان و یا نگارش نامه های سرگشاده می نمایند تقاضادارم طرح ها و نظرات خود را برای پیشبرد امورخانه به منتخبان دور پنجم ارائه دهند.


مازندنومه؛یادداشت مهمان،ایرج نیازآذری،روزنامه نگار منتخب هیات مدیره دور پنجم خانه مطبوعات مازندران:دوستان محترمی با نام و بی نام،پس از اعلام نتایج انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات نسبت به صلاحیت صنفی یا نوع همکاری برخی منتخبان با نشریات محلی خدشه وارد نموده،به نوعی سلامت انتخابات را زیر سوال بردند.(نگاه کنید به برخی کامنت های این یادداشت: http://www.mazandnume.com/?PNID=V14612)

این انتخابات یکی از دستورهای مجمع عمومی عادی نوبت دوم خانه مطبوعات مازندران بود که مکانیزم برگزاری مجمع،وفق مقررات صورت پذیرفته است.

با عنایت به مراتب فوق توضحیات زیر را جهت تنویر افکار عمومی لازم می دانم. پیش از این از مدیرفرهیخته سایت مازندنومه که فضای بازی برای طرح عقاید و نظرات موافقان و مخالفان فراهم می نمایند،سپاسگزارم.

 1- در بند 2 فراخوان خانه مطبوعات درباره ترکیب اعضای هیات مدیره آمده است: 3 نفر از روزنامه نگاران مطبوعات محلي با يك نفر عضو علي البدل : روزنامه نگاران در اين اساسنامه اعم از خبرنگار ،دبيرگروه ،معاون دبيرگروه ،معاون سردبير،عضو شوراي سردبيري و سردبير است كه شغل اصلي و مستمر هر يك از عناوين مذكور مطبوعاتي باشد.

ملاحظه فرمائید اطلاعیه خانه مطبوعات قید خاص خبرنگار ندارد بلکه به همه سرویس های تحریریه دلالت دارد که این جانب به عنوان روزنامه نگار شناخته شده هستم و با همین عنوان کاندیدای هیات مدیره شدم.

 2- رای حاضران در مجمع عمومی به اینجانب و سایر منتخبان بر اساس عنوان نشریه نبوده، بلکه بر اساس شناختی بوده است که از فدوی و سایر همکاران داشته اند و از این که مرا نماینده شایستگی های خود در خانه مطبوعات انتخاب نموده اند از همگان سپاسگزارم.

 3- عمده شاغلان مطبوعات مازندران به دلایل مختلف که همکاران استحضار دارند با چند نشریه همکاری دارند که اینجانب نیز ازجمله آنها هستم، لذا همکاری بنده با نشریه پیک خزر به سالهای اولیه انتشار آن برمی گردد و این جانب شاگردی آقای دکتر صادقی را افتخار خود می دانم.

 4- عادت ما ایرانی پس از عدم راهیابی به ترکیب نهایی مقصردانستن داور ، ناظر ، زمین بازی ، صغرسنی بازیکنان حریف و مدرک رقبا است،درصورتی که باید تلاش نماییم فضای همدلی و رفاقت همچنان پابرجا باشد که خوشبختانه اینجانب شاهد محبت بسیاری از همکاران بوده ام.

 5- اینجانب از سال 1374 به عنوان خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی فعالیت مطبوعاتی خود را آغازنموده ام و از همان تاریخ تاکنون به عنوان روزنامه نگار عضو خانه مطبوعات با اکثر نشریات محلی همکاری نزدیک دارم و درسطوح مختلف سرویس های تحریریه تا مرحله سردبیری نیز ایفای نقش داشته ام.

 6- ازعزیزانی که انرژی خود را صرف نوشتن کامنت های بی نام و نشان و یا نگارش نامه های سرگشاده ! به مسوولان می نمایند تقاضادارم طرح ها و نظرات خود را برای پیشبرد امورخانه به منتخبان دور پنجم ارائه دهند.


ایمیل نویسنده: (irajniaz@yahoo.com)


  • کاربرمازنیپاسخ به این دیدگاه 0 0
    جمعه 8 دی 1391-0:0

    درودبرشما و ممنون از راهنمائی اتان !

    • مازندنومهپاسخ به این دیدگاه 0 0
      چهارشنبه 6 دی 1391-0:0


      درود بر کابرمازنی؛گمان نکنم مشخصات مدیر و کارکنان سایت فایده ی چندانی برای مخاطبان داشته باشد که آن ها را در سایت قرار دهیم.تازه اگر کمی حوصله به خرج می دادید و بخشهای مختلف سایت را مرور می کردید متوجه می شدید که ما چند راه را برای ارتباط مخاطبان مهیا کرده ایم:1-همین کامنت زیر مطالب/2-دفتر مهمان/3-کادر ارسال مطلب-خبر در گوشه سمت چپ سایت/4- ایمیل که در پایین ترین قسمت سایت قرار دارد(info@mazandnume.com) تصور نکنم با این چهار امکان نیاز باشد امکان دیگری را نیز برای ارتباط با مخاطبان فراهم کنیم.در ضمن مدیر مازندنومه دو گفت و گو با نشریات استان(همشهری و جویبار) انجام داده که در صفحه گفتگوی مازندنومه موجود است و می توانید با مطالعه آن با او بیشتر آشنا شوید.

      • کاربرمازنیپاسخ به این دیدگاه 0 0
        چهارشنبه 6 دی 1391-0:0

        متأسفانه هیچ نشانی از مدیران سایت بسیارپرمحتوی مازندنومه دراین سایت یافت نکرده ام! معمولا همه وب سایت ها یه قسمتی به عنوان "درباره" دارند که وقتی به آن رجوع می کنی هم می توانی تاریخ تاسیس و را هاندازی آن و اهداف و اساسنامه مرام نامه و خط مشی آن را مطالعه کنی و هم مشخصات و پیشینه و بیوگرافی ای از مدیران و سردبیروصاحب امتیازومدیرمسئول و دیگر گردانندگانش را ببینی و آشنا شوی برخی سایت ها حتی تصویر افراد را هم به همراه شماره تلفن تماس و ایمیل های شخصی اشان هم می گذارندولی شما کمترین توضیحی درخصوص سایتتان نگذاشته اید و هیچ قسمتی هم به عنوان "ارتباط با ما" وجودندارد و ایمیلتان هم نیست تا مسئولان سایت ارتباط برقرارکرد! خیلی امکانات سایت کمه ! ساتتون درخبررسانی و اطلاع رسانی بسیارعالی و با جرات وجسارت است ولی متأسفانه برای بازدیدکنندگانش احترامی قائل نیست! تابتواندبالایک نمودن موافقت خودش رامطلبی اعلام کندیااینکه بتواندنظری درکامنت هارالایک کندویاپاسخی درزیرکامنتی بنویسد و یادرجاهای دیگر شئر و به اشتراک بگذاردوامثالهم!!! خیلی دوست دارم بدانم چه کسی مسئولش است و چه افرادی مدیریتش می کنند و دربرابررسالت رسانه ای به عنوان یک شهروندمازنی کمترین خواسته ای هست که برای شناختن سایت خوب خبری استانم دارم

        • یک همکار رسانه ای پاسخ به این دیدگاه 0 0
          دوشنبه 4 دی 1391-0:0


          من نیز سخنان جناب مقصودی را تائید می کنم ! واقعا این خانه مطبوعات تا به حال چه قدم مثبتی برداشته است! در همه جای دنیا رسم است هر گروه و انجمنی اگر به اعضایش اجحاف شود و ظلمی روا گردد اطلاعیه می دهند و حمایت می کنند ولی این خانه حتی جرات تماس تلفنی با اعضای مورد ستم قرارگرفته اش را هم ندارد چه برسد به صدور اطلاعیه! اصلا شماره تلفن اعضای خود را دارند؟آقایانی که درچالوس برگزار کننده مراسم بودند چرا دوستان و همکاران رسانه ای خود را فراموش کرده اند؟ انصافا جای تأسف و شرمندگی دارد که رسانه های بین المللی و جهانی از همکاران رسانه ای روزنامه نگار و خبرنگار مازنی و غرب مازنی آقایان مشایخ و لفوتی نام ببرند و اخبار آنها را تحت پوشش خبری قراردهند و حمایت و پشتیبانی کنند ولی رسانه های درون استانی کمترین توجه ای نداشته باشند و حتی ... خانه مطبوعاتی که باید خانه دوم اهالی رسانه باشد هم کمترین توجه ای نکند و مورد بی مهری قرار دهد! برنده جایزه صلح نوبل جهانی اطلاعیه می دهد و حمایت می کندولی خانه مطبوعات مازندران حتی شماره تلفن اوراهم که عضو خانه هست را ندارد... درش را ببندید به خدا بهتر است .... این لینک ها را اگر ببینید بد نیست که همه ما همکاران رسانه مازندران و بویژه مدیران خانه شرمنده شویم:

          • خبرنگاران غرب مازندرانپاسخ به این دیدگاه 0 0
            پنجشنبه 30 آذر 1391-0:0

            در جواب خبرنگار ساوري بايد بگويم كه شما دو جعبه سيب و پرتقالي كه خانه مطبوعات با فشار بر مديران شهرستاني به خبرنگاران داد را به حساب عملكرد مي گذاريد؟متاسفم براي شما كه با سيب و پرتقال اغفال مسئول خانه مطبوعات غرب مازندران شديد

            • شرق استانیپاسخ به این دیدگاه 0 0
              سه شنبه 28 آذر 1391-0:0

              به نظر من خانه مطبوعات غرب باید بمونه و راهشو ادامه بده
              درسته شرق و غرب باهم مشکل داریم اما واقعا باید به غرب استانیها حق بدیم
              من خودم چند روز پیش واسه یه کار شخصی به غرب رفته بودم واقعا سخت بود و وقتی از ماشین پیاده شدم دیگه توان نداشتم کاری انجام بدم تازه ساعت اداری هم تموم شده بود
              فکر کنم آقای شیخی که از دور با هاشون آشنایی دارم بهتره همکاران اجازه بدن ایشون به کارش ادامه بده،جوانی با استعداد و سختکوشی هستن.
              کاش ما هم یک ساسان شیخی تو شرق و مرکز استان داشتیم
              واسه خبرنگارای شرق و مرکز استانی متاسفم
              حیف که خبر و خبرنگاری رو علاقه دارم و بهش افتخار میکنم وگرنه هیچوقت حاظر نمیشدم در بین برخی از خبرنگارنماها حضور پیدا کنم
              آقای نیاز آذری شماهم بدونید با تقلب نمیتونید مارو بپیچونید
              خدا اون بالاست

              • سه شنبه 28 آذر 1391-0:0

                چرا بعضی از عزیزان رای آقای نیازآذری را می خواهند به وارش ربط دهند . ایشان در حوزه دیگر شرکت داشتند و وارش در حوزه دیگر فعالیت داشت و وی فقط به عنوان یک مطبوعاتی نظرش را در مورد این روزنامه بیان کرد مثل خیلی های دیگر پس لوزمی ندارد روی این موضوع زوم کنید. میخواهم بدانم چرا عده ای از بازگشت دوباره وارش می ترسند و زمین و زمان را برای محو کردن وارش بهم می چسبانند . شرمم می آید که شما را فرهنگی و مطبوعاتی بدانم

                • شاهین مقصودیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                  سه شنبه 28 آذر 1391-0:0

                  خانه مطبوعات یعنی چه؟! آیا این خانه نبایستی از اعضای خود حمایت و پشتیبانی کند؟! آیا نماینده محترم در غرب استان وظیفه ندارد اهالی رسانه غرب را دور هم جمع کند و اتحاد و همدلی ای ایجاد نماید و پیشکسوتانی که مدتهاست سکوت پیشه کرده اند را به میدان دعوت کند؟! آیا اینگونه عمل فرموده اید؟! دو جوان خبرنگار و قلم به دست برجسته غرب مازندرانی ( محمدصفرلفوتی و میثم مشایخ و پیمان شعبانی تبار ) کم در این عرصه زحمت نکشیده اند! حداقل اولی را خوب می دانم که عضو خانه هم هست ولی خانه چه کرد وقتی برایش پنج سال محرومیت از فعالیت صادر کردند! و یا دومی که دو سال محروم گشته است!حتی این دو را انقدر غریبه دانسته اند که در همایش چالوس هم دعوتشان نکرده اید و من بسیار در ان جلسه کنکاش نمودم که چرا حضور ندارند؟و متأسفانه نتوانستم پاسخی قانع کننده دریافت کنم! آقایان شمس و قمی هم از عدم حضور ایشان دلگیر بودند! آقایان لطفا کمی مهربانانه تر رفتار کنید و اینقدر گزینشی عمل نفرمائید.جوانیکه پانزده سال از سی سال عمرخودرا در عرصه مطبوعات استان گذرانده است و جایگاه بسیاربالائی هم در نزد اصحاب اندیشه و نظر دارد آیا نبایستی مورد حمایت همکاران رسانه ای خود قرارگیرد؟! اگر اینگونه است همان بهتر که نمایندگی غرب بر چیده شود و کل خانه استان هم با این همه تخلف تعطیل شود ! خانه ای که مسئولینش گزینشی عمل می کنندف انتخاباتش سراسر تخلف است،قدرت دفاع از اعضای خود را ندارد ، همان بهتر که نباشد و اهالی رسانه استان هم حداقل می دانند سازمانی در استان برایشان وجودندارد و باید خودشان دنبال حقوق و حقشان باشند!

                  • خبرنگار سارویپاسخ به این دیدگاه 0 0
                    دوشنبه 27 آذر 1391-0:0

                    خبرنگار ساعی غرب مازندران
                    با سلام و احترام
                    بهترین پیشنهاد این است انتخابات برگزار شود و خبرنگاران غرب مازندران نظر بدهند که آیا نمایندگی خانه مطبوعات بماند یا نماند
                    و چه بهتر است حتی نماینده هم از طریق انتخابات برگزار شود تا معلوم شود حق با شما است یا نه به هر حال بهترین راه برگزاری انتخابات است.
                    برادر عزیز و ساعی از رای آوردن ائتلاف و رای یکدست خبرنگاران غرب استان معلوم است که هم به نمایندگی غرب استان اعتقاد دارند و هم اینکه برای نماینده غرب استان احترام قایل هستند واقعا ما مرکز استان جا خوردیم وقتی دیدم از 80 رای غرب استان 70 رای با نظر نماینده غرب استان بود و روی حرف او حرف نزدند و این احترام نشان می دهد احترام ها دو طرفه است.
                    برادر عزیز در شرق استان سیل آمد و تعدادی از خبرنگارن ما دچار خشارت شدند اما یک کبریت هم به آنها ندادند اما شنیدیم در غرب استان وقتی آقای خزایی دچار خسارت شد با تلاش بی نهایت نماینده خانه مطبوعات غرب استان یکدستگاه یخچال فریزر به او اهدا شد کجای این استان این کار را کردند
                    دو سالی است با پیگیری ایشان در شهرستان چالوس،نوشهر و تنکابن به خبرنگاران عیدی داده می شود و همراه آن یک جعبه سیب و پرتغال و شنیدیم که قرار است امسال در تمام شهرهای غرب استان این اتفاق بیافتد کجای این استان این اتفاق افتاد.
                    خبرنگار ساعی غرب استان فکر می کنم عده انگشت شماری که شما می گویید خودتان هستید زیرا فقط 10 نفر مخالف ائتلاف غرب استان بودند آن طوری که من از دوستان شنیدم .
                    یکی دیگر از کارهای خوب نمایندگی خانه مطبوعات غرب استان تشکیل تعاونی مسکن خبرنگاران بود که جدای از صنف مطبوعات و کار دولتی برای مسکن این قشر زحمت کشید.
                    برگزاری جلسات منظم که من خبرهایش را روی سایت ها می خواندم یکی دیگر از این اتفاق های خوب بود که شما می توانید در این جلسات انتقاد کنید.
                    ضمنا اگر واقعا خواستار انحلال نمایندگی خانه مطبوعات غرب استان یا تغییر نماینده آن هستید بهترین راه نوشتن مکتوب و با امضا است و نام و نام خانوادگی و ارایه آن به خانه مطبوعات،ارشاد و رسانه ها است تا ما هم بدانیم این اکثریتی که شما می گویید چند نفر هستند.
                    به خدا اگر یک درصد فعالیت های غرب در دو سال گذشته در مرکز استان انجام می شد با کلاهمون را هوا پرتاب می کردیم.....ناشکر نباشید

                    • دوشنبه 27 آذر 1391-0:0

                      آقای نیاز ! این حرف ها قانعمان نکرد . شما با استفاده از موقعیت برادر گرامتان حسین آقا هر کالری می خواهید انجام می دهید . آقایان ارشادی هم از ترس چشمشان را بستند . فقط یادت باشد چند سال دیگر با چه رویی برادرت را بیاوری رستوران چیندکای ساری و کاسه رای حکع کنی راه بیاندازی . مطمئن باش اینبار جواب خبرنگاران به تو (( نه )) بلند است . اینبار دیگر گول حرف های شما را نخواهیم خورد .در انتخابات خانه مطبوعات نشان دادی که برای کسب قدرت حاضری هر کاری بکنی . تناقض های حرف هایت درباره وارش یادت رفت ؟ چهارشنبه تاختی و شنبه گریه کردی !!!!!!!!

                      • خبرنگار مازندرانیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                        دوشنبه 27 آذر 1391-0:0

                        آقای نیاز آذری عزیز ، آنانکه بر شما می تازند همانهایی که هستند که پیروزیتان در انتخابات خانه مطبوعات همچون خاری در چشم آنها شد و امروز داد و بیداد کردن آنها ناشی از درد فرو رفتن خار در چشم آنها است.محکم و استوار باش که جماعتی بزرگ پشت سرت هستند و به موقع آشکارا حمایت خودشان را از شما اعلام خواهند کرد

                        • خبرنگاران ساعی غرب مازندرانپاسخ به این دیدگاه 0 0
                          دوشنبه 27 آذر 1391-0:0

                          جناب آقای ایرج نیاز آذری عزیز و گرامی ، یکی از بزرگترین کمک هایی که میشه برای غرب مازندران در زمینه خبرنگاران انجام داد ، انحلال و جمع کردن نمایندگی خانه مطبوعات در غرب مازندران است. اینکه گفته می شود با جمع آوری و انحلال خانه مطبوعات غرب مازندران ، هیاهو و سر و صدا و آشوب به پا میشه و مازندران به هم می ریزه ، فقط یک حرف بی پایه و اساس هست که توسط عده ای انگشت شمار و معلوم الحال که بعضا در ائتلاف خبرنگاران غرب مازندران هم حضور داشتند ، گفته می شود و همه مطمئن باشیم که با انحلال نمایندگی خانه مطبوعات غرب مازندران هیچج اتفاقی نمی افتد بلکه فصل جدید و روشن و بسیار با آتیه خوش برای مطبوعات غرب مازندران و اهالی قلم بوجود می آید.
                          وجود خانه مطبوعات در چالوس یک سم برای خبرنگاران غرب مازندران شد و یک لانه برای سودجویی عده ای انگشت شمار ائتلاف گر و وابستگان آنها شد که البته کمتر از تعداد انگشتان دست نیز هستند اما سم مهلکی برای شکوفایی مطبوعات شدند و از این خانه مطبوعات در غرب مازندران برای فشاربر مدیران و دستیابی به مطامع خود سو استفاده می کنند.لطفا نمایندگی خانه مطبوعات در غرب مازندران را جمع آوری و به هیچ وجه به حرفهای پوچ و وهم آلود توجهی نشود

                          • دوشنبه 27 آذر 1391-0:0

                            باسلام و درود به استاد عزیز خودم نیاز آذری.
                            انشا الله این فته چالوس میبینمت مفصل صحبت میکنیم.
                            ارادتمند حامد رهی

                            • دوشنبه 27 آذر 1391-0:0

                              ظاهرا قرار است " اسناد آن موجود است" حقیران و ناکارآمدان فرافکن به عنوان سنت نزد یک جریان سیاسی که سالها زمان و منابع کشور را به هدر بلکه تاراج بردند ساری و جاری شود. اینکه منتخب جلسه شما فرد دارای قابلیت است یا خیر مورد بحث بنده نیست اما شرایط ثبت نام و... برای هر کار تشکیلاتی توسط جمعی مورد بررسی قرار می گیرد و اگر اشکالی مطابق کامنت اول وارد است نه به منتخب بلکه به هییت برگزارکننده وارد است و لازم است آن هییت محترم برای شفاف سازی مطالب مورد شبهه را مطرح نماید تا حق پرسش گری دیدگاه مذکور به رسمیت شناخته شود.
                              اما یک توصیه به پیروان تفکر " اسناد آن موجود است" : امروز دیگر حنای این ادبیات برای کسی رنگی ندارد آنچه رنگ مانده است ننگی است که بدلیل فرافکنی دامن صاحبان این تفکر را گرفته است . بهتر است به خود آیند و از همه مردم در همه عرصه ها پوزش بخواهند بخاطر کارهایی که بلد نبودند و دیگران را متهم ئکردند و بر مسند نشتسند و خودشیفتگی باعث وضعیت فجیع کنونی شده است. بیاید این حق را برای همه قائل شوید که می توانند متفاوت باشند و تفاوتها را به رسمیت بشناسید. مشکل تفکر" اسناد موجود است" این نیست که به عنوان مثال نگارنده آن را قبول ندارد که قطعا قبول ندارد اما مشکل اینجاست که این حق جور دیگر فکر کردن را در صورت احترام به سایر تفکر نپذیرم. پس بیایید با احترام به همه تفکرات به تفکر خودمان نیز احترام و بلکه مشروعیت ببخشیم. بنابراین بهتر است برگزارکننده و ناظر انتخابات خانه مطبوعات بیاید و با استنادات واقعی و عقلانی نه تخیلی به شبهات پاسخ دهد اگر بارها بارها این شبهه مطرح شد بتواند از اقدام خودش دفاع نماید در غیر این صورت شبهه باقی خواهد ماند و تفکر " اسناد آن موجود است " همچنان به رویه ثابت این جریان سیاسی باقی خواهد ماند

                              • دوشنبه 27 آذر 1391-0:0

                                باز هم دروغ
                                آقای نیاز شما با معرفی نامه پیک خزر وارد انتخابات شدید......پس باید در این نشریه اثر داشته باشید
                                ضمنا در معرفی نامه شما قید شده است خبرنگار پیک خزر یادتان نرود اسناد موجود است
                                در هر رسانه ای که قلم می زدید درست اما معرفی نامه شما از پیک خزر و بر اساس قانون باید سه سال عضویت مستمر و هر سال 10 خبر داشته باشید....


                                ©2013 APG.ir