تعداد بازدید: 1774

توصیه به دیگران 3

دوشنبه 9 بهمن 1391-7:32

دلیل احمدی نژاد برای ماندن مرتضوی/دامادی:از خودش بپرسید

در گفت و گوی مازندنومه با نماینده ساری مطرح شد:جزء امضاکنندگان استیضاح وزیر کار نیستم/مجموعه و سخنگوی دولت در این زمینه پاسخ دهند که با وجود حکم دیوان مبنی بر عزل مرتضوی، چرا اصرار به ماندن وی دارند؛ شاید دلایلی برای خود دارند/ خیلی علاقه نداریم در عزل و نصب دخالت کنیم.


*مازندنومه:استیضاح وزیر کار تا چه اندازه جدی است؟

- دامادی: من جزء امضاکنندگان استیضاح نیستم، دوستانی که امضا کرده ‌اند جدی هستند و ما هم سعی می‌کنیم شرایط سوال کنندگان و پاسخ دهنده را بسنجیم و تصمیم بگیریم. در هر صورت، استضاح وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در آخرین جلسه مجلس اعلام وصول شده و دوستان پیگیر قضیه هستند.

*مازندنومه: چرا رئیس جمهور و وزیر کار تا این اندازه اصرار دارند که سعید مرتضوی در سمت خود باقی بماند؟

دامادی: این را باید از آقای دکتر احمدی‌نژاد پرسید، مجموعه و سخنگوی دولت در این زمینه پاسخ دهند که با وجود حکم دیوان مبنی بر عزل مرتضوی، چرا اصرار به ماندن وی دارند؛ شاید دلایلی برای خود دارند.

 *مازندنومه:چندی قبل گلایه کردید که در تغییر مسئولان، با نمایندگان مشورت نمی‌شود، در تغییرات اخیر استان با شما مشورت صورت گرفت؟

دامادی:‌طبق قانون، دولت می‌تواند با نمایندگان در این زمینه مشورت نکند، اما بحثی وجود دارد به نام تعامل، اگر این ارتباط رعایت شود، این دوستی و وحدتی که رهبری بر آن تاکید دارند در عمل اتفاق می‌افتد؛ فکر و حرکت خوبی است و می‌توانیم به یک نقطع مثبت برسیم.

ما هم خیلی علاقه نداریم در امور این چنینی دخالت کنیم، معتقدیم هر فردی که منتصب می‌شود باید به ارزش‌های نظام و مردم پایبند باشد. مردم خیلی برای ما مهم هستند.


  • رضاتهرانیپاسخ به این دیدگاه 0 0
    شنبه 14 بهمن 1391-0:0

    قاسمی عزیز،با این جملۀ شما(چندروزی سایتها رودنبال میکنم....)مشکل دارم!چرا؟چون اگه از خواننده های سایتهای محلی باشی(که نیستی!)فقط دو خبراز آقای دامادی منتشر شد!یکی در مورد جلسۀ شورای شهر،ویکی هم این خبر،من به شخصه حمله ای به جنابتون ندیدم!!حالا شما دنبال چه هدفی هستی،الله و اعلم!!!!.آقای زمانی،بعنوان یک مطلع،نظری دادن،شما چرا آشفته شدی؟برادر من،هرکی که توی وادی سیاست قدم بر میداره،باید،پیه خیلی چیزها رو به تنش بماله،حتماً آقای دامادی(بقول شمامحمدجان!!!)نمیتونن،تموم مردم ولایتمدار ساری رو راضی کنن،پس طبیعیه،یک عده ای ناراضی باشن،هرچند،با دو خط آخر آقای زمانی مخالفم!شما میتونی،برای دورۀ بعد،با سبک سنگین کردن،کارهای آقای دامادی،بهش رأی بدی،یا ندی.پایدار باشین.

    • زمانی- تهرانپاسخ به این دیدگاه 2 1
      دوشنبه 9 بهمن 1391-0:0

      جناب قاسمی از اظهار نظر شما سپاسگزارم.نمی دانم منظورتان از محمد جان، جناب دامادی است یا اینجانب که به نام محمدم! ولی اگر منظورتان ، آقای دامادی است- نظر شما نسبت به حملات به ایشان، لااقل نسبت به نظر اعلامی اینجانب مقرون به صحت نبوده و درست نمی باشد! اصول مبتنی بر اظهار نظر اینجانب به استناد قانون اساسی و موازین حقوقی و قانونی مربوطه هست نه از سر احساس یا عناد شخصی یا تلاش برای به زیر سئوال بردن آقای دامادی که اینجانب فاقد هرگونه ارتباطی با ایشان نبوده و هستم. لطفا کمی با انصاف باشید. بهتر نیست مناظره ای بین اینجانب و ایشان در همین ارتباط ، حقوق مردم و ملت و مسئولیت های قانونی نماینده مجلس در سایت مازندنومه صورت پذیرد و قضاوت را به مردم و خوانندگان محترم بسپاریم؟

      • دوشنبه 9 بهمن 1391-0:0

        محمد جان من همیشه سایتها رو مطالعه میکنم متاسفانه چند روزیه تو سایتها خیلی دارن بهت حمله میکنن نمیدونم به چه هدفی ولی خیلی متاسفم براشون.اقا دمت گرم میدونم از کار و خستگی داغونی این رسمش نیست که مردم اینجوری کنن مطمئن باش تو قلب همه جا داری

        • زمانی- تهرانپاسخ به این دیدگاه 3 1
          دوشنبه 9 بهمن 1391-0:0

          جناب دامادی، این چگونه پاسخی است که بعنوان یک نماینده مجلس می فرمائید: "....این را باید از آقای دکتر احمدی‌نژاد پرسید، مجموعه و سخنگوی دولت در این زمینه پاسخ دهند که با وجود حکم دیوان مبنی بر عزل مرتضوی، چرا اصرار به ماندن وی دارند؛ شاید دلایلی برای خود دارند"""؟!
          نکند دیوان عدالت اداری را فاقد صلاحیت قانونی و جایگاه قانونی در قانون اساسی می دانید؟ نکند رئیس جمهور و دولت مجاز به اجرای گزینشی و سلیقه ای و متناسب با مصالح و منافع حزبی و دولتی و گروهی خویش نسبت به قوانین هستند؟
          مگر شما نماینده مجلس نیستید؟ مگر حق تحقیق و تفحص در تمام امور را برابر قانون اساسی ندارید؟ مگر رئیس جمهور بعنوان مجری قانون اساسی، وظیفه سیانت از قانون مزبور و حقوق ملت را ندارد؟ چرا بعنوان یک نماینده مجلس بدون توجه به الزامات قانونی و اختیارات و تکالیف مقرر در قانون اساسی و دیگر قوانین مرتبط- اینگونه از مواضع منفعلانه و غیر مسئولانه نسبت به مردم و جامعه و تحولات پیش روی جامعه برخوردارید؟ چرا بعنوان یک نماینده نباید وزیر و رئیس جمهور را به مجلس بخواهید و با طرح سئوال یا استیضاح نسبت به استمرار قانون شکنی های دولت و رئیس جمهور دغدغه نشان دهید؟
          آیا موضوع عدم کفایت رئیس جهمور را با توجه به وضعیت نابسامان اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور باید در کتاب های تاریخ یافت؟ از شما بعنوان یک نماینده جوان و مدعی بسیار بعید است که اینگونه تابع مصلحت اندیشی های زمانه قرار گرفته و بدور از اختیارات قانونی عمل نمائید؟!!!
          به راستی، اگر مسئولیت نمایندگی مجلس برای شما سنگین و بدیع است، بهتر نیست در ادامه نمایندگی خویش تجدید نظر کنید؟


          ©2013 APG.ir