تعداد بازدید: 3006

توصیه به دیگران 4

سه شنبه 10 بهمن 1391-22:36

محرومیت در ساری/به ما توجه نمی شود

کودکان محله محروم شهر 3500 نقاشی کشیدند/بلوار امام رضا (ع) بالغ بر 40 هزار نفر جمعیت دارد و با وجود اینکه مزار مطهر امام‌زاده عباس را هم در میان داشته و جایگاه کشوری هم دارد اما مورد توجه قرار نگرفته و از مناطق محروم شهر محسوب می‌شود.


مازندنومه،کلثوم فلاحی:در یکی از محلات محروم شهر، کودکان همزمان با میلاد پیامبر اکرم (ص)و امام جعفرصادق(ع) 3500 نقاشی تصویر کردند.

امروز حسینیه صاحب‌الزمان امام‌زاده عباس ساری، مملو از جمعیت برای برگزاری میلاد حضرت محمد(ص) بود.

در هوای بارانی و تقریبا سرد سه شنبه تعداد زیادی از مردم محله امام زاده‌عباس در این حسینیه جمع شده بودند، تعدادی از مردم در قسمت درونی حسینیه جای گرفتند و به علت کمبود جا، تعداد زیادی از مردم هم در حیاط حسینیه مستقر شدند.

 نمایشگاه نقاشی کودکان با موضوع آزاد هم در صحن حسینیه دائر بود.

 سبحان بخشی عضو هیئت امنای حسینیه صاحب‌الزمان امام‌زاده عباس ساری واقع در بلوار امام رضا(ع)، در رابطه با برگزاری این مراسم اظهار داشت:‌ جامعه نیاز به شادی دارد و چه بهتر که این شادی همزمان با اعیاد مذهبی همراه باشد و مردم در محیطی سالم، این برنامه‌ها را برگزار کنند.

 بخشی با اشاره به اینکه 3500 نقاشی از کودکان این منطقه به دست ما رسید، تصریح کرد:‌برای همه کودکان جایزه در نظر گرفتیم.

وی ادامه داد:‌ بلوار امام رضا (ع) بالغ بر 40 هزار نفر جمعیت دارد و با وجود اینکه مزار مطهر امام‌زاده عباس را هم در میان داشته و جایگاه کشوری هم دارد اما مورد توجه قرار نگرفته و از مناطق محروم شهر محسوب می‌شود.

بخشی با اشاره به اینکه در این قسمت از شهر، پل تجن هم واقع است، گفت:‌ما این جا یک پارک محله نداریم و پل قائم که در کنار پل تجن است، تبدیل به محلی برای توقف مسافران شده و جز بار ترافیکی، چیزی برای مردم منطقه ندارد.

 وی با بیان اینکه مردم منطقه قبلا از مجموعه فرهنگی هلال احمر استان که در این منطقه واقع شده استفاده می‌کردند، یادآور شد: اما این مجموعه هم اکنون در اختیار دولتی‌ها قرار گرفته و چیزی نصیب مردم منطقه نمی‌شود.

عضو هیئت امنای حسینیه صاحب‌الزمان امام‌زاده عباس ساری با اشاره به اینکه جوی‌های آب هم در این منطقه از وضعیت مناسبی برخوردار نیستند، اظهار داشت:‌اگرچه امام‌زاده عباس در سطح کشور دارای جایگاه است اما هنوز جاده مواصلاتی مناسبی ندارد.


  • رضاتهرانیپاسخ به این دیدگاه 3 3
    پنجشنبه 12 بهمن 1391-0:0

    سردبیر محترم،اگه حرف آقای امامزاده عباسی درست باشه،که واویلتا!!!!!!.آقای امامزاده عباسی،جدیداً مد شده یکسری ازدوستانی که قصد حضور در صحنۀ سرنوشت ساز انتخابات 92 رو دارن،بجای ارائۀ،نظرات کارشناسی،شروع به تخریب میکنن،یکسری از دوستان هم،پشت،خدمات شهردارجا میخورندو این خدمات رو بنام خودشون سند میزنند!از قدیم گفتن،شنونده باید عاقل باشه.جناب میدان مدیریت ضعیف ترین(لطفاً تخلصتونو کوچیکترکنین!!!!!!!!)از اینکه،منکر توانائی شهردارجوون ساری نیستیدوحداقلش،صداقت دارید،تا مدیران ،موفق،با مدیران،کارنابلد،رو جدا کنین،ممنونم.ایشالله،همۀ مدیران شهری و استانی ما با الگو برداری از مدیران موفق،چه استانی و کشوری،هدفشون فقط خدمت به مردم مملکتشون باشه.ما به امید زنده ایم،امید به روزی که ساری هم،کلانشهری بشه مثل،اصفهان،تبریز.شهری بشه که وقتی یک جوون،واسۀ خریدمواد،میره بیرون،مراکز تفریحی،فرهنگی،ورزشی،هوش از سرش بپرونه و بی خیال،نعشه گی شه!!.به امید اون روز.

    • ساری-میدان مدیریت ضعیف ترین!پاسخ به این دیدگاه 4 0
      پنجشنبه 12 بهمن 1391-0:0

      آقا رضا تهرانی عزیز!

      حاج مهدی عبوری عزیز و محترم هستش و توی این مدت تمام تلاشش رو هم کرده و به نظر من خیلی خوب ظاهر شده - آقا رضای عزیز! اولا من کامل نوشتم، اما ظاهرا مازندنومه ای ها که یک زمانی بدترین نظرات رو درج می کردند و ککشون هم نمی گزید، حالا نمیدونم زهر چشم کیو دیدن که اینقدر میترسن و سرتاسر نوشته ی منو نقطه چین کردن! صحبت سر شهردار نیست! مشکل سر فرماندار تازه منصوب ساری هستش! البته اگه بازم دوستان مازندنومه ای از کلمه ی " فرماندار" نترسن و نقطه چینش نکنن!

      مع الوصف ، مهدی عبوری ، خدمتگذار و خصوصا پاک هستش و اصلا منظورم ایشون نبود- با تشکر

      • رضاتهرانیپاسخ به این دیدگاه 1 3
        پنجشنبه 12 بهمن 1391-0:0

        برادر،یا خواهر محترمی که باعنوان،ساری میدان مدیریت ضعیف ترین هاست،نظر میدید،به گمانم،شما عزیزمحترم،ازجای دیگه ای دلت پر،که اینچنین،تاختی.همه رو متهم میکنی به لابی،همۀ مدیران رو ضعیف و ناکارآمد میدونی،دمار از روزگار سایت ها و روزنامه ها در میاری،چرا؟چون،بهر دلیلی،توی یک جائی،کسی مشکلت رو حل نکرد،شما باید همه رو متهم کنی؟منهم با شما از باب محرومیت های ساری موافقم،ولی بزرگوار،اگه یک نفر توی یک اداره یا سازمانی ،مرتکب اشتباه شد،شما نباید که به همه بتازی!!چرا باید این طرز فکر رو داشته باشیم،که نماینده مون،تمام کارهایی رو که باید انجام بده رو ول کنه بیادمشکل من و شما که بیشترش اقتصادیه رو حل کنه؟مدیران ادارات و سازمان ها رو،مدیران کل،ودر رأس همه،از تهران انتخاب میشن،حالا بعضی از مواقع،میتونه یک نماینده خیلی کم،تأثیر داشته باشه.به شکر خدا،حالا هم یک شهردار جوون،با آگاهی زیاد نسبت به محرومیت های شهرمون،داره شهر رو آباد میکنه،این حرف من نیست،اگه یک وقتی سوار تاکسی شدی،یا مثل من از واحد استفاده کردی!!!! متوجۀ رضایت مردم از شهردار میشی.بقول عرشیا(خدمت شما هم سلام عرض میکنم!!) طرح تعریض امامزاده عباس،و احداث،بازار بزرگ و مجتمع فرهنگی،تفریحی در کنار آستان امامزاده عباس،هم باعث کمترشدن مشکلات منطقه میشه،هم بچه های خوب امامزاده از محرومیت در میان.درضمن،بزرگوار،وظیفۀ رسانه،انعکاس مشکلات و کمبودهاست،حالا یک مدیر،رفع میکنه،یکی هم بیخیال!!!!!!!!!!گناه سردبیر،بیطرف،مظلوم مازندنومه!!!!چیه؟شما به ما بفرمائید.درآخر،بقول فرمایش مولا علی(ع)،توی عصبانیت،حرفی نزن که بعد پشیمون بشی که چرا گفتم حرفی رو که نباید میگفتم!!!!بزرگوار،آدم شجاع با نقطه چین حرف نمیزنه!!!!!!!.

        • امامزاده عباسی پاسخ به این دیدگاه 1 1
          پنجشنبه 12 بهمن 1391-0:0

          اساس و پایه خبری که سبحان بخشی را بعنوان هیات امنا مسجد صاحب الزمان معرفی کردید اشتباه است . غرض این است با توجه به مطالب ارسالی از خوانندگان عزیز ، می خواستم مطلبی را بعرض سایت وزین مازند نومه برسانم که بدون هیچ تحقیقی اطلاعات نادرست را به خورد مردم ندهد. در روز سه شنبه مصادف با میلاد رسول اکرم طبق تبلیغات وسیعی که در سطح حومه امامزاده عباس در چند روز پیش شده بود به ظاهر قرعه کشی از نقاشی های بود که بچه های مردم از قبل کشیده بودن ولی داستان چیز دیگری بود . اولا من سوالم این است که شخصی که برای شورای شهر کاندید می شود تا مشکلات مردم را حل کند آیا باید از ابتدا شروع به دروغ پراکنی کند . کاری نداشت از ابتدا به مکردم می گفتید که می خواهد کاندید شورای شهر صحبت کند . در سرمای زمستان و در روز بارانی تمام بچه های کوچیک و خانواده شان بدون هیچ برنامه ای به نیت شرکت در مسابقه به مسجد آمده و دست آخر هم دست از پا درازتر بدون هیچ قرعه کشی به خانه هایشان رفتند . قابل ذکر است فقط تعدادی از مردم به غیر از بچه ها که عموما از دوستان و طرفداران بخشی بودن مشغول دیدن هنر نمایی عمو نوروز بودند .

          • پنجشنبه 12 بهمن 1391-0:0

            درپاسخ به كامنتي كه عينك بدبيني داشت عرض كنم آيا به امامزاده عباس ترك محله كوي اتحاد انتهاي شفا جديدا سرزده ايد خيابان اصلي امامزاده عباس درحال تعريض وجدول كانال آسفالت وترك محله آسفالت خيابان اصلي ومنشعب آن وورزشگاه ،كانال ؤ...آب ،اصلاح هندسي ،تمامي كوي اتحاد آسفالت،دخانيات آسفالت تعريض معابر،كوي آزادي احداث پارك آسفالت معابر،تواين مدت كم عبوري با اين همه بدهي و وامهاي ميلياردي شش ماه كار كردباز نقد اي بابا انصافتون شكر

            • ساری، میدان مدیریت ضعیف ترین ها!پاسخ به این دیدگاه 5 0
              چهارشنبه 11 بهمن 1391-0:0

              محرومیت در همه جای ساری است- می خواهید بدانید چرا؟! امثال شما سایت های خبری مازندران- امثال نمایندگان بی بخار مازندران- امثال نخبگان و اندیشمندان و روشن فکران- همه ی اینها مقصرند! چرا؟! وقتی مدیریت در ساری لوس می شود!وفتی ... می شود! و به تبع آن، وقتی ... که اصلا نمی داند مدیریت چیست، و ... شهر 600هزار نفری ساری میشود؟! وقتی ناتوان ترین و بی تجربه ترین و ضعیف ترین مدیر مازندران، ...می شود ، فقط بخاطر بده و بستان های بعضی ... داخل ساری! وقتی همه ی اینها اتفاق می افتد و سایت های خبری به مانند ...، شروع به تعریف و تمجید میکنند و صورت مسئله را پاک میکنند و کسی صدایش در نمیاید که مگر ساری بی کس و باعث است که هر کسی که از سر راه پیدا شد ،...شود؟! وقتی آقای طاهایی! تن به هر انتصاب فله ای میدهد ، تا نکند پایه های مدیریتی اش ضعیف شود!!! وقتی آقایان شجاعی و دامادی! دهان بسته اند و فراموش کردند که مردم آنها را انتخاب کردند که جلوی ...را بگیرند! ... تو ای مازندنومه چه دلسوزی کردی؟ شما ای سایت ها و روزنامه های مازندران ، چه دلسوز هایی کردید؟! پس دهان ببندید و از مشکلات ساری نگویید! وقتی در مقابل ضعیف ترین ها سکوت کردید! حال از مشکلات ساری می گویید؟ به احتمال قریب به یقین ، مطلب حقیر درج نمی شود، اما یقین بدانید، تمام افرادی که در مسند هستند و حتی در گوشه ای مثل شما سایت ها و روزنامه ها سکوت کرده اند، در حق ساری و ساروی و مشکلات ساری، خیانت کرده اند! والسلام -نامه تمام

              • چهارشنبه 11 بهمن 1391-0:0

                با سلام شنيديم شهردار عبوري به اين منطقه هم توجه دارد طرح تعريض ورودي خيابان امامزاده عباس شروع كرده بالطبع كانال آب آسفالت و...هم باانجام تعريض درست ميشه به همت عبوري شهري آباد داريم

                • ساریدوستپاسخ به این دیدگاه 4 0
                  چهارشنبه 11 بهمن 1391-0:0

                  ساری دارای مناطق محروم زیادی است که امامزاده عباس در برابر آنها خیلی هم آباد است. بروید ترک محله، بالای راهبند کوی های مختلف و محلات مختلف را مقایسه کنید. حتی در بسیاری از موارد در قسمت های زیادی از کوی دخانیات و خیابان ورزش و کوی 22 بهمن و کوی اصحاب و پائین شهبند و پائین کوی شفا و انتهای منطقه کوی سیدالشهداء را ملاحظه بفرمائید تا بعینه دریابید که کلاً ساری شهر محرومیت ها است و زرق و برق خیابان انقلاب و دور میدان ساعت و برخی از خیابان های اصلی شهر چهره محروم سایر نقاط را نمی گذارند که معلوم شود. شما در منطقه بزرگ بولواز فرح آباد از ساعت گرفته تا جایی که متعلق به شهروندان ساروی است کجایش اصلاً پارک دارید و یا یک سالن اجتماعات غیر دولتی دارید؟ اصلاً چه آیتم خدمات شهری قابل بیان در آنجا دارید که دال بر عدم محرومیت آن منطقه محسوب شود؟


                  ©2013 APG.ir