تعداد بازدید: 2124

توصیه به دیگران 6

چهارشنبه 18 بهمن 1391-8:37

دنیای وارونه ی وارونه!

کارهای وارونه رئیس جمهوری/محمود احمدی نژاد که وزیری را در آفریقا عزل کرد،حالا وزیری عزل شده را به آفریقا برد!


مازندنومه،کلثوم فلاحی:محمود احمدی نژاد به انجام کارهای خارق‌العاده و پیش بینی نشده عادت دارد. تغییرات اتوبوسی در دولت نهم،مهره چیدن‌ها و جمع‌ کردن‌های متعدد، شعارها و وعده‌های بی بدیل و غیرقابل اجرا،ایده مدیریت بر جهان، توزیع سیب‌زمینی در آستانه انتخابات دهم، توزیع نامشخص سهام عدالت، سفرهای استانی بی‌نتیجه، گردآوری افراد پرونده دار در اطراف خود،درگیری با روسای سایر قوا و... از جمله کارهایی است که رئیس دولت انجام داد.

رئیس جمهور در حالی تهران را به مقصد مصر ترک کرد که شب قبل از آن، فردی بازداشت شد که مجلس نشینان، وزیری را به دلیل ابقای او استیضاح و برکنار کردند.

مرتضوی در اوین بود که رئیس‌جمهوری به قاهره سفر کرد.او وعده داده به محض بازگشت از سفر، پیگیر کارهای مرتضوی خواهد بود.

اما مرتضوی را بهانه کردیم تا به یکی دیگر از کارهای وارونه محمود احمدی نژاد اشاره کنیم.یادمان هست که منوچهر متکی به عنوان وزیر دولت دهم، در سفر سنگال بود که برکنار شد و خبر عزلش را مسئولان سنگالی به او یادآور شدند!

حال رییس جمهوری متفاوت با رفتار آن روزش،وزیر عزل شده تعاون و رفاه را به سفر مصر برده است!وزیری که هیچ سمتی در کابینه ندارد.

محمود احمدی‌نژاد وزیری را در سفر عزل می‌کند و در جایی دیگر وزیری که نمایندگان ملت برکنار کرده‌اند را با خود به سفر می‌برد.

به احتمال احمدی‌نژاد خواسته این برکناری را از دل شیخ‌الاسلامی دربیاورد، او را به سفر برده تا تلطیف روحیه‌اش را موجب شود!

بالاخره وزیر کار که نباید بیکار باشد و حوصله‌اش سر برود! ما هم که به رفتارهای وارونه رئیس جمهوری عادت کرده‌ایم. احمدی‌نژاد است دیگر!


  • زمانی- تهرانپاسخ به این دیدگاه 1 0
    جمعه 20 بهمن 1391-0:0

    وقتی در پارلمان و مجلس کشور اینگونه قانون اساسی کشور ذبح و مُثله می گردد؟ وقتی رئیس جمهور بعنوان مجری قانون اساسی کشور و دولت قانون شکن و قانون گریز وی، خود ناقض اصلی قانون اساسی در جامعه می باشند! وقتی که رئیس مجلس نیز از تریبون رسمی مجلس برخلاف اختیارات قانونی خویش نسبت به قوه مجریه استفاده می کند! وقتی نمایندگان در راستای اعمال اختیارات قانونی مربوط به استیضاح نمایندگان مجلس، اینگونه شادی و نشاط نشان داده و عکس یادگاری با هم و رئیس مجلس می گیرند؟! وقتی حریم قانون ، حقوق مردم و ملت و قوانین اساسی کشور اینگونه دستخوش بازی های سیاسی قرار می گیرد! چرا و چگونه باید و می توان انتظار تحول و پیشرفت و خدمت به مردم و ملت و تمکین به قانون را از رئیس جمهور، مجلس و دولت داشت؟

    به راستی، اینها وعده های نخستین انقلاب اسلامی بوده است که به زودی و با سرعت از سوی مسئولان و نمایندگان مجلس و دولتمردان ناقض قانون فراموش گشته و به تاریخ سپرده شده است؟! مردم در کجای این بازی های سیاسی و قانون شکنی های جناحی ناقضان حقوق مردم و قانون اساسی قرار دارند؟

    خون شهداء، وضعیت جانبازان و ایثارگران، تعهدات انقلابی و اسلامی و سوگند اتیانی رئیس جهمور و مجلسیان را باید در کدامین گفتار و کردار آنها جست و یافت؟! و هزینه های رفتار وهن آمیز به ساحت خانواده های محترم شهداء، ایثارگران و دیگر مردم محترم کشور و مازندران را چه کسی و چگونه باید پرداخت نماید؟

    دولتی که خود را فاقد از هرگونه تعهد قانونی به قانون اساسی و حقوق مردم دانسته و اینگونه قانون شکنی نموده و خود ناقض قانون اساسی است و در گفتار و کردار خویش فاقد اصول اولیه آداب اخلاقی و نزاکت دیپلماسی و سیاسی و نیز فاقد صداقت در رفتار و درستی در کردار نسبت به مردم و مسئولیت های قانونی خویش است، به راستی- آیا می تواند واجد کفایت سیاسی و کارآمدی قانونی و اجرائی باشد؟! بهتر نیست قبل از اعلام عدم کفایت سیاسی رئس جمهور و دولت ناکارآمد و فاقد مدیریت و صداقت وی- اقلاً یکبار هم که شده با صداقت و شفافیت با مردم- خود از مسند قدرت به سان رئیس جمهور مالزی از قدرت با احترام کناره گیری کرده و زمام امور را به مدیران لایق و کارآمد و قانونمند و متعهد به خدمت به مردم و حقوق ملت و صادق بسپارند...؟! آقای رئیس جمهور تا کی چنین شتابان...؟!

    • شنگول و منگولپاسخ به این دیدگاه 1 0
      جمعه 20 بهمن 1391-0:0

      مرتضوی بعد از برکناری ناشی از حکم دیوان عدالت اداری و بازداشت وی بنا به اعلام آقای رحیمی معاون اول، کماکان رئیس سازمان تامین اجتماعیه؟ شیخ الاسلامی وزیر استیضاح شده داداش محمود روز بعد از استیضاح میره دیدن شیخ الازهر و مصری ها و اون ماجراهای اونجا!؟ روز بعد مرتضوی آزاد می شه؟ داداش محمود از اونجا با تلنگر به قوه قائیه و تهدید عملی آن بعد از بازداشت مرتضوی می گه؟ قوه قضائیه سازمان خانوادگی نیست...؟! اصلا معلومه اینجا چه خبره؟ کی به کیه! دیگه از شنگول و منگول هم کاری بر نمی آد. من که می خوام برم کلاه قرمزی و پسرخاله رو یک بار دیگه ببینم، شما چی؟

      • جمعه 20 بهمن 1391-0:0

        دوست عزیز مصریها که نمی خوان مارک کمربند آقایونو بینند! لااقل اگه دکمه کتشونو ببندند هم سرما نمی خورند و هم یک کارشون با آداب دیپلماتیک میتونه کمکی شباهت داشته باشه؟ از من گفتن بود. اگر سرماخورده از مصر برگشتن شکایت از فراعنه نکنیدا!

        • پنجشنبه 19 بهمن 1391-0:0

          مطمئنا آقای شیخ الاسلامی یک سفر خارجی از آقای رئیس جمهور طلب داشته، آخه می گن هر وقت ماهی را از آب بگیری تازه است آن زمان فرصت نبود الان فرصت داره هم فاله و هم تماشا و هم مفت و مجانی!!

          • پنجشنبه 19 بهمن 1391-0:0

            و این هم میگذرد......................................

            • چهارشنبه 18 بهمن 1391-0:0

              یکی نیست از این معجزه هزاره سوم! بپرسه این هم استانی عزیز ما رو با خرج خودش برده مصر یا با بیت المال؟!ضمنا زیبا خانم شما از بعضی ها چه انتظارایی دارین!! رسمی ؟ دیپلماتیک؟!!

              • چهارشنبه 18 بهمن 1391-0:0

                اصلا ما کشوری پیش بینی نشده ایم.

                هر چه فکرش را نکردیم اتفاق افتاد. باید سال ها بگذرد و عده ای تاریخ را بنویسند و عده ای هم به ریش ما بخندند.

                • چهارشنبه 18 بهمن 1391-0:0

                  آقاجان لااقل به این آقایون بگید در سفرهای رسمی و دیپلماتیک دکمه های کتشونو ببندند...؟؟!!!


                  ©2013 APG.ir