تعداد بازدید: 3439

توصیه به دیگران 7

يکشنبه 22 ارديبهشت 1392-15:1

نیاز ملت

 هاشمی رفسنجانی با کوله باری از تجربه و تخصص، شناخت کافی از تحولات جهانی داشته و دارای برنامه و نیروی انسانی هماهنگ ، کارآزموده و امتحان پس داده است/ هاشمی از صلاحیت، مقبولیت و مشروعیت بیشتری برخوردار است و با انتخاب ایشان وفاق ملی تقویت شده و کشورمان در عرصه بین الملل قوی ظاهر می شود.

 


مازندنومه،ایرج نیاز آذری:بدون مقدمه بگویم ثبت نام آقای هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری یکی از قطعات اصلی حماسه سیاسی محسوب می شود.

 این مرد بزرگ تاریخ معاصرایران و ذخیره پرثمر انقلاب اسلامی بی آنکه نیازی به جایگاه ریاست جمهوری داشته باشد،با ایثار فراوان و در شرایط حساس و تاریخی،علم حماسه سیاسی را بر دوش کشید تا باردیگر در کنار رهبری حکیم و فرزانه انقلاب موجب عزت و آبروی کشور شود.

 هاشمی فردی اسلام شناس ، سیاستمدار ، مدیر ، مدبر ، کارآمد، زیرک و باهوشی است که نیاز به معرفی ندارد و دوست و دشمن این یار و امین امام و رهبری را به خوبی می شناسند.

او با کوله باری از تجربه در عرصه های مختلف سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی و در سطوح مختلف به خوبی می تواند بار دیگر سکاندار خدمت و تلاش در ایران اسلامی شود.

 هاشمی در قالب یک جریان یا گروه نمی گنجد بلکه او چهر ه ای بین المللی و عنصری ارزشمند برای جهان اسلام و عالم تشیع است،لذا ملت با درس گرفتن از مدیریت دولتهای گذشته بار دیگر مدیریت متعهدانه و هوشمندانه امیرکبیر دوران را تجربه می کند.

 شرایط داخلی و بین المللی کشور و اوضاع بسیار حساس و پیچیده منطقه می طلبد فردی در راس امور کشور قرار گیرد که تجربه مبارزه ، مدیریت کارآمد و شناخت کافی از پیچیدگی های محیط بین الملل را در عرصه های مختلف داشته باشد.

واضح است که آقای هاشمی رفسنجانی با کوله باری از تجربه و تخصص، شناخت کافی از تحولات جهانی داشته و دارای برنامه و نیروی انسانی هماهنگ ، کارآزموده و امتحان پس داده است.

 نگارنده ضمن احترام به همه کسانی که در این دوره از رقابت ها مشارکت دارند معتقدم آقای هاشمی رفسنجانی از صلاحیت، مقبولیت و مشروعیت بیشتری برخوردار است و با انتخاب ایشان وفاق ملی تقویت شده و کشورمان در عرصه بین الملل قوی ظاهر می شود،تنش ها عیله کشور کاهش یافته و رنسانس جدیدی کشور را فرا خواهد گرفت.

همه بازیگران عرصه سیاست ورزی به خوبی نقش و توانمندی آقای هاشمی را در سیر تاریخی انقلاب اسلامی می دانند و یاران انقلاب نباید از برخی بداخلاقی ها نگران باشند .

 اگر تخریب علیه وی سازماندهی شده و هدایت شده است به خاطر بزرگی و عظمت آقای هاشمی و کوچکی تخریب کنندگان اوست.

 امروز ملت فهیم و بزرگ ایران به حضور و سرپنجه تدبیر آقای هاشمی نیازمند است و هرکسی دلش برای سرنوشت ایران و اسلام می تپد بی توجه به هر گونه هزینه احتمالی وارد میدان شود ، از تخریب ها و تهمت ها نهراسد وبرای رای آوری او تلاش نماید.

 این را هم بگویم آقای رفسنجانی مثل همه کسانی که دیکته فراوانی نوشته اند اشتباه و ایراد دارد اما خدمات و اقدامات خوب او در مبارزه ، دوران تثبیت نظام ، دفاع مقدس و دوران سازندگی برکسی پوشیده نیست.

سردار بزرگ سازندگی هم اکنون و در سن هشتاد سالگی تجربه دوران اصلاحات و مدیریت ناکارآمد احمدی نژاد را نیز رصد و با هوشمندی تحولات منطقه و جهان اسلام را می پاید و خود را آماده خدمت نموده است.

 خوانندگان این سطور بهتر از نگارنده از اهمیت کشورداری با خبرند و به نیکی می دانند که این جایگاه عرصه جلوس انسان های کوچک نیست، انسان های کوچکی که با احساسات ملت بازی کرده و قطار انقلاب اسلامی را از ریل خود خارج نموده و هزینه سنگین ملی و بین المللی متوجه کشور کرده اند.

انتخابات شکر نعمت جمهوریت نظام است و مردم سالاری دینی ایجاب می کند یک رقابت سازنده و پویا در چارچوب قواعد و قوانین بین همه نامزدانی که از سوی شورای نگهبان تایید می شوند به وجود آید و همه دلسوزان به انقلاب کمک نمایند تا منویات مقام معظم رهبری در تحقق حماسه سیاسی عملی شود.

 مردم ما هم اکنون به خوبی متوجه شدند قطعنامه کاغذ پاره نیست ، اقتصاد دستور پذیر نمی باشد ، تضعیف پول ملی حق الناس دارد ، بهبود وجه تخریب شده کشور در محیط بین الملل پرهزینه است، کشورداری تدبیر می خواهد نه شعار !

بدون ارتباط با دنیا پسرفت می کنیم ، اداره کشور با سازمان های تخصصی کمتر آسیب می پذیرد و انحلال مراکز فنی و تخصصی زمینه فساد را بالامی برد، خرد ورزی بهتر از فرد محوری است ، نخبگان سرمایه کشورند ، شعارهای تنش زا برای کشور هزینه دارد ، قانون گرایی خوب است ، کشور باید با اصل تفکیک قوا اداره شود و بسیاری از باید و نبایدهای دیگر ،که ان شالله با رای بالای حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در 24 خرداد رنسانس دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی شکل خواهد گرفت و دل امام و شهدا و ملت و رهبری آرامش خواهد گرفت.

ایمیل نویسنده: (irajniaz@yhoo.com)


  • جمعه 27 ارديبهشت 1392-0:0

    اگر هاشمی شعارهای دولت مانند توجه بیشتر به فقرا و بیکاری و عدالت محوری و مقابله با فساد را برنامه کاری خود بداند مقبولیتش بیشتر می شود.

    • چهارشنبه 25 ارديبهشت 1392-0:0

      چقدر نویسنده در این مقاله به هاشمی رشوه می دهد! وقتی درختان قطع و گالشان بیرون می شدند، نویسنده این مقاله کجا بود؟ ... وقتی سرها قطع می شدند، نویسنده کجا بود؟

      • نجفي - سوادكوهپاسخ به این دیدگاه 3 1
        چهارشنبه 25 ارديبهشت 1392-0:0

        اينجانب چون معتقدم عرصه رياست جمهوري ميدان مديريت بر اقتصاد است نه پل و جاده سازي به آقاي هاشمي راي مي دهم

        • دوشنبه 23 ارديبهشت 1392-0:0

          هاشمی در راه خاتمی باشد پاینده است و راه امام را ادامه خواهد داد و جلوی منحرفین و نا اهلان فرقه هایی مثل حجتیه و افراد مخالف جمهوری اسلامی که امروز ادعای انقلاب را دارند و از همان تفکر انحرافی هستند را خواهد گرفت.

          دولت اصولگرای احمدی نژاد همه توان جریان سیاسی شان را به نمایش گذاشت حال که گندش دنیاگیر شده است خود را از اون فرد معرفشان جدا می کنند ولی کیست که نداند که مسوولینت فجایع امروز با جریان محافظه کار یا همان راست یا اصولگرا می باشد.

          درود بر خاتمی سلام بر هاشمی و درود بر خامنه ای

          • دوشنبه 23 ارديبهشت 1392-0:0

            کسی که اطرافیانش به دروغ هنوز به قدرت نرسیده از مراجعی چون حضرت آیات سیستانی و وحیدخراسانی ؛ مایه بذارن که دفتر هر دو مرجع بزرگوار با اعلان رسمی این ادعاهای مضحک رو رد کنن ؛ فردا که قدرت رو دست بگیرن چیکار میکنن؟

            • دوشنبه 23 ارديبهشت 1392-0:0

              رییس جمهور بعدی کسی نیست جز هاشمی رفسنجانی

              • دوشنبه 23 ارديبهشت 1392-0:0

                اقا ایرج شما نیاز اذری ها باید از هاشمی بگید.....

                • دوشنبه 23 ارديبهشت 1392-0:0

                  اگر هاشمی بدرد موزه می خوره،احمدی نژاد بدرد ...می خوره!!دولتش جز امواته!بود و نبود این دولت تفاوتی نداشت بحال ما.سنگ هم اگر رییس جمهور ما بود ما وضع مون بهتر بود.درود بر هاشمی

                  • دوشنبه 23 ارديبهشت 1392-0:0

                    ما هم دولت هاشمی را دیدیم هم احمدی رو.تفاوت از زمین تا اسمان است.هاشمی کشور رو با خزنه خالی تحویل گرفت و با ساخت کلی جاده و سد و کارخانه تحویل داد.احمدی با خزنه پر تحویل گرفت و الان به این وضع فلاکت بار انداخته.تازه اختلاس و دودوزه بازی و عزل و نصبهای بی ریختش بماند.تمام دنیا شدند دشمن ما جز چاوز و مادرش!!

                    • دوشنبه 23 ارديبهشت 1392-0:0

                      مملکت رو اینقدر جوانی مثل احمدی نژاد خراب کرده که ما به هاشمی پیر بیشتر امید داریم.بعدش این که مگر در جاهای دیگر کشور مثلا...جوان ها دارند حکومت میکنند؟هاشمی پیر و خوابیده و حتی مرده اش بهتر از این دولت است.

                      • دوشنبه 23 ارديبهشت 1392-0:0

                        با عرض معذرت از تمامی دوستان بزرگوار

                        آقای هاشمی در شرایط سنی قرار دارند که ممکن نیست در مسند اجرایی کارایی 16 سال پیش را داشته باشند...

                        لطف کنید شخص جوانتری مثل فرزند برومندشان محسن جان را بیاورید

                        • دوشنبه 23 ارديبهشت 1392-0:0

                          آره کشور رو هاشمی نابود کرد،احمدی نژاد گل و بلبل کرد!!آقای حامد برو از کارگر نساجی بپرس در دوران کدا دولت 26 ماه حقوق نگرفت!!دوران هاشمی اوج شوفایی نساجی و صنعت در قائمشهر بود.اون همبا خزانه خالی بعد از جنگ.احمدی نژاد با خزانه پر تحویل گرفت با این وضعیت بدبختی داره میره

                          • دوشنبه 23 ارديبهشت 1392-0:0

                            عامل نابودی نساجی مازندران، چیت بافی بهشهر، ، معدن زغال سنگ و عقب افتادگی مازندران به علت قطب کشاورزی خواندن مازندران در دوره هاشمی اتفاق افتاد.

                            • دوشنبه 23 ارديبهشت 1392-0:0

                              خداوندا تا کی باید بین بد و بدتر! بد را انتخاب کنیم!!! نجاتمان ده!

                              • دوشنبه 23 ارديبهشت 1392-0:0

                                فقط هاشمی..................................

                                • يکشنبه 22 ارديبهشت 1392-0:0

                                  به آقای حمیدی باید گفت که اختلاس و فساد و رمالی و دروغگویی از مادها تا کنون به اندازه دولت اصولگرایان یا همان احمدی نزاد نبوده است و ضمنا در جریان خط امام پر است از آدم های بزرگ که یا خانه نشین شدند یا اجازه هیچونه فعالیت ندارند جریان ناکارآمد اصولگرا به جز مشایی و جلیلی و حداد کسی را نداره

                                  • محمدعلی رضاپورپاسخ به این دیدگاه 2 4
                                    يکشنبه 22 ارديبهشت 1392-0:0

                                    مومن از یک سوراخ،دوبارگزیده نمی شود.دوران رفسنجانی را هم دیدیم.به نظرم اگرایشان در این دوران پیری به تربیت فرزندان خودبپردازند،برای کل کشور بهتراست.

                                    • يکشنبه 22 ارديبهشت 1392-0:0

                                      dorod bar hashemi salam bar khatami

                                      • تضعیف پول ملی حق الناس دارد ،پاسخ به این دیدگاه 4 0
                                        يکشنبه 22 ارديبهشت 1392-0:0

                                        درود جناب نیازی از جمله شما احساس شعف کردم چون ظاهرا حق الناس دیگر در زبان مسولین ماهم جاری نیست.متاسفانه از جیب ما برای دیگران لفظ شجاعت می خرند!!اگر از جیب خودشان هزینه کاغذ پاره ها را می پرداختند اونوقت می تونستند زست بگیرند.

                                        • درود بر هاشمیپاسخ به این دیدگاه 3 3
                                          يکشنبه 22 ارديبهشت 1392-0:0

                                          گفتم : این باغ ار گل سرخ بهاران بایدش ؟

                                          گفت : صبری تا کران روزگاران بایدش

                                          تازیانه ی رعد و نیزه ی آذرخشان نیز هست

                                          گر نسیم

                                          و بوسه های نرم باران بایدش

                                          گفتم

                                          آن قربانیان پار

                                          آن گلهای سرخ ؟

                                          گفت : آری

                                          ناگهانش گریه آرامش ربود

                                          وز پی خاموشی طوفانی اش

                                          گفت : اگر در سوک شان

                                          ابر می خواهد گریست

                                          هفت دریای جهان

                                          یک قطره باران بایدش

                                          گفتمش

                                          خالی ست شهر از

                                          عاشقان وینجا نماند

                                          مرد راهی تا هوای کوی یاران بایدش

                                          گفت : چون روح بهاران

                                          آید از اقصای شهر

                                          مردها جوشد ز خاک

                                          آن سان که از باران گیاه

                                          و آنچه م یباید کنون

                                          صبر مردان و

                                          دل امیدواران بایدش

                                          • محمدرضا بهرامی-رامسرپاسخ به این دیدگاه 2 3
                                            يکشنبه 22 ارديبهشت 1392-0:0

                                            هاشمی ، نیاز ملت

                                            • يکشنبه 22 ارديبهشت 1392-0:0

                                              این شخص به درد موزه ها می خورد !!

                                              • مـــــعجزه خامــــوشپاسخ به این دیدگاه 1 3
                                                يکشنبه 22 ارديبهشت 1392-0:0

                                                خامنه اي زنده باد هاشمي پاينده باد

                                                خامنه اي زنده باد هاشمي پاينده باد

                                                خامنه اي زنده باد هاشمي پاينده باد

                                                خامنه اي زنده باد هاشمي پاينده باد

                                                خامنه اي زنده باد هاشمي پاينده باد

                                                خامنه اي زنده باد هاشمي پاينده باد

                                                خامنه اي زنده باد هاشمي پاينده باد

                                                خامنه اي زنده باد هاشمي پاينده باد

                                                خامنه اي زنده باد هاشمي پاينده باد

                                                خامنه اي زنده باد هاشمي پاينده باد

                                                • جواب حمیدیپاسخ به این دیدگاه 6 2
                                                  يکشنبه 22 ارديبهشت 1392-0:0

                                                  آقای نابینا،چشمهات رو باز کن ببیم مفسدین اقتصادی در کدام دولت بودند؟اختلاس 3 0زار میلیاردی و بیه و ...در دولت هاشمی بود یا اصولگراها؟!خجالت نمیکشید همچنان از دولت اصولگرا حمایت می کنید؟مملکت با بی تدبیری نابود شده و چیزی از آن نمانده.الان ما به تدبیر نیاز داریم و تجربه و چه کسی با تجربه تر از هاشمی.

                                                  • يکشنبه 22 ارديبهشت 1392-0:0

                                                    زنده باد هاشمی 2013

                                                    • يکشنبه 22 ارديبهشت 1392-0:0

                                                      باز بوی کباب دیدید

                                                      • يکشنبه 22 ارديبهشت 1392-0:0

                                                        با سلام به استاد عزیزم ایرج نیاز آذری

                                                        • يکشنبه 22 ارديبهشت 1392-0:0

                                                          واقعا اگر هاشمي قوي هست چراتا بحال نتونسته يك نفر تربيت كنه كه كشور رانجات بده وچرا اوفكر ميكنه كشور قحطالرجاله مطمئنا هاشمي بار ديگر شكست خواهد خوردچون مفسدين اقتصادي حامي اوهستند


                                                          ©2013 APG.ir