تعداد بازدید: 2534

توصیه به دیگران 2

شنبه 4 خرداد 1392-22:47

من به «کدام» ليست انتخاباتي راي مي‌دهم؟!

بازتاب های یک جشن/با توجه به نص صريح قانون مبني بر عدم استفاده از امكانات و منابع عمومي و دولتي و همينطور عدم فرا رسيدن موعد قانوني هرگونه تبليغات رسمي به نظر مي‌رسد تبلیغات صورت گرفته در مراسم شهردرای،جنبه تخلف و تخطي از قانون داشته است.


مازندنومه:در پی برگزاری جشن جمعه شب گذشته شهرداری ساری که شائبه هایی را در زمینه تبلیغات انتخابات شوراها و تبلیغ لیست خاصی،ایجاد کرد،نامه ای با امضای جمعي از كانديداهاي شوراي شهر مرکز استان،برای ما ارسال شده که در متن آن آمده:

رئيس محترم هيات نظارت بر انتخابات چهارمين دوره شوراي اسلامي شهرستان ساري

 با سلام؛

 احتراما برابر با مستندات پيوست،در مراسمي كه شهرداري ساري در روز جمعه مورخ 3/3/1392 با عنوان «بزرگترين جشن تاريخ ساري به مناسبت ميلاد امام علي (ع) و سالگرد آزادسازي خرمشهر» در ورزشگاه متقي برگزار نمود، متاسفانه عده‌اي از كانديداها از حسن اعتبار و جايگاه قانوني و بي طرفانه شهرداري سوء استفاده كرده و بنري تحت عنوان «من به ليست انتخاباتي راي مي‌دهم» را در پشت سر مجري و محل برگزاري جشن تعبيه كردند كه شائبه القاي رأي از سوي شهردار محترم به ليست خاصي را دارد .

با توجه به نص صريح قانون مبني بر عدم استفاده از امكانات و منابع عمومي و دولتي و همينطور عدم فرا رسيدن موعد قانوني هرگونه تبليغات رسمي به نظر مي‌رسد جنبه تخلف و تخطي از قانون داشته و نيازمند بررسي كارشناسان آن مقام محترم نسبت به تخلف تاثيرگذار مذكور مي‌باشد.

 ضمنا در بالاترين بخش فضاي ورزشي استاديوم بنري با متن شعار تبليغاتي «تمشك» كه مخفف تيم مشاوران شهر كهن به همراه وي‍ژه‌نامه‌هاي برخي از كانديداي همسو با شهردار كاملا پيدا بوده است.

 خواهشمند است به منظور جلوگيري از تكرار اين اتفاقات تلخ و جانبدارانه، دستور فرماييد در راستاي صيانت از حقوق رأي دهندگان و تأمين فضاي برابر و عادلانه براي ساير كانديداها در برگزاري انتخابات رقابتي، بررسي هر چه سريع تر انجام پذيرد.

جمعي از كانديداهاي چهارمين دوره انتخابات شوراي شهر ساري چهارم خرداد 1392

رونوشت:

 - جناب آقاي مهندس عليپور رئيس محترم هيات نظارت بر انتخابات چهارمين دوره شوراي اسلامي شهر و روستا استان مازندران جهت استحضار و اقدام مقتضي

- جناب آقاي واحدي فرماندار محترم و رئيس هيات اجرايي حوزه انتخابيه شهرستان ساري جهت استحضار و اقدام لازم

 - خبرگزاري‌ها و رسانه‌هاي گروهي استان جهت اطلاع


  • شرح غررالحكم، ج 4، ص 179پاسخ به این دیدگاه 0 0
    دوشنبه 6 خرداد 1392-0:0

    باصاحبان خرد مشورت كن تا از لغزشها و پشيمانيها ايمن گردي.

    • يکشنبه 5 خرداد 1392-0:0

      خط تیره عزیز چرا عبوری از خودش دفاع نمی کنه اگر حامی اینها نیست؟

      • يکشنبه 5 خرداد 1392-0:0

        ای خداااااااااااااااا......این چه کاراییه که این عبوری میکنه...اگه حجازی اینکارو میکرد همه کفن پوش میشدن

        • يکشنبه 5 خرداد 1392-0:0

          مردم می فهمند که تخلفات و

          بی عرضگیهای میدان فرح آباد (خزر)و ایجاد دو پل هوایی روگذر توسط شهردار قبلی که با افشا گری های عبوری همراه بود و بیش از 60میلیارد تومان به ساری ضرر زدند در زمان همین شورای شهر فعلی بود . مگر این شورا ناظر نبود .کاندیدای محترم نگران نباش مردم می فهمند و ان شاء ا... به آنها رای نخواهند داد. ولی نهاد ها باید جلویش این جور شورا سازی را بگیرند و آقای عبوری هم باید از اینها بیشتر فاصله بگیرد تا شائبه دخالت شهرداری در انتخابات پیش نیاید.

          • سوادكوهي كيجاپاسخ به این دیدگاه 1 0
            يکشنبه 5 خرداد 1392-0:0

            به نظرم تمام مسئولين استان بايد يه غربالگري اساسي بشن تا تمام استان رو بر باد ندادن. با گزارشي كه شما داديد اين يه جشن نبود يه ميتينگ بزرگ انتخاباتي تمشكي بود.

            • يکشنبه 5 خرداد 1392-0:0

              منافع قانون مهمتر و بهتر از منافع فردی و جناحی است .

              به بهانه اعلام لیست های مشکوک در انتخابات شورای اسلامی شهر ساری؟؟؟؟!!!!

              با احترام ، مستحضرید که جناب آقای عبوری نیازی به لیست و حامی و ... ندارد بلکه کاندیداها خودشان نیاز به حامی دارند و درواقع آقایان برای حمایت از کاندیداهای مد نظرشان دارند از اسم عبوری برای تهیه لیست سوء استفاده می کنند . بهتر است اسم لیست را لیست خدمتگزاران مردم ساری قرار دهید زیرا جناب آقای عبوری نیز خودشان را خدمتگزار بی توقع نظام و مردم عزیز می دانند . بنده که همسایه و اهل محل آقای عبوری هستم به خودم چنین اجازه ای نمی دهم زیرا معتقدم مردم عزیز حتما سوابق تعهد و تخصص کاندیداهای شورای اسلامی شهر را بررسی و انتخاب خواهند کرد . با تشکر ، جعفر قربان پور کاندیدای فرهنگی شورای اسلامی شهر ساری

              • يکشنبه 5 خرداد 1392-0:0

                عبوری تازه داره خودشو کم کم نشون میده...از لاک خوب بودن اومد بیرون....لطفا نظر هارو کامل بزارین...پول ما مردم چرا باید صرف تبلیغات یک گروه بشه..این تمشک وزرشک و.. کجا بودن تا حالا؟ چند سالشه طرف؟

                • يکشنبه 5 خرداد 1392-0:0

                  آره دیگه شهردار داره خودشو واسه...میکشه...بعد میگن علی حجازی اینطور بود وآنطور بود...یکی جلوی ...رو بگیره ...


                  ©2013 APG.ir