تعداد بازدید: 2584

توصیه به دیگران 3

پنجشنبه 9 خرداد 1392-0:41

جلیلی کاندیدای دولت است-صابری

دبير جامعه اسلامي مهندسين مازندران گفت:،بعد از اعلام نظر جامعتین ممکن است انصراف هایی به وجود آید/جبهه پایداری روی دوم سکه دولت است.این ها دو چهره آورده اند:چهره ملی(مشایی) و چهره مذهبی(جلیلی) و منظور شعار زنده باد بهار احمدی نژاد همین جلیلی است.


مازندنومه:دبير جامعه اسلامي مهندسين مازندران در گفت و گو با مازندنومه با بیان این که سعید جلیلی گزینه دولت است، اظهار داشت:نظر جمعی ما بر آن شده تا در انتخابات ریاست جمهوری از علی اکبر ولایتی حمایت کنیم.علی صابری-فعال سیاسی و دبير جبهه پيروان خط امام و رهبري مازندران- به چند سئوال ما درباره انتخابات پیش رو پاسخ داد:

*مازندنومه:چرا تشکیلات شما روی ولایتی به اجماع رسیده است؟

-نظر کلی جامعه مهندسین و جبهه پیروان در انتخابات،علی اکبر ولایتی است.با توجه به سابقه ولایتی در وزارت امور خارجه می توان گفت او فردی امتحان پس داده است.

ولایتی در دوران سخت دفاع مقدس وزیر خارجه بود و ارتباطات بین المللی خوبی دارد.بعد از جنگ نیز مشاور عالی رهبری بوده و مورد وثوق ایشان است.

با توجه به این که ولایتی در دوران وزارتش فردی موفق بوده و دیپلماسی او می تواند الان کارگشا باشد،ما روی او به اجماع رسیدیم.

مازندنومه:در نظرسنجی ها ولایتی جزو سه نفر اول نیست.آیا شانس برد برای گزینه شما وجود دارد و آیا احتمال دارد ولایتی به نفع قالیباف و حداد کنار برود؟

-هنوز زود است در این زمینه اظهار نظر شود،باید نظر جامعتین اعلام شود،نظر جامعتین تعیین کننده است،بعد از اعلام نظر ممکن است انصراف هایی به وجود آید که نتیجه را تغییر می دهد.

*مازندنومه:اگر جامعتین ترجیح دهند گزینه ای انتخاب نکنند و فقط مردم را به حضور گسترده دعوت کنند چه؟

-آن وقت هر سه کاندیدای اصولگرا می مانند،هر چند احتمال می دهم حدادعادی انصراف دهد.

*مازندنومه:راجع به سعید جلیلی نظرتان چیست؟

-جلیلی کاندیدای دولت احمدی نژاد است.خیلی ها قبلا" این موضوع را باور نداشتند اما وقتی جبهه پایداری که با پول محصولی ساپورت می شود و آیت الله مصباح،پشتش قرار گرفت و این ها از او حمایت کردند،یعنی جلیلی گزینه دولت است.

جبهه پایداری روی دوم سکه دولت است.این ها دو چهره آورده اند:چهره ملی(مشایی) و چهره مذهبی(جلیلی) و منظور شعار "زنده باد بهار" احمدی نژاد همین جلیلی است.

* مازندنومه:دشمنان نظام با تبلیغات فراوان سعی دارند ضمن مایوس کردن مردم،چنین القا کنند که نتیجه انتخابات از پیش معلوم است.نظر شما چیست؟

-رهبر انقلاب در چند سخنرانی از جمله همین سخنرانی امروزشان صریحا" اعلام کردند که یک رای دارند و رای شان هم مشخص نیست که به چه کسی است.

مردم باید اظهارات نامزدها را گوش کنند و بینند چه کسی باعث عزت و سرافرازی اسلام و کشور می شود و او را انتخاب کنند.

اصولگراها و بسیاری از دانشگاهیان و عقلا،نیز مسجدی ها و سنتی ها روی ولایتی به اجماع رسیده اند.


  • سه شنبه 14 خرداد 1392-0:0

    آقای صابری بعد از انتخابات 84 شدی طرفدار دو قبضه احمدی نژاد . با کمک دبیر کل و مرحوم کردان شدی مدیر کل فنی و حرفه ای . مرتبا تعریف این افراد را ذکر میکردی و در جلسات اداری هم برای سلامتی آنها دعا و صلوات . از مقام که افتادی ، شدی منتقد آنها . البته گاهی طبق عادت فحش هم میدادی...باز هم دم از اصولگرایی میزنی !... آ قای صابری لطف کن و دست از سر اصولگرایان بردار... برادر دینی شما ب . م

    • يکشنبه 12 خرداد 1392-0:0

      به نظر بنده جلیلی و جریان انحرافی هر دو سعی در تضعیف کشور و رهبری را دارند . مردم فهیم و شهید پرور ما بعد از 8 سال که رییس جمهور پیشین کشور را با بحران رو به رو کرد نیازی به کاندیدای دولت ندارند.

      • شنبه 11 خرداد 1392-0:0

        برای این آقا متأسفم. کافیه فقط به حامیان جلیلی نگاه بشه بعد قضاوت کن. آقای مصباح که تنها مدافع حریم ولایت در ایام سخت اصلاحات و....بود. فریب وعده های کاندیداها را نخورید

        • جمعه 10 خرداد 1392-0:0

          برای من جالبه که اقای صابری هم نظرات عالی می دهند.!!!

          • جمعه 10 خرداد 1392-0:0

            جلیلی همان احمدی نژاد است با یاوری مشائی است که انحرافی اش خواندید رمال و جادوگر

            • جمعه 10 خرداد 1392-0:0

              http://mashaei92.blogfa.com/

              حامیان مهندس مشایی مازندران



              برادر صابری با کمال احترام تحلیل شما اشتباه است بیشتر مطالعه کنید

              • پنجشنبه 9 خرداد 1392-0:0

                درود بر صابری که تحلیل اش عالی است مرحبا صابری-خط فکری دولت را خوب شناختی این بار هم پشت صحنه ثمره هاشمی است و پول محصولی

                • پنجشنبه 9 خرداد 1392-0:0

                  بله که جلیلی کاندیدای دولت است.دیروز که ستادش در ساری افتتاح شد چند تا مسوول دولتی اونجا بودند.وزیر ارشاد هم رفت در ستادش تو تهران.پایداری ها هم اومدند پشتش.دیگه از این واضح تر؟من میخواستم به جلیلی رای بدهم اما الان پشیمان شدم.روشنگری کنید که مردم بدانند جلیلی همان مشایی و احمدی نژاد است.به 7 نفر دیگه رای بدهند

                  • پنجشنبه 9 خرداد 1392-0:0

                    خیلی حرف عامیانه است.

                    عقلا !!

                    یک جانبه رفتی ...

                    • پنجشنبه 9 خرداد 1392-0:0

                      مطمئن هستم که به همان روشی که احمدی نژاد رییس جمهور شد جلیلی هم در انتخابات موفق خواهد شد. تنها کورسوی امیدم این است که احمدی نژاد از جلیلی حمایت کند تا فاتحه اش را بخواند. خدایا ملت ایران را از شر جمیع حوادث برهان آمین یا رب العالمین

                      • پنجشنبه 9 خرداد 1392-0:0

                        در همین مازندران خودمون اول قرار بود یک مدرس دانشگاه رییس ستاد جلیلی شود،بعد ناگهان یک دولتی شد رییس ستادش.این شک برانگیز نیست؟دولت تغییر نگاه داده و جلیلی را انتخاب کرده.منتقدان احمدی نژاد که از جلیلی حمایت میکنند کمی فکر کنند تا بعد اگر جلیلی رییس جمهور شد مثل احمدی نژاد به او هم فحش ندهند.کمی فکر کنید بد نیست

                        • پنجشنبه 9 خرداد 1392-0:0

                          هر چند شانس ولایتی فعلا زیاد نیست اما طبیعی بود که سنتی ها سراغ او بروند.چون بین تندروهای اصولگرا که پشت جلیلی ایستاده اند و سنتی ها همیشه خط کشی بوده است.بقول مطهری باید کاری کرد که تندروها دوباره سرکار نیایند که وضع از این بدتر شود.جلیلی چیزی در چنته ندارد و همان احمدی نژاد ورژن 92 است!

                          • پنجشنبه 9 خرداد 1392-0:0

                            دولت در دو سال آخر عمرش با ساپورت امثال محصولی گروه پایداری را تشکیل داد تا به ظاهر مخالفشان باشند اما در باطن با هم اند.همین رسایی و اینها هم با احمدی نژاد فالوده می خورند و هم به دیدار مصباح میروند.مگه الهام جزو پایداری نبود چرا دوباره سخنگو شد؟ بقیه شون هم همین جورند.دم خروس معلوم شده که جلیلی کاندیدای دولتی هاست.از تحلیل شما متشکرم

                            • پنجشنبه 9 خرداد 1392-0:0

                              علامه مصباح حامی دولته؟

                              پناهیان حامی دولته؟

                              رسایی حامی دولته؟

                              نبویان حامی دولته؟

                              روانبخش حامی دولته؟

                              جبهه پایداری حامی دولته؟

                              ...

                              تحلیل خنده داری بود...

                              یک مقدار تحقیق و تفحص کنید و راه های دیگری برای تخریب جلیلی پیدا کنید.

                              ...

                              «سونامی جلیلی در راه است»

                              • پنجشنبه 9 خرداد 1392-0:0

                                یکی از شاخصه های آقای صابری نظرات تند و غیرعقلایی ایشان است. اگر به کارکرد آقای ولایتی به دقت نگاه کنیم شیوه او بسیار شبیه لیبرال ها است منتهی با خویشتن داری و عدم اعلام نظر و به نوعی زیرکی و فریبکاری. من امروز با ضرس قاطع اعلام می کنم فردا روزی که ولایتی رای بیاورد و صابری را در سیستم بکار نگیرند ایشان می شود اولین منتقد آقای ولایتی. افرادی که به سواری گرفتن و ادعاهای بی ریشه مذهبی معروفند با تعدادی از افرادی که هم اکنون پست های مهم را تحت اشغال خود دارند بر سر ولایتی به توافق رسیده اند و طمع اصلی آنها باقی ماندن در پست ها و ادامه سواری گرفتن هایشان می باشد. اگر جلیلی گزینه دولت است به طریق اولی ولایتی هم جزء گزینه های دولت است.

                                من نظرم این است دولت عمداً توهم جلیلی گزینه دولت است را توی دهانها انداخته است تا مردم در جنگ زرگری دولت ولایتی را مستقل بپندارند. ولایتی سعی دارد خود را به عنوان مشاور رهبری طوری جلوه دهد که انگار نظر رهبری روی ایشان است ولی خوشبختانه رهبری این مسائل را نفی کرده است. مشاور رهبری بودن امتیاز خاصی ندارد و تمام اعضاء تشخیص مصلحت نظام هم مشاورین رهبری هستند و فردا ممکن است احمدی نژاد هم مشاور رهبری بشود. به نظر می رسد ائتلاف شکست خورده 2+1 که قصدشان کنار زدن قالیباف بود با کلک ولایتی می خواستند قالیباف را با وعده معاون اولی کنار بزنند ولی قالیباف به این فرمول تن نداد. به هر حال ولایتی هوس قدرت کرده و کلی بافی می کند و برنامه ریزی های 100 روزه ایشان همه شبیه واردات بی رویه توسط دولت فعلی است و با واردات جنون وار 100 روزه نمی توان مشکل گرانی و تورم را حل کرد. ایشان اصلاً دیدگاه اقتصاد کلان و اقتصاد ملی را نمی فهمد و مانند احمدی نژاد فکر می کند چون پزشک است در همه امور دیگر هم متخصص است. به نظر می رسد توی این گزینه ها چه رای داشته باشد و چه نداشته باشد، رضایی به لحاظ برنامه محوری و تشخیص های اقتصادی بهترین گزینه باشد و بقیه در زمینه های حل مشکلات کشور دارند شعاری و تبلیغاتی عمل می کنند و عوامفریبانه حرف می زنند.

                                • پنجشنبه 9 خرداد 1392-0:0

                                  از آقای صابری تشکر می کنیم که شفاف مواضع شان را بیان می کند.واقه قضیه هم این است که جلیلی کاندیدای سایه احمدی نزاد است.اگر مردم دوست دارند سیاستهای احمدی نژاد ادامه یابد به او رای دهند.حرفهای او هملان تکرار حرفهای احمدی نژاد است و چیز تازه ای ندارد.

                                  • پنجشنبه 9 خرداد 1392-0:0

                                    قبل از عذر خواهی اصولگرایان از ناکارآمدی 8 سال گذشته و ازبین بردن اعتماد عمومی و نابودی همه سرمایه ها آیا معرفی کاندیدا کار خوبی است.

                                    البته مهم ترین شاخص این جریان توسط پدر معنوی شان یعنی آقای مصباح یزدی که هیچ نقشی در انقلاب نداشته و بلکه با امام زاویه داشته است تعیین می شود


                                    ©2013 APG.ir