تعداد بازدید: 2433

توصیه به دیگران 44

جمعه 14 تير 1392-18:8

آن ها که شنبه آمدند

برای آنانی که با گستاخی تمام برای "ماندن" خیز برداشته اند/مگر همین مدیران دولت احمدی نژاد فراموش کرده اندکه در دولت او به نام و نان و شهرتی دست یافته اند؟ حال چه شده است این دولت هنوز نرفته از او تبری می جویند،درحالی که هنوز ردای مدیریت آن دولت فخیمه را بر تن دارند!


مازندنومه،سیاوش اسلامی سوادکوهی:پرسشی بزرگ دراین مقطع از زمان برای فعالان سیاسی، خودنمائی می کند؛ اینکه زمانی که پروژه ی " ته خسته تن بلاره" وقتی به شکست کشیده می شود،چرا مدیران سیاسی و اجتماعی این پروژه که در گذشته از هیچ قواعد و منطق سیاسی پیروی نمی کردند،امروزه پا پیش گذاشته اند و لباس عقلانیت به تن کرده اند و از گذشته تبری می جویند؟

آیا اینها متصورندکه هیچ باختی درانتظارشان نیست؟همین ها که در دولت نهم و دهم در هسته ی داغ قدرت سیاسی برای دست یافتن به حداقل پست های مدیریتی،چهره آرائی کرده بودند و بادستانی از انگشترهای عقیق گران قیمت و لباس "احمدی نژادی"برتن حاضرشده  بودند،ازهمه قواعد سیاسی و عرف های شناخته شده میدان رقابت را قربانی کنند و حتی حاضرشدند با میدان دادن به بی کفایت ها و بی لیاقت ها،حذف شایستگان و با کفایت ها را در دستور کاری خویش قرار دهند،چرا امروز با رنگ عوض کردن می خواهند در صف "دولت تدبیر و امید"جا داشته باشند؟

آیا آنها مردم و نخبگان سیاسی اش را فاقدحافظه تاریخی می دانند؟مگر همین مدیران دولت احمدی نژاد فراموش کرده اندکه در دولت او به نام و نان و شهرتی دست یافته اند؟ حال چه شده است این دولت هنوز نرفته از او تبری می جویند،درحالی که هنوز ردای مدیریت آن دولت فخیمه را بر تن دارند!

البته از اویی که فهم سیاسی و اجتماعی اش تا این اندازه نزول داشت، انتظاری بیش ازاین نباید داشت ،زیرا همیشه در ادوار تاریخی هرگاه انسان های کوچک را برای کارهای بزرگ گمارده بودند،همین گونه اتفاقات می افتاد.

همیشه این تیپ افراد با لاف توانمندی وارد مصادر شده اند و جامعه رابه قهقرا برده و کاری ازدست نخبگان وشایستگان و کاربلدان به حاشیه رانده شده برنیامده است!

 البته این جماعت در کارهائی استاد و خبره هستند؛آنها خوب درمی یابند که شکل دهنده های توانمندجامعه و نیز شایستگان که دل در گرو آینده کشور و مردمش دارند،چگونه توان و فربگی شان را بتوانند تضعیف کنند.آن ها ید طولائی در این خصوص دارند!

آن ها در گذشته زندگی شان ثابت کرده اند در به طغیان کشاندن جان های جوانان شایسته و تحصیل کردگان توانمندی که دل درگرو جامعه شان داشته اند،مهارت دارند. می توان شهادت داد که از دست این تیپ آدم ها فقط این "کارها" برمی آید.

این مدیران انقلابی نما و متدینین بدلی، سبب ساز قطب های متضادی بین نیروهای وفاداربه انقلاب و اسلام و راه امام(ره) و شهدای کشور شده اند که همه ی باورمندان به وحدت و همدلی و مفاهیم مقدس را دچار انسداد و پریشان حالی و انزوا کرده اند.

حال با نگاهی به اعمال و افعال این افراد مدعی در سال های اخیر،درمی یابیم آنها متوهمانه و به دور از واقعیت های زندگی، آن چنان عرصه را برای زندگی مردم سخت نموده اند که کمتر ایرانی بتواند از پس این ویرانی که بر زندگیش سایه انداخته، قامت خمیده شده اش را بلند کند.

تازه این بخشی از هزینه ی ماندن برخی ازمدیران دولت های نهم و دهم بر پست های مدیریتی و زندگی آبادی که برای خویش تدارک دیده اند،بوده است!

حال باتاسف همین ها باز با گستاخی تمام برای " ماندن" خیز برداشته اند و نمی گویند باچه روئی!

این مجاهدان خسته تن" شنبه" در کنار مبارزان پیروز"جمعه " قرار می گیرند؟ آیابهتر نیست دوستان مغرور دیروز و بیدارشدگان از شکست اصولگرائی،به این "مجاهدان شنبه" بگویند "شمه خسته تن بلاره"بروید،استراحت کنید و خستگی ازتن به در کنید تا بلکه بر این باور باشند تاصبح دولت شما بدمد.

آب اجل که هست گلوگیر خاص و عام / برحلق و بر دهان شما نیز بگذرد.


  • علي- ساريپاسخ به این دیدگاه 0 0
    دوشنبه 7 مرداد 1392-0:0

    آقاي اسلامي خسته نباشيد . واژه واژه ي سوزناك شما را از تازيانه هايي كه بر بدن نازنينتان فرود آورده اند مي شود احساس كرد . مردم مازندران از شجاعت و رشادتان در راه آرمان هايتان باخبرند و از تلاش مدني شما در راه كسب حقوق حقه ي معلمان نيز آگاهند و دوستان هم بدانند اگر اندكي قلم اين نازنين تيز هست از هوشياري و پردردي است .

    هر كه او هشيارتر رخ زرد تر

    هركه را رخ زردتر پردردتر

    • يکشنبه 16 تير 1392-0:0

      اقای اسلامی

      سلام

      شما چند شنبه اومدی؟؟؟؟؟

      اها،چند نداشت.خود شنبه اومدی!!!

      • شنبه 15 تير 1392-0:0

        حرف آقاي اسلامي كاملا درست است. البته بايد اضافه كرد بعضي از اين آقايان اصلا به هيچ آرماني دلبسته نيستند تنها چيزي كه به آن تشنه اند قدرت است حالا قدرت از آن هركه باشند آنها با او هستند. قدرت از هر كه گريزان شود آن ها بر او هستند. به ياد بياوريد كه با شناسنامه انقلاب آقاي هاشمي چه نامهرباني ها كردند.

        خوب است كه اين آويزگان قدرت شناسايي شوند و اشد مجازات كه همان سلب قدرت از آنان است در حقشان اعمال شود!

        • فرزند شهیدپاسخ به این دیدگاه 1 2
          شنبه 15 تير 1392-0:0

          حسن نیت وایراندوستی شمابرکسی پوشیده نیست حضورپررنگ ودایمی شمادردفاع مقدس دلیلی براین مدعاست که دغدغه شماازفرصت طلبان قدرت پرست روزهای شنبه بعد ازانتخابات نگران باشید

          • شنبه 15 تير 1392-0:0

            آقای اسلامی مدیرانی که شما از آنها نام میبرید از نیروهای ستاد آقای هاشمی در انتخابات 84 بودند

            • فرزادامرائیپاسخ به این دیدگاه 2 1
              شنبه 15 تير 1392-0:0

              بجای حمله به نویسنده خوبه که به نوشته بپردازیم اصلن نویسنده آدم بد،نوشته چجوریه؟به مذاق حضرت صمدائی وآقای ناظرخوش میاد؟لازم به ذکره که سوزی که علی الظاهراین نوشته به بعضیا واردکرده می خوان نویسنده اش سردربدن نداشته باشه......قلم تندوتیزاین آقای اسلامی دوای مدیران حقه بازوجاه طلب است دمتان گرم بنویس ازاین تهدیدها وتهمتهانترسید...بدانیدهروقت توهینهابیشترشدنشاندهنده اثرگزاری نوشته شمابیشتراست

              • شنبه 15 تير 1392-0:0

                آفرین آقای صمدایی.معلومه خیلی آگاه هستی و آدم شناس.

                • شنبه 15 تير 1392-0:0

                  حضرت آقای اسلامی

                  یادم هست که ...مازندران...ناگهان در دولات نهم چندماه ... بود در دولت دهم چند روز ... شد و سپس در تمام مدت عمر دولت دهم در این سمت باقی بود این روش مسئولیت را هم که میدانی چگونه بدیت می آید مشهور به اتوبوسی هست . شما طی این مدت چجه میکردید ؟ حتی یکبار نگفتید اینقدر با تجربه ها متعهدین جبهه رفته ها جانبازان آزادگان لایق و تحصیل کرده هستند او چرا ؟ نه تنها نگفتی بلکه یک دکه هم مقابل دفترشان زدی که هر روز چندبار از اظهار ارادت عقب نیفتید حالا اینها اینقدر بدند که از قوم مغول بدترند . لطفا سوزن به خودت بزن یادت باشد که چه بر ما معلمان از ساخت و پاخت تو با حاکمیت گذشت . مدیریت محترم مازند نومه استدعا دارم یادداشت بنده را سانسور نفرمایید همانطور که بی پرده سخهنان ایشان را نشان دادید این حق را بری ما هم قایل باشید وگرنه بنده در جناح مخالف آقای اسلامی نبوده و نیستم ولی در مقام عمل آن کار دیگر میکنند!

                  • قائمشهریپاسخ به این دیدگاه 3 0
                    شنبه 15 تير 1392-0:0

                    من نمی دونم این فرماندار ... چه یه روزه خودشو با جناهی که 8سال اونا رو انتقاد میکرد و ادعاهای آنچنانی داشت توی مراسم جشن هفته پیش آقای روحانی دنبال چی بود و. چه خوب رنگ عوض کرد؟؟!!!

                    دادش ما که جنابعالی و سوابق تورو میشناسیم حداقل این آخرای خدمت ناکارامدت توی فرمانداری رو با عزت و مردانگی تمام کن!!!

                    • شنبه 15 تير 1392-0:0



                      آقای اسلامی ...چه خبر؟ ایشونم که هر روز رنگ عوض میکنه الان بدنبال رایزنی هایی واسه جا کردنش در دولت جدیده؟!!... رو هم که خوب به بازی گرفته 2ماه که اونا رو رو هوا نگه داشته ؟!ماشاءاله حتما داره واسه اینا هم نقشه میکشه که...

                      • علي بابايي-عرشياپاسخ به این دیدگاه 3 2
                        شنبه 15 تير 1392-0:0

                        متاسفم ،برادراسلامي شما همكار روشنفكر ما هستي واژه هات(شكست ، باخت ،بي كفايت وبي لياقت ،رنگ عوض كردن،انسان كوچك،اين جماعت،متدينين بدلي،گستاخي،رو،مغرور،و....،)براي يك فردفرهنگي بعيد است همه اين كلمات ؟؟!!!!چي بگم شايد خيلي به شماسخت گذشته !!بهتنربود به جاي اين مطلب ازتركيب كابينه واحتمالات جابجايي ها ميگفتي زمان خيلي چيزها را ثابت خواهد كرد همكارعزيز

                        • شنبه 15 تير 1392-0:0

                          وجود مردان شجاعی چون سیاوش اسلامی امید مردمی است که 8سال از حقایق سیاسی کشور بی اطلاع بودند و هر چه پوپلیست ها و عوامفریبی اذهان پاک مردم شریف مارو به ملعبه میگرفتند اینک بدانند دیگر با وجود دلیر مردانی که سر به دار می دهند ولی تن به ذلت نمیدهند دیگر جایی برای ادامه قدرت طلبی آنان نخواهند گذاشت

                          • جمعه 14 تير 1392-0:0

                            جناب آقای اسلامی شما شخص تحصیل کرده و مطبوعاتی هستی بهتراست ازاین ادبیات چارواداری دست برداری و پخته تر از این ها ینویسی من به عنوان یک دوست به شما پیشنهاد می کنم گرو کشی نکنید شایسته شان هیچکدام از ما نیست


                            ©2013 APG.ir