تعداد بازدید: 2092

توصیه به دیگران 2

دوشنبه 7 مرداد 1392-19:22

ناطق نوری:عده‌ای دوست دارند اپوزیسیون باشند

رییس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری در ساری گفت:اگر من در یک مجلسی وارد شوم و گوینده بگوید آیت‌الله ناطق وارد شد، ممکن است برای اولین بار یکه بخورم که مگر من آیت‌الله هستم،چند بار بگویند کم کم باورم می‌شود/عده‌ای دوست دارند اپوزیسیون باشند، هر کسی سر کار آمد مخالفت‌خوانی می کنند/ همه را دزد اعلام کردن،دافعه و خطرناک است/خداوند به رئیس‌جمهور منتخب توفیق بدهد.


مازندنومه،کلثوم فلاحی:حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر ناطق نوری در مراسم احیای شب شهادت حضرت علی(ع) در مصلای امام خمینی(ره) ساری، اظهار داشت: حضرت علی(ع) مجسمه عدل و انسانیت است.

وی اظهار داشت: از نظر جامعه شناسی انسان‌ها چند دسته هستند، روش عده ای به گونه‌ای است که نه دشمن تولید می‌کنند و نه دوست و افرادی خنثی و بی‌خاصیت هستند.

ناطق‌نوری ادامه داد: عده‌ای دیگر روش دوست‌زایی دارند و جاذبه محظ هستند و با هیچ‌کسی دعوا و انتقاد ندارند و با همه صلح کل هستند.

رییس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری با طرح این سوال که آیا از نظر اسلام، این شیوه پذیرفته است، گفت: نه، انسان و مسلمانی که هدف دارد، این گونه نیست.

ناطق‌نوری تصریح کرد: این افرادی که می‌خواهند همه از آنها راضی باشند، بدانند که خدا از آنها راضی نیست.

وی افزود: اینها هواشناسی و موج‌سواری‌شان خوب است، تا می‌بینند یک گروهی آمدند زنده باد و مرده باد را به سوی آنها روانه می‌کنند، سرعت دور زدن درجای آنها خیلی قوی است، درجا 180 درجه با یه ترمزی که سفت می‌زنند تو سرعت، فرمان برمی‌گردد، اینها خطرناک هستند، هم خودشان را آلوده و فاسد می‌کنند، هم جامعه و هم مسئولان جامعه را، اینها افراد متملق، چاپلوس و بله قربان‌گو هستند.

این مسئول گفت: اگر من در یک مجلسی وارد شوم و گوینده بگوید آیت‌الله ناطق وارد شد، ممکن است برای اولین بار یکه بخورم که مگر من آیت‌الله هستم، چند بار بگویند کم کم باورم می‌شود، اگر کسی بعد از چند بار ، بیاید و بگوید حجت‌الاسلام، بدم می‌آید می‌گویم با من مسئله دارد.

ناطق نوری ادامه داد: امر بر عده‌ای مشتبه می‌شود و این افراد چاپلوس هواشناس برای همه خطرناک هستند.

رییس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری افزود: یک عده هم بر عکس اینها هستند، با عرق‌خور و عربده کش و دزد و نمازشب خوان، می‌لولند، یه عده مقابل اینها هستند و دافعه محظ هستند و با همه دعوا دارند.

ناطق نوری خاطرنشان کرد: عده‌ای دوست دارند اپوزیسیون باشند، هر کسی سر کار آمد مخالفت‌خوانی کنند، با همه دشمن هستند، اینها افراد خطرناک‌تر از دسته اولی هستند، بدبختی اسلامی در طول تاریخ این بود که یا گرفتار متملق‌ها بودیم یا گرفتار این تندروها، افراد تندرو بی مغز و بی‌منطق.

وی با بیان اینکه مگر در این جامعه افراد خوب، متدین و سالم نیستند، یادآور شد: همه را دزد اعلام کردن، دافعه و خطرناک است.

ناطق‌نوری گفت: آنها که تصمیم گرفتند علی را به شهادت برسانند یک فراکسیون بودند که هر یک مامور شدند برای کشتن.

رییس دفتر بازرسی رهبری ادامه داد: برخی هم روش دوست‌زا و هم دشمن‌زا دارند که اینها هم 2 دسته هستند، جاذبه دارند نسبت به خوبان و دافعه نسبت به بدها دارند و در راه خدا هم جهاد می‌کنند، حرف‌می‌زنند و انتقاد می‌کنند و از ملامت نمی‌ترسند.

وی افزود: علی (ع) این گونه است، جاذبه دارد و هم دافعه، هم دشمن تولید می‌کند و هم دوست، در طول تاریخ دوست تولید می‌کند.

ناطق نوری یادآور شد: دافعه علی به همان شدت جاذبه اوست، با ظالم و ستمگر کنار نمی‌آید.

وی با اشاره به این که ما که می‌گوییم شیعه هستیم، آیا روش ما همان روش حضرت علی (ع) است، متذکر شد: در خودمان مرور کنیم که چند مولفه شیعه بودن را داریم.

ناطق‌نوری خاطرنشان کرد: مواظب باشیم، چرا پشت سر مردم بد بگوییم و بی‌خودی برخورد و توهین کنیم، دین‌مان را نه برای دنیای خودمان و نه برای دنیای دیگران، نفروشیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: آبروی مردم از خون مردم بالاتر است و با هزاران استغفار هم پاک نمی‌شود.

ناطق‌نوری، با بیان اینکه نباید به شنیده‌ها اکتفا کرد و باید جست‌و جو کنیم، افزود: من در پست‌های مختلف، مسئولیت داشته‌ام، اگر چیزی از کسی شنیدید خواهش می کنم اول بدون دلیل، دفاع نکنید، این عرق همشهری‌گری گل نکند، بدون دلیل هم نپذیرید، هرچه هزینه داشت من می‌دهم، بروید ریشه را پیدا کنید اگر ثابت شد، قبول کنید.

وی ادامه داد: اگر ریشه‌یابی کنیم جامعه این قدر ملتهب و سلب اعتماد نمی‌شود.

ناطق‌نوری افزود: حماسه سیاسی مدنظر رهبری به وجود آمد و مازندران در حضور کلی در انتخابات جزء استان‌های اول کشور بود و در رای دادن به رئیس‌جمهور منتخب، رای بالایی دادند و بعد از مدت‌ها یک روحانی با سواد و فاضل آمد و نبض این انتخاب روحانی، آرامشی به جامعه داد، چقدر عالی است، من تشکر می‌کنم از همشهریان عزیزم.

این مسئول تصریح کرد: مازندران در همه صحنه‌ها جزء اولی‌ها بود و هیچ مشکلی برای نظام به وجود نیاورد.

ناطق نوری ادامه داد: این قابل تقدیر است، مازندران مرکز تشیع است و باید این گونه باشد.

وی گفت: خداوند به رئیس‌جمهور منتخب توفیق بدهد مشکلات را با کمک مردم برطرف کند.


  • جمعه 11 مرداد 1392-0:0

    بیکارین! ازشما بیکارتر من بودم که کاکمنت های شما را خواندم!!

    • چهارشنبه 9 مرداد 1392-0:0

      آقا چه خبرتونه معلم معلم راه انداختيد؟ كدوم معلم؟ آقا اسم خودش رو گذاشته معلم ،شايد اصلا معلم نباشه! شما چرا دارين به معلما توهين ميكنين! مالتونو معلما كه نخوردن! خونتونو معلما كه نريختن! چي از جونشون مي خواين؟ خيلي مردين و شجاعت دارين به اونايي كه مالتونو مي خورن و يه آبم روش بتازين!

      • چهارشنبه 9 مرداد 1392-0:0

        ضمن تشکر از اطلاع رسانی خوبتان و پوشش دقیق و فوری سخنرانی ناطق.خوشحالم که ایشان به ساری آمدند و سخنرانی کردند و دارند برخی مسایل 8 سال گذشته را باز می کنند.اما موردی وجود دارد درباره آن کامنت که به اسم معلم آمده.من هم می خواهم در این زمینه توضیح بدم.معلم اول اشتباه کرد که آن جور کامنت گذاشت و اشتباه بزرگترش توجیه دوم و کامنت دومش بود.یادم هست یکبار من در یکی از خبرهای مازندنومه اشتباه تایپی دیدم.در مورد تاریخ بود که عددش مثلا بجای 8 تیر نوشته شده بود 18 تیر،بعد من مثل این معلم سروصدا نکردم و نگفتم یافتم یافتمفمچ گرفتم...کامنت خصوصی برای مدیر سایت گذاشتم که انتشار ندهد و گفتم تاریخ تان اشتباه است.ایشان هم فوری اصلاح کردند.روش انتقاد درست این است نه گرد و خاک کردن و |آبروریزی.البته مدیر سایت می توانست کامنت معلم را نشان ندد و فقط ایرادهای تایپی را درست کند،اما این قدر ظرفیت دارد که آن را نشان دهد.تجربه نشان داده او از این چیزها باکی ندارد.احتمالا این معلم کمی پیر و فرسوده شده و یکجا نشسته و نصیحت می کند.اگر کارش را بلد بود که این گونه رفتار نمیکرد.ما نیازی به سفارش ها و پندهای معلمانی از این دست نداریم.معلمی که طعنه می زند و مچ می گیرد و مسخره می کند بدرد درس دادن و یادگرفتن نمی خورد.حرفش هم اصلا مهم نیست که چه می گوید.اگر انتقاد او از دوتا اشکال تایپی فقط بود که روشش این گونه نظر دادن نبود،می توانست مودبانه و سالم کامنت خصوصی بگذارد و بنویسد که آقایان اشکال وجود دارد و نظرم را انتشار ندهید،اما ایشان تمایل داشتند کامنتشان نشان داده شود تا بعد به خودشان بگویند آفرین بر خودم که غلطشان را گرفتم!فکر می کنند اینجا مدرسه است و ایشان هم معلم اول ابتدایی هستند.تا جایی که من می دانم بروبچه های این سایت همه تحصیل کرده و کاربلد و اهل منطق و استدلال و نظر هستند و دو تا اشتباه تایپی نصف شبی دلیل بر کوتاهی و ضعف آن ها نیست.خوب است این معلم ها نیمه پر لیوان راهمیشه ببنند و درسی بدهند که شاگردان را فراری ندهد و مجبور نشوند محصلانشان با آنها تند برخورد کنند.حرف ایشان اگر انتقاد بود که مطمئنم بچه های سایت جواب نمی دادند،موضوعی را مطرح کردند که سایت مجبور شد جوابش را بدهد.این سایت انتقادپذیر و باظرفیت است و همین که کامنتهای مخالف خودش را در زیر انتشار میدهد گواه آن است.آقای معلم ادامه ندهید لطفا.بدتر می شود و بوش بیشتر درمیاید و ما متاسف میشویم

        • غلامعلی رنجبرپاسخ به این دیدگاه 1 1
          چهارشنبه 9 مرداد 1392-0:0

          حرف ناطق حرف دل بسیاری از انسان ها است که امروز اگر به آنها آقای دکتر نگویند خیلی ناراحت می شوند. تازه این زمانی است که طرف هنوز مدرک دکتری نگرفته است و اگر مدرک دکترایش را گرفته باشد که خدا می داند با کسی که او را مهندس صدا بزند چکار خواهد کرد.

          یک مسئله دیگر را هم با خود دارد و آن این که همین دیروز مدرک های جعلی کار دست صاحبانشان داده بود و آنها را از وزارت خلع کرد و بعد از غصه یا از درد از دست دادن پست و آبرو و اعتبار و شهرت و ... دق کردند و دنیای فانی را وداع کردند و راحت شدند ولی افراد و دست اندرکارانی که از کشته ها پیرهن عثمان درست می کنند، برای از سکه انداختن مخالفان و خراب کردن مجلسیان واکردانا سر دادند و مراسم مفصل گرفتند و قول و وعده دادند که بنیادها درست بکنند و نام کردان را تابلو بکنند و فرهنگسرای نیم ساخته را به نام او تمام بکنند ولی چون فصل سوء استفاده از نام آن مرحوم تمام شده بود، حتی فرهنگسرا را هم تمام نکردند و امروز نماینده اول شهر که سابقه خانوادگی او (پدر مرحوم ایشان) در تضاد کامل و بی انعطاف با آقای کردان بود اعلام می کند که علم کردن تابلو کردان برای شهر ساری خطا است.

          آیا شما در این رفتارها و کردارها و گفتارها صداقت و انصاف می بینید یا بازی های سیاسی و سیاست بازی معیار و ملاک این سیاست بازان است.

          مردم باید به فعل رئیس جمهور منتخب توجه کنند نه به گفتار و وعده ها. چرا که رئیس جمهور ماضی با شعار ما می توانیم آمد و خیلی گرد و خاک کرد و همه چیز را بهم ریخت و به همه از جمله به ناطق و فرزندش تهمت زد و جو افشاگری و بگم بگم راه انداخت تا برخی از بزرگان نظام را از کار بیاندازد ولی چیزی را که خدا نخواهد به خودشان برگشت و امروز اعلام کردند نگذاشتند و باید به دنبال راهی باشند که برای ادامه حیات سیاسی خود مجوز تاسیس یک دانشگاه بین المللی را بگیرند.

          راستی وزارت علوم که به تقاضای ما برای تاسیس دانشگاه غیر انتفاعی جواب منفی داده بود و اعلام کرده بود برای دانشگاه غیر انتفاعی ظرفیت ها پر است و دیگر مجوزی صادر نمی شود، آیا این قاعده برای صاحبان قدرتی مانند آقای دکتر احمدی نژاد و یاران ایشان هم رعایت می شود یا در اینجا استثناء قائل می شوند و رئیس حمهور مدعی دیروز هم امروز به سمت رانت بازی روی می آورد؟

          • هادی پارسا-ساریپاسخ به این دیدگاه 2 0
            سه شنبه 8 مرداد 1392-0:0

            ضمن تشکر از برو بچه های این سایت،لطفا" پاسخ کامنت معلم را دیگر ندهید.او اگر ادله و منطق داشت که با اسم مستعار نمی نوشت.آدم با یک اسم الکی چیزی بنویسد و برود که هنر نکرده.شما هم می توانستید جواب او را از قول خواننده ها و نه با اسم خودتان بنویسید اما مردانه جواب دادید.لطفا وقت تان را تلف نکنید و پاسخ این افراد خودبین و ضعیف را ندهید.دوستان داریم.در ضمن حضور ناطق نوری حاشیه ای نداشت؟

            • شاگرد همه معلماپاسخ به این دیدگاه 0 0
              سه شنبه 8 مرداد 1392-0:0

              مازندنومه عزيز! شما رو ارجاع ميدم به سخنان آقاي ناطق نوري كه تا دو نيمه شب زحمت نوشتنش رو كشيدي نه خوندن و درك كردنش:

              اگر کسی بعد از چند بار ، بیاید و بگوید حجت‌الاسلام، بدم می‌آید می‌گویم با من مسئله دارد.

              آقاي موسوم به معلم كه بنده خدا شايد معلم هم نباشه و از اين عنوان به كنايه استفاده كرده باشه بهت گفت حجت الاسلام چرا بدت اومد ؟چرا مي گي باهات مسئله داره؟

              حتما بهت بايد مي گفت آيت الله تا خوشت بياد؟

              كمي به اين چيزايي كه نقل مي كني فكر كن فقط ميرزا بنويس نباش!

              مثل الذين حملوا التورية ثم لم يحملوها كمثل الحمار يحمل أسفارا

              • مریم مرتضویپاسخ به این دیدگاه 1 2
                سه شنبه 8 مرداد 1392-0:0

                در زیر شخصی با اسم معلم چیزی گفته و بقیه در دفاع از او و یا علیه او کامنت گذاشتند.اصل مطلب به حاشیه رفته است.ناطق حرفهای خوبی زد و انتقادات خوبی را متوجه جریان شکست خورده وارد دانست.خوب است در این زمینه هم کامنت بگذارند.هر چند من از ادبیات و طرز برخورد معلم خوشم نیامد.اصلا هم دوست ندارم کسی که عنوان معلم را یدک می کشد از موضع بالا نصیحت و توجیه کند. بیرون گود نشستن و گفتن که لنگش کن ساده است.ساعت 2 نصف شب خبر تنظیم کردن هنر میخواهئد نه ادعا و گزافه گویی.با سپاس از شما

                • سه شنبه 8 مرداد 1392-0:0

                  خاک بسر ما با این معلمهای از خود راضی و ...،واسه همینه که شاگردهای ما چیزی نمیشن!چقدر از خود راضی!

                  • سه شنبه 8 مرداد 1392-0:0

                    مسئول محترم مازند نومه - برادر جوانم

                    بنده بعنوان معلمی که تا لب گور هم اموزش دیگران را در تکلیفم می بینم لازم میدانم نکاتی چند را یاداور جنابعالی بشوم

                    یک - شما اگر ایراد درست بنده حقیر را به کار غلط خود بر نمی تابید - و طی توضیحی همراه با ادبیات نازیبا در حقیقت سعی به پاک کردن صورت مسئله دارید چگونه میگوئید رسانه ای مستقل و برای تنویر افکار عمومی هستید؟

                    دو - گزارش واقعه در نیمه شب و با تن خسته و احیانا با چشمان خواب الود نمیتواند دلیلی برای توجیه کار غلط باشد ! میشد مودبانه حتی از غلط گیری اینجانب تشکر هم کرد ولی توضیح هم داد که چه شد و چه نشد!

                    سه - چرا فکر میکنید حتما باید جای شما بود و پی به دشواری کارتان برد؟ بگذارید هرکس جای خودش باشد اما به فعل درست ! اگر از پس حضور تا نیمه شب خبر رسانی را ندارید مشکل از شماست و دلیلی به توپ و تشر نیست !

                    چهار - در همه حال و در هر مسئولیت که تشریف دارید سعی بفرمائید پای شریف از مرز ادب و اخلاق و نزاکت خارج نشود که اگر جز این نمائید شاید با هورای جمعی هم مواجه شوید ( که شدید!) اما اطمینان داشته باشید که به روز ناگزیر واقعیت را خواهید پذیرفت....تاریخ نمی خوانی پسرم؟

                    • سه شنبه 8 مرداد 1392-0:0

                      صادقی عزیز،دوست داریم،گوش به این حرفها نده،برو جلو ما حمایتت میکنیم،صد درصد تاییدت میکنیم

                      • سه شنبه 8 مرداد 1392-0:0

                        از اطلاعرسانی شما ممنونیم.بعضی از خواننده ها توقع زارن هر چه دلشان بخواهد بگویند و مدیریت این سایت برای اینکه نسان دهد دموکرات است و انتقاد پذیر خفه شود و سکوت کند.نه اقایان،باید از حق خود دفاع کرد.مازتدنومه با دموکراتیک بودنش زیادی به مخاطبهایش رو داده که الکی متوقع شدند.همینجا ببینید که تمام کامنتهای مخالف خودش را نشان داد،بخدا اگر یایتهای دیگر اینجور باشند.نگذارید زحمت ابن دوستان هدر رود و خستگی رو تنشان بماند.جسارت هم حدی دارد.یعنی چی طرف هرچه دلش بخواهد بنویسد بعد مدیر سایت دو خط جواب بدهد میشود غیردموکرات و انتقاناپذیر،رسانه اگر از حق خود دفاع نکند چگونه از حق مردم دفاع کند.حق مردم استان همان رسانه های درپیتی و خنثی است که کپی پیست اند و مخاطب برایشان مهم نیست و بفکر کاسبی هستند.درود بر شما

                        • سه شنبه 8 مرداد 1392-0:0

                          مازند نومه که نه ولی علی صادقی یکم کم ظرفیته. دوست داره همش خودشو محق بدونه ونشون بده. همه اشتباه میکنن علی صادقی درس میگه. این تفکر منسوخ شده علی آقا... یکم خودتو اصلاح کن ظرفیتتو ببر بالا .انتقاد پذیر باش .وگرنه تو هم میشی مثل حضرات آقایان بگیرید وببندید وبزنید وانتقاد نکنید.

                          • سه شنبه 8 مرداد 1392-0:0

                            جناب آقای نعمت

                            سلام

                            1- من همان آقای معلم نیستم

                            2- در مسائل فرهنگی و اخلاقی کلوخ انداز را جواب سنگ نیست

                            3- تندروی و بداخلاقی از هر طرف که باشد ناپسند و مصیبت بار است.

                            4-مازندنومه به آستانه تحمل بالا شهرت دارد

                            5- ایراد به آقای نیازآذری در همین زمینه بود که سردبیر ذکر کردند اگر در همه موارد اینجوری بی تحمل باشید وای به حال این مجمع

                            6- رافت، مهر، محبت و برادری و ادب بهتر جواب می دهد و اهرم تاخت و تاز را از طرف مقابل می گیرد و جامعه را نیز صبوری آموزش می دهد.

                            7- معلم و امثال معلم ها بدانند نوشتن در فضای مجازی همیشه با اغلاط تایپی و املایی و انشائی رو به رو است و گریزی از آن نیست.

                            8- پیشنهاد می کنم آقای معلم خودشان یک گزارش نیم صفحه ای بدون غلط در فضای مجازی تهیه کنند و صادقانه به طور مستقیم و بدون بازنگری و وقت گذاشتن های مکرر آن را به سایت لفرستند تا ثابت شود می توانند بدون غلط املائی و انشائی کار بکنند.

                            9- جواب های دندان شکن دادن هنر نیست بلکه باید جواب طوری باشد که آگاهی بخش و اخلاقی و مودبانه باشد. مهم تاثیر جواب در ذهنیت خوانندگان و منطقی کردن افکار آنان است.

                            • آقای نعمتپاسخ به این دیدگاه 2 2
                              سه شنبه 8 مرداد 1392-0:0

                              برادر مگر اون کامنت گذار معلم با این ادبیات صحبت کرد که دوستان مازندنومه به شیوه ای که شما گفتید جواب بدهند؟لحن صحبت معلم را ببینید،همه اش تیکه و طعنه است.باید جوابی مثل خودش داده میشد که خوب هم داده شد.

                              اینها یک عده بیکارند که می چرخند و زحمت دیگران را نمی بیند و فقط دنبال مچ گیری هستند.مثلا دو تا غلط تایپی که از روی خستگی نصف شب کار کردن است مهم بود که با این لحن باید میگفت؟من که خواننده این سایتم بهم ور خورد،انتظظار داشتی به این بنده خداهای اداره کننده سایت که تا نصف شب نشستند خبر اماده کردند ور نخورد!!!دلتان خوش است بابا.یاد بگیریم درست صحبت کنیم.اگر پرخاشگری و بی ادبی باشد باید کوبنده ایستاد و کم نیاورد.چه معنا داردطرف هر چه دلش میخواهد بگوید و آنوقت جواب محترمانه بشنود.خودت بودی آقای نعمت بدتر جواب میدادی،مگر اینکه خودت همان معلم باشی که دوباره با اسمی دیگر کامنت گذاشی.مازندنومه لطفا منعکس کنیداینها را

                              • ابوالحسن سلیمانیپاسخ به این دیدگاه 3 3
                                سه شنبه 8 مرداد 1392-0:0

                                گزارش جامعی بود و دو غلط تایپی خدشه ای به آن وارد نمی کند .

                                • سه شنبه 8 مرداد 1392-0:0

                                  از اطلاع رسانی سریع شما تشکر می کنیم،جواب آن کامنت معلم را هم منطقی دادید.قدیمی ها می گویند،کلوخ انداز را پاداش سنگ است.

                                  • سه شنبه 8 مرداد 1392-0:0

                                    مازندنومه باید ظرفیت بیش از این داشته باشد و می توانست اینجوری جواب بدهد:

                                    1- معلم عزیز از لطف شما ممنون هستیم

                                    2-خبرنگار ما در کاربرد لغت "محض" اشتباه کرده است.

                                    3- ایشان دوره خبرنگاری را به اندازه کافی دیده اند

                                    4- از پیشنهاد شما برای تصحیح املاء و انشاء متشکریم

                                    ببینید چقدر فضا زیباتر می شد و نیازی نبود که تندی بیمورد ایجاد شود. نقد مسائل عمومی نیازی به تخصص ندارد و چماق کردن تخصص برای خود شما بیشتر ضرر دارد.

                                    • سه شنبه 8 مرداد 1392-0:0

                                      ممنون از اطلاع رسانی سریعتون.مازندنومه رو می پسندم.اما امیدوارم به ایده آل هر چه سریع تر نزدیک تر شه.

                                      د

                                      • مازندنومهپاسخ به این دیدگاه 3 3
                                        سه شنبه 8 مرداد 1392-0:0

                                        جناب معلم؛فکر می کردیم سیستم معلم-شاگردی الان تغییر یافته و مثل گذشته ها نیست که معلم چوب و فلک به دست،بر سر شاگرد داد بزند و چهره ای ترسناک از خودش در ذهن باقی بگذارد.اما انگار اشتباه کردیم و معلم هم چنان همان معلم ریزبین و فریادکش و منفی نگر است!مخاطب گرامی،گیریم دو اشتباه تایپی در متن وجود داشت،باید فریاد بکشید که:یافتم،یافتم!!خودتان را بگذارید جای خبرنگار،ساعت 2 نیمه شب،تایپ کردن خبر-با آن همه خستگی از مشغولیات روزانه-به این آسانی است؟و مگر ذهن در آن موقعیت جوابگوست؟

                                        خوب بود به جای منفی نگری از اطلاع رسانی دقیق و سریع خبرنگار قدردانی می کردید که نخستین رسانه استان بودیم،این گزارش را انتشار دادیم و تا ساعت ها بعد هم هیچ رسانه ای آن را روی خروجی خود قرار نداد.

                                        در ضمن بهتر است هرکس در زمینه تخصص خود اظهار نظر کند و شما به معلمی خود بپردازید و خبرنگار هم کار خود را انجام دهد؛رسانه گاه به عمد برخی سخنرانی ها را به همان حالت و شیوه که ادا می شود،تنظیم می کند و تغییری در جمله بندی ها نمی دهد تا در اصل موضوع خدشه ای وارد نشود و مخاطب راحت تر ارتباط برقرار کند.

                                        پیشنهاد می کنیم سخنرانی چند روز پیش ناطق نوری را در شب احیای 19 رمضان،در این لینک بخوانید که به همین شیوه ما(که روشی مرسوم در رسانه هاست،اما شما از آن بی اطلاعید) تنظیم شده است:



                                        http://www.asriran.com/fa/news/287808/ناطق-نوری-اگر-کسی-بی-حیاء-است-و-به-همه-فحش-می-دهد-بدانید-او-دین-ندارد



                                        تلاش کنیم اگر سفید نمی بینیم،حداقل خاکستری ببینیم،نه سیاه و منفی!

                                        در ضمن خبرنگار مربوطه،کلاس های خود را رفته و دوره های خود را دیده است،اما نه با معلمی چون شما،با معلمانی باتجربه و محک خورده و مثبت اندیش.

                                        • سه شنبه 8 مرداد 1392-0:0

                                          حال که همه بزرگان و شخص رئیس جمهور اعتراف دارند که مازندران شاگرد اول انتخابات بخصوص در رای به آقای دکتر روحانی بوده است و اینجا مرکز تشیع است وباید اینگونه باشد و نقش اول را در تولید حماسه سیاسی داشته باشد، پس چرا در موقع تعیین وزیر و اعضاء هیات دولت دیگران بر مازندرانی ها ترجیح داده می شوند؟ چرا دولت قبلی از نیروهای بیشتری از مازندرانی ها استفاده کرده بود ولی دولت حاضر با اینهمه تعریف و تمجید از نقش مازندرانی ها در انتخابات مازندرانی ها را در دولت تحویل نمی گیرد. این است قدردانی از مردم مازندران؟

                                          • مریم شکوریپاسخ به این دیدگاه 4 2
                                            سه شنبه 8 مرداد 1392-0:0

                                            راست میگی حاج آقا بعضی ها هواشناسی سیاسی اشان خیلی خوب است آخه من شنیدم یه بزرگواری بود که در دوم خرداد سال 76 بود کاندید و عصاره جناح راست بعد شد از سرمداران ستاد موسوی از جناح چپ اخیرا هم شده یه جورایی لیدر اصلاح طلبان!!!

                                            • سه شنبه 8 مرداد 1392-0:0

                                              عرض به حضور انور شما که بد هم نیست اگر برای گزارشگر و خبرنگار کلاسی بگذارید تا املا و انشای انها بهتر بشود !

                                              این خبرنگار سعی نفرمود تا زیباتر از این چکیده گوئی کند ! ضمنا خانم خبرنگار در دوجا ( محض ) را به غلط (محظ) نوشتند و این تناسبی با شان و منزلت رسانه ندارد یادش بخیر که پیشتر نشریات مجیز گوی ما لااقل به اموزش املا و انشا می پرداختند...جز این است ؟


                                              ©2013 APG.ir