تعداد بازدید: 5380

توصیه به دیگران 3

يکشنبه 14 مهر 1392-21:48

فلاح: وضعیت همین است که می‌بینید!

متن و حاشیه های معارفه مدیرکل جدید صنعت، معدن و تجارت مازندران+عکس/ فلاح:قصد ندارم خدمات مدیران سابق را نادیده بگیرم، وضعیت ما همین است که می‌بینید/محمدپور عمران:کمتر واحد صنعتی را می‌شناسم که شاگردان و دانشجویانم در آنجا مشغول به کار نباشند.


مازندنومه، کلثوم فلاحی: مرتضی هاشم‌پور -رئیس سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران- بعداز ظهر امروز طی مراسمی که خود در آن حضور نداشت، ریاست این سازمان را به محمد محمدپور عمران داد.

 گفته شد هاشم‌پور دچار کسالت است و نتوانسته در این مراسم حضور یابد!

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، مدیرکل امور استان‌های وزارتخانه و استاندار مازندران، جزء میهمانان ویژه این مراسم بودند.

 در این آیین، نماهنگی از فعالیت‌های هاشم‌پور با موسیقی حزن‌انگیز پخش شد که حاضران در سالن به مزاح به یکدیگر می‌گفتند: حالا کسالت هاشم‌پور در این حد هم نیست که از این آهنگ استفاده شده است!

 سالن مراسم شلوغ بود و عده‌ای ایستاده مراسم را دنبال می‌کردند. رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت که اغلب سخنرانان از او به عنوان فردی دانشگاهی یاد می‌کردند و استفاده از این عنوان ما را به یاد سخنرانی‌های رئیس‌جمهوری سابق می‌انداخت که می‌گفت: « ما دانشگاهی هستیم» در سخنان خود، واحد "مدیریت سازمان" درس داد و خبرنگاران به جای خبر، جزوه نوشتند!

 محمدپور در سخنان خود اظهار داشت: کمتر واحد صنعتی را می‌شناسم که شاگردان و دانشجویانم در آنجا مشغول به کار نباشند.

 وی با بیان اینکه خانواده‌ام در این مراسم حضور دارند، تصریح کرد: از این جایگاه استفاده شخصی کرده و از خانواده و به ویژه از مادرم تشکر می‌کنم.

 استاندار مازندران هم بسیار از وضعیت صنعت گلایه کرد و این وضعیت را اسفبار خواند.

 ربیع فلاح با اشاره به اینکه قصد ندارم خدمات مدیران سابق را نادیده بگیرم، گفت: وضعیت ما همین است که می‌بینید.

استاندار مازندران یادآور شد: با این همه نعمتی که داریم مازندران نباید بیکار داشته باشد.

 فلاح ادامه داد: در هر خانه دو سه بیکار وجود دارد و چه شده که استانی با این همه نعمت، بیشترین بیکاری را در سطح کشور دارد؟

وی با اشاره به ظرفیت مازندران و معادن بکر و دست نخورده آن، گفت: این گونه نیست که دولت بیاید و در این مراکز سرمایه‌گذاری کند بلکه دولت نقش سیاست‌گذار دارد و از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کنیم.

 فلاح با اشاره به وضعیت شلوغ سالن، اظهار داشت: در مراسم معارفه خودم هم وضعیت به همین شکل بود و در آینده باید برای برنامه‌های این چنینی و همایش‌ها، سالنی در خور شان میهمانان داشته باشیم.

وی از نعمت‌زاده به عنوان پدر صنعت ایران نام برد و گفت: در زمان نعمت‌زاده بود که شهرک‌های صنعتی به وجود آمدند و اکنون هم از وضعیت شهرک‌ها و شهرک‌نشینان مطلع هستیم.


  • سه شنبه 23 مهر 1392-0:0

    با آرزوی موفقیت برای جناب آقای دکتر محمدپورعمران

    دوستان منتقد به انتصاب جناب آقای دکتر محمدپور اگر حداقل شناخت از رزومه مدیران قبلی حوزه صنعت و تجارت مازندران داشته باشند متوجه این امر می شوند که آقایان با مدارک و رزومه کاری کاملا غیر مرتبط مدیریت اساسی ترین حوزه های صنعت و تجارت این استان را در اختیار داشتند. و خروجی کار این شد که می بینیم.

    بنده افتخار شاگردی این بزرگوار را در دوران تحصیلی خود داشته و به جد خدمتان عرض می کنم ایشان همان "مرد توسعه" ای است که قبلا از او با این عنوان یاد شده و در صنعت ، معدن و تجارت این استان توسعه و تحولی شگرف حاصل خواهد کرد.

    • ر.سالاریانپاسخ به این دیدگاه 3 1
      يکشنبه 21 مهر 1392-0:0

      با آرزوی موفقیت برای دکتر محمد پور عزیز که هرجا قدم نهادند سبز شد.

      • روح اله مهدی پورعمرانپاسخ به این دیدگاه 6 2
        چهارشنبه 17 مهر 1392-0:0

        دکترمحمدپور می تواند مدیر توانمندی باشد .

        • سه شنبه 16 مهر 1392-0:0

          ازتلاش ارزنده حاج آقا ناصری در انتصاب آقای دکتر محمدپور تشکر و قدردانی میکنیماز آقای ناصری انتظار دیگری تمی رفت چون واقعا ایشان به دانشگاهیان اعتقاد دارد.انشاالله آقای دکتر محمدپور هم با حمایت جناب دکتر فلاح استاندار عزیز مازندران موفق وسربلند باشند.

          • دوشنبه 15 مهر 1392-0:0

            نظر مارو نمیزنی مازند نومه...در سایتهای دیگر اینقدر انتقاد بی ربط نیست...دوستان 34 سال است در استان صنعت را خلاصه در بیل و کلنگ و فرغون ساختن و عملی زور زدن وچکش زدن میبینید...مدیریت یا همراه با تخصص است یا بدون تخصص و هرج ومرج...راه دیگری سراغ دارید بگویید؟یک پزشک متخصص (مرد) زنان و زایمان جهت جراحی مگر خودش حتما سابقه بار داری باید داشته باشد که بتواند جراحی کند؟...لازمه جراحی دانش و تخصص مربوط به آن رشته میباشد...دوستان درسته که بعضی از روابط عمومی ها به هدفشان نرسیدند ولی کار شکنی نکنید...

            • غلط اندازپاسخ به این دیدگاه 1 2
              دوشنبه 15 مهر 1392-0:0

              مدتی بود که ما را از غلط اندازی دور کردند و حسابی دلمان برای غلط اندازی تنگ شده است. خدا پدر هرکسی را که موجبات رحمت فراوان شده بیامرزد و اموات دیگرش هم با اعاظم و شخصیت های بزرگ همنشین باشد.
              اما اتفاقات عجیب و غریب در استان ما را گیج و منگ و گنگ و خنگ کرده و تن لش و ملث شده ما هم در گوشه ای افتاده و چشمانمان هم بی اختیار همینجوری یک ریز برای وضعیت نابسامان استان اشک می ریزد و برای تیم جدید مدعی بی سامانی استان توسط قبلی ها دلمان بفهمی و نفهمی می سوزد.
              اینکه دلم برایشان کباب شد به جهنم ولی اینکه تیم قبلی اینجنین استان را ویرانه و درب و داغون تحویل تیم بعدی می دهد خیلی عجیب است و جزء سیاست های سیاستمدارانی است که تیم بعدی را دشمن خودشان فرض می کنند که هیچ کمکی را نباید به آنها بکنند تا خدای ناکرده چهره بشوند و مردم بگویند اینها موفق تر بوده اند.
              اما غلط انداز که همیشه عادت دارد سر نبش مغازه بزند می گوید اینجوری ها هم نیست و تیم قبلی کلی کارها کرده. یک کمی ادعاهایشان بیشتر از قد و اندازه شان بوده ولی بیکار بیکار هم ننشسته بودند. مثلاً کم کاری هستش که میاندرود را از ساری جدا کردند؟ کم کاری هستش که ساری را بی فرودگاه کردند و یا اینکه دشت ناز را از ساری جدا کردند و یا اینکه دانشگاه کشاورزی را دو تکه کردند که در دو شهرستان حضور پررنگ داشته باشد؟ کم کاری است که از ترس تشرهای... غلاف کردند و از خیر جدا کردن بندپی از بابل گذشتند و این مسئله رو گذاشتند تا تیم جدید بابلی حلش بکنه و احتمالاً به جای بندپی بیاید و شهرستان گتاب جلودار را به انضمام بندپی غربی و شرقی بازتولید بکند...حالا آقا طاهایی که خیلی بهش ارادت داریم به خاطر اینکه کلاً از تحویل گرفتن ما طفره می رفت و ما را هرگز به هیچ جلسه ای دعوت نمی فرمود که نکنه یک غلط اندازی جدیدی بکنیم , ناقابل یک 13 میلیارد تومنی رو باتفاق آقای مشائی از بیت المال کندند و به رامسر و تنکابن تزریق کردند دستشان درد نکنه. بالاخره این مسیر باید توسط آقا فلاح هم طی بشه و همین مقدار و نه بیشتر به دو شهرستان بابل و گتابشهر آینده تزریق بشه تا کور بشه هر آنکه چشم دیدن اینهمه کار رو نداره. گفتن که 130 هزار تا یا کمتر و بیشتر شغل درست و حسابی داریم درست می کنیم که آب توی دهن بی شغلها قند میشه و از لب و لوچه شان جاری و جیبشان پر پول و زندگیشون پر رونق میشه ولی قاصد خبر آورد که از این خبرها نبود و نخواهد بود. مگر کشکه که همیجوری فله ای شغل تولید بکنند. چه طاسی و چه پلاسی. هر که شغل می خواد بره آقای طاهایی رو پیدا کنه و مطالباتشو از ایشون بگیره. به آقای فلاح چه ربطی داره که حالا هنوز ماه عسلش تموم نشده اوقاتشو تلخ می کنین و به اسم جهادی باد توی آستینش می کنین که شغل برای شما تولید بکنه. اصلا غلط انداز از طرف آقای فلاح اعلام می کند بیکاران محترم و عزیز بدانند شغلی در کار نیست وباید با بودجه های شخصی و از جیب مبارک بابا به خود اشتغالی بپردازند تا به یمن این خودکفایی جشن خرمن به راه بیندازیم. هزینه های جشنش رو ما از طریق اسپانسرهایمان می دهیم.
              فعلاً فصل چانه زنی برای بازنشسته ها و از کار افتاده ها و کسانی است که در تهران جایی برایشون پیدا نمی شد و الآن منت گذاشته تشریف آوردند تا مازندران را حسابی مدیریت بکنند و به زور و زار هم که شده این وضع نزار و زار زده مازندران را بهبود ببخشند و نان و ماست رو هم فراوان بکنند و کلاً وضعیت را به سامان بنمایند. اونایی که باور نمی کنند بدانند غلط انداز یکتنه اراده کرده به جای آقای فلاج به جای دو سال ظرف دو ماه چهره مازندران را کاملاً تغییر بدهد.

              • دوشنبه 15 مهر 1392-0:0

                واقعا جناب فلاح دست مریزاد. آیا نقش مساوران شما بود یا اینکه فشار از بالا... مبارک باشد این نوع مدیریت باز باز باز باز باز....

                • کارمند فنی و حرفه ایپاسخ به این دیدگاه 3 2
                  دوشنبه 15 مهر 1392-0:0

                  کی نوبت ما می شود چرا تنها یک نماینده باید جلوی وزیر و ریس سازمانئ بایستد.خدایی اگر اعضای جبهه پایداری قدرت را می گرفتند رحم به معتدل اصلاح طلب و اصولگرا می کردند

                  • دوشنبه 15 مهر 1392-0:0

                    واقعا جای تعجب داره این اقای محمدپور چقدر زود تغییر چهره داد شما عکس ایام انتخابات ریاست جمهوری رو وعکس الانش رو نگاه کنید زمین تا اسمون فرق داره...

                    • دوشنبه 15 مهر 1392-0:0

                      استاندار باید اهل کار باشد نه اهل حرف.انشاا..محمد÷ور علاوه بر حرف اهل کار هم باشد

                      • رضا از قائم شهرپاسخ به این دیدگاه 2 6
                        دوشنبه 15 مهر 1392-0:0

                        با با می دانی صنعت یعنی چه یک معلم که نمی داند صنعت چیه باز هم عقب گرد در صنعت مازندران را شاهد خواهیم بود آیا در مازندران یک نفر بزرگتر نبود یا صنعتگر.متاسفیم برای عزل ونصب اینچنینی

                        • دوشنبه 15 مهر 1392-0:0

                          در گوگل بنویسید شورای سیاست گذاری ستاد جلیلی در مازندران،حالا مشخص میشود جلیلی بود یا عارفی؟...مبارک تدبیر و امید باشد.

                          • دوشنبه 15 مهر 1392-0:0

                            آقای محمدپور ، قرار نیست که صنعت در مازندران باعث نابودی طبیعت شود ویا فاضلاب صنعتی همچون گیلان باعث تخریب رودخانه هاشود. پس همکاری با حوزه های محیط زیست در جهت رشد صنعت و توجه به صنایع پاک و آینده دار همچون صنعت نرم افزار سازی بهتر از این است که به صنایع بزرگ و پرمخاطره بیندیشیم .

                            • مازندرانپاسخ به این دیدگاه 13 2
                              دوشنبه 15 مهر 1392-0:0

                              آقای محمد پور یادتان باشد اینجا دانشگاه نیست ، کسی از شما نمره نمی خواهد ، اینجا شما با صنعتی روبرو هستید که هزار مشکل دارد ، تئوری دانشگاه با عمل صنعت آسمان و زمین تفاوت دارد از مشاورین معتمد کمک بگیرید تا بتوانید کاری انجام داده باشید . کاری نکنید آخر بگویند اساتید دانشگاهی بدرد همان دانشگاه و کتاب می خورند و قادر به اداره یک قهوه خانه نیستند.

                              • دوشنبه 15 مهر 1392-0:0

                                آقای دکتر فلاح اگر از دکتر محمدپور عمران بعنوان مشاور فن سخن استفاده کنی خیلی از مشکلات سخنرانی شما حل خواهد شد / خواهش میکنم مازندنومه آقای صادقی این مطلب را بنویسید چون به نفع فلاح است

                                • میثم سجادیپاسخ به این دیدگاه 5 1
                                  دوشنبه 15 مهر 1392-0:0

                                  فلاح هم مثل قبلیا ...

                                  • يکشنبه 14 مهر 1392-0:0

                                    علی رغم تبلیغات علیه دکتر محمد پور، دکتر عارف طی تماسی به وزیر صنایع اولین نیروی اش را در استان گذاشت ولی دکتر عارف عنایت ویژه ای به استان ما دارد دکتر طیب نیا وزیر اقتصاد که دست راست عارف در انتخابات بود دو معاونش از مازندران می باشند 1- دکتر سعید نیکزاد معاون سرمایه گذاری از آنل 2- دکتر یوسف نژاد معاون پارلمانی وزیر اقتصاد از ساری


                                    ©2013 APG.ir