تعداد بازدید: 2766

توصیه به دیگران 3

سه شنبه 16 مهر 1392-0:2

دو حمایت و چند ابهام!

تغییر در مجموعه ارشاد مازندران ضروری به نظر می رسد/این جماعت با سوءمدیریت خویش،ضمن پنهان شدن پشت برخی الفاظ و ارزش ها، نه تنها خدمتی به ارزش ها نکردند، هنرمندان و علاقه مندان به فرهنگ و هنر را به محاق بردند، طوری که عملا اجرای یک برنامه فرهنگی مناسب و مطلوب که در شان مردم مازندران باشد، به یک آرزو تبدیل شد.


مازندنومه؛ یادداشت مهمان، داود لطیفی: در یک سایت خبری مطلبی به این مضمون که 200نفر از هنرمندان مازندران از استمرار مدیریت مدیرکل دولت سابق در راس اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران حمایت کردند، مواجه شدم. همچنین چندی قبل یکی از هنرمندان استان مقاله ای در دفاع از جناب مدیر کل نوشت.

هرچند در نوشتار نخست، اسامی هنرمندان حمایت کننده نیامده بود، این دو مطلب چند علامت سوال را ایجاد کرده است:

جایگاه ارزشمند هنر و هنرمندان مازندران در پهنه فرهنگ و هنر کشور، برکسی پوشیده نیست. هنرمندان مازندرانی -چه آنانی که درتهران مقیم هستند و چه آنانی که در مازندران ساکنند- با خلق آثار و ایفای نقش در قالب نمایشگاه ها، جشنواره ها، همایش ها، فیلم ها و نمایش ها می درخشند.

به خاطر این ظرفیت ها تاقبل از آغاز به کار دولت به اصطلاح عدالت محور، مازندران متولی و میزبان بسیاری از رویدادهای فرهنگی و هنری کشور و حتی بین المللی بود؛ به عبارتی فرهنگ و هنر در مازندران پویا و فعال در خدمت تعالی جامعه قرار داشت.

دراین راستا شهرهایی چون آمل به پایگاه تعزیه، بابل به پایگاه تولید فیلم کوتاه، قائم شهر به پایگاه موسیقی محلی مازندرانی، ساری به پایگاه نشر و کتاب و تنکابن و بهشهر به پایگاه تئاتر استان تبدیل شدند.

متاسفانه با آغاز به کار دولت احمدی نژاد و انتصاب مدیرانی که تنها از دریچه تنگ سیاسی آن هم از نوع باندی و جناحی به فرهنگ و هنر می نگریستند، باشعارهای دهان پر کنی همچون هنر فاخر، عملا تیشه به ریشه هنر و هنر مندانی زدند که برای رساندن مازندران به جایگاه شایسته اش خون دل خورده بودند.

این جماعت با سوءمدیریت خویش،ضمن پنهان شدن پشت برخی الفاظ و ارزش ها، نه تنها خدمتی به ارزش ها نکردند، هنرمندان و علاقه مندان به فرهنگ و هنر را به محاق بردند، طوری که عملا اجرای یک برنامه فرهنگی مناسب و مطلوب که در شان مردم مازندران باشد، به یک آرزو تبدیل شد.

این همه در حالی انجام شد که استان های همسایه -گیلان و گلستان- علاوه بر انجام وظایف روزمره، میزبان ده ها جشنواره ملی و بین المللی درموسیقی، تئاتر، هنرهای تجسمی ، فیلم و...بوده اند.

کاش هنرمندان حامی چند نمونه از دستاوردهای مثبت مدیریت ارشاد استان را ذکر و آن ها را با کارهای بزرگ اجراشده در دولت اصلاحات مقایسه می کردند.

کاش می گفتند که در این سال ها چه هنرمند نماهایی از رانت استفاده کردند و بودجه های فرهنگی استان در کجاها به مصرف رسید.

سیستم فرهنگ و هنر استان در 8 سال گذشته برنامه تازه ای برای عرضه نداشت و تنها به تکرار ضعیف تر آن چه پیشینیان در تقویم ارشاد گنجانده بودند، بسنده کردند، بنابراین با توجه به این موضوع، نیز نگاه منفی و پرانتقاد جامعه هنری و فرهنگی و اصحاب رسانه، تغییر در این مجموعه ضروری به نظر می رسد.


ایمیل نویسنده: (davood.latifi@yahoo.com)


  • هنرهند دلشکستهپاسخ به این دیدگاه 0 0
    دوشنبه 13 آبان 1392-0:0

    ضمن تقدیرازآقای لطیفی ،احساس من اینکه اگرآقای عشریه ونگاه ایشان ودوستان 8سال قبل ایشان درارشاد اجرایی گردد ازاین وضع آزاد خواهیم شد هنرباتعهد را مامی خواهیم

    • فرهاد نوری ناییجپاسخ به این دیدگاه 0 0
      جمعه 19 مهر 1392-0:0

      آقای صادقی چرا این مطلب را چاپ کردید؟واقای لطیفی چرا این مقاله را نوشتید ؟ ما نیز به گفتار درمانی داریم اقای مدیر هم خطیب توانایی هست هنروندان هم که راضی هستند.دیگه چه می خواهید؟

      • تدبیر و امید پاسخ به این دیدگاه 0 1
        پنجشنبه 18 مهر 1392-0:0

        بهترین گزینه برای تصدی مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران استاد لطف الله آجدانی است که در راه توسعه فرهنگی به قدر و سهم خویش بسیار کوشیدند. اثار قلمی اعم از کتاب و مقاله و مصاحبه های تلویزیونی و مطبوعاتی ایشان گواهی بر این ادعاست .

        • عباس نظریپاسخ به این دیدگاه 0 0
          پنجشنبه 18 مهر 1392-0:0

          کاش اسامی رانت خواران ارشادرا چاپ می کردید .مثلا آنهایی که ...اینها یه چشمه کوچک از شاهکار اقایان است.

          • چهارشنبه 17 مهر 1392-0:0

            مدیراراشاد جدید دیداری درهفته قبل با جناب جنتی داشت واصرار برحضور دروزارتخانه راداشت که ایشان حضور درمازندران را به برخی دلایل لازم دانست.

            هفته آتی منتظر صدور حکم این استاد فرهنگ وتمدن اسلامی هستیم

            • چهارشنبه 17 مهر 1392-0:0

              آقای داود لطیفی رئیس محبوب اداره فرهنگ و ارشاد بابل در دوره اصلاحات؛ شما خودتون شایسته این منصب هستید.

              • ناصر بابلکناریپاسخ به این دیدگاه 0 1
                چهارشنبه 17 مهر 1392-0:0

                به نظر من بهترین و کارآمدترین گزینه برای ارشاد حاج صادق رنجبر استاد دانشگاه، شاعر، نویسنده، مردمی، متدین، درخط ولایت و رهبری، نوپرداز و دوست داشتنی و خوشفکر و کارآمد و کارکشته است و بس. شما را به خدا مقایسه کنید این تازه به دوران رسیده ها را با کارکشته هایی همانند ایشان که در راه فرهنگ این مرز و بو استخوان خورد کرده اند.

                • چهارشنبه 17 مهر 1392-0:0

                  آقاي مدير سايت مازند نومه ، مطلع باشيد كه پس از نظري كه ديروز دادم و اسم چند مدير و كارشناس ارشاد استان را به عنوان افراد مورد خشم و قهر ارشاد اعلام كردم متاسفانه با خبر شدم امروز از طرف ارشاد فشار زيادي بر چند نفر از اين افراد وارد شد و تصورشان اين بود كه يكي از اينها در سايت شما نظر گذاشته است. آقاي استاندار هر چه زودتر فكري براي اين دستگاه ...بكند . بهترين كارشناسان ارشاد بدترين روزهاي خود را ميگذرانند .

                  • چهارشنبه 17 مهر 1392-0:0

                    تغییر در مدیریت بزرگترین و مهمترین متولی فرهنگ و هنر در مازندران اجتناب ناپذبر است. میدانیم این کار انجام خواهد شد ولی هرچه زودتر بهتر.سخنی با استاندار دارم!
                    جناب استاندار عزیز . با توجه به شناخت نزدیک و کافی! از وضعیت اداره کل فرهنگ و ارشاد ،هر روز تاخیر در تغییر مدیریت فرهنگی استان خیانت است به اهالی فرهنگ و هنر استان مازندران و بس!. امیدوارم جسارت بنده را ببخشید. این جمله من از روی عصبانیتی بود که وقتی شایعه بر ماندن مدیر اصولگرایی شد ه است که ... داعیه دار و دنباله رو و مجری سیاستهای فرهنگی دولت اصولگرایی بوده و هست!! که خود میدانی چه بلایی بر سر فرهنگ و هنر کشور و استان آورده اند !
                    جناب ربیع فلاح عزیز بیایید اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران را از این کابوس 8 ساله ( اگر از حق نگذریم ،منهای دوران کوتاه جناب ابراهیمی معاون سابق سیاسی و امنیتی) .. نجات دهید!
                    در ضمن بهتر است از کارشناسان ارشد و خبره و متخصص اداره کل فرهنگ و ارشاد استان که در بعضی از کامنتها اظهار محبت کردند و نام بردند ( جناب آقایان عشریه- عباسی- اندیکلایی-رشیدی – مومنی – یوسفی و.... مصاحبه و اطلاعات بیشتر اخذ شود تا باشد چراغی در خاموشی راه ! .. اگر هم می بینید این دوستان سکوت اختیار می کنند نه از روی ضعف بلکه ترس از تبعید و سقوط دادن و پرونده سازی و شایعه سازی بیشتر است!! فقط به فکر نجات باشید.

                    • دلسوخته فرهنگ و هنرپاسخ به این دیدگاه 0 0
                      چهارشنبه 17 مهر 1392-0:0

                      سلام ، متاسفانه به علت عدم وجود یک استراتژی مدون و نقشه جامع و مهندسی فرهنگی در کشور و استانها ؛ باعث آن شده که هر شخصی خود را ، لایق تصدی این جایگاه بداند . در صورتی که انصافا حوزه فرهنگ و هنر به دلیل اقتضائات خاصش ، مدیری دینمدار ، جسور ، دلسوز ، کاردان و شجاع می طلبد . لذا با عنایت به وضعیت موجود و اسف بار حوزه فرهنگ و هنر استان ، ضرورت تغییر مدیر کل فعلی امری بدیهی و اجتناب ناپذیر است . اما با عنایت شعار های دولت تدبیر و امید ، برنامه های وزیر محترم و همت و حمیت استاندار معزز ؛ انتظار داریم تا از بین مدیران و کارشناسان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ، که داری تحصیلات مرتبط ، توانا ، دلسوخته و آشنا به ضعف و قوت حوزه فرهنگ و هنر استان هستند ؛ مدیر کل آتی را ؛ برگزینند ، و از انتصاب مدیران پرورشگاهی بی کفایت ، برای حوزه مظلوم و مهجور فرهنگ و هنر مازندران ، جدا اجتناب نمایند . زیرا تجربه تلخ این انتصابات رانتی و جناحی را ؛ کاملا دیده و لمس کرده ایم . لذا بینی و بین الله کار را ؛ به کاردانان دلسوخته و با درایت حوزه فرهنگ و هنر استان بسپارید . قدر مسلم مدیران پرورشگاهی و سفارشی ، هیچ دلسوزی ، اثر و ثمری برای اهالی فرهنگ و هنر استان نخواهند داشت .

                      • سه شنبه 16 مهر 1392-0:0

                        ممنون بخاطر سانسور اسم مدیران ارشاد. اما آنهایی که باید بفهمند فهمیده اند آقای مدیر سایت مازندنومه .فقط وجدانا مصاحبه با آنهایی که گفتم فراموش نشود.شاید این کار به آقای وزیر ارشاد و استاندار کمک کندتا با شناخت بیشتری برای انتخاب مدیر کل جدید اداره ارشاد تصمیم بگیرد .

                        • غلط اندازپاسخ به این دیدگاه 1 2
                          سه شنبه 16 مهر 1392-0:0

                          مشخصات یک مدیر کل ارشاد آنهم برای مازندران از دیدگاه غلط انداز:
                          1- در دجه اول غلط انداز باشد یا حداقل قدرت و پتانسیل غلط اندازی را داشته باشد.
                          2- مچ گیر باشد اما به موارد خلاف آداب و اصول گیر ندهد ولی در عوض به موارد اصولی و صحیح تا دلت بخواد گیر بدهد.
                          3- طرفدار فیلم های آنچنانی و ساختار شکن باشد تا زمینه برای همه کاری باز باز باشد
                          4- به برگزاری کنسرت ها و موسیقی های مثبت توجه کرد مهم نیست بلکه باید زمینه را برای رشد موسیقی های وارداتی و مختلط و شاد و نشاط آور باز کند
                          5- مهمتر اینکه مانند آقای شادابیان خندان باشد و اهل اخم و تلخ زبانی و گیر دادن و ممیزی و ... نباشد.
                          6- کلاً اهل تسامح و تساهل باشد و طرفدار شدید رابطه و مذاکره با آمریکا و انگلیس باشد.
                          7- دفاع از کیان مذهب را بگذار برای وقت دیگر و اهل سکولاریتی و طرفدار جدایی دین از سیاست باشد.
                          8- ترجیحاً‌از لباس شخصی ها باشد و توهم توطئه در آن زیاد بالا نباشد.
                          9-...


                          10- اصلاح طلب باشد و یا اینکه از عالم و آدم طلبکار باشد و اهل تخریب و زیرآب زنی باشد.
                          11- تا دلت بخواهد با انواع افکار و اندیشه ها اهل زد و بند و تعامل باشد و مقاومت در برابر اندیشه های وارداتی از خود نشان ندهد.
                          12- دست بوسی پادشاه عزیز عربستان را برای خود حقارت و ذلت نداند. و گاهی هم انتقاداتی را از مقامات اصلی نظام از خود بروز دهد. در خلوت هزاران فحش بدهد و در جلوت فدایی بشود.
                          13- اهل پاکدستی ظاهری باشد و هزاران برابر میزان حقوق و مزایای دریافتی درآمد مشروع ونامشروع بهم بزند و کلاً اهل زایش سرمایه و امکانات باشد و از دادن انواع مهمانی سطح بالا طفره نرود.
                          14- ... مهم این است که تا دلت بخواد زبون داشته باشد و راست و دروغ را به راحتی سر هم بکند.
                          15- باید برای جا انداختن مطلب قدرت قسم خوردن بالایی داشته باشد. ابایی نداشته باشد به دروغ چندین قسم را بخورد تا دگیران باور کنند که راست می گوید.
                          16- آنقدر اهل تعامل و تسامح باشد که اهل دیگرا مذاهب را حتی بر اهل تشیع ترجیح بدهد و نگذار حتی یک نفر از آنها بدون پست و مسئولیت باقی بماند.
                          17- رفیق سالاری و همشهری سارلاری و حزب سالاری را بر شایسته سالاری ترجیح بدهد و بداند که شایسته ها به درد کار نمی خورند و دردسر آفرین هستند.
                          18- عده ای را با پول و اضافه کار و در اختیار قرار دادن ماشین و امکانات اجیر کند تا حال مخالفان را جا بیاورد و در دم جواب چاروداری نثار کنند.
                          19- به کسانی مسئولیت بدهد که هوارکش حسابی باشند و کسی از ترس آبرویش جرات نکند جوابش را بدهئ.
                          20- کارچاق کن خوبی باشد و دور و برش را پر بکند از همکارانی که همشهری یا رفیق و هم حزبی هستند و با دنیا حال بکند.

                          • سه شنبه 16 مهر 1392-0:0

                            کتابخونه ها همین... تیشه به ریشه کتاب وکنابخونه زدن

                            • سه شنبه 16 مهر 1392-0:0

                              مدیر محترم سایت مازندنومه . بنده کریمی هستم و شما نظری که دادم را منتشر نکردید. چرا؟؟؟ نکند شما درموردی که نظر دادم ،عملکرد ارشاد را تایید میکنید؟

                              • سه شنبه 16 مهر 1392-0:0

                                ارشاد رابه یک چهره فرهنگی بسپارید اقایانی که از انها نام بردید انسانهای شریفی هستند اما مدیر نیستند ارشاد مرد فرهنگی میخاد به نظر بنده دکتر رمضانی اگه قبول کنه بهترین گزینه هست

                                • سه شنبه 16 مهر 1392-0:0

                                  آقا داوود اینقدر به ارشاد ما ساروی ها گیر نده. صنعت و معدن و تجارت رو که برداشتند و آملی ریکا رو آوردند، سیاسی و امنیتی را که برداشتند بهشهری ریکا رو آوردند، برنامه ریزی رو که دادند به شیرگاهی. حالا ارشاد رو هم که می خوان به کی بدن نمیدونم ولی گردشگری رو هم که دارن میدن به قائمشهری و همه استان را برای ما دارن سیاه می کنن. ای اف بر این روزگار باد

                                  • سه شنبه 16 مهر 1392-0:0

                                    بدت میادش که کلیه کارکنان در رفاه هستند وکسی بهشون گیر نمیده ..
                                    همه چی آرومه !!!!
                                    ...

                                    • سه شنبه 16 مهر 1392-0:0

                                      چند اسم مربوط به ارشاد استان که در یکی از پیغامها ذکر شد اکثرا استاد دانشگاه و از آدمهای باسواد و کارکشته ارشاد هستند که اکثر اهالی فرهنگ آنها را خوب می شناسند.. واقعا ... و ... چه فکری میکنند ؟ آقای ... در ... وقتی از شان کارکنان ارشاد نمیتواند...سرمایه انسانی مهمترین دارایی یک سازمان است. از مازند نومه که خیلی خوب در حال بررسی اوضاع استان است میخواهیم با این افرادی که اسمشان ذکر شد ( بابك عباسي ، حميد رضا عشريه، حر رشيدي،سعيد انديكلايي ،مهدي مومني ،قدرت الله يوسفي ،مهدي رمضاني )مصاحبه کند تا استاندار مازندران و وزیر ارشاد بدانند چه بر سر کارشناسان ارشاد آمده و چه خبر است و چه کار باید بکنند ؟ جالبتر هم اینست که از این چند نفر حتی یک مصاحبه یا اعتراض در سایتها راجع به اتفاقی که برایشان افتاد نخواندیم. آدمها را اینجور باید شناخت . آقای جنتی و آقای ربیع فلاح باید کار ریشه ای در ارشاد بکنند.

                                      • محمد موقر دارابپاسخ به این دیدگاه 2 0
                                        سه شنبه 16 مهر 1392-0:0

                                        من قصد دفاع از اقای لطیفی را ندارم اما به عنوان یک مازندرانی بگویم خدمت دوستی گفته اقای لطیفی با چه کسانی حشرونشر داشته همین قدر بگویم در دوره اقای لطیفی بزگان فرهنگ وادب کشور همچون استاد فریدون جنیدی ،خالقی مطلق ،علی اشرف صادقی و..به مازندران امدند وسخنرانی کردند

                                        • سه شنبه 16 مهر 1392-0:0

                                          داود خان از بچه های بابل بعدازدکترشهابی وعلیرضاشهیری جنابعالی هم به مازندنومه واردشدی؟

                                          • عباس شیردارکلاییپاسخ به این دیدگاه 3 1
                                            سه شنبه 16 مهر 1392-0:0

                                            دوگزینه دررابطه بامدیرکل ارشاد استان شایسته اند:1-استاد عزیزالله محمدپور، نمایشنامه نویس تواناورییس سابق حوزه هنری مازندران 2- داود لطیفی، روزنامه نگارورییس سابق اداره ارشاد بابل

                                            • سه شنبه 16 مهر 1392-0:0

                                              دقيقابانظراقاي لطيفي موافق هستيم

                                              • حسینی سوادکوهیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                سه شنبه 16 مهر 1392-0:0

                                                شخصی که مدیر کل ارشاد مازندران می شود از نزدیکان دکتر بزرگ نیاست .حتما تحول آفرین خواهد بود .امروز وزیر ارشاد با تغییر مدیر کل ارشاد استان تهران اولین جابجایی را در حوزه استان ها آغاز کرد .

                                                • سه شنبه 16 مهر 1392-0:0

                                                  آقاي لطيفي، سابقه درخشان شما در ارشاد براي همه آشكار است و هيچكس ايستادگي شما در برابر ناملايمات فرهنگي استان را فراموش نمي كند. همانطور كه شما به عنوان يك ارشادي در برابر ناحق سكوت نمي كرديد اكنون هم در ارشاد هستند كساني كه سوءمديريت ها را تحمل نميكنند و در برابر آنها مي ايستند و قرباني هم ميشوند. به اين اسمها توجه كنيد كه در عرض يك تا دو سال گذشته مورد خشم و قهر مدير كل و معاون فرهنگي و حراست ارشاد قرار گرفتند :بابك عباسي ، حميد رضا عشريه، حر رشيدي،سعيد انديكلايي ،مهدي مومني ،قدرت الله يوسفي ،مهدي رمضاني و ...... اين افراد از صادق ترين كارشناسان و مديران ارشاد هستند كه متاسفانه هركدامشان به شكلي تحقيرآميز به شهر ديگري يا بخش ديگري تبعيد شدند . در حال حاضر در ارشاد استان امنيت فقط از طريق چاپلوسي و تهمت و حداقل سكوت مطلق برقرار ميشود. اين حال و روز دستگاه فرهنگي استان است!!!! استاندار بايد به فرياد برسد .

                                                  • سه شنبه 16 مهر 1392-0:0

                                                    ارشاد يك فرد روحاني معتدل و اميدوار ميخواهد ....

                                                    • طرفداران اعتدالپاسخ به این دیدگاه 0 3
                                                      سه شنبه 16 مهر 1392-0:0

                                                      آقای لطیفی ، لطفا به سوابق خود نگاه کنید در همان زمان در ارشاد بابل چه کردید و با چه کسانی حشر و نشر داشتید !! من اینجا حرفی نمیزنم چون نمیخواهم مدارک ارائه کنم تهمت هم نمیزنم ولی شما سودای مدیر کلی را از سرت بیرون کن لطفا . آنچه مهم است این است که افراط گرایان از هردو جناح صدمات فراوانی زدند فقط احمدی نژاد نبود بلکه مدیران منتسب به ایشان بودند در دوره آقای خاتمی هم امثال شما با تند روی ها باعث ویرانی فرهنگ و هنر ایرانی و اسلامی شدید بهتراست از افرادی معتدل و میانه رو برای رشد و تعالی فرهنگ و هنر بهره مند شویم وگرنه از آن طرف بانم پرت خواهیم شد طوری که دوباره می نشینیم و افسوس میخوریم

                                                      • معتقدی.بابلپاسخ به این دیدگاه 1 1
                                                        سه شنبه 16 مهر 1392-0:0

                                                        دوست عزیز آقای ساروی .آقای محمد پور چه پیشینه مثبتی در حوزه هنری داشتند که حالا دنبال پست مدیر کلی هستند ؟ارشاد جای آدمهای بلند نظر است ...

                                                        • سه شنبه 16 مهر 1392-0:0

                                                          چرا استاد محمدپور این مسئولیت رو قبول نمیکنن. به نظرم امتناع ایشون از پذیرش مسئولیت ارشاد بی اعتنایی به نظر اکثر هنرمندان استان هست.

                                                          • محمد جلیلیپاسخ به این دیدگاه 5 0
                                                            سه شنبه 16 مهر 1392-0:0

                                                            ضمن تشکر از اقای لطیفی ودیگر دلسوزانی متاسفانه درسالهای گذشته سکوت کردند وحالا قلم خودرا به کار انداختند باید عرض کنم برای اخذ مجوز اجرای یک مراسم خصوصی به اداره ارشاد مراجعه کردم مرا به اداره کل انهم واحد حراست فرستادند درحالی که ربطی به حراست نداشت .فقط اینرا بگویم که این اقایان تمام اختیارات ادارات ارشاد شهرستانها راگرفتند .مدیران ارشاد درشهرستانها فقط بله قربان گو هستند.

                                                            • سه شنبه 16 مهر 1392-0:0

                                                              متاسفانه در اين اداره كل وضعيت نرمالي نداشتيم ، انشالله فرد جديد و با كيفيتي ظاهر شود كه هم جهت با كلام و اقدامات دولت جناب دكتر روحاني باشد .

                                                              • سه شنبه 16 مهر 1392-0:0

                                                                ...این رییس ارشاد ... رو حفظ کنند؟؟؟!!!

                                                                • منصور جعفریپاسخ به این دیدگاه 3 0
                                                                  سه شنبه 16 مهر 1392-0:0

                                                                  سلام ضمن دست مریزاد و سپاس وافر از بیان واقعیات ٰو ضرورت تغیر مدیران ضعیف فرهنگی ؛به نظرم یکی از شایستگان در عرصه ی مدیریت فرهنگی استان ٰشخصیت متین و دارای وجهه ی عمیق فرهنگی و هنری در استان خود آقای لطیفی هستند که دوستان مسوول در دولت تدبیر و امید باید این گزینه ی مهم را مد نظر داشته باشند.

                                                                  • علیرضاشهیریپاسخ به این دیدگاه 3 0
                                                                    سه شنبه 16 مهر 1392-0:0

                                                                    مطالبی که آقای لطیفی نوشتنداز آنجا که خودشان سالها درارشاد استخوان خردکرده اند وازنزدیک با بافت پیچیده آن آشنایی دارند، کاملاً صحیح وبحق است. کاش ایشان باشناختی که دارند مشخصات کلی یک مدیرکل موفق ارشاد را برمی شمردند و الگویی به مقامات تصمیم گیرنده ارائه میکردند

                                                                    • دوست مدیر کل جدید پاسخ به این دیدگاه 3 1
                                                                      سه شنبه 16 مهر 1392-0:0

                                                                      آقای ابراهیمی بدون برو و برگرد باید برود .ظاهرا ایشان برنامه ریزی کردند تا پایان کنگره شهر آشوب بر مسند ارشاد باقی بمانند ....اما نامه ای از سوی هنرمندان تنظیم شده و به دست آقای وزیر رسیده و ایشان قول دادند تا 20 روزآینده گزینه ارشاد مازندران (که مورد توافق هنرمندان نیز هست)معرفی خواهد شد و دوران شکوه و اقتدار فرهنگی فرا خواهد رسید . این مدیر خوشبخت دکترای علوم ارتباطات از دانشگاه علامه طباطبایی دارند.

                                                                      • یک کارگردان سارویپاسخ به این دیدگاه 4 0
                                                                        سه شنبه 16 مهر 1392-0:0

                                                                        آقای لطیفی اگر منظور شما آقای ... هست که هر چند ماه یکبار مبالغه فراوان برای مدیر کل فعلی ارشاد نموده اند باید گفت ایشان یک عادت تاریخی دارند و مطمئن باشید اگر مدیر کل دیگری از جنس مهاجرانی هم بر مسند ارشاد مازندران گذاشته شود ایشان دوباره تغییر موضع خواهند داد تا منافع حداکثری خود را حفظ کنند . زمستان مي‌رود و روسياهي به ذغال مي‌ماند.نگران نباش برادر جان .


                                                                        ©2013 APG.ir