تعداد بازدید: 2625

توصیه به دیگران 5

پنجشنبه 2 آبان 1392-13:52

جز تعارفات اصلاح طلبانه، حرف تازه ای نبود!

از نشست اصلاح طلبان مازندران با استاندار چه چیزی برخاست؟/ اصلاح طلبان نشان دادند برای توسعه و پیشبرد استان، چیزی در چنته ندارند و هر چند پشت سر حرف ها و ادعاهایی را مطرح می کنند، در جلسه رو در رو با مقامات ارشد استان، جز فرصت سوزی و رد و بدل کردن تعارفات مرسوم و اعلام حمایت های کاذب از استاندار -بدون ذکر کاستی ها و ارایه راهکارها- حرف تازه ای برای گفتن ندارند.


مازندنومه: ساعت 3 تا 5 عصر عصر چهارشنبه اول آبان، سالن شورای اداری استانداری مازندران شاهد نشست بیش از یکصد نفر از اصلاح طلبان مازندران با استاندار بود.

در این جلسه که در آن تعدادی از چهره های فعال و شناخته شده اصلاح طلب از جمله  ابوالقاسم روحی ، مهدی احمدی فولادی، حجت الاسلام عبدالصمد زراعتی و... چند بانوی اصلاح طلب حضور داشتند، برخی اصلاح طلبان دقایقی چند به سخنرانی پرداختند.

 از سوی دیگر احسانی -معاون برنامه ریزی استاندار- و علیرضا یونسی -معاون سیاسی و امنیتی استاندار- نیز از دیگر سخنرانان این گردهمایی بودند. دکتر ربیع فلاح نیز آخرین سخنران این نشست بود.

به گزارش مازندنومه، علی رغم این که در خارج از ساختمان استانداری، اصلاح طلبان به برخی رویه های استاندار و منسوبان او اشکال هایی گرفته اند، خود را شریک بازی نمی بینند و از این منظر سخت گلایه مندند و در حالی که پیش بینی می شد اصلاح طلبان حاضر در این نشست به طرح مسایل و موضوعات راهبردی در باره تحولات مدیریتی در استان و ضرورت سرعت بخشیدن به تحقق گفتمان و برنامه های دولت تدبیر و امید در مازندران و دغدغه های پیش روی بپردازند، جز برخی نکات صریح یکی از سخنرانان مبنی بر ضرورت خانه تکانی مدیریتی در استانداری و استان مازندران،نیز ایجاد فضای هرچه مناسب تر برای بهره گیری از افراد شایسته همسو با دولت تدبیر و تغییر مدیران ناکارآمد ضد گفتمان ها و سیاست های دولت تدبیر و امید، غالب سخنران به تعارفات در اظهار حمایت خود از استاندار بسنده کردند!

برخی نیز به شیوه ای و از موضوعاتی سخن گفتند که به نظر می رسید می خواهند به عنوان گزینه اصلی برای تصدی پست مورد نظر، خود را فردی مناسب برای به دست آوردن آن پست نشان دهند.

با پایان  این نشست و برخاستن حاضران در آن برای خروج از سالن، تنها چیزی که برنخاست دستاوردهایی بود که از چنین نشست هایی برای آسیب شناسی وضعیت موجود و اصلاح آن به سود تقویت تحولات مدیریتی کارآمد در استان انتظار می رود.

فحوای این جلسه آن بود که اصلاح طلبان نشان دادند برای توسعه و پیشبرد استان، چیزی در چنته ندارند و هر چند پشت سر حرف ها و ادعاهایی را مطرح می کنند، در جلسه رو در رو با مقامات ارشد استان، جز فرصت سوزی و رد و بدل کردن تعارفات مرسوم و اعلام حمایت های کاذب از استاندار -بدون ذکر کاستی ها و ارایه راهکارها- حرف تازه ای برای گفتن ندارند. 


  • دوشنبه 6 آبان 1392-0:0

    بعضی وقت ها به خاطر کار دوستانمان شرم داریم بگوییم از چه جریان سیاسی هستیم . اینقدر به هم نپرید آنقدر مسئولیت هست به همه شما می رسد الان مسئله کشور هسته ای و تحریم هاست که در بالا باید حل شود مدیر بدون پول و اختیار در شهرهای استان به چه دردی میخورد بیهوده به هم نیفتید صبر پیشه کنید اگرچه آقایی که .... همیشه مقالات آتشین داشت حالا مشاور شد سکوت اختیار کرد . انشا الله دولت بعضی از شما ها را مشاور کند تا اینطور فرصت سوزی نکنید .

    • شیخ صفر قاسمی-رامسرپاسخ به این دیدگاه 2 2
      شنبه 4 آبان 1392-0:0

      آقا محسن عزیز ما مخلص تمام اصلاح طلبان هستیم. دنبال هیچ سهمی هم نیستیم. خودت هم میدانی من به کسی جسارت و توهین نکردم. شما راست میگید ما رامسری ها فقط در زمان انتخابات حق داریم و حدود 80 درصد به اصلاحات رای میدیم و شما مرکز و شرق استانی ها با رای ما غرب استانی ها فخر فروشی و سهم خواهی میکنید و بعد از انتخابات ما هیچ حقی نداریم. تمام حق با شماست. ببخشید جسارت کردم.پیروز باشید. لطفا بفرمایید کدام اصلاح طلب نان مشایی را خورد تا از حلقومش بیرون بیاوریم.

      • شنبه 4 آبان 1392-0:0

        يعني اگر ايشان مخالف انتصاب بود حالا كه استاندار عليرغم ميل ايشان تعيين شد بايد همچنان با او سر تخاصم داشته باشد؟ چقدر عاقليد شما؟ شيخ صفر چه حقي دارد كه مشي اصلاح طلبي داشته باشد و به نيروهاي اصيل تهمت بزند؟ اصلاح طلب و روحاني بودن دو وجه متمايزي است كه بايد سعه صدر و اخلاق را به نمايش بگذارد.اينها هر چه كه بودند ولي نان مشايي را نميخوردند.

        • شنبه 4 آبان 1392-0:0

          اصلا" انتظار این گزارش با این تیتر نازیبا را نداشتم.

          • پورموسویپاسخ به این دیدگاه 3 2
            شنبه 4 آبان 1392-0:0

            یعنی در این استان به این عظمت دیگه اصلاح طلب نبود تا... بشود دبیر مجمع اصلاح طلبان استان و برای براورده کردن خواست های خود این جلسه را ترتیب دهد ؟!؟؟!
            جناب شیخ قاسمی راست می گن ... اس ام اس های طویلشان یادشان رفت ؟؟!؟!؟
            آل طعمه که بود ؟؟
            یک حبه قند در ستادها به چه کسی نباید می رسید ؟؟؟
            دو روز قبل از معرفی استاندار چه کسی به آب و آتش می زد تا کار این اقای استاندار را خراب کند !؟!؟؟
            داستان ارسال پیامک به آقایان ... چه بود
            و امروز تشکیل این جلسه و قربون صدقه رفتن ها چه است ؟؟!؟!

            • جمعه 3 آبان 1392-0:0

              استاندار تو اين جلسه گفت من عملگرا هستم و مسائل سياسي را ولش كنيد چيزي تو اين مضمون اقتصاد مهمه. بايد گفت كه توسعه اقتصادي زماني شكا ميگيرد كه توسعه سياسي تحقق پيدا كند حالا هستيم و روند انتخاب شده اش را ميبينيم كه آيا جواب ميدهد يا نه؟

              • جمعه 3 آبان 1392-0:0

                اصلاح طلبان ازهادی ابراهیمی جوان یادبگیرندچطور باهنرمندی وتیزبینی نیروهای اصولگرا وهمسوباجریان سیاسی خود رو تواستان جابجا میکرد.نه به حرف نماینده گوش میکرد ونه به کسی باج میداد.جوان بود ولی خیلی پخته عمل کرد.ما اصلاح طلبان درجریان سیاسی خودمان باید بازی با قدرت رواز امثال ابراهیمی یاد بگیریم

                • مازندرانپاسخ به این دیدگاه 3 2
                  جمعه 3 آبان 1392-0:0

                  اصلاح طلبان اصلی شهید بی عدالتی شدند
                  در انتخابات در مازندران ما اصلاح طلبان امثال آقایان حسین زادگان،اسدی، و دوستان دیگر در دوران دولت نهم و دهم از کار برکنار شدند و آقایان از راه رسیده که در تهران ... دریافت کرده اند و 15 سال از مازندران دور بودند چه زحمتی را برای استان کشیده اند ...

                  • جمعه 3 آبان 1392-0:0

                    برای مازند نومه متاسفم که به جای درج کامل خبری با گزیینشی کزدن خبر اذهان را از مسیر اصلی تحلیل خبری دور میکند .تجربه نشان داده با اتخاذ چنین روشهای نه تنها باعث رشد فرهنگ سیاسی و تحلیلی جامعه نمی شوید بلکه در کسب اعتبار به عنوان سایت خبری دچار مشکل می شود .

                    بحث و جدل بر سر پستها مشکلی از مازندران حل نمی کند بهتر است گزینه های پیشنهادی را در معرض دید مردم قرار دهید تا تجربیات و دانش آنها در عرصه مدیریتی و علمی به چالش کشیده شود در اینصورت تعداد محدودی به چاپلوسی روی می اورند و ادعای بی اساس نخواهند داشت و ملاک های علمی و معرفتی و مدیریتی به عنوان شاخص مطرح می شوند. با فکر کردن به منافع استان همگان بر اساس توان و ظرفیت خود از ان بهرهمند خواهند شد .

                    • جمعه 3 آبان 1392-0:0

                      اقا یا خانم احمدی شما در کدام ستاد اقای روحانی فعا ل بودید که اینگونه سخن میگویید خانمهای حاضر در استانداری را هم اصولگرایان میشناسند و هم اصلاح طلبان.این را هم بگویم فعال بودن در عرصه اجتمایی تابلو ندارد که شما وامثال شما که جز موج سواری راهکاری برای ابراز وجود ندارید ببینید متاسفم .انشا الله که از سر دلسوزی باشد .در گذر تاریخ همیشه حقیقت فدای افکار خودخواهان و عافیت طلبان بوده ولی این را بدانید انسانهای ازاده گدایی پست و منصب نخواهند کرد.بزرگترین افت در جامعه ما سهم خواهی است و حزب باد بودن.

                      • جمعه 3 آبان 1392-0:0

                        دست شما درد نکنه واقعا با این گزارش مغرضانه چه هدفی را دنبال میکنید شاید .در جلسه مذکور خیلی از اصلاح طلبان صاحب فکر نبودند در این جلسه قرار نبود که راهکار ارایه شود فقط یک جمع حمایتی نیز بود اینگونه گزارش به وجاهت سایت لطمه خواهد زد

                        • جمعه 3 آبان 1392-0:0

                          بابا کندی تعویض افراد مخالف گفتمان تدبیر داد امام جمعه بابل را در آورده بابا استاندار تکلیف را سریع تر مشخص کند مثلا ما کارمندان فنی و حرفه ای تاکنون با سوء مدیریت همراه بودیم در این سه ماهه اخیر تمام کار ها بدلیل بلاتکلیفی مدیرانمان مانده است -کسی که گفتمانش مقاومت بود و از اعضای جبهه پایداری است چه فرصتی به او می دهند که کارش را انجام دهد

                          • جمعه 3 آبان 1392-0:0

                            برادر طلوعی اگر شیوه گزارش آماتوری بود شما حرفه ای اش رو بنویس که مازندنومه کار کنه! 120 تا آدم رفتید اونجا چی شد تهش؟ که چی؟ باز هم فرصت سوزی فرصت سوزی! صدبار دیگه هم برید پیش فلاح باز هم میخواید تبریک بگید بهش؟ آقا بین اغین 100 تا آدم یکی نبود گزارش کامل بنویسه؟ مطمئنم حرف همانیه که در این خبر گفته شد

                            • جمعه 3 آبان 1392-0:0

                              اینها که می گویند این گزارش کلی گویی بود و بابلی های اصلاح طلب جلسه شان بهتر بود و...خب بیان خودشان یک گزارش بنویسند که اون داخل چه خبر بود!!100 تا اصلاح طلب بودند یکی شان توانایی ندارد 4 خط گزارش بنویسد!! ما به مازندنومه اعتماد داریم و مب دانیم مطلب همین بود که در بالا آمد. تازه آقایان بعد از سه ماه رفتند به استاندار تبریک بگویند!!کی می خواهد این مبارک گویی ها تمام شود؟، نمی دانم؟ در ضمن آقای ... و خانم ... در این جلسه به فلاح گفتند ما برای فلان سمت آمادگی داریم!! به به! مازندنومه این گزارش را کاملتر میزد که کارتان بدتر میشد.خدا رو شکر کنید که هوای شما را داشت و کلی تر نوشت و اسم نگذاشت

                              • سمسکنده ایپاسخ به این دیدگاه 4 1
                                جمعه 3 آبان 1392-0:0

                                جای تاسف است که سایت مازندنومه بیطرفی اش را درتهیه این گزارش رعایت نکردوبا طرح کلیاتی ازنشست اصلاح طلبان استان وانمود کردکه آنها جزتعارف چیزی در چنته ندارندوتوضیح نداد که منظورش از چنته چیست؟ گزارش نشست اصلاح طلبان بابل که توسط آقای شهیری نوشته شده بود.بااینکه خودش یک اصلاح است، خیلی بهتر وبیطرفانه ترازاین گزارش بود.

                                • جمعه 3 آبان 1392-0:0

                                  شیوه تنظیم این گزارش آماتوری بود. در گزارشنویسی - نه مقله یا یاداشت- قضاوت جایی ندارد؛ بلکه با روایت موضوع، قضاوت را به خوانندگان واگذار میکنند.

                                  البته شیوه جمع کردن این جمع و کسانی که دراین ماجرا پیشتاز بودند و کسانی که نبودند- اصلاح طلبان شناسنامه دار و ثابت و قدم و محبوب شهرهای استان- جای تامل دارد. گزارش آقای شهیری طبرستانی از جلسه چند هفته گذشته اصلاح طلبان بابلی با فلاح و انتقادات و پیشنهادات و موضع سنجیده ای که درآن جلسه طرح شد، بسیار جالب بود. بنابراین اگر هم جلسه 100 نفره اخیر ضعیف بود؛ این به معنای ضعف اصلاح طلبی در استان نمی باشد.

                                  • جمعه 3 آبان 1392-0:0

                                    این یانوان از ترس ومحافظه کاری در پستو ها مخفی بودند حتی در اخرین روز ها فعالییت نداشتند حالا شدند اصلاح طلب ومطالبه دارند واقعا در عجبیم از این جما عت بگذارید استاندار کارش را انجام دهد علمای ما اجازه نخواهند داد از جبهه منحله مشارکت کسی مسولیت بگیرد

                                    • جمعه 3 آبان 1392-0:0

                                      آن قدر می دانم تنها گروه مشروع اصلاح طلبی استان که حاصل نشست جماران است همین شورای موقت برگزارکننده این جلسه با استاندار اند. مگر معیار اصلاح طلبی اسدی و بهمنش ، حسین زادگان قلی تبار ....... اند . آقای فلاح نام چند نفر بردی که از همکاران و کمک کنندگان به نشست بودند و در جلسه حضور داشتند و صندلی سالن محدود بود و بعضی از آقاین نام بردید دعوت نبودند چون حسب صندلی، هرشهر سهمیه داشتند که 120 صندلی بین 4 شهر بزرگ و 17 شهرکوچک تقسیم شد. و لیست کردن غایبین و ایراد گرفتند هنر نیست. واقعا این جلسه از لحاظ کلاسیک حزبی برای آشنایی با مدیران ارشد استان خیلی موفق بود و آنچه را احمدی فولادی در جلسه گفت در پروسه ای دمکراتیک تشکیلات اصلاح طلبان توسط همین گروه شورای موقت ایجاد خواهد شد که همه آنهای که خود را معیار اصلاح طلبی میدانند وزن آنها را شورای اصلاح طلبان هر شهر مشخص خواهد کر. صبر رفسنجانی خیلی کار ساز بود. برادر فلاح عزیز شیخ صفر قاسمی عزیز و هادی عزیز بهتر است صبر پیشه کنند و بیاری خدا اصلاح طلبی از شر انحرافات نفسانی اشخاص در روندی دموکراتیک نجات خواهد یافت. در ضمن خطا ها و بیماریهای روانی فردی اصلاح طلبان ربطی به کل اصلاح طلبان ندارد

                                      • طرفدار مقاله مازند نومهپاسخ به این دیدگاه 2 4
                                        جمعه 3 آبان 1392-0:0

                                        بزرگواران مثل اینکه نمیدانند اصلاح طلبان در داخل نظام جمهوری اسلامی هستند آنان به نحوه اداره کشور توسط اصولگرایان به ویژه دولت نهم و دهم انتقاد و اعتراض داشتند . بعضی فکر میکنند باید جان کری بیاید در استانداری بنشیند آنوقت اصلاح طلبی کامل است گسانی که دست در دست ضد انقلابیون سلطنت طلبان به بهانه دولت ناتوان نهم و دهم در خط سرنگونی پیش کی رفتند که اصلاح طلب نیستند . اصلاح طلبان همین دوستان بزرگواری هستند که با دکتر روحانی عزیز هم صدایند آقای دکتر روحانی در ملاقات با یکی از جانبازان گفت هرچه دعا دارید برای مقام معظم رهبری بکنید خداوند انشا الله سایه ایشان را بر سر ما حفظ فرمایند . این اصلاح طلب اصولگراست من از آقای احمدی فولادی خواندم که اصولگرا یعنی ما ، درست است امروز اصلاح طلبان هم اصولگرا هستند و باید باشند باید برای اصلاح امور و رفع گرفتاریها اقدام کنند نه اینکه تبر بگیرند و درخت و نهال مهم ما را از ته بزنند . ممنون و سپاس آقای صادقی و نویسنده این مطلب این دوستان در جمع خود باید با همه دوستان مشورت می کردند و با دست پر می آمدند این درست است. اما کسانی که در بین آتش زنندگان قران و عکس امام بودند و امروز از دروغ بستن به امام و خیانت به خانواده های شهدا حمایت می کنند نه اصلاح طلب هستند و نه اصولگرا . ما هم حواسمان است که اینگونه افراد در دستگاه اجرایی کشور ورود نکنند از سرنوشت سرپرست وزارت علوم درس بگیرید اگر اصلاح طلب هستید از روحانی جلو تر نروید این همه خاتمی را جلو ایشان علم نکنید خودتان متضرر خواهید شد از بنده پیر مرد گفتن .

                                        • جمعه 3 آبان 1392-0:0

                                          آقای دکتر احسانی آنهایی که خود را دوست شما میدانند و در حال حاضر جان برکف هستنند بخاطر منافع مالی وپستی به شما خدمت می کنند کافی است پرس و جو کنید و بگوئید مبلغ 2 میلیارد تومان به چه دلیل به آن دستگاه خاص تخصیص داده شده اولین دشمنان شما همین افراد هستنند
                                          آقای دکتر افرادی که در دفتر اداره بودجه شما کار می کنند مثل صابون لغزنده هستند تا بخواهید آگاه شوید سر از دیوان محاسبات وادارات ................
                                          آقای دکتر سابقه کاری این آقایان نزد مدیران سابق سازمان مدیریت است مانند آقایان(امینی،بنایی،روحانی) امیدواریم تا دیر نشده است تارهای عنکبوتی را پاره کنید

                                          • محسن سوادکوهیپاسخ به این دیدگاه 2 1
                                            جمعه 3 آبان 1392-0:0

                                            بسیار کم لطفی است که مازند نومه بدون درج گفتگوی روز نشست, به بیان انتقاد بپردازد.سایتی که مشی اصلاح طلبانه دارد نباید نادانسته مطلب را وارونه جلوه دهد. شیخ اصلاح طلب رامسر که در جلسه پر از هرج و مرج اصولگرا شرکت و در آن جلسه بی آبرویی ها شده بود در این جلسه حاضر نشد چرا بهتان می زند و خود را قیم می بیند؟ شأن و منزلت همه در این جلسه رعایت شد. بچه های سال 76 بودند نه آل طعمه و فرصت طلب و متملق و فلاحی که سن او به اندازه سال کار سیاسی بسیاری از حاضران نیست در توهم سخن می گوید. نشست اگر عالی نبود نوچه های این و آن چنین فغانی راه نمی انداختند. مگر قراره پست ها را تقسیم می کردیم؟ همه ی حاضران که 174 نفر بودند و اسامی شان موجود است آمده بودند به استاندار بگویند ما حمایتت می کنیم. اگر قرار بود اتفاقی بیافتد باید به رئیس جمهور بگوئید که این چه وزیر کشوری بود که کاشتی؟ آب در سرچشمه گل آلوده نه پائین دست. بعد بگذاریم استاندار براحتی تحت فشار مخالفین و ترک موافقین, در دامن آنها گرفتار شود؟! لحظه ای برای وجود خودتون هم که شده فکر کنید.

                                            • اصلاح طلبپاسخ به این دیدگاه 7 0
                                              جمعه 3 آبان 1392-0:0

                                              اصلاح طلبان بدلیل اینکه ازطیف فرهیخته جامعه هستند در همه زمینه ها هم متخصص دارند هم صاحب نظر و هم برنامه که برنامه های اصلی دولت تدبیر و امید نیز توسط همین افراد تنظیم شد و در نهایت با عقلانیت آقای خاتمی و تیم مشاورانش و حمایت هاشمی رفسنجانی و انصراف عارف ائتلافی بی سابقه شکل گرفت و اصلاح طلبان در همه شهرها و روستاهای کشور به آن رویه پاسخ مثبت دادند و رایشان روحانی شد و گرنه ستاد آقای روحانی در حد و اندازه ای نبود که بتواند کاری در مازندران از پیش ببرد. بنابراین باید این مفاهیم را درک نمود و سپس ازاصلاح طلبان شناسنامه دار سوال پرسید که چه باید کرد و آنوقت ببینند که چه در چنته دارند. مطکئنا اصلاح طلبات از طیفهای متعددی تشکیل شده اند که همه آنها کنار هم معنا پیدا می کنند وگرنه با عده ای قلیل و طیفی اندک از علاقمندان به اصلاح طلبی را نمی توان نام جمع بزرگ اصلاح طلبان را به آنها نهاد.

                                              • شیخ صفر قاسمی-رامسرپاسخ به این دیدگاه 7 0
                                                جمعه 3 آبان 1392-0:0

                                                جناب محمد آقای ... /

                                                با سلام و احترام فراوان

                                                بنده به کسی بی احترامی نکردم و نخواهم کرد. و اگر شما احساس میکنید مطلب اینجانب توهین به عزیزان شرکت کننده در آن جلسه بوده است از همه سروران پوزش میطلبم. اما خودمان را گول نزنیم کسانی که در زمان انتصاب استاندار محترم با پیامک های سراسر توهین آمیز خود فضای سیاسی استان را ملطهب و با حیثیت اصلاح طلبان بازی کردند امروز چگونه میتوانند به گفتگو بنشینند. اول باید بگویند پیامک آل طعمه درست بود یا نه ؟ و اگر درست نبود رسما عذرخواهی کنند بعد به گفتگو بنشینند. من دست و پای جوانان اصلاح زلب را میبوسم و مخلص همه آنان هستم. حرفم با آنانی است که از جوانان بی ادعا برای خود نردبان ساخته اند. دعوت کننده گان جلسه پاسخ دهند چند نفر از رامسر که بالا ترین درصد آراء را در دوره های مختلف به اصلاحات دادند به جلسه دعوت شده بودند؟!!!و...

                                                • جمعه 3 آبان 1392-0:0

                                                  برخلاف این جلسه درجلسه اصلاح طلبان بابل با استاندار- که از طریق مازندنومه گزارش شد- نکات انتقادی و راهبردی مهمی مطرح شده بود.

                                                  • جمعه 3 آبان 1392-0:0

                                                    با این چهره های تکراری...معلومه که چیزی در چنته نخواهیم داشت ...
                                                    اینها فکر میکنن که در دوران اصلاحات عملکرد درخشانی داشتن؟! در صورتیکه برای شهروندان هیچ تفاوتی بین مدیران اصلاحات و اصولگرا نداشت. مردم اسیر سیاست بازی آنان هستند...

                                                    • جمعه 3 آبان 1392-0:0

                                                      در جلسه ای که عشوری حسین زادگان رحمانزاده کشاورزیان روزبهی میری سروش غلامی شهیری حق نظر رستم زاده حاج اقای رجایی اسدی ایرامنش و جوانان اصلاح طلب که سیلی خوردند حضور ندارند ایا می توان نام ان را اصلاح طلب نامید؟

                                                      چند ماجراجو که ابروی اصلاحات در مازندران را با دادن لیستهای عجیب برده اند نمی توانند دایه دار این جریان فکری باشند.

                                                      من از اقای روزبهی میخواهم سکوتش را بشکند و وارد کارزار شود اگر ابروی اصلاحات و خاتمی برایش همچنان مهم است.

                                                      • پيدا كنيد اصلاح طلب را.پاسخ به این دیدگاه 3 2
                                                        جمعه 3 آبان 1392-0:0

                                                        1-اصلاح طلب اينطور كه گير سه پيچ به همه چيز استاندار مي دهد كدام مدل اصلاح طلب هستند.مگر استاندار بايد كپي رييس جمهور باشد.

                                                        كسي كه دكتراي كشاورزي دارد يعني حفظ كردن يك خط اطلاعات را ندارد.اين نوع گفتمان بيشتر به بهتان طلب مي خورد تا اصلاح طلب



                                                        2-استاندار يه كم فرصت سوزي كرد و روند كند عزل و نصبها باعث شد بخشي از اين دست اصلاح طلبها به فكر اصلاح اين فرصت سوزي بيفتند و با معرفي ضمني خود آن را تبديل به فرصت سازي بكنند.



                                                        • اصلاح طلبپاسخ به این دیدگاه 7 3
                                                          پنجشنبه 2 آبان 1392-0:0

                                                          اصلاح طلبان عزیز من خود یک اصلاح طلب هستم اگر شما جوابی برای سئوالات زیر پیدا کردید یا از سکاندار استان پاسخی دریافت کردید مطمن باشید همه چیز حل می شود

                                                          1-چرا یک گفتگو خبری با اعضای مطبوعات برگزار نکرد

                                                          2-چرا اهداف و عملکردی که برای استان در نظر دارد در رسانه ملی بیان نمی کند

                                                          3- چرا از نشست با خبرنگاران دوری می کند

                                                          4- ایا مردم مازندران نباید گفتگوی زنده خبری استانداری که کلید استان از طرف رئیس جمهور محترم به دست ایشان داده اند چه اهدافی برای این ملت شریف دارند

                                                          5-چرا استاندار توانایی حفظ کردن یک خط اطلاعات در حافظه را ندارد

                                                          6-چرا استاندار اگر خبرنگاری از ایشان سئوال دارد باید از فیلتر اعبور کند

                                                          7-آقای رئیس جمهور عزیزمان در تمامی نشست مطبوعاتی حتی یک برگ کاغذ در دست نداشت و مثل کامپیوتر تمامی سئوالات را با دقت جواب می داد وچرا از چنین استادی چنین شاگردی درست شده است

                                                          8-ایا در استان ناظر دفتر ریاست جمهوری نداریم که مطالب را به رئیس جمهور انعکاس دهند

                                                          ما مردم مازندران منتظر جواب فوری از طرف مسئولین کشوری و استانی

                                                          • پنجشنبه 2 آبان 1392-0:0

                                                            جناب شیخ صفر قاسمی به چه حق ذهن خود را معیار اصلاح طلب می داند و شرعا گناه دارد این چنین به 120 اتهام می زنید اکثر این جمع از اصلاح طلبان سال 76 بودند. دعا می کنم خداوند شما را هدایت فرماید به قول مولوی یکی از این دو هستید
                                                            آنکه گوید. جمله حقّند، احمقی است و آنکه گوید. جمله باطل، او شقی است
                                                            «دفتردوم بیت.2942»

                                                            • پنجشنبه 2 آبان 1392-0:0

                                                              سلام دنیایی که انسان ناگزیر باشدبرای دیده شدن هفت رنگ وهشت زبان ونه دل

                                                              وده دیده باشد چاپلوسانه و متمقلانه وصد البته منافقانه رفتار کردن اساساً باشان و منش ومشی اصلاح طلبی و اصلاح طلبان فرسنگها فاصله دارد نه این سفره بوی نانگگدایی میدهد

                                                              • پنجشنبه 2 آبان 1392-0:0

                                                                من یک اصلاح طلبم اما به هیچ کسی نگفته ام
                                                                چون بااین وضعیت خجالت می کشم
                                                                چون با برخی کارهای انجام شده متاسفانه مردم فکر میکنند اصلاح طلبی یعنی...
                                                                اصلاح و اصلاح طلبی کلمه مقدسی است که خیلی ها نمی فهمند و فقط باند بازی را از آن یاد گرفته اند
                                                                آقایان برای اصلاحات و اصلاح طلبی باید فکر کرد
                                                                کاری که شاید برای بسیاری سخت باشد

                                                                • پنجشنبه 2 آبان 1392-0:0

                                                                  گزارش این نشست از سوی سایت مازند نومه دیده نمی شود.نکاتی مبهم بود که بی طرفی در آن نیز وجودندارد. چون با عنوان سایت است ونظر خوانندگان نیست .زیبنده نبوده وخلاف انتظار از این سایت وزین است.

                                                                  • جهت اطلاعپاسخ به این دیدگاه 8 3
                                                                    پنجشنبه 2 آبان 1392-0:0

                                                                    آقای ایمان پایدار اطلاعات شما از این جلسه غلط است. ظاهرا شما این جلسه را با جلسه گروهی از اصلاحطلبان بابل با استاندار و با حضور کسانی چون دکتر سروش و دکتر میری در یکی دو سه هفته قبل اشتباه گرفتید. آنچه شما نقل کردید مربوط به آن جلسه بود و نه این جلسه. دقت بفرمایید آگاهانه سخن بگویید

                                                                    • ایمان پایدارپاسخ به این دیدگاه 10 3
                                                                      پنجشنبه 2 آبان 1392-0:0

                                                                      نویسنده این گزارش، چه انتظاری از یک جلسه 100نفره دارد؟ تمام جلساتی که برای آشنایی ومعارفه تشکیل می شود، اینگونه اند. ظاهراً گزارشگر محترم، این نشست را بااتاق فکر استانداری اشتباه گرفته است. گزارش اگرچه ادبیات خوبی داشت اماخیلی کلی ،کم محتوی وضعیفبود. اگر جزییاتی از گفته های آقایان یونسی واحسانی و دکترفلاح و سخنگویان اصلاح طلبان دراین یادداشت ذکر می شد، دستمان می آمدکه مزه دهان اصلاح طلبان چیست و استاندار برای بکارگیری شان چه گرایشی دارد؟مثلاً درگزارش نشست اصلاح طلبان بابلی با استاندار حرفهای مهمی ردوبدل شده واستاندار صراحتاًقول داده که باآنها در حل وفصل مشکلات استان وشهرستان بابل در اتاق فکری که در فرمانداری بابل تشکیل می دهد؛تعامل وهمفکری داشته باشد.همین به استاندار گفته شده که «شما سوپرمن نیستید»، او بایدحواسش جمع باشد که برای توسعه استان مازندران نیاز به همراهی همه نخبگان ازجمله اصلاح طلبان دارد.

                                                                      • شیخ صفر قاسمی-رامسرپاسخ به این دیدگاه 13 3
                                                                        پنجشنبه 2 آبان 1392-0:0

                                                                        ضمن احترام به دوستان شرکت کننده در آن نشست،به اطلاع میرسانم اصلاح طلبان واقعی در جلسه حضور پیدا نکردند.بعضی از این آقایان هم چون قبلا گفته بودن آل طعمه میخواهد استان را بگیرد رفته بودند تا حلالیت بطلبند. منتظر اتفاقات جدی باشید.

                                                                        • اصلاح طلبپاسخ به این دیدگاه 12 4
                                                                          پنجشنبه 2 آبان 1392-0:0

                                                                          اینان اصلاح طلبان اصلی نبوده اند.اصلاح طلبانی که امروز جایگاه اصلاحات را با درگیری های بیخود به اینجا رساندند و امروز کاسه چه کنم به دست گرفته اند.


                                                                          ©2013 APG.ir