تعداد بازدید: 1846

توصیه به دیگران 4

يکشنبه 3 آذر 1392-14:30

نیاز آذری: توقف تحریم ها جزو اقدامات ارزنده 100 روزه دولت است

 نماینده بابل گفت:  توافق و مذاکرات ژنو 3 پیروزی ملت ایران اسلامی بود/برداشتن تحریم ها و توقف تحریم های بیشتر را از اقدامات ارزنده دولت طی 100 روز فعالیت است.


مازندنومه:حسین نیازآذری -نماینده بابل- در جلسه علنی امروز یکشنبه گفت: توافق و مذاکرات ژنو 3 پیروزی عزت مندانه ملت ایران اسلامی بوده است.

این نماینده مجلس پیروزی و توافق هسته ای را به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، دولت تدبیر و امید، و مردم انقلابی تبریک گفت و آن را دستاورد عظیم ملت مقاوم ایران اسلامی و همت مجدانه دستگاه دیپلماسی کشور در راستای منویات مقام معظم رهبری و سیاست های کلی نظام خواند و حمایت خویش را از روند مذاکرات و توافق هسته ای اعلام داشت.

عضو بابلی خانه ملت با اشاره به آثار مثبت و ارزشمند مذاکرات ژنو 3 و به رسمیت شناختن حقوق هسته ای ایران توسط جامعه جهانی، ابراز امیدواری کرد گام های اعتمادساز ایران همراه با برنامه غنی سازی منجر به توسعه و تقویت فعالیت های علمی، صنعتی و اقتصادی شود.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان ساخت موضع عزت مندانه و نرمش قهرمانانه دستگاه دیپلماسی کشور همراه با مقاومت و ایستادگی مردم موجب دستیابی به فرصت های اعتمادساز در عرصه ی بین المللی شده است.

عضو کمیسیون "کشاورزی، آب و منابع طبیعی" برداشتن تحریم ها و توقف تحریم های بیشتر را از اقدامات ارزنده دولت طی 100 روز فعالیت برشمرد و خاطرنشان ساخت: به نمایندگی از مردم شریف بابل حامی فعالیت ها و برنامه های کلان دولت تدبیر و امید خواهد بود.


  • چهارشنبه 6 آذر 1392-0:0

    اقا ياخانم منصف به نيابت از مردم بابل صحبت نفرمايند مردم بابل وكيلي مثل حاج حسين دارند كه نياز به وكيل ووصي مثل شما ندارند

    • سه شنبه 5 آذر 1392-0:0

      با سانسور نظرات كاربران بهتره اسم سايتتون رو نياز نومه بزارين

      • سه شنبه 5 آذر 1392-0:0

        آقایا خانم بندپی خلاف واقع می فرمایند آقای نیاز بسیار رئوف و مهربان هستند و همواره پای دردل و صحبت مردم می نشینند. وی به هیچ عنوان مانع حرف زدن کسی نمی شود. مردم بابل با ایشان خیلی راحت هستند . ایشون با اسم کوچیک صدا می کنند.

        • درجواب دفتر نمايندهپاسخ به این دیدگاه 3 0
          دوشنبه 4 آذر 1392-0:0

          بسيار جاي تاسف است كه دفتر يك نماينده در نگارش متن اين همه غلط املايي داشته باشد و انتظار داشته باشند مردم حرفهاي انها را باور كنند ...

          • دوشنبه 4 آذر 1392-0:0

            در شبهاي محرم اقاي نياز در مسجد روستايي د ربندپي زادگاه خودشان اسم روستا را ...اشتباها اسم روستاي ديگر را برد واجاز نداد مردم حرفهاي خودشان را بيان كنند كه باعث دلخوري مردم شد...

            • دفتر ارتباطات مردمی حسین نیازآذریپاسخ به این دیدگاه 0 2
              دوشنبه 4 آذر 1392-0:0

              مهمترین اقدامات و فعالیت های حسین نیازآذری نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی طی 2 ماه گذشته)مهرو آبان92)
              مقدمه: همانگونه که می دانید طبق قانون اساسی وظیفه اصلی نمایدگان قانون گذاری و نظارت برای اجرای قانون و دستگاه های اجرایی می باشد. انجام این رسالت از طریق شرکت در جلسات علنی مجلس ، کمیسیون های تخصصی و شوراها یی است که از طریق آیین نامه داخلی برنمایندگان تکلیف می گردداما نمایندگان در کنار تکالیف قانون مشکلات و مسائل حوزه انتخابیه را نیز در سطح ملی و استانی با همکاری و مشارکت وزارتخانه ها و دستتگاه های اجرایی پیگیری می نمایند. در این میان حسین نیازآذری نماینده مردم شریف شریف شهرستان بابل و عضو کمیسیون کشاورزی ،آب ومنابع طبیعی ضمن حضور مجدانه در فعالیت های پارلمانی با سختکوشی فراوان مشکلات و مسائل حوزه انتخابیه را پیگیری می نماید.
              استقرار دولت جدید و همچنین آغاز دور چهارم فعالیت شوراهای اسلامی شهر و روستا و تغیرات گسترده در فضای سیاسی و اجرایی کشور ایجاب می کرد مسائل ، طرح ها ومشکلات شهرستان یکباردیگر به اطلاع مقامات ذیریط رسانده شود از این رو جناب نیازآذری نماینده مردمی ، صبور و پرتوان شهرستان بابل با کمک مشاوران و همراهی ائمه جمعه ، نخبگان ، اعضای شوراهای اسلامی شهر وروستا ، دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی تلاش های گسترده ای را برای این امور تدبیر نمود.
              وی با حضور مستمر در روستاها ، محلات و محافل مردمی همچنان به ارتباط با مردم پای بند است و از نزدیک مشکلات و درخواست های آنان را بررسی و پیگیری می نماید. نیازآذری متواضعانه پای درددل و صحبت های مردم می نشیند و آنان بدون آنکه لکنتی داشته باشند براحتی با نماینده صبور و مردمی خود سخن می گویند. او همه هفته در کنار مردم حضور دارد تا سنگ صبور مردمی باشد که وی را نماینده شایستگی های خود در خانه ملت برگزیدند.
              برهمین اساس علیرغم مشکلات کشور در دوره انتقال دولت و جابجایی شورای دور سوم و چهارم و همچنین کمبود های اعتباری ناشی از تحریم و تورم تلاش گردیده روند اجرای طرح های عمرانی و توسعه ای شهرستان قطع نگردد.
              نیازآذری علاوه برشرکت در جلسات و کار گروه های استانی و شهرستانی ، دیدار ها ونشست های مردمی و شرکت در محافل فرهنگی و اجتماعی که به اتفاق مدیران استانی و شهرستانی و اعضای شوراها صورت می گیرد دیدارهای گسترده و مستمرکاری با وزرا و مقامات ارشد کشوری دارد که در ادامه مرورمی کنیم.
              *چند دیدارکاری و کارشناسی با دکتر ربیع فلاح استاندار جدید مازندران و معاونین وی برای طرح مشکلات و مسائل مختلف شهرستان بابل
              *دیدار با مهندس حجتی وزیر جهاد کشاورزی وپیگیری مطالبات و مشکلات کشاورزان و مذاکره بابت طرح های توسعه کشاورزی از قبیل نوسازی ماشین آلات کشاورزی ، طرح بهسازی و زهکشی اراضی کشاورزی
              *مذاکره با وزیر جهاد کشاورزی جهت ایجاد شرکت شهرکهای کشاورزی مطابق ماده 194 قانون برنامه پنجم توسعه کشور
              *دیدار با معاونین وزیر راه و شهرسازی ( مهندس کشاورزیان ، دکتر نورزاد) برای پیگیری طرح کنارگذر جنوبی شهرستان بابل و راه های مواصلاتی شهرستان و همچنین مرمت و بهسازی راه های روستایی
              *ملاقات با وزیر بهداشت درمان ، و آموزش پزشکی برای پیگیری ساخت بیمارستان 44 تخته خوابی بندپی شرقی بابل ، طرح مشکلات اعتباری و عمرانی دانشگاه علوم پزشکی بابل و پیگیری بیمارستان بابلکنار
              *برگزاری چندین نشست با مقامات شرکت ملی گاز ایران و شرکت گاز مازندران برای تکمیل و تسریع در گاز رسانی به شهرها و روستاهای فاقد گاز شهری بابل. با تامین اعتبار17میلیاردی از محل وام برای اجرای پروژه.
              *همراهی با معاون وزیر جهاد کشاورزی و شرکت در اجلاس سالانه سازمان فائو در کشور ایتالیا
              *دیدار با دکتر نوبخت معاون نظارت راهبردی رییس جمهوری برای پیگری طرح های عمرانی استان مازندران و شهرستان بابل و دفاع از برنامه اعتباری شهرستان بابل در بودجه سال 93
              *برگزاری چندین نشست کاری با مهندس چیت چیان وزیر نیرو ، معاونین و مدیران ستادی وزیر برای پیگیری طرح های انتقال آب شرب شهری و روستایی، آب کشاورزی ، ساخت سد برروی سجاد رود ، برقدار کردن چاه های کشاورزی ، بهسازی شبکه برق شهرستان ( شهری و روستایی) و تسریع در ساخت مرکز هفده شهریوربابل
              * پیگیری مجدانه برای احداث مرکز 63کیلوولت بخش بندپی غربی با هدف تامین و تقویت برق واحدهای صنعتی ، تقویت برق موردنیاز خانگی و توسعه برقدار کردن چاه های کشاورزی.
              * چند نشست با شورای اسلامی شهر و شهرداری بابل برای پیگیری برنامه های مدیریت شهری ، توسعه اماکن فرهنگی ، رفاهی و خدماتی، مذاکره جهت اجرایی شدن منطقه دوم شهرداری بابل.
              * استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی و اردوهای جهادی جهت محرومیت زدایی از طریق تقویت برنامه های جهادی بسیجیان و ارتباط با قرار گاه بسیج سازندگی کشور.
              *دیدار با مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب برای پیگیری و تسریع در اتمام پروژه فاضلاب شهری بابل به عنوان طرحی زیست محیطی
              *دیدار با مخترعین ونخبگان استان در حاشیه برگزاری چهارمین نمایشگاه و جشنواره علم تا عمل در مصلای امام خمینی تهران
              *دعوت از اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و بازدید از طرح کنار گذر جنوبی بابل با حضور معاونین وزیر راه و شهرسازی، استاندار مازندران جهت بررسی آخرین وضعیت پروژه.
              *دعوت از دکتر احسانی معاون برنامه ریزی استانداری مازندران جهت بازدید از طرح انتقال آب به بابل و بازدید از مرکز مرغ لاین بابلکنار
              *برگزاری چندین نشست با واحدهای صنعتی با حضور مدیران بانک ها و مسوولین مرتبط جهت پیگیری مشکلات فعالین تولیدی و اقتصادی
              *چندین دیدار کاری با مقامات وزارت کشور جهت پیگیری طرح های مدیریت شهری ، زیست محیطی ، کمک به شهرداری تازه تاسیس، ارتقاء جایگاه شهرداری بابل ، کمک به ناوگان حمل ونقل شهری و روستایی ، طرح های توسعه پارک جنگلی
              *تذکرشفاهی به وزارت کشور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در خصوص ابلاغ چارت جدید تشکیلاتی فرمانداری ویژه بابل و بخشداری امیرکلا پیرومصوبه هیات وزیران.
              *پیگیری مستمر از سازمان اوقاف و امور خیریه کشور جهت کمک به توسعه و بهسازی مساجد و مراکز مذهبی شهرستان
              *برگزاری چند نشست کاری برای تکمیل و تسریع در اجرای آبرسانی به روستاها که خوشبختانه چند طرح افتتاح و سایر طرح ها در دست پیگیری می باشد.
              *برگزاری چندین نشست کاری به منظور بررسی طرح های سرمایه گذاری در شهرستان بابل با حضور صنعتگران و کارآفرینان
              *اخذ اعتبار 550 میلیون تومان برای شهرداری های هفتگانه شهرستان
              *تصویب خط اعتباری 32 میلیارد تومانی برای طرح مکانیزاسیون اراضی کشاورزی استان مازندران برای خرید ادوات کشاورزی
              *تذکر به وزرای جهاد کشاورزی و صنعت ، معدن و تجارت برای جلوگیری از واردات بی رویه مرکبات هنگام برداشت محصول باغداران مازندرانی
              *تذکر به وزیر راه و شهرسازی بابت تسریع در تکمیل کنارگذر جنوبی بابل
              *تذکر به وزیر نیرو جهت تسریع در تکمیل آبرسانی به شهرهای گروه الف( بابل ، امیرکلا، بابلسر و فریدونکنار)
              *ملاقات با وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی برای پیگیری مسائل مختلف حوزه انتخابیه .
              * ملاقات با رییس سازمان تامین اجتماعی کشور با هدف افزایش سهمیه بیمه کارگران ساختمانی ، پیگیری جهت تاسیس شعبه سوم تامین اجتماعی ، توسعه و تجهیز دی کلینیک تامین اجتماعی ( باعنایت به 76 هزار خانوارتحت پوشش تامین اجتماعی و 30 هزارنفربیمه شده دربابل)
              *ملاقات با معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهت شتاب بخشی طرح های هادی روستایی
              *ملاقات با مدیرکل دفتر گسترش وزارت علوم جهت اخذمجوز برای افزایش دوره های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه های شهرستان.
              *ملاقات با معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی بابت آخرین وضیعت توسعه و نگهداری مرکز مرغ لاین بابلکنار، ارتقاء سطح تولید مجتمع گاودشت و پیگیری مشکلات دامداران.
              *پیگیری جهت احداث کارخانه تولید سموم کشاورزی توسط سرمایه گذار بخش خصوصی در بابل.
              *ملاقات با مدیر عامل شرکت توانیر جهت اخذ اعتبار لازم برای توسعه، نگهداری وبهسازی شبکه برق بابل.
              *ملاقات با مدیرعامل شرکت منابع آب ایران جهت تسریع درعملیات اجرایی سد هرازبا هدف تخیصیص آب کشاورزی وآب شرب بخش لاله آباد .
              * ملاقات با معاون حفظ نباتات گیاهی وزارت جهاد کشاورزی .
              *شرکت در مراسم عزاداری سیدالشهدا در بیش از پنجاه روستای شهرستان بابل در دهه اول محرم و دیدار باسوگواران حسینی و همچنین بررسی مشکلات آنان.

              حسین نیازآذری اعتقاد دارد اگر در سالهایی که درآمد نفتی چشمگیر بود و وضع اعتباری دولت مناسب توجه بیشتری به طرح های عمرانی می شد وضع بابل امروز اینگونه نبود.
              وی با انتقاد از کم توجهی های صورت گرفته به شهرستان بابل در سالهای قبل افزود در بهترین شرایط بودجه ای کشور بدلیل تنش های سیاسی به بابل توجه نشد و حالا که در شهرستان وحدت داریم پول نداریم پاسخگوی درخواست های مردم باشیم.
              وی ادامه داد مردم از نماینده انتظار شغل و تسهیلات دارند در صورتی که کار نماینده قانون گذاری است و ابزار ایجاد شغل را ندارد. نماینده مردم بابل افزود مردم ما با متانت مشکلات و سختی ها را تحمل می کنند و انتظار دارند دولت تدبیر و امید با همت و تلاش بیشتزی بر ای رفع آنها اقدام کند.





              • سوادكوهي كيجاپاسخ به این دیدگاه 1 0
                دوشنبه 4 آذر 1392-0:0

                من تو اين مدت به اين فكر مي كردم كه ايا سرنوشت يه ملت بازيچه اس كه يه دولت بياد با ندونم كاري وضعيت يه كشور و مردمش رو به سقوط برسونه بعد كلي انرژي، سرمايه ،حيثيت خرج كنيم تازه به جايگاهي كمتر از اونچه بوديم برگرديم يعني به مسئله اينطور نگاه كنيم: داشتيم سلانه سلانه كارمون رو بدون تحريم هاي اينچنيني انجام مي داديم بعد هنوز كه اول راهيم شروع كنيم به تهديد و قلدر بازي بعد ديگران از خدا خواسته كه بگن ما كه گفتيم ايران به هسته اي دست پيدا كنه منطقه ناامن ميشه بعد تحريم و هزار بدبختي ... ، يه دولت ديگه بياد با هزار جون كندن تازه به نقطه اولمون هم نرسيم اين چيو نشون ميده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سرنوشت و اينده مردم بازيچه سياستهاي سليقه اي و من دراوردي يه عده اس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تاوان اين همه خسارت رو كي ميده؟؟؟؟؟؟؟؟ تورم 40 درصدي و در مواد غذايي 60 درصدي ؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا بايد چشمامونو به مسائلي كه تحريم ها به سر مردم اورد ببنديم؟؟؟؟ مگه ما حق زندگي سالم و راحت رو نداشتيم و نداريم؟؟؟؟ اقتدار ايران تو اين ده سال چي بود!!! اين كه عزيزاني رو از دست بده،يا به شكل هاي مختلف به هند و چين باج بده تا حدي كه نفتشو مفت بده و توليد داخلي خودشو فلج كنه ؟؟؟؟ كارگراي خودشو بي نون كنه تا بچه چينيا بهتر بخورن و بخوابن؟؟؟ و هزار تا بدبختي و باجهايي كه فكر كردن بهشون مغز رو از كار مي ندازه!!!اگه تو تاريخ ايران عهدنامه تركمن چاي ننگين بود تو اين مدت تركمن چاي هاي معنوي بسياري بر ما رفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ در هر حال به اقاي ظريف و تيمشون خسته نباشيد و سپاس از زحمات و اميد به داشتن ايراني اباد با مردماني شاد و مسئوليني هوشيار و نيز سپاس ويژه كه از خطوط قرمري كه مقام معظم رهبري تعيين كردن عدول ننمودن. با سپاس فراوان

                • دلسوزاستان ازبابلپاسخ به این دیدگاه 1 2
                  دوشنبه 4 آذر 1392-0:0

                  خسته نباشيدزيادبه نماينده خوبم بابل فقط مشكل هسته اي داشت كه حل شدومشكل آب وزباله وبي دروپيكربودن سيستم شهري وامنيت همه حل شدآقاي نماينده درنطقهايتان به دادكشاورزان برسيدواقعاسخن مهم ترازاينهادرحوزه استحفاظي ات نبود ماشاالله...


                  مازندنومه: آقای نیازآذری دیروز در تذکرات خود در مجلس، علاوه بر تبریک پیروزیهای هسته ای، به مواردی که در این کامنت گفته شد نیز پرداخت و به مسئولان اجرایی تذکر جدی داد.

                  • دوشنبه 4 آذر 1392-0:0

                    دوستان چرا انقد با کینه و بغض حرف می زنین؟

                    آقای غلط انداز شما دائما حرفای تفرقه افکن و بدبینانه می زنی. واقعا چه سودی از این حرفا می بری؟ اگه مردی بیا وسط میدون ببینیم خودت چی داری؟

                    دوستان عزیزی که فکر می کنن توافق هسته ای کار صد روز این دولت نیست یه نگاهی به کارنامه دیپلماسی در زمان آقای جلیلی بندازن متوجه میشن اون موقع چه وضعیتی داشتیم.

                    ضمنا من به آقای نیازآذری کاری ندارم . همین که انقد انصاف و شجاعت داره که از این دولت حمایت می کنه خیلی کار بزرگیه. استان مازندران بیشترین رای رو به این دولت داده . من یکی که از اینکه نماینده بابل این رو درک کرده خوشحالم./ متاسفانه اغلب نمایندگان استان هنوز متوجه نشدن استان مازندران بیشترین رای رو به دولت روحانی داده و هنوز توی حال و هوای قالیباف به سر می برن

                    • دوشنبه 4 آذر 1392-0:0

                      من یه شهروند ساروی از آقای نیازآذری تشکر ویژه دارم بابت ایستادگی در مورد انتقال آب دریای خزر به سمنان که اگر ایشان و چند نماینده ای دیگه در روز کمسیون تلفیق جلوی اعتبارش رو نمیگرفتند این فاجعه برای استان اتفاق می افتاد انشالله موفق باشند

                      • دوشنبه 4 آذر 1392-0:0

                        واقعا ایشون از وقتی که رفته چکار کرده ؟!؟!



                        دو سه تا موضوع رو ایشون میگه من انجام دادم که دو سه نفر دیگه مدعی انجامش هستن !!!



                        بیچاره مردم !!

                        • غلط اندازپاسخ به این دیدگاه 2 6
                          يکشنبه 3 آذر 1392-0:0

                          امیدوارم برای مردم ما خیر کثیر در بر داشته باشد. من برایم سوال است که محروم شدن ایران از حق غنی سازی بیش از پنج درصد و محدود شدن مقادیر اورانیوم غنی شده 20 درصد به مصرف 6 ماهه چه مزیتی برای ایران به همراه داشته است؟

                          آیا غربی ها راست نمی گویند که در پایان 6 ماه باید اورانیم های غنی شده 20 درصدی ایران به صفر برسد؟

                          آیا آنها موظف به برداشته شدن رژیم تحریم ها شده اند و دارایی ایران در خارج از کشور و بحث فروش نفت را آزاد خواهند کرد؟

                          آیا روال اقتصاد به روال معمول و عادی باز خواهد گشت؟ باید منتظر چند روز آینده بود و دید نتیجه این جلسات چه چیزی را عاید ملت می کند؟ فقط مواظب باشیم که مجدداً کلاه گشادی سر ملت نگذاشته باشند.

                          • يکشنبه 3 آذر 1392-0:0

                            نتيجه ي ده سال مقاومت ملت را به حساب صدروزه كاهش دادن ، تقليل گرايي مضحكي است آقاي نماينده !!


                            ©2013 APG.ir