تعداد بازدید: 3333

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 3 بهمن 1392-13:16

محمد حسن محمدی کیادهی:

باشگاه‌ها زحمت می‌کشند،مسئولان سود می برند

مدیرعامل باشگاه استقلال ساری گفت:در کارهای دولتی زیادی مسئولیت داشتم اما علاقه‌ام به کارهای مردمی بود/همسرم می‌گوید یک بار نشده غذا بخوری و بگویی خوشمزه است.


مازندنومه، کلثوم فلاحی:دومین گردهمایی روسای باشگاه‌های ورزشی ساری به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ساری برگزار شد.

 

محمدحسن محمدی کیادهی -مدیرعامل باشگاه استقلال ساری- اظهار داشت:‌ هزینه‌های باشگاه‌داری را اگر در جای دیگری سرمایه‌گذاری کنند سود بیشتری منتفع می‌شوند.

وی با بیان اینکه امروز سازمان‌‌های مردم‌نهاد در دنیا امر پسندیده و تجربه شده‌ای هستند که رضایتی 100 درصدی از این سمن‌ها وجود دارد، ادامه داد:‌ سمن‌ها در ایران هم توانستند موفقیت‌های خوبی داشته باشند و دولت را در واگذاری برخی امور به مردم، قانع کنند.

کیادهی با اشاره به اینکه انجمن‌های ورزشی چون قانون‌مند هستند رضایت کاری بیشتری در این حوزه وجود دارد، گفت:‌ به دلیل نهادینه شدن، این انجمن‌ها پیشرفت کرده و امور مربوط به خود را خوشان انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه در بخش اتحادیه‌های ورزشی هنوز این موضوع نهادینه نشده است، تصریح کرد: در شهرستان ساری بیش از 70 سازمان مردم‌نهاد در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند و کسانی که در یک صنف کار می‌کنند بهترین پیگیری مشکلات و معضلات را انجام می‌دهند.

 کیادهی با اشاره به اینکه در کارهای دولتی زیادی مسئولیت داشتم اما علاقه‌ام به کارهای مردمی بود، ادامه داد:‌کار کردن در بخش مردمی لذت بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه در شهرستان ساری در هر رشته ورزشی که سرمایه‌گذاری شد، یک سال بعد نتیجه داد و مقام‌آور بود، افزود: باشگاه‌ها بیشترین زحمات را می‌کشند اما سود آن نصیب مربی و مسئولان می‌شود.

کیادهی با اشاره به اینکه فرد منتقدی هستم اما نمی‌خواهم اینجا خاطر کسی را مکدر کنم، اظهار داشت:‌ خیلی کم اتفاق می‌افتد که من تعریف کنم، در خانه هم همسرم می‌گوید یک بار نشده غذا بخوری و بگویی خوشمزه است.


  • شنبه 5 بهمن 1392-23:25

    اقای کیادهی قدر تو را خدا میداند و بس تمام وقت در خدمت خلق الله هستی ایی کاش مسولین مثل تو بودن ما قدرتان را میدانیم چیزی جز دعا نداریم .ای مرد خدا

    • شنبه 5 بهمن 1392-12:58

      وجدانا چندين بارشاهدبودم كيادهي با شوق وذوق ازورشكاران وجوانان حمايت كردخبردارم درباشگاه استقلال با دورهم آوردن جوانان باهزينه شخصي اش داره تيم داري ميكنه نه كارخانه داره نه به جايي وصله
      حرف درستي هم زد مسئولين ما هنگام عكس يادگاري هستند اما قبل وبعد آن .....

      • شنبه 5 بهمن 1392-12:27

        شرمنده حرف زیاد می زنی مرد عمل باشد همه حرف می زنند قول می دهند کی که انجام بده حرفهای شیرینی زدی مرحبا .ولی عمل کن

        • جمعه 4 بهمن 1392-22:49

          کیادهی جان تو چقدر انرزی داری همه جا هستی خدا قوت


          ©2013 APG.ir