تعداد بازدید: 3869

توصیه به دیگران 3

پنجشنبه 1 اسفند 1392-23:51

زیراب می زنیم!

حسینی: استاندار تیم خوبی را انتخاب کرد

نماینده قائم شهر گفت: به اندازه ای که به روی کار آمدن دولت کمک کرده‌ایم باید از دولت سهم بخواهیم/:‌چون اطلاعات ما کم است از استاندار می‌خواهیم ظرف چهار ماه شق‌القمر کند/ فلاح فرد پیگیری است و این نقطه قوت او است.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، کلثوم فلاحی: سید هادی حسینی –نماینده قائم شهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس- درباره عزل و نصب‌ها در استان و عملکرد استاندار مازندران به مازندنومه گفت: وقتی کسی را به عنوان استاندار انتخاب کردیم، اول باید دقت کنیم که استاندار خوبی انتخاب شود اما وقتی آمد -ضعیف یا قوی با هر دُزی- همه باید به او کمک کنیم.

وی ادامه داد: یکی از دلایل ضعف استان ما و توسعه نیافتگی مازندران این است که همه تلاش می‌کنیم اول زیراب کسانی که مطرح می‌شوند را بزنیم که در زیراب‌زنی افراد ریزش می‌کنند.

حسینی با اشاره به اینکه راجع به ربیع فلاح این نگاه را ندارم، اما ممکن است کسی که می‌آید در اندازه آرمانی استان نباشد، تصریح کرد: از فردای آن روز هم که فردی بر سر کار می‌آید تلاش می‌کنیم زیراب بزنیم، پرونده درست می‌کنیم و تهمت و افترا و بعد انتظارات شخصی خودمان را مطرح می‌کنیم، می‌خواهیم افراد ما جایگزین افراد قبلی شوند بدون این که بدانیم مسئولیت استاندار چیست و سهم ما از استان چیست.

نماینده قائم شهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس با بیان اینکه بعضی‌ها سهم‌خواهی‌شان به قدری است که همه استان را هم بدهی برای شان کم است، یادآور شد: به اندازه ای که به روی کار آمدن دولت کمک کرده‌ایم باید از دولت سهم بخواهیم.

حسینی با اشاره به اینکه استاندار، مدیر است و مدیران می‌دانند که یک مدیر نمی‌تواند همه آرمان‌هایش را پیاده کند، افزود: چون نمی‌توانیم به آرمان‌های مان برسیم شرع می‌کنیم به ایراد گرفتن و جالب است که کسی هم برای رسیدن به  آرمان‌ها  کمک نمی‌کند و همه هم کارشناس هستیم، کارشناس فوتبال، والیبال، راه‌سازی، مدیریت، گردشگری و ...

وی ادامه داد:‌چون اطلاعات ما کم است و از همه اطلاعات موجود در کشور را نداریم از استاندار می‌خواهیم ظرف چهار ماه شق‌القمر کند.

حسینی با بیان اینکه مشکلات زیادی در استان داریم، گفت: باید کمک کنیم ظرفیت‌های بالقوه استان بالفعل شود.

وی با اشاره به اینکه فلاح غیر از یکی دو مورد که آن هم موانعی وجود داشت، تیم خوبی را انتخاب کرد، افزود: فلاح فرد پیگیری است و این نقطه قوت او است.

این مسئول با بیان اینکه ممکن است قبل از آمدن فلاح به استان خیلی موافق آمدنش نبوده باشم اما سعی کردم به او کمک کنم، گفت: چرا کمک نکنیم که مشکلات استان رفع شود.

وی خاطرنشان کرد: اینهایی که خرده‌گیر هستند همیشه در هر دولتی خرده‌گیری کردند و به نظر من آسان‌ترین کار، خرده‌گیری است.

حسینی یادآور شد: از همه بزرگان، جوانان، خرده‌گیران، منتقدان و ...  استان تقاضا دارم که در برنامه پنج ساله دندان روی جگر بگذارند و همراهی کنند و من قول می‌دهم در این مدت، استان درست شود.

وی با اشاره به اینکه ما استان با ظرفیتی داریم اما خودمان کم‌ظرفیت هستیم، تصریح کرد: ظرفیت خودمان را افزایش دهیم، استان درست می‌شود


  • نامهربانپاسخ به این دیدگاه 3 0
    يکشنبه 4 اسفند 1392-6:46

    اسمم مهربان است ولی وقتی از جناب حسینی این سید بزرگوار و عزیز می شنوم که 5 سال صبر بکنیم و دندان روی جگر بگذاریم و حرف نزنیم و نقد نکنیم تا ببینیم تیم استانداری در یک برنامه پنجساله چکار می کنند و استان را آیا آباد می کنند یا نه جداً دلخور می شوم و اسم خود را نامهربان می گذارم تا مهربانی ها و لبخندهای مصنوعی و صبر و سکوت و تحقیرپذیری ها و ذلت پذیری ها و تحمل اوضاع نکبت بار استان و دو دوزه بازی های مدیران منصوب شده در استان و حمایت های بی ریخت و قواره و بی اساس از آنها توسط برخی از نمایندگان و بده و بستان کاری های آنها با مدیریت استان و امتیاز بگیری و امتیاز پردازی و این مسائل را شاهد باشیم. سیاسی کاری و سیاست بازی و با لبخند سر بریدن و تیم ضعیف آقای فلاح را خوب جلوه دادن همه چاخان سالاری است و از روی اعتقاد و ایمان چنین حرف هایی زده نمی شود. نانی است که امروز قرض داده می شود تا فردا توسط تیم استاندار جبران شود. از آقای حسینی تعجب می کنم وانتظار ندارم چنین حالتی را در بیاناتش ببینم. مگه تا بدین اندازه بین دو نماینده قائمشهر اختلاف دیدگاه وجود دارد که یک این تیم را ضعیف ترین تیم مدیریتی بعد از انقلاب خطاب می کند و یکی آن را خوب توصیف می کند. آقای حسینی با تحلیل این تیم را بررسی کنید تا مورد به مورد به شما جواب داده شود و خوب بودن از دیدگاه شما روشن شود.

    • شیفته خدمتپاسخ به این دیدگاه 5 1
      شنبه 3 اسفند 1392-17:4

      عاقبت خاک گل کوزه گران خواهیم شد(سیدخدا)
      بابا بیا بجای اینهمه داستان وشعاربرای حوزه خودت حداقل یه مقدارکاربکن تا درپل صراط شرمنده مردم حوزه ات نباشی بابا ول کن این همه سیاسی کاری و... رو .
      2سال کاری گذشت...

      • حسین گوران پاسخ به این دیدگاه 1 2
        شنبه 3 اسفند 1392-5:51

        برای سوادکوه مدیران چه کار مثبت انجام

        دادن ؟؟؟؟ نمره بدهید
        1- جاده : صفر
        2- وام به نیازمندان الخصوص جوانان:صفر
        3-بیمارستان و درمانگا ه :صفر
        4- دامپروری وکشاورزی :ضفر
        5- خوشحال هم هستند آقایان خجالت هم چیز خوبی !!!!!!!!

        • شنبه 3 اسفند 1392-4:27

          آقای حسینی حوزه انتخابیه و شهرتان را درست کنید استان پیشکش. ضمناً از طرف دیگران قول ندهید که در این مدت استان درست می شود...
          جهت حل مشکلات راه، اشتغال، مسائل کشاورزان و ... تاکنون چه قدمی برداشته اید؟
          ما استان با ظرفیت داریم اما خودمان کم ظرفیت هستیم! یعنی اینکه مردم شهرمان کم ظرفیت هستند!!! واقعاً که!

          • شنبه 3 اسفند 1392-4:27

            دوستان عزیز انقد مغرضانه نگاه نکنید. خدا پیغمبری حرفایی که ایشون زده بده؟ چرا انقد بدبین هستین؟

            • شنبه 3 اسفند 1392-4:20

              برادرحسيني
              شما از ساري استفاده كردين وبا امكانات وامتيازاتي كه گرفتين به مجلس را ه پيداكردين
              والان هم ازآنجاييكه مديرموردنظرت سرپستشه داري تمجيداستاندار راميكني
              برادر شما وكيل ملتين نبايد اينگونه بخاطرچند مديرخودتوكوچيك كني

              • جمعه 2 اسفند 1392-10:33

                شگرد آقای حسینی حمایت به شرط عنایت

                • جمعه 2 اسفند 1392-9:48

                  خدا به حق جلالت وقسم به خون شهداء به نمایندگانی که با رای مردم به کرسی مینشینندولی به جای قانونگذاری دنبال سیاسی کاری وجابجایی مدیران توانمندوزیراب زدن فقط به خاطر اهداف سیاسی وقتشان را صرف میکنند سرافکنده بگردان

                  • جمعه 2 اسفند 1392-9:42

                    اقا سیدهادی حسینی حق داره دیگه چون استاندار در جابجایی مدیران اب وفاضلاب خیلی به اون کمک کرد...به هر حال خداقوت سیدخدا!!!!!!!!!!!!!

                    • واقع بینپاسخ به این دیدگاه 12 1
                      جمعه 2 اسفند 1392-8:7

                      جناب حسینی شما خودتان را گزینه پیش در آمداستاندری مازندران کرده بودید ...و وکالت مردم در مجلس را خواستید رها کنید از حضرتعالی میپرسم آیا از مشکلات استان خبر داشتید یانه اگر داشتید چرا این قدرا صرارمی کردید تا استاندار شوید به گمانم حضرتعالی قصد شق القمرداشتید .جناب حسینی مردم ما فکر نکنم فراموش کرده باشند زمان تبلغات انتخابات مجلس نهم را که حضرتعالی خود تان را مشاور ارشد دولت احمدی نژاد به مردم معرفی می کردید ... و اما به یکباره در روز های آخر انتخابات یازدهم ا چرخ صد درجه در ستادروحانی شما زازیارت کردیم.جناب حسینی از سهم خواهی گفتیید و فشاربر استاندار فرمودید برادر من با مردم صادق باشید جنابعالی در همه انتصابات شخصا ورود پیدا کردید و می کنید با تر فندهای زیرکانه وبه قولتان محرمانه اگراین انتصاب بر وفق مراده تان نباشد اورا می زنید اگر بر وفق مراده تا ن باشد بیشترین فشاررا میاورید تا به نتجه دلخواهتان برسید یک نمونه آن بخشدار...که از دوستان حضرتعالی می باشد وایشون شاغل در هیچ یک از سازمانهای دولتی نبوده ونیست ... وهنوز برای ماندنش پافشاری می کنید وووووووومواردی دیگر در مواقع لزوم گفته خواهد شد.باتقدیر از مدیر محتر م سایت مازندنومه که دراطلاع رسانی به هیچ طیفی وابسته نیست.

                      • جمعی از کارکنان فنی و حرفه ای استانپاسخ به این دیدگاه 4 2
                        جمعه 2 اسفند 1392-5:30

                        ما چیز زیادی از این استاندار نمی خواهیم دنبال کاشتن مدیری هم نیستیم فقط خواستار عزل مدیری هستیم که جز نگاه قوم گرایی با تفکر افراطی جبهه پایداری با دیدگاه حذفی ندارد آیا این خواسته در راستای منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و در جهت مبارزه با افراط گرایی نیست.


                        ©2013 APG.ir