تعداد بازدید: 3933

توصیه به دیگران 2

پنجشنبه 15 اسفند 1392-23:57

پزشکیان و دامادی در جشن روز پرستار

نماینده ساری: فضای رعب و وحشت را بردارید

 پزشکیان: احمدی نژاد گفت ما به کمک شما نیازی نداریم بروید به دنبال کارتان/ دامادی: در صورت تکرار، مسایل غیر اخلاقی و غیر دینی را افشا خواهم کرد+عکس


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، محمد اسماعیل بخشی سورکی: مسعود پزشکیان –نماینده مردم تبریز،آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی-عصر امروز در جشن میعاد سالن هلال احمر ساری اظهار داشت: وظیفه ماست به کسانی که دردمند هستند کمک کنیم.

 وی با بیان اینکه تفاوت انسان و حیوان در جایی است که می خواهد به کسی کمک کند، افزود:انسانی که به فکر خودش است با حیوان تفاوتی ندارد و در قاعده هرم انسانی قرار دارد.

 پزشکیان تاکید کرد:انسانی که به دیگران می بخشد انسان واقعی است اما مشکلی که در سیستم داریم این است که اگر کسی بیمار شد و آشنایی را ندارد و وارد بیمارستان شد کسی او را تحویل نمی گیرد.

وی با اشاره به اینکه زمانی که وزیر بودم اوضاع خیلی وخیم بود، افزود: وظیفه ما پاسخگویی به مردم است و اینکه شخصی به دلیل نداشتن پناه و پشتوانه مورد بی مهری قرار می گیرد برایم سخت بود.

 عضو مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی اظهار داشت:کسی که پول دارد نیازی به تحویل گرفتن ندارد چرا که اگر در داخل درمان نشود به خارج از کشور می رود و مشکلش را حل می کند، اما ما باید به فکر افرادی باشیم که کسی را ندارند و صدای شان هم به کسی نمی رسد.



 وی با بیان اینکه وقتی وزیر بودم از خودم بدم می آمد، افزود: قانون می گفت مریض اگر پول ندارد بیمارش را بستری نکنید و من از اینکه باید به زیر مجموعه ام چنین قانونی را ابلاغ می کردم و نمی توانستم پاسخگوی مردم باشم از خودم متنفر می شدم.

 وزیر بهداشت و درمان دوره اصلاحات با بیان اینکه این بلا را قانون سر ما آورده بود، افزود:پاسخ اینگونه افراد را چه کسی باید می داد؟ من وزیر که نمی توانم بدهم پس این فرد چه کند؟



 وی ادامه داد: آیا شان انسانی که فرشتگان بر او سجده کرده اند این است که دستش را پیش این و آن دراز کند و به خاطر مسایل مالی پیش همه گردن خم کند؟

 نماینده مردم تبریز،آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت:به همین دلیل عطای چنین وزارتی را به لقایش بخشیدم و سعی کردم در جایی وارد شوم که مشکل این افراد را بتوانم حل کنم.



پزشکیان با بیان اینکه از زمانی که به دنیا آمدم در فضای مدیریت بوده ام افزود:بعد از وزارت، آقای احمدی نژاد آمدند و به ایشان گفتیم که می خواهیم کمک کنیم، ایشان هم گفت ما به کمک شما نیازی نداریم بروید به دنبال کارتان.

 وی ادامه داد: بعد از دوره وزارت فقط می آمدم بیمارستان و عمل می کردم و در این مدت به اندازه 30 سال مدیریتم درآمد داشتم و زیادی هم خوش می گذشت.



 عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد:به دلیل مسایلی که درگیر آن بودم و مشکلات قانونی که در مسیر بود تصمیم گرفتم وارد مجلس شوم تا اعتبارات را به سمتی روانه کنیم که مشکل ان افراد حل شود.

 وی گفت:در بودجه 93 یک درصد ارزش افزوده را اضافه کردیم و این عدد رقمی معادل یک هزار میلیارد تومان شده است که تنها برای روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر و برای محرومان و کسانی است که نمی توانند هزینه درمان خود را پرداخت کنند.



 پزشکیان ادامه داد:با این پول انسان هایی که مشکل دارند با سختی مواجه نخواهند شد.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود به اختصاص پنج هزار میلیارد تومان از درصد قانون هدفمندی یارانه ها برای بیماران صعب العلاج که قدرت تامین هزینه های داروی خود را ندارند خبر داد و گفت:یکی از چالش های بزرگ ایجاد عدالت در سیستم است.

عضو مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی به لزوم کاهش اختلاف و فاصله بین قشرهای مختلف جامعه تاکید کرد و گفت:اگر فاصله بین درآمدها زیاد باشد باید اصلاح شود چرا که اگر این گونه نشود جامعه سالمی نخواهیم داشت.



 وی به استقرار حکومت با کفر و عدم استمرار آن با ظلم هم اشاره کرد و گفت:بی عدالتی درون سیستم بهداشت و درمان وجود دارد و این ما را آزار می دهد.

 پزشکیان به اختلاف بین درآمد پزشک با پزشک و پرستار و پزشک به عنوان نمونه بارز بی عدالتی در سیستم اشاره کرد و گفت:هر چه این فاصله ها بیشتر باشد دعوا و درگیری هم بیشتر می شود.

 وی رضایت خلق را عامل اصلی پذیرش رضایت انسان از خود دانست و گفت: رضایت مردم شرط خدمت است، چرا که اگر آنها راضی باشند خداوند از ما راضی است.
 این مسئول در ادامه با تبریک روز پرستار اظهار داشت:لذتی که در خدمت بی منت است در هیچ چیز دیگری نیست و امیدوارم همه شما با این نگاه به مردم خدمت کنید.



* دامادی: در صورت تکرار افشا خواهم کرد

محمد دامادی اظهار داشت: پرستار ها در طول دوران زندگی خود چیزی جز درد ندیدند و در این درد خدا را دیدند.

وی با قدردانی از جوانانی که این جشن را برپا کردند، افزود:من تنها کاری که توانستم انجام دهم این بود که دکتر پزشکیان عزیز را به این مراسم آوردم.



 نماینده مردم ساری و میاندورود در ادامه به اهمیت رعایت نظم در زندگی اشاره کرد و گفت:اگر نظم را رعایت کنیم کشور با دستان نسل جوان ساخته و آباد خواهد شد.

 وی با بیان اینکه زمانی که وارد عرصه انتخابات شدم حرف های عجیبی را شنیدم، افزود: اما امروز در شورای شهر ساری جوانان خوب با تحصیلات آکادمیک حضور دارند و خوشحالیم که زمینه ساز کاری شدیم که همه به نسل جوان ایمان بیاورند.



عضو مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه روز میلاد حضرت زینب(س) یک روز است اما همه روزها روز پرستار است، افزود:باید دقت کرد تا ویترینی سخن نگوییم.

وی به جلسات متعدد خود با اعضا نظام پزشکی ساری اشاره کرد و گفت: امیدواریم تا با پیگیری های لازم مشکل این عزیزان حل شود.

 دامادی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:متاسفانه حرف ها می زنند و بعضی از مباحث را ایجاد می کنند وسنگ هایی را جلوی پای جوانان قرار می دهند.

 وی ادامه داد:هشدار می دهم از این تریبون مقدس، خیلی با خودم کلنجار رفتم که روز شما را مکدر نکنم اما هشدار می دهم از تریبون هایی که در دست دارید به نفع مطامع شخصی خودتان استفاده نکنید.

 نماینده مردم ساری و میاندورود گفت:فضای رعب و وحشت را بردارید، تهمت نزنید البته من امروز سر بسته گفتم اما مطئن باشید در بین مردم و در بین بیش از 93 هزار مهربانی که به بنده رای دادند، در صورت تکرار، مسایل غیر اخلاقی و غیر دینی را افشا خواهم کرد.(تشویق حضار)

 وی گفت: ما به تاسی از پیر جماران عقد اخوت با هیچ کس نمی بندیم وقتی که مصالح مردم در پیش باشد از هیچ فرد و ارگانی نمی هراسیم.


  • شنبه 17 اسفند 1392-23:4

    عرض سلام دارم خدمت دوستان، من نمیدونم یه عده از دوستان از نماینده شهر چه انتظاری دارن اخه ایت بنده خدا واقعا داره خوب کار میکنه مگه بقیه دوستان گذشته چه گلی به سر شهر و استان مون زدند باز خدا پدر دامادی رو بیامرزه که دو تا قدم واسه شهر و استانش بر داشته خدا خیرش بده.ضمنا از مراسمی هم که واسه روز پرستار گرفت ازش ممنون و سپاسگذاریم نه خرج چند صد میلیونی کرده نه ارمانهای امام مون رو زیر سوال برده یه مراسم ساده ولی در شان نظام و انقلاب تازه هشدارش هم خیلی بجا بود

    • شنبه 17 اسفند 1392-13:44

      عوام فریبی تا کجا و بهره چه؟ ان نماینده ای که قسم یاد می کند تا منافع مردم را حامی باشد کجا و جناب دامادی کجا؟نماینده ای که وظیفه او نظارت بر کار دستگاه های اجرایی برای اجرای درست قانون است نه دخالت ...کجا و جناب دامادی کجا؟ ...
      از فضل پدر مرا چه حاصل.

      • شنبه 17 اسفند 1392-12:45

        این که رییس مجلس را برای ختم پدر محترمش آورده چه سودی برای ملت داره؟اینکه به احترام پدرش هاشمی تحویلش میگیره به من چه ربطی داره؟کلا گفتم.

        • شنبه 17 اسفند 1392-10:48

          داماد ي هم بيا د شهردار راحمايت كنه ...كار براي رضاي خدا وشهر ساري باشه اين حرفا رانداره ...

          كامنتي كه به كارهي شهردارجوان حاج مهدي ايرادگرفت بايد گفت درزيرفقي يك ماه كارعبوري راببينين

          كارهاي ماه اخير عبوري


          عملیات آسفالت
          بیش از سی و پنج محله از شهر ساری از جمله خيابان قارن ( پاركينگ روشن ) ، جايگاه سي ان جي از كمربندي شرقي جنب ترمينال ، حاشيه ريل از پشت دخانيات ، كوچه سردار از ميدان ساعت ، ياس 9 از خيابان 22 بهمن ، كوچه شهيد رمضاني از بلوار كشاورز ، كوچه آزادگان از بلوار امام رضا(ع) ، كوچه رشيدي از ميانرود ، كوچه نيلوفر پيوندي از خيابان فرهنگ ، انتهاي صبا از پشت هتل مازندران بلوار پاسداران ، بهار از شهيد قرباني ، كوچه دستغيب از خيابان معلم ، كوچه تجن از خيابان شهيد قرجه ، كوچه اسدي ، كوچه رسول پور ، روبروي زندان سابق كوچه صبا ، كوچه كميل از بيست متري دوم خيابان 15 خرداد ، آسفالت اولين كوچه سمت چپ از ميدان ساعت در خیابان شهید اندیشه از بلوار آزادی « کوچه شهید گریبان از خیابان رودکی « کوچه جنب حسینیه ارشاد از کمربندی جنوبی « کوچه شهید انصاری و شهید اسدی از خیابان ملت
          اجرای كانال
          2040 متر كانال برای هدایت آب های سطحی شهر احداث شده است
          كوچه بيست و پنجم از خيابان 22بهمن «كوي احد از بلوار طالقاني« مسير منشعب از خيابان دولت « كوچه شهيد ندافي از خيابان معلم و كوچه پاسدار از بلوار پاسداران «: احداث کانال در نقاط مختلف شهر در راستای هدایت و مهار آب های سطحی . پياده رو سازي بلوار ارتش « بلوار کشاورز « بلوار فرح آباد خيابان ملامجدالدين و خيابان خيام.
          عملیات نصب نوه بتني كوچه یاس از گارد جنگل جدول بتني جنب پل غدير كمربندي شرقي
          در حوزه راهسازي
          224138 متر مربع از محلات زیرسازی شده است .
          291401 متر مربع آسفالت و احداث 5404 متر مربع ديوار در نقاط مختلف شهر ساری در حوزه نصب جدول بتني 8474 متر طول، در حوزه نصب نوه بتني 11126 متر طول اجرا و به بهره برداری رسیده است . عملیات پياده رو سازي در نقاط مختلف شهر را 10390 متر مربع
          اجراي پروژههايي همچون خدمات شهري ، بازسازي پارك ها همچون پارك آزادگان ، تعريض معابر عمومي ، بازگشايي ، تعريض ، زيرسازي ، آماده سازي و آسفالت خيابان ارتباطي ميرزماني به پيوندي ، خيابان جام جم به كوي دولت ، بازگشايي ، زيرسازي ، احداث كانال ، آماده سازي و آسفالت كوي مخلوقي ، تعريض ، بازگشايي و آسفالت خيابان شهيد اندرخورا به همراه ايجاد پل جديد و احداث كانال
          عمليات بازگشايي جاده ساري به كياسر كه به دليل رانش زمين مسدود شده بود و همچنين امداد رساني به مردم و مناطق بحران زده برف غرب مازندران. راه اندازي و آغاز به كار خط توليد محصولات مختلف بتني از جمله ستون ، باكس هاي بتني ، ديوار ، پل ، جدول ، بلوك و... – ساماندهي كارخانه آسفالت ، ديوار كشي و ايجاد سايت توليد محصولات بتني

          • شنبه 17 اسفند 1392-11:36

            به خیابان قارن حدفاصل حسینیۀ حاجی آباد تا خیابان انقلاب هم اشاره کن که سنگفرش آن شکسته و مثل امروزی که باران آمده شلوارها و کفشها از نعمت آب گل آلود بهره مند می شوند و شهردار جوان و غیور دلش نمی سوزد. اگر مرد است بیاید وسط شهر را تعمیر کند

            • شنبه 17 اسفند 1392-11:28

              خجالت نکشیدی اینارو نوشتی بعد 2 سال با 230میلیارد پول چندتا کوچه رو هم نمیخواستین آسفالت کنین واقعا شرو آوره مردمو جیگر فرض کردین

            • شنبه 17 اسفند 1392-8:47

              اون دوست عزیزی که نوشته این کارها برای رای آوردن مجدد انجام شده باید بدونه که این تلاش برای رای آوری مجدد در ذات این کار است و در این مملکت بدلیل نبود احزاب، اشخاص ناچار به انجام کار هایی نظیر این میشوند.امثال دامادی مقصر نیستند.اتفاقا دامادی و امثال او قربانی رفتارهای عوام فریبانه اند. مگر امروز جشن های آنچنانی در ورزشگاه تلاش برای رای آوری نیست؟ مگر نصب بیلبورد تبریک عنوان معاون پارلمانی وزیر اقتصاد برای نشستن دوباره روی صندلی های بهارستان نیست؟ مگر امروز برخی اعضای شورای شهر که به لطف افزایش تعداد اعضای شورا به سیزده نفر شانس ورود به پارلمان محلی را پیدا کرده اند سخنرانی های انتخاباتی نمی کنند؟
              اتفاقا اگر دامادی جوان حتی به واسطه رفتار های عوامفریبانه دوباره انتخاب شود فرصت بزرگی برای ساری ست.جوان است اما جراتش مثال زدنیست.جوان است اما می تواند رییس مجلس را برای مراسم سالگرد پدرش به ساری بیاورد.جوان است اما رابطه ای دیرین با هاشمی رفسنجانی دارد.تجدید رای دامادی یک فرصت است.

              • شنبه 17 اسفند 1392-8:16

                عرشیا نماینده باید چه کاری انجام بده تا شما خوشحال بشی شاید فکر میکنی باید بیاد تیر برق رنگ بکنه اگه نظرت ینه بگو بهش اطلاع میدم

                • شنبه 17 اسفند 1392-8:9

                  كي رو ميترسوني !؟؟؟
                  اون احمدي نژاد بود نتونست افشاكنه !
                  حالا مهندس جوون بي خيال شو

                  • شنبه 17 اسفند 1392-7:49

                    شهروند جون ميخواي چند تا از كارهاي داش عبوري رو بگم ...پس گوش كن
                    اقاي شهردار كه...
                    بازم بگم باشه امسال...
                    ... ميدونم جرات نداري تاييد كني ولي اگه ذره اي دروغ ديدي تاييد نكن

                    • شنبه 17 اسفند 1392-7:22

                      چه ربطي به حاج مهدي عبوري داره كامنت گذاشتين
                      اتفاقا در قبل حجازي حدود هفتصد هشتصد نيرو تو شهرداري بود بعد حجازي حدود دوهزار نفرآره دوهزار نفر
                      عبوري نيروهايي كه با بيش از سي پنج سال توشهرداري بودند راطبق قانون روانه منزل كرد تعدادي نيرو هم كه آنهم كارهاي قانوني اش موقع ژنرال انجام شده بود چاره اي جز جذب نبود
                      درحال حاضر برخي نيروي شركتي آنهم بصورت كارگر درسازمان عمران بكارگيري شدند...
                      بگم بگم را ه انداختين خوب بگين ديگه
                      عبوري محبوب قلبهاست
                      آيا خبر دارين افرادي كه منتصب به ژنرال اند درشهرداري كارشكني ميكردندوبرخي سند سازي ميكردند كه الحمدا... .

                      • شنبه 17 اسفند 1392-7:16

                        ...
                        مسئول كم بياردي بوردي مهره هاي سوخته ره بياردي
                        اي ته هم
                        بارم بارم سر هادايي

                        • شنبه 17 اسفند 1392-1:29

                          چرا کامنت ها رو کار نمی کنید؟

                          • جمعه 16 اسفند 1392-23:51

                            دادا یواش عبوری می شنوه جواب دندان شکن به رقیبش مید ها این حرفه چیه میزنی هی تو میگی افشا میکنم هی اون میگه اگه واقعا مردانه اون حرفها روزدی یک ایمیل خصو صی بده ما مداراک زیاد داریم همین اقای پیمانکار ... اینا که گفتن اتوبوسی نیامدیم مگه شما ناظر نیستین بیایید ببینید زمانحجازی چقدر نیرو بود الان چقدر هست فامیل دوست ورفیق اشنا بازی غوغا میکنه مازند نومه به ما بگه اگر این مدارک را می خواهیم دست دامادی بدیم چطور بدیم ...؟راستی این همایش متینگ تیلیغاتی نبود ؟خوب دو تایی برا هم کر کری می خونین درود بر دامادی سلام بر عبوری ساری زنده باد

                          • جمعه 16 اسفند 1392-15:28

                            مهندس دامادی ، اینکه میدونین و نمیگین خودش خیانته
                            چرا حقیقت رو بیان نمیکنین ؟؟؟
                            چرا این از خدا بی خبر ها رو از جاشون بلند نمیکنین ؟؟؟
                            تا به کی میخوان مردم فریب باشن ؟؟

                            • جمعه 16 اسفند 1392-14:57

                              تکاپو برای تجدید رای !!!! ببخشید کاری نکردید شما این سالها . آۀوردن پزشکیان واسه مردم نان نمیشود

                              • جمعه 16 اسفند 1392-14:57

                                آقای دامادی گذشته و دوستان خودتو فراموش نکن


                                ©2013 APG.ir