تعداد بازدید: 4599

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 21 اسفند 1392-19:12

هیئت شنا، رییس خود را شناخت

 سید جمال الدین موسوی با کسب 13 رای از 16 رای ماخوذه به مدت 4 سال به عنوان رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپولو استان مازندران منصوب شد+رزومه رییس جدید


 

مازندنومه، سرویس اجتماعی: صبح امروز مجمع انتخابات هیئت شنا، شیرجه و واترپولوی مازندران با حضور محسن سمیعی زاده -دبیر فدراسیون- وسعادتمند -مدیرکل ورزش و جوانان مازندران- و نیز سایر اعضای مجمع در سالن اجتماعات شهید محمد زرهون اداره کل برگزار شد.

در ابتدای مجمع علی نقی اباذری به عنوان سرپرست هیئت گزارشی از فعالیت های انجام شده و اهم اقدامات این هیئت در یک سال و نیم گذشته ارائه داد.

برای شرکت در این انتخابات علی نقی اباذری و سید جمال الدین موسوی به عنوان کاندیدا ثبت نام کردند که پس از رای گیری با شرکت این دو کاندیدا، موسوی موفق شد از 16 رای ماخوذه 13 رای کسب کند و علی نقی اباذری یک رای گرفت و دو رای سفید نیز به صندوق آرا ریخته شد.

 سید جمال الدین موسوی که برای 4 سال سکان هدایت هیئت شنا، شیرجه و واترپولوی استان مازندران را در دست گرفت متولد شهر زیراب سوادکوه است.

او با داشتن مدرک کارشناس ارشد مدیریت و مدرس دانشگاه، مشاور و مدیر فروش چند شرکت صنعتی مازندران بوده و هم اکنون نیز به عنوان مجری با برنامه هایی رادیو مازندران همکاری دارد.

 


  • جمعه 8 فروردين 1393-1:10

    با سلام وتبریک فراوان خدمت جناب اقای موسوی عزیز . لطفا شما را به خدا هر چه سریعتر به فکر شنای شهرستانها و هیئت های انها باشید که اکثریت انها از هم پاشیده اند .

  • فاضل (میلاد )پاسخ به این دیدگاه 2 0
    پنجشنبه 22 اسفند 1392-22:35

    با عرض تبریک خدمت آقای موسوی
    شما لایق این سمت بودید
    از خدای متعال درجات بالاتر را برای شما خواستارم

    • خانم موسويپاسخ به این دیدگاه 4 0
      پنجشنبه 22 اسفند 1392-21:41

      تبريك فراوان به برادر گلم .انشالله موفقيت فراوان

      • فردوس رحيمي نسبپاسخ به این دیدگاه 4 0
        پنجشنبه 22 اسفند 1392-21:39

        جناب آقاي مهندس موسوي استاد محترم دانشگاه. انتصاب حضرتعالي را بعنوان رييس هيت شنا و شيرج و واترپلو استان مازندران تبريك و تهنيت عرض ميكنم و توفيقات روز افزون شما را از خداوند منان خواستارم.اميدوارم با همكاري مسولين استان و تلاش شبانه روزي حضرتعالي اين هيت به جايگاه واقعي خود برسد

        • نادييا ميرزاييپاسخ به این دیدگاه 6 0
          پنجشنبه 22 اسفند 1392-21:36

          موفقيت و پيشرفت شما آرزوي قلبي ماست.تبريك و تهنيت فراوان.

          • فريبرز رحيمي نسبپاسخ به این دیدگاه 4 0
            پنجشنبه 22 اسفند 1392-21:34

            تبريك فراوان به آقاي مهنس موسوي و با تشكر فراوان از زحمات سرهنگ اباذري عزيز.
            اطمينان داريم كه با زحمات مهندس موسوي شناي استان به جايگاه واقعي خود خواهد رسيد.

            • پنجشنبه 22 اسفند 1392-16:29

              تبریک فراوان به جناب مهندس موسوی عزیز آرزوی توفیقات روز افزون برای این جوان خوش فکر وخوش آتیه

              • پنجشنبه 22 اسفند 1392-12:32

                سید دوستت داریم مارا دریاب .م ب از قائم شهر

                • حسين سنايي.استاد دانشگاهپاسخ به این دیدگاه 6 0
                  پنجشنبه 22 اسفند 1392-8:0

                  باعث افتخار است حضور جناب موسوي در اين اين مسند وبا توجه به سبقه مديريتي ايشان قطعاّ شنا و ورزش استان در اين رشته ها به جايگاه واقعي خود خواهد رسيد .وان شاءلله که مسوولين هم تعامل بيشتر ونزديکتري با اين جوان خوش فکر داشته باشند.

                  • جعفر قربان پورپاسخ به این دیدگاه 4 0
                    پنجشنبه 22 اسفند 1392-7:43

                    با احترام ، ضمن آرزوی توفیق برای جناب آقای اباذری ، به جناب آقای موسوی صمیمانه تبریک می گویم و آرزوی موفقیت دارم . به استحضار می رسانم به علت عدم تعهد جناب آقای وحید مرادی رئیس سابق فدراسیون شنا به قولش مبنی بر اختصاص بودجه و امکانات و استقرار پایگاه استعدادیابی شنای قهرمانی کشور در مازندران طی 2 جلسه در حضور 2 مدیرکل سابق تربیت بدنی مازندران آقایان سیدهادی حسینی و امیرپریچهره و هیات شنای استان و علیرغم بودجه چندین میلیاردی فدراسیون شنای آن زمان ، اینجانب در حمایت از ورزشکاران و قهرمانان شنای مازندران بعنوان اعتراض به بی تعهدی و بی توجهی فدراسیون شنا به این استان ساحلی از دبیری هیات شنای استان مازندران استعفا نمودم . امیدوارم همه مسئولین ورزش شهامت دفاع از ورزش استان در مقابل فدراسیونهای پرزرق و برق تهران را داشته باشند تا استعدادهای ورزشی مازندران بعنوان مهد ورزش کشور شکوفا شود . جعفر قربان پور مربی و داور شنا و قهرمان شنای استان و کشور ، دبیرسابق هیات شنای استان مازندران


                    ©2013 APG.ir