تعداد بازدید: 3794

توصیه به دیگران 4

چهارشنبه 21 خرداد 1393-23:9

علیرضا یونسی:

دلواپسان، دلواپس امور مردم باشند

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران: دولت قبل گویی با همه دنیا سر جنگ داشت و تقابل با دنیا را در سرلوحه امور خود قرار داده بود/ با آمدن روحانی، ماشین صدور قطعنامه‌ها پنچر و متوقف شد.


مازندنومه؛ سرویسی سیاسی، کلثوم فلاحی: عصر چهارشنبه مراسم تجلیل از جوانان نخبه به مناسبت میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) در سالن اجتماعات هلال‌احمر مازندران برگزار شد.

برخی از چهره‌های اصلاح‌طلب هم در این برنامه حضور داشتند و در پایان تعدادی از جوانان نخبه در رشته های مختلف، با اهدای لوح و هدایایی، مورد قدردانی قرار گرفتند.

علیرضا یونسی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران سخنران این مراسم بود.

وی در بیاناتی اظهار داشت: فطرت پاک آدمیزاد بر این باور است که در جامعه‌ای زندگی کند که در ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی در رفاه، امنیت و آرامش باشد.

وی با بیان اینکه اعتقادم بر این است که در بین مذاهب و اعتقادات، هیچ اندیشه و آرمانی به پاکی فضیلت اندیشه شیعی نیست، گفت: آن روز فرا می‌رسد و جامعه از همه زشتی‌ها پاک خواهد شد.

یونسی با اشاره به اینکه حلقه وصلی که جامعه را به زندگی آرمانی متصل می‌کند، ولایت فقیه است، ادامه داد: افتخار می‌کنیم متقی‌ترین رهبر جهان، رهبری کشور ما را بر عهده دارد.

وی با اشاره به اینکه مردم ما در 24 خرداد 92 شرافتمندانه عمل کردند، افزود: مردم مازندران بهترین حضور را در انتخابات 24 خرداد رقم زدند و بالاترین رای را به روحانی فاضل دادند.

این مسئول با بیان اینکه معتقد هستیم که در دولت قبل، سختی های زیادی بر مردم ما عارض شد، گفت: گویی با همه دنیا سر جنگ داشت و تقابل با دنیا را در سرلوحه امور خود قرار داده بود.

وی یادآور شد: در حالی که ماشین قطعنامه‌های غرب می‌خواست کشور ما را تحت‌الشعاع این سیاست‌های تقابلی قرار دهد، مردم ما به مرد وارسته‌ای رای دادند و با آمدن روحانی، ماشین صدور قطعنامه‌ها پنچر و متوقف شد.



یونسی با بیان اینکه سیاست تعاملی جایگزین سیاست‌های تقابلی دولت قبل شد، افزود: آرامش به جامعه برگشت.

وی با اشاره به اینکه تحریم‌های ظالمانه‌ای که کشورهای دنیا علیه ما صادر کرده بودند به پایان رسید و در عالی‌ترین سطوح، پای میز مذاکره آمدند، گفت: فضای امیدبخشی بر جامعه حاکم است، تورم مهار شد و قیمت‌های ارز که بی‌سابقه و شبانه‌روزی در حال افزایش بود هم کنترل شد و امیدواری در دل و جان مردم جای گرفت و این حاصل حضور شکوهمندانه مردم بود.



یونسی با بیان اینکه دلواپسان، دلواپس امور مردم باشند، تصریح کرد: دلواپس میلیاردها پولی باشند که از دست رفت و دم برنیاوردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه جوانان ما در کشور کارهای بزرگی انجام دادند که کارستان لقب داده می‌شود، ادامه داد: در این دنیای بزرگ در هیچ کشوری جوانانی به پاکی و صداقت جوانان ما پیدا نمی‌شود.

یونسی با بیان اینکه وقتی جوانان بی‌کار را می‌بینیم اندوه بر دل و جان مسئولان می‌نشیند، خاطرنشان‌کرد: نگران وضعیت جوانان هستیم.



وی با اشاره به اینکه این جوانان از جنس ما و مثل فرزندان ما هستند، ادامه داد: همه ما در درد و رنج جوانان سهیم هستیم.

این مسئول با اشاره به اینکه 2 بحران را در مازندران به خوبی پشت سر گذاشتیم، افزود: بعد از بحران برف غرب مازندران و همچنین در سیل اخیر، در کوتاه‌ترین مدت ممکن زندگی مردم به حالت عادی برگشت.



یونسی با بیان اینکه مسئولان، مردم را از خود  بدانند و نوکر مردم باشند و مردم هم به مسئولان اعتماد کنند، تصریح کرد: تمام تلاش دنیای غرب این بود که ما   را از پای دربیاورد اما ملت با غیرت ما از پا نیفتاد و سد تحریم ترک خورد  امیدواریم کاملا فرو بریزد.

گفتنی است در این برنامه تعدادی از چهره های شاخص اصلاح طلب استان از جمله مهدی احمدی فولادی و حسین روزبهی هم حضور داشتند.


  • سه شنبه 18 آذر 1393-9:58

    حرفی نمیشه زد.تا حرفی بزنی یه انگ فتنه گری بهت می زنن. بنده خدا روحانی هم واسه همین افراطیون انقدر سکوت کرده.دزدی اطرافیان احمدی نژاد که دیگه ثابت شدست.از چی دفاع میکنید. مغول ها اندازه احمدی نژاد به ایران ضربه نزدن

    • جمعه 23 خرداد 1393-0:29

      نخبه رو بنیاد ملی نخبگان تعریف کرد؛ اینها چندتاشون نخبه مورد تایید بنیاد نخبگان بودند؟

      • پنجشنبه 22 خرداد 1393-14:41

        درجواب آقا محمد بگویم ایشان دلش نمی خواست که حرف سیاسی بزند .ناخودآگاه از دهانش پرید چون خودم درجلسه حضورداشتم متوجه نوع بیانش بودم که این جمله را به آهستگی گفت.ولی ای کاش خبرنگارمازندنومه دنبال حرف های دیگر او هم می رفت وگوشش را تیز ترمی کرد چون جملاتی که جای تیتر شدن داشت را هم گفته بود.جمله سیاسی تیتر شود مخاطب بیشتر می شود ولی هنگامی که جمله مردمی مسولان تیترشود مخاطب بیشتر که نه بیشتر بیشتر بیشتر می شود .خانم فلاحی تنها به حرف های سیاسی مسولان دلخوش نکن .چه بسا همین فرد جرات زدن همین حرف در جای دیگر را نداشته باشد .اهالی مازندنومه موفق باشید

        • پنجشنبه 22 خرداد 1393-12:21

          این واحدی یه وصله ناجوره!
          چطور روش میشه کنار حاج حسین روزبهی و این دوستان اصلاح طلب بشینه؟؟!!!!

          • پنجشنبه 22 خرداد 1393-11:2

            چه عجب معاون سیاسی حرف سیاسی زد.

            • پنجشنبه 22 خرداد 1393-10:37

              مگه عبوری هم اصلاح طلبه؟ ...

              • پنجشنبه 22 خرداد 1393-9:56

                متاسفانه دولت مردان را ه را به بيراهه ميروند!!!؟؟
                نبايدبه اين حرفها دامن بزنن خصوصا مسئولين سياسي
                ازدولت تدبيرواميدبعيده

                • پنجشنبه 22 خرداد 1393-10:28

                  بیراهه رو دولت محمود می رفت که جز اختلاس و دزدی کاری نکرد و امثال شما کف زدید و هورا می کشیدید. رهبری پشت سر این دولت است شما لطفا محترمانه بگویم ساکت شید وگرنه باید بگویم...

                  • پنجشنبه 22 خرداد 1393-14:12

                    آروم باش اين آقا كه حرفي نزده ، يه نگاه به متن خودت بنداز ببين چندتا توهين و تهمت و افترا زدي ....
                    البته شما كه دولت راستگويان هستيد

                • پنجشنبه 22 خرداد 1393-9:14

                  مسولان به دنبال این نباشند که دست خواهرزاده وبرادرزاده خود را بگیرند ،دست مردم را بگیرندبیاورند ،مردم نیز به آنان اعتمادکنند.


                  ©2013 APG.ir