تعداد بازدید: 3173

توصیه به دیگران 0

پنجشنبه 17 مهر 1393-23:25

انتقاد علی لاریجانی از ویلاسازی در مازندران

نمي توانيم از كره مريخ زمين براي كشت شالي بياوريم

عبوری برای منتقدانش یک دقیقه سکوت کرد/رییس مجلس در ورزشگاه متقی: جريان وحشي داعش به خاطر بي توجهي به اهل بيت به وجود آمده است/ امروز مجلس، قوه قضاييه و دولت يك هدف را دنبال مي كنند و آن حل مشكلات اقتصادي كشور است/مازندران اين لياقت را دارد كه تبديل به قطب گردشگری كشور شود/به هم ريختگي اقتصادي در كشور وجود داشت.


 مازندنومه؛ سرویس سیاسی، محمداسماعیل بخشی سورکی: علي لاريجاني پنج شنبه شب در جمع استاندار و مردم شهرستان ساري در ورزشگاه متقي ساري اظهار داشت: براي بنده افتخاري است كه امروز در محضر مردم متدين مازندران هستم.

 نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه پيامبر در عيد غدير راهي را براي مردم مشخص كرد و آن اين بود كه به اهل بيت توجه تام داشته باشند، گفت: ما شيعيان مفتخريم كه اين پيام را درست درك و به آن تمسك كرديم.

وي با تاكيد بر اينكه بسياري از مشكلاتي كه بوجود آمده است به دليل عدم توجه به اين نكته بوده است افزود:عده اي نسبت به موضوع غدير كم توجهي كردند و به همين دليل جامعه اسلامي از سفارش مهم پيامبر محروم شد.

لاريجاني ريشه اصلي نابساماني ها را بي توجهي نسبت به موضوع غدير و ولايت عنوان كرد و اظهار داشت: امروز نيز شرايط منطقه بسيار نابسامان است و اگر دقت كنيم ، ريشه اين موضوع به همين مساله باز مي گردد.

وي با بيان اينكه داعش و تروريست ها به جان مسلمانان افتاده اند، افزود: اينها همان كساني هستند كه به جاي اينكه سلاح را به سمت آمريكا و صهيونيست ببرند به سمت اسلام و مسلمانان برده اند.

ريیس مجلس شوراي اسلامي با تاكيد بر اينكه جريان وحشي داعش به خاطر بي توجهي به اهل بيت به وجود آمده است، گفت: راه اتحاد و عزت مسلمانان در تمسك به اهل بيت و فهم مفهوم ولايت است.

لاريجاني ابراز داشت: كشور ما از گردنه هاي سختي عبور كرده است و امروز ايران يك جزيره با ثبات در منطقه است.

وي تصريح كرد: ايران كشور امن و با قدرتي است و امريكا، صهوينست و تفاله هاي آن ها جرات نمي كنند كه در مقابل ايران رفتار ناشايستي از خود نشان دهند.

نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه متاسفانه به هم ريختگي اقتصادي در كشور وجود داشته است، افزود: امروز مجلس، قوه قضاييه و دولت يك هدف را دنبال مي كنند و آن حل مشكلات اقتصادي كشور است.

وي گفت: راه دولت راه درست و منطقي است، چرا كه سرمايه هاي كشور بايد به سمت توليد پيش رود و ما براي اينكه به شرايط اقتصادي مطلوبي برسيم، چاره اي جز افزايش توليد و رقابت در توليد نداريم.

لاريجاني با تاكيد بر اينكه سرمايه نبايد به سمت بورس بازي و دلالي برود، افزود: اينكار موجب افزايش تورم خواهد شد، لذا بايد زمينه هاي سرمايه گذاري براي مردم فراهم شود تا مردم با رغبت سرمايه هاي خود را در امر توليد مشاركت دهند.

وي با اشاره به ظرفيت هاي مازندران در موضوع كشاورزي و گردشگري اظهار داشت: مازندران حتما اين لياقت را دارد كه تبديل به قطب گردشگری كشور شود.

ريیس مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه در موضوع صنعت در استان سرمايه گذاري نشده است، افزود: لازم است جهش بزرگي در زمينه صنعت در استان مازندران رخ دهد.

وي با اشاره به جاذبه هاي زياد طبيعي در مازندران اظهار داشت: بايد اين فرصت هاي سرمايه گذاري معرفي شوند تا با شناسايي نيروهاي متصص و راهنمايي آنها بتوانيم شرايط را عوض كنيم.

اين مسئول با بيان اينكه محور سياست هاي رهبري در موضوع اقتصادي بحث توليد است، افزود: مجلس هم تنها راه نجات كشور را بحث افزايش توليد مي داند.

وي با اشاره به زمين هاي مستعد كشاورزي و كشت برنج در مازندران ابراز داشت: اينكه كشت برنج در زمين هاي كشاورزي را تعطيل و تبديل به ويلاسازي كنيم، واقعا ناسپاسي است چرا كه ما نمي توانيم زمين براي كشت شالي از كره مريخ بياوريم و بايد قدر اين راضي كشاورزي را دانست.

لاريجاني تاكيد كرد: مسئولان استان بايد حتما به اين موضوع توجه كنند و با صيانت از اراضي كشاورزي، زمينه هاي رشد اقتصادي را براي مردم فراهم كنند و براي سودآوري كشاورزي در مازندران نيز بايد تكيه گاه صنعتي داشته باشيم.

* سمنان روزگاري جزو مازندران بود

مهدي عبوري-شهردار ساري- هم در جشن سكوت شهرداري مركز استان اظهار داشت: خوشحاليم كه در اين شب، شادي خود را با شما مردم ساري تقسيم مي كنيم.

وي با بيان اينكه ساري كهن ترين شهر جنوب درياي مازندران با سه هزار سال قدمت است، افزود: ساري سرزمين دلاوران و مردان بزرگ تاريخ است.

شهردار ساري با اشاره به تعدادي از نخبگان استان مازندران و شهر ساري ابراز داشت: لشکر ويژه 25 كربلا ميعادگاه اين فداكاري ها بوده است كه بسياري از فرزندان شما با حضور در اين لشکر در جبهه ها حماسه آفريدند و به شهادت رسيدند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود به وضعيت بيكاري در كشور و استان اشاره كرد و گفت: نرخ بيكاري در شهر ساري 12.8 درصد است كه نسبت به نرخ متوسط كشوري بالاتر است.

عبوري با بيان اينكه سمنان روزگاري جزو مازندران بوده است اما امروز از مازندران جلوتر است، افزود: تا كي بايد ساري با شهرهاي هم عرض خود قياس شود؟

وي يكي از علت هاي عقب ماندگاري مازندران را رشد و توسعه نیافتن ساري دانست و گفت: مازندران و ساري با داشتن موهبت هاي الهي نبايد اين تعداد بيكار داشته باشد.

شهردار ساري با اشاره به افتتاح پروژه هاي گردشگري افزود: اعتقاد داريم كه مازندران و ساري بايد قطب گردشگري كشور شود.

وي با بيان اينكه ساري وارد مرحله جديد توسعه همه جانبه شده است گفت: در سايه كار براي منافع مردم با حداقل ها هم تعامل مي كنيم.

شهردار ساري در پايان سخنان خود در اقدامي عجيب از حاضران مي خواهد كه به احترام مخالفان از جا برخيزند و يك دقيقه سكوت كنند!

در فرهنگ غرب، یک دقیقه سکوت به احترام مرده ها اجرا می شود!

 


  • يکشنبه 20 مهر 1393-9:37

    ...میلیون خرج جشن شده واین اسمش را گذاشتند سکوت!!!!
    کی کارشکنی کرده
    همه که همراه شما هستن
    همه وهمه
    می تونند نباشند ؟
    ...

    عجیب است!
    ما مخالف ابادانی ساری نیستیم
    هرکس اجر بالای اجر بگذارد دستش را میبوسیم
    اما نباید همه چیز به اسم یکنفر تمام کنیم
    در همون پروژه بزرگ سد پلاستکی احداث شده بود
    پارک قائم بوده
    پل کابلی فندانسیونش طرح ریزی شده بود و پارکهای بلوار کشاورز وشهبند وکمربندی جنوبی و....

    ایا اسمی از مدیران قبلی برده شد
    چه سکوتی ست که اینهمه بنر در شهر نصب میشود
    چقدر این بنرهها هزینه دارد؟
    ...
    عجیب نیست ؟
    یکبار شهردار در صداوسیما پاسخگو نبوده
    یکبار یعنی شهر اصلا مشکل ندارد؟
    اینا اسمش سکوت نیست غروره!
    خواهش می کنم سردبیر محترم مازندنومه بیا گشتی در جنوب شهر ساری بزنیم
    تموم کوچه ها نابود است
    خدا شاهد است گودال ایجاد شده
    ما فقط ظاهرسازی اونم تو شهر فقط
    یه دوربین بردارید بروید عکس بگیرید
    رای از راهبند میگیرن
    هزینه برای خودنمایی سیاسی در داخل شهر می کنند
    فقط ویترین
    اما زمان همه چیز راثابت خواهد کرد
    بازم میگم مامخالف نیستیم لذت میبریم
    اما برای همه شهروندان باشد نه برای یه سری خاص و تبلیغات انچنانی و......
    ممنونم مازند نومه که اگر کامنتمو تایید کنی

    • يکشنبه 20 مهر 1393-10:23

      آمار كارهايي كه در دوره عبوري در راهبند شده را ليست شود خجالت ميكشي
      ميگي همه جا خرابه اون موقع شهردار ودوست تو ونمايند ه ات راس كاربودين نكردين
      سري به راهبند بزن كوچه پس كوچه از اتحاد شربتي چمران غفاري اسپه ورد آزادي دخانيات كمربندي و..بزن از كانالها آسفالت- پلهاي عرضي -جداول - فضاي سبز -پارك -و..حرفهاي مردم را ميشنوي هرچند خودت دقيقا ميداني وكامنت ميذاري كمي خجالت عبوري به تو يكي خوب رسيد....بده

      • خیلی خیلیپاسخ به این دیدگاه 1 1
        يکشنبه 20 مهر 1393-11:41

        واقعا که خیلی خیلی در ساری تمیز کار شده. آقایی که داری از شهردار پول میگیری و حمایتش میکنی. تویی که راه براه با اسمهای مختلف برای شهردارت کامنت میذاری چون کارمندشی و جیبت رو پر کرده. شارنده. فقط یک نمونه همین آبگرفتگی معابر رو حل کن. باقی پیشکشت. کامنتهای منتقدان همه از سر خیرخواهیه. میگن عبوری یک مصاحبه با نشریات نمیکنه. چون از انتقاد فراریه. امنتقدهاش رو مرده فرض کرده و براشون سکوت کرده. تاکی این روند ادامه پیداخواهد کرد؟ موقع انتخابات مجلس اش هم مصاحبه نخواهد کرد؟ بیاید با منتقدانش دیالوگ کند و مونولوگ پیش نرود.شما هم تو روابط عمومی اش هستی، امور رسانه هاش هستی، هر جا هستی پول نوش جانت، فقط کورکورانه حمایت نکن. چشمهات رو باز کن برادر. داری از دست میری

        • سه شنبه 22 مهر 1393-6:26

          آماردقيق واحدهاي شهردار را چه جوري داري آنقدر واحدها را به خوبي ميشناسي كه پرسنل شهرداري هم اينطور دقيق مثل شما خبرندارند!؟
          من اگر براي عبوري كامنت موافق گذاشتم وميذارم به جهت رسيدن به شهرمنه وراضي بودن مردم شما چرا حقوق ميگيري ازعبوري برعليه اش حرف ميزني ...هنوز باورتان نشد شهردارمورد نظرتان رفت وبرنميگرده..
          مردم ساري ببينند عبوري با چه نيروهايي وتحت چه كارشكني هايي داره كارميكنه..

    • شهر ساری و شهرستان ساریپاسخ به این دیدگاه 1 2
      شنبه 19 مهر 1393-15:2

      این دو نام را با یکدیگر اشتباه نکنیم . شهردار محترم ساری به این نکته توجه کنند .

      • شنبه 19 مهر 1393-14:45

        مازند نومه که دستی در ادب و فرهنک و هنر دارد جشن سکوت را برای مردم معنی کند ! جشن سازو دهل داره جشن منم منم داره جشن خود ستایی هم داره پس سکوتش کجا بود ؟ جت اسکی و پرچم صدتا کشور رو ادم نزنه ولی درست حرف بزنه ...

        • شنبه 19 مهر 1393-12:22

          عبوری هر ایرادی که داشته باشه دو تا نکته مثبت داره که نمیشه به راحتی ازش گذشت: 1. آدم دل و جرات داریه و بی واهمه توی همه جلسات چه ملی چه استانی حرفش رو میزنه و دنبال حقش میره 2. نفوذ داره حالا به هر دلیل و میتونه کار ها رو راست و ریست کنه... فعلا که مردم ازش راضین... خدا هم راضی باشه... ساری هم داره پیشرفت میکه... الحمدلله...

        • شنبه 19 مهر 1393-10:33

          شهرداری داره از پول ملت واسه خودش تبلیغات میکنه واسه یه پروژه ای که نمونه ای اون در کنارش انجام شده توالبته تو سکوت کامل جشن میگیره بعد میگه تازه من شروع کننده ای پروژه های عمرانی هستم ...

          • شنبه 19 مهر 1393-9:40

            شهردار جوان ،حامیان سایه اش،لطفا کمی پخته تر رفتار کنید...

            • شنبه 19 مهر 1393-7:6

              عبوري هچون برادران شهيدش ازجانش مايه گذاشت...
              باسلام حضور شهروندان فهيم وساروي هايي كه ساري را دوست دارند
              درجشن سكوت همگان به محبوبيت عبوري پي بردند عبوري ازجان مايه گذاشت
              آيا ميدانيد عبوري براي اينكه لبخند شادي برلبان مردم ساري بنشاند چه ها كه نكرد
              آيا ميدانيد عبوري دراواخر مراسم چه شد !؟
              عبوري به جهت افتتاح به موقع اين پروژه ها كه حق مسلم ساروي هاست چندين بار...براي برپايي اين جشن بي نظير درتمامي كارها وامورات حضورداشت وبراي مردم ساري سنگ تمام گذاشت هنوز بخش ابتدايي پروژه هاي مدنظرعبوري افتتاح شد بزودي پروژه هاي ديگري درراه است عبوري مردي است كه فقط او ميتواند برخي كارهاي ناشدني دراين ساري با اين جو را شدني كند شما لذت نبردين براي افتتاح پروژه رييس مجلس اومد...عبوري همانند برادران شهيدش ازجان مايه گذاشت نميدانين چه حالي داشت وچه شد نگم بهتره.. .

              • ادب مرد به ز دولت اوستپاسخ به این دیدگاه 10 6
                شنبه 19 مهر 1393-9:10

                شهردار محترم مرکز استان!
                ... سکوت در برابر منتقدان به معنای مرده انگاشتن طرف مقابل امر درستی نیست این در ادبیات و فرهنگ غرب مرسوم است اما شما باید بدانید که اگر فضای نقد باز شود کسی مرده نخواهد بود و شما صدای زنده ها را می شنوید . در ضمن شما از کجای فرهنگ اسلام سکوت را به معنای مرده بودن تعبیر کردید؟مگر بعد از رحلت نبی مکرم اسلام امیرالمومنین(ع) سکوت نکرد؟آیا 25 سال خانه نشینی حضرت به معنای نعوذ بالله مرده بودن ایشان بود؟؟؟برادر من گاهی مصالح جامعه حکم می کند که انسان سکوت کند اما این به معنای نبود نقد و سخن نیست.
                شما وزن سخنانتان آنقدرها که دور و بری هاتان فکر می کنند سنگین نیست شما حتی برای بالا رفتن و ایستادن در جایگاه سخنرانی باید آموزش ببینید، شما حتی نمی دانید که یک سخنران وقتی در جایگاه می ایستد و سخنرانی می کند باید فورا بعد از سخنرانی به جایگاه اصلی خود بازگردد و بنشیند نه اینکه برود دور بزند و در گوش این و آن حرف بزند برادر من! باب نقد را را بر روی خود نبنیدید چون تنها خودتان متضرر می شوید چون بسیاری از رفتارهای شما اشتباه است و آنهایی که گرد شما را محاصره کرده اند برای خوشایند شما سکوت می کنند و مجیز می گویند.
                اگر آن روز که شما در جلسه متناظرین و مرتبطين سازمان بازرسي استان عنان سخن رها کردید و بی محابا بر نمایندگان و قانون و بازرسی استان تاختید کسی شما را نصیحت می کرد امروز اینگونه رفتار نمی کردید. برای اولین بار شهرداری را دیدیم که در حضور استاندار و معاونش حرف خود را می زند و جلسه را ترک می کند و این بزرگترین توهین به بالاترین مقام اجرایی استان است. در ضمن بهتر است این را بدانید که در قانون برنامه پنجم توسعه میزان بهره مندی نقاط مختلف کشور بر اساس میانگین کشوری ارزیابی می شود و هر کجا که از شاخص میانگین کشوری پایین تر باشد از محل ماده 180 قانون برنامه پنجم دولت موظف است که در آن روستا و بخش هزینه کند تا با فراهم آوردن امکانات برای مردم روستا و بخش از مهاجرت ها جلوگیری کند و بسیاری از منافع شهری در همین عدم مهاجرت روستاییان نهفته است. در ثانی محل این اعتبارات هیچ ارتباطی نمایندگان ندارد بلکه دولت در راستای تعامل با نمایندگان طی ابلاغیه ای اعلام کرد که دستگاه های اجرایی در خصوص هزینه کرد اعتبارات و اولویت بندی پروژه ها با نظر نمایندگان اقدام کنند نه اینکه اعتبار در اختیار نماینده باشد و ایشان به قول شما برای انتخابات خود بخواهند هزینه کنند.
                یا شما پرچم امریکا را...در پارک تجن به اهتزاز در آوردی و در مقابل نقد منتقدان آنها را دروغگو خطاب کردید و دوستان دیگرتان از معرفی منتقدان به دستکاه های اطلاعاتی و قضایی سخن گفتند ...در صورتی که می توانستید با یک عذرخواهی ساده مسئولیتن انجام اینکار را بر عهده بگیرید.
                شهردار جوان! نیروهای فنی شهر حداقل این نکته را به خوبی ادراک می کنند که شما به دنبال پروژه های زودبازده و پر سر و صدا هستید تا به مردم القا کنید در مدت کوتاه این کارها را انجام داده اید وگرنه کدام عقل سلیمی چند میلیارد اعتبار را در حالیکه شهر با یک بارندگی ساده زیر آب می رود در حاشیه و حریم رودخانه هزینه می کند که مشخص نیست اگر دوره بازگشت سیلاب های 50 ساله و صد ساله آغاز شود تمام این هزینه ها برباد می رود......
                آقای شهردار منتقدانت را از بالای شیشه عینکت با غرور نگاه نکن! آنها دوستدار آینده سیاسی شما هستند پس اندکی فکر کنید و بر مدار قانون حرکت کنید ...

                • شنبه 19 مهر 1393-8:3

                  هر کس هر برنامه ای داره حتی اگر یک مهمانی ساده باشد تلاش می کند تا به مهمان هایش خوش بگذرد.منتی دیگر نیست. مردم ساری که نگفتن ما رو توی استادیوم جمع کن، خود شهرداری مراسم داشت، میزبان بود . پس باید مسئولان شهرداری تلاش می کردند. دیگر جای منتی نیست که چنان کردیم و چنان نکردیم! اگر قصد دارید منت بگذارید اصلا برنامه برای ما نگذارید. طبیعی است که صاحبخانه آخر ضیافتش خسته شود. گفتن ندارد. در ضمن لاریجانی دعوت استان بود و برای همایش سرمایه گذاری آمده بود. نقش رمضان شجاعی هم فراکسیون لاریجانی را هم نباید در این دعوت نادیده گرفت.

                • جمعه 18 مهر 1393-23:35

                  شهردار می گه سکوت می کنم اما یه جوره دیگه با برگزاری این جشنا و پر پول کردن جیب یه عده کاراشو تو بغ و کرنا می کنه
                  هر بار واسه این که مردم ببیننش این جشنو برگزار می کنه
                  ماکه هر وقت رفتیم باهاش گفتگو بگیریم با غرور کاذب رد کرد بعد اومد تو جشن ...
                  اقا محمد آخر متنو خوب اومدی

                  • جمعه 18 مهر 1393-22:54

                    باسلام و احترام خدمت شما ، از ادبیات جنابعالی به ادبتان پی بردم .بنده منتظر واکنش امثال شما بودم که بصورت خودجوش !!! در فضای مجازی استان حضور دارید و نسبت به منتقدان شهردار جوان جبهه می گیرید ، باتوجه به ادبیاتتان قصد پاسخگویی به شما را نداشتم ولی جهت استحضار خدمتتان عرض کنم نظر هرشخص که به دور از توهین باشد در جای خود قابل احترام است و شما بهتر است به جای توصیه به دیگران ، در بکارگیری الفاظ خود تجدید نظر نمائید و عرض کنم که ما آرزوی پیشرفت همه نقاط استان را داریم چه شهر چه روستا ، چه شرق استان چه غرب استان ، به امید آن روز .

                    • ساروی ریکاپاسخ به این دیدگاه 7 15
                      جمعه 18 مهر 1393-21:28

                      درود اقای محمد...پخته شه؟من از راه دور وقتی اقدامات شهردارمونو میبینم به خودم به ساروی بودنم افتخار میکنم...حرف شهردارمون حرف دل ما سارویهاست...پس اگه شما تش بیتییییییییییییییییییییییییییی لطف کن و نظر نده...ممنون که دیگه تو پیشترفت ساری دخالت نمیکنین....زنده باد سارویییییییییییی و مازندرانیییییییییی

                      • جمعه 18 مهر 1393-23:38

                        به این اقای ساروی ریکا یکی بگه اگه مازندرانی بوی انقدر به قول خودت تشششششششش نگرفته بودی می موندی تو شهرت اگه عرضه داشتی آباد می کردی نه بری جای دیگه بگی من از دور به ساروی بودنم می نازم نه آقا مطمئن باش فراری هستی که رفتی

                      • جمعه 18 مهر 1393-18:54

                        خبر های جهت دار
                        حداقل به احترام مردم یه عکس از اون استادیوم پر از آدم میزاشتی
                        حق داشتم که یکساله اینجا نمیام

                        • جمعه 18 مهر 1393-23:55

                          سالی چند بار ملت رو جمع کردن و سخنرانی کردن از کی اسمش شده سکوت؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                          • حسن- خبرنگارپاسخ به این دیدگاه 10 2
                            جمعه 18 مهر 1393-21:56

                            یکسال دیگه هم نیا، اتفاقی نمی افته! هر چند می دونم تو هم مثل دوستات فیگور میای و روزی چند بار سر میزنی وگرنه مدت کوتاهی بعد از درج خبر کامنت نمیذاشتی! در ضمن مردم واسه هر برنامه شادی جمع میشن. همین برنامه رو بده اداره آب برگزار کنه، ملت میان. مردم واسه دیدن خرس و شتر هم میرن سیرک و باغ وحش. ربطی به شهردار نداره.

                            • جمعه 18 مهر 1393-23:59

                              به شهردار بگویید کار اصلی رو ول نکنه به کارهای واکسی و فرعی نپردازه. ما بعد از هر بارندگی داریم غرق میشیم تو آب. حالا هی شعار بدید که ما فلان کردیم و چنان کردیم. رفتار شهردار شبیه رییس دولت قبل شده. فقط حرف حرف و کارهای توده گرایانه و عوام پسندانه. جنگ شادی جلوی آب باران رو نمیگیره. جلوی مشکل دفن زباله رو نمیگیره. تو زمین خالی پارک زدن هنر نیست. بررسی کنید و اولویت بندی که مشکل اصلی ساری الان چیست. آبهای سطحی و زباله یا پارک؟

                              • شنبه 19 مهر 1393-21:17

                                با سلام
                                مشکلات ساری :
                                1-نداشتن کمربندی درست و حسابی در سمت جنوبی و شمالی
                                2-انتظار و سواد سیاسی پائین شهروندان
                                3-فیگور بالای مسئولین ساروی شاغل در ادارات و همیشه مخالف
                                4-بهره وری پائین کاری شهروندان ساروی
                                5-وجود و کوچ بی رویه و بی حساب و کتاب شهروندان سایر شهرستانها به ساری
                                6-عدم ثبات در قیمت کلیه اجناس در فروشگاههای ساری
                                7-عدم تمرکز ادارات دولتی در خارج از شهر
                                و ...

                          • جمعه 18 مهر 1393-18:4

                            اقدام اقای عبوری میتینگ سیاسی بوده است از ایشان بیش از این انتظار بوده است گرفتار بازیهای سیاسی نشود

                            • جمعه 18 مهر 1393-13:6

                              امیدوارم این شهردار جوان پخته تر بشوند تا پخته سخن بگویند.


                              ©2013 APG.ir