تعداد بازدید: 6439

توصیه به دیگران 1

جمعه 18 ارديبهشت 1394-23:16

در یک نشست و بارای مخفی؛

شورای مرکزی اصلاح طلبان بابلسر انتخاب شدند

با رای مخفی، یازده نفر از حاضران به نام های قلی تبار، فتاح، یوسف زاده، تاری، رضایی، قاسمی، خوشنویس، ستاری، خانم سرخپر، حسینی و جعفری به عنوان هیئت اصلی و تصمیم گیر اصلاح طلب های بابلسر انتخاب شدند.(ویرایش دوم)


 مازندنومه، سرویس سیاسی: نشست مجمع عمومی اصلاح طلبان بابلسر ساعت 4 بعداز ظهر روز جمعه در هتل میزبان بابلسر برگزار شد.

این نشست که با دعوت نامه رسمی از قبل به افراد اطلاع داده شده شده بود، برای انتخاب هیات مدیره اصلاح طلب های این منطقه برگزار شد.

در این برنامه پس از تلاوت کلام الله مجید مهدی احمدی فولادی -معاونت راهبردی اصلاح طلبان- در خصوص برنامه منسجم تشکیلات به صورت شهرستانی و استانی و کشوری سخن گفت و با اشاره به عملکرد دولت اصلاحات در زمان خاتمی، او را موفق ترین رییس جمهوری در عرصه داخلی و بین المللی قلمداد کرد.

وی به عملکرد دولت دهم و خسارات ناشی از سوء مدیریت اصول گرایان اشاره و بیانات رهبر معظم انقلاب را در آخرین دیدار با هیات دولت قرائت کرد .

احمدی فولادی در این نشست از همه خواست با شرکت در انتخابات آتی، مجلسی منسجم همسو با دولت را تشکیل دهند تا دولت تدبیر و امید بتواند در تحقق شعارهایش موفق شود.

وی همچنین نقش سیدمحمد خاتمی و محمدرضاعارف را در انتخابات سال 92 و تشکیل دولت یازدهم مهم ارزیابی و دولت روحانی را دولتی اصلاح طلب معرفی کرد.

در پایان مراسم هم با رای مخفی، یازده نفر از حاضران به نام های قلی تبار، فتاح، یوسف زاده، تاری، رضایی، قاسمی، خوشنویس، ستاری، خانم سرخپر، حسینی و جعفری به عنوان هیئت اصلی و تصمیم گیر اصلاح طلب های بابلسر انتخاب شدند

 


  • شنبه 19 ارديبهشت 1394-23:37

    جان؟؟؟
    اگه مخفی بود چرا رسانه ایش کردید؟؟؟
    جناب.لازم نیست هر جا حرفی زده شد. بیای دخالت کنی که.
    شما یه تحقیق کن ببین رای مخفی یعنی چی. بعد بیا اظهار نظر کارشناسانه کن.

    • حاضر در جلسه پاسخ به این دیدگاه 2 0
      يکشنبه 20 ارديبهشت 1394-13:25

      با سلام خدمت دوست عزیر بابلسر
      در تمام انتخابات رای گیری مخفی و با برگه انجام می شودمخفی بودن نه اینکه افراد مخفی باشند اوراق تعرفه بین حاضرین پخش کاندیدا همانطور که در تابلو نمایش داده شده ثبت نام می کنند و رای گیری انجام می شود ( رای مخفی یعنی رای گیری با تعرفه رای )
      افراد اعلام شده رای آوردند امیدوارم متوجه شده باشید متشکرم

    • شنبه 19 ارديبهشت 1394-20:51

      اگر رای مخفی بود چس چرا رسانه ای کردید؟

      • يکشنبه 20 ارديبهشت 1394-0:7

        رای گیری مخفی بود دوست عزیر، انتخابات که مخفی نبود! رای گیری در تمام انتخب ها مخفی است. مگر شما تا حالا سر صندوق رای نداده اید؟ خب مخفی است دیگر. بعدا نتیجه را اعلام میکنند که این دوستان هم کردند

        • يکشنبه 2 اسفند 1394-17:36

          رای مخفی یعنی اینکه رایی که هر شخص می خواد بده مخفیه و ضرورت نداره دیگران بدونن به چه کسی رای میده ولی نتیجه که مخفی نیست.

      • شنبه 19 ارديبهشت 1394-13:1

        :
        ( انالله و انالیه راجعون )
        پدر مقداد نجف‌نژاد نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار و رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی و رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران روز جمعه دار فانی را وداع گفت.

        پدر وی از چهره‌های مذهبی و انقلابی شهرستان بابلسر و از پدران شهدا بوده است.

        پیکر مرحوم نجف‌نژاد از ساعت 10 صبح شنبه 19 اردیبهشت‌ماه با حضور مردم، مسئولان و خانواده‎های شهدا از مسجد کاظم‌آباد بابلسر تشییع و بخاک سپرده شد در این مراسم اقشار مختلف مردم خانئواده های شهدا حضور داشته انمد و در کنار فرزند شهیدش آرام گرفت
        مرحوم حاج غلامعباس نجف نژاد کارگر کارخانه فیبر بابلسر بود و در یک زندگی محقر زندگی می کرد انسانی بی ریا بی آلایش و خوش اخلاق وو مردم دار بود

        • دکتر محمدرضا عبدالله زادهپاسخ به این دیدگاه 0 1
          يکشنبه 20 ارديبهشت 1394-17:16

          متاسفم که به میت هم رحم ندارید؟! منفی دادن معنا نداره.حال با مقداد مشکل داشته باشید پدرش چیکار کرد؟


        ©2013 APG.ir