تعداد بازدید: 2874

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 17 مهر 1385-0:0

قناعت:ارادت ويژه اي به استاندار دارم

معاون سياسي و امنيتي استاندار گفت:طبيعي است بر سر برخي مسائل (به ويژه عزل و نصب ها) بين استاندار و معاون سياسي امنيتي اختلاف بروز پيدا مي كند اما اين اختلافات چندان جدي و عميق نيست.


معاون سياسي و امنيتي استاندار گفت: ما ارادت ويژه اي به استاندار داريم. در طول اين هفت ماه هم مدت از آشنايي ارتباطات ما نزديك تر شده است.وي ادامه داد: دغدغه استاندار كار كردن در استان است و مهندس شفقت از جان مايه مي گذارد.وي افزود: البته طبيعي است در هر دوره بر سر برخي مسائل (به ويژه عزل و نصب ها) بين استاندار و معاون سياسي امنيتي اختلاف بروز پيدا مي كند اما اين اختلافات چندان جدي و عميق نيستند.

 اين اختلافات را بيشتر گروه هاي سياسي از طريق سايت ها انجام مي دهند كه در بحث عزل و نصب ها خواستار به كارگيري گزينه هاي پيشنهادي خود بودند. برخي از اين سايت ها چون افراد پيشنهادي آنان منصوب نشد، اين حرف ها را درج مي كنند.

جواد قناعت گفت: بخش عمده اي از اين سخن پراكني ها و اختلاف بازي هاي كاذب به خاطر فقر فرهنگي است. ما در استان مازندران دچار بد عادتي شديم و مي خواهيم نيروهاي بومي و داخلي را بيشتر از ديگران تضعيف كنيم. وي افزود:البته ما مخالف نقد كردن منصفانه و سازنده نيستيم.قناعت گفت: دغدغه استاندار بيكاري و اشتغال جوانان است. همه ما بايد دست به دست هم بدهيم تا گره اي از مشكلات اين استان حل شود. دوستي و رفاقت ما با مهندس شفقت ريشه اي عميق دارد.


  • سه شنبه 18 مهر 1385-0:0

    به خدا مردم آمل هم از این آدم های ناصواب بدشان می آید آدم هایی که رئیس ستاد آقای احمدی نژاد در استان را علیرغم بی کیفیتی می کنند یه کاره استانداری برادران دهقان را همه را یه جایی بند می کنند خودشان می شوند معاون سیاسی آن یکی را می کنند مدیریت جهاد و آن دیگری را مدیریت بهزیستی دامادشان را می کنند فرماندار و آقای فاضلی را ................و و و و و امروز از تمامی امکانات استفاده می کنند تا آقای حجه الاسلام اب را بکنند جزوی از خبرگان

    نه مردم آمل اینها را نمی خواهند ما افرادی مثل شفقت را می خواهیم همین

    • سه شنبه 18 مهر 1385-0:0

      آخه مگه از کسی که از دانشگاه آزاد یک مرتبه در جایگاه معاون سیاسی و امنیتی قرار می گیرده انتظاری بیشتر از این میره ؟
      بابا این مدیر کل ......مطلب می نویسه و اون هم می خونه جالب اینه که ادعای استاندار شدن رو هم داره شتر در خواب بیند پنبه دانه...(

      • سه شنبه 18 مهر 1385-0:0

        چرا میترسید مثل سایت شمال نیوز شجاع باشید چرا همدیگر را حمایت نمی کنید شمال نیوز همه چیز را افشا کرد بدون هیچ ترس و واهمه ای...

        • علوی ساریپاسخ به این دیدگاه 0 0
          سه شنبه 18 مهر 1385-0:0

          واقعا جای تاسف دارد چه ارادتی زبانی یا عملی ما که باورمان نمی شه

          • سه شنبه 18 مهر 1385-0:0

            چند مورد سوال برانگیز در اظهارات جناب قناعت وجود دارد.
            1- آیا داشتن ارادت برای کارکردن به عنوان معاون کفایت می کند.
            2- آیا واقعاً تمام انتقاد کنندگان از حضور آقای قناعت و نحوه عملکرد آن در معاونت سیاسی امنیتی استانداری فقط از جانب سایت های خاصی است که طمع مهره گذاری در پست های مهم را داشتند؟
            3- آیا این یک فرافکنی زیرکانه نیست که انتقادهای مربوط به خود را به سایت ها نسبت می دهید و انتقاد کنندگان را به آنهایی محدود می کنید که مهره ای بری کاشتن در پستی معرفی کرده اند؟
            4- سوال اساسی این است که آیا پتانسیل مازندران همین مهره های کوتاه قامت و ضعیف و تازه کار می باشد و نمی شد از مهره های بهتری استفاده نمود؟
            5- آیا واقعاً برای مهره گذاری دریچه های تنگ نظری خیلی تنگ نبوده و شرح صدر به خرج داده شد؟
            6- آیا استانداری مازندران به اصل عدالت محوری عمل کرده و با عدالت هر نیرویی را در جای خود استفاده کرده و از برترین های ممکن بهره برده است؟
            7- آیا این اختلاف نظری که از آن دم زده می شود به طور یکجانبه در نقطه تصمیم به یک نظر برگشت نکرده است؟
            8- آیا از ابتدا تعدادی از اهالی قلم در همین سایت های مورد اشاره و روزنامه ها بدون اینکه هنوز مهره ای را برای کاشته شدن مطرح کرده باشند و یا اصلاً در نظر داشته باشند، از نحوه ورود آقای قناعت به صحنه سیاسی استان ابراز نگرانی نکرده بودند و آن را یک اقدام خام تعبیر نکرده بودند؟
            9- آیا نیرویی که به اعمال فشار مقامی مثل رئیس جمهوری بر استاندار تحمیل می شود، به شکل یک بچه ننر خانواده عمل نخواهد کرد که با هواداری مادر علیه پدر و با هواداری پدر علیه مادر و با هواداری این دو علیه برادران و خواهران خود خواهد شورید و همه را اذیت خواهد کرد؟
            10- و بالاخره اینکه این فرافکنی اصل برنامه ریزی های آقای قناعت برای رسیدن به مقصود اولیه که جایگزین شدن به جای استاندار بوده است را کاملاً مسکوت رها می کند و به آن پاسخ نمی دهد. آیا این تلاش واقعیت دارد؟ البته پاسخ در اینگونه موارد کاملاً سیاسی خواهد بود و انتظار صداقت در پاسخ به این سوال شاید دور از منطق معمول سیاست مداران باشد و نیاز به مخفی نگهداشتن اینگونه فعالیت ها کاملاً محسوس می باشد.


            ©2013 APG.ir