تعداد بازدید: 4666

توصیه به دیگران 2

شنبه 28 شهريور 1394-19:36

سخنگوی ستاد مردمی استقبال از رییس جمهور در مازندران خبر داد:

همدلی فعالان سیاسی و اجتماعی مازندران برای استقبال از رییس جمهوری

و حالا سفر آقای رییس جمهوری(5)/ لطف الله آجدانی: موج درخواست های مردمی از اقشار مختلف در شهرها و روستاهای استان برای همکاری و مشارکت در ستاد مردمی استقبال از رییس جمهوری دولت تدبیر و امید در مازندران را چشمگیر است.


مازندنومه، سرویس سیاسی: لطف الله آجدانی -سخنگوی شورای مرکزی ستاد مردمی استقبال از رییس جمهوری- آمادگی فعالان سیاسی و اجتماعی برای مشارکت در ستاد مردمی استقبال از سفر دکتر روحانی و هیات همراه را به مازندران بی نظیر توصیف کرد.

وی با اشاره به وحدت و مشارکت گسترده احزاب و تشکل های مختلف سیاسی و مدنی برای هرچه پرشکوه تر برگزار شدن مراسم استقبال از سفر رییس جمهوری دولت تدبیر و امید به مازندران، خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت سفر مقام محترم رییس جمهوری و دستاوردهای ارزشمند آن برای توسعه استان، اقشار مختلف اجتماعی و بسیاری از فعالان و شخصیت ها و مسوولان احزاب و تشکل های سیاسی در مازندران ضمن آمادگی کامل برای هرچه با شکوهتر برگزار شدن مراسم استقبال از دکتر روحانی، در مدیریت ستاد مردمی استقبال مشارکت و همکاری جدی دارند.

به گفته آجدانی در شورای مرکزی ستاد مردمی استقبال از رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید شخصیت های اصلاح طلب برجسته ای چون شیخ صمد زراعتی، مهدی احمدی فولادی، جعفرقمی نایب رییس دوم شورای هماهنگی اصلاحات مازندران؛ مصطفی سوادکوهی دبیر حزب اعتماد ملی مازندران و دبیر جبهه هماهنگی اصلاحات در مازندران؛ تورج ناییج پور دبیر حزب اراده ملت ایران در مازندران؛ علی قمی دبیر حزب مردم سالاری در مازندران؛ ماه سلطان کاشی نماینده جمعیت زنان نواندیش مسلمان شاخه مازندران؛ اکبر بهمنش، امیر عادلانی، حسن باغبان و لیلا مومنی از اصلاح طلبان برجسته مازندران؛ حضور دارند.

سخنگوی ستاد مردمی مازندران افزود: در این ستاد که ریاست آن را محرمعلی خداوردی -مشاور دکتر نوبخت در مجمع مشورتی توسعه استان مازندران و عضو ارشد کانون تدبیر و امید کشور- برعهده دارد ؛ چهره های شاخص اعتدالگرایان و ستادهای انتخاباتی سابق دکتر روحانی در مازندران به فعالیت و همکاری مشغول هستند.

  وی با اشاره به تشکیل 19 کمیته تخصصی در ستاد مردمی استقبال از رییس جمهوری در مازندران، از مسوولیت و همکاری چهره های شاخص فعالان ستادهای سابق دکتر روحانی در مازندران ازجمله عبدالرحیم فرشاد، محمد حسین فقیه، شیخ صفر قاسمی، شیخ بابایی جامخانه، اسماعیل فکوری، فرشاد اسدی، رضا سالاریان، مریم پروین، اعظم السادات حسینی، پروانه زیرابی، محمد زمانپور، عرفان علیزاده، مرتضی رمضانی و ده ها چهره فعال دیگر خبر داد.

آجدانی همچنین موج درخواست های مردمی از اقشار مختلف در شهرها و روستاهای استان برای همکاری و مشارکت در ستاد مردمی استقبال از رییس جمهوری دولت تدبیر و امید در مازندران را چشمگیر اعلام کرد.

وی همچنین با اشاره به هماهنگی های خوب مسوولان استانداری مازندران با ستاد مردمی استقبال، آمادگی کامل این ستاد را برای مشارکت در هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسم استقبال از رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید در مازندران اعلام کرد.

*مطلب مرتبط

تاسیس فرهنگستان زبان مازندرانی را مطالبه کنیم

صالحی: با نامه دادن و دویدن پشت خودرو مخالفیم

سفر هیئت دولت یک روزه است/ استاندار برای دو روزه کردن سفر تلاش می کند

برگزاری نخستین نشست ستاد استقبال مردمی از رییس جمهوری


  • دوشنبه 30 شهريور 1394-13:24

    آجدانی ودوستانش در این دوسال چه گلی بر سر مازندران زدند که با این حرارت برای استقبال از دکتر روحانی آماده میشوند؟ مگر قرار است اتفاق خاصی بیفتد ؟ نه برادر با این اوضاع پیش آمده رییس جمهور شرمنده مردم مازندران خواهد شد .مدیران استان ما غیر از اتلاف وقت و سیاسی کاری بیهوده هدیه ای برای مردم نیاورده اند

    • يکشنبه 29 شهريور 1394-13:12

      خاره که گته مردی اته روز امه مهمونه. آفتابه و لگن هفت دس شوم و نهار هچ چی

      • يکشنبه 29 شهريور 1394-10:17

        خیلی چشمگیره


        ©2013 APG.ir