تعداد بازدید: 2417

توصیه به دیگران 1

جمعه 17 مهر 1394-18:38

با عزم و وفاق عمومی؛

مازندران در انتظار میزبانی از رییس دولت تدبیر و امید است

و حالا سفر آقای رییس جمهوری(46)/ سخنگوی ستاد استقبال مردمی از رییس جمهوری: مازندران با عزم و وفاق عمومی در انتظار میزبانی از رییس دولت تدبیر و امید است/با حضور دکتر روحانی در مازندران؛ باید منتظر شنیدن خبرهای خوب و امیدبخشی باشیم.


 مازندنومه، سرویس سیاسی: لطف الله آجدانی -سخنگوی ستاد استقبال مردمی از رییس جمهوری در مازندران- به مازندنومه گفت: مازندران با عزم و وفاق عمومی در انتظار میزبانی از رییس دولت تدبیر و امید است.

وی با تشکر از تلاش های استاندار مازندران در حمایت از برنامه های ستاد استقبال مردمی، برای هرچه باشکوهتر برگزار شدن مراسم استقبال از دکتر روحانی ، از حضور ربیع فلاح در این ستاد و دیدارش با مسوولان و فعالان ستاد مردمی قدردانی کرد.

آجدانی هنچنین همکاری مجموعه مدیران حوزه های ستادی استانداری به ویژه معاون سیاسی و امنیتی استاندار و سایر معاونان استانداری، هم چنین فرمانداری ساری، مدیر کل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری و نیز فرمانداران، شهرداران و شوراهای اسلامی شهرهای استان را خوب توصیف کرد.

سخنگوی این ستاد تصریح کرد: طی پی گیری های رییس ستاد استقبال مردمی مازندران و با تلاش هیات رییسه و کمیته های مختلف این ستاد، تبلیغات محیطی آغاز شد و فعالیت های رسانه ای و خبری در استان افزایش یافته است.

آجدانی همچنین افزود: با تلاش این ستاد برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی در راستای مراسم استقبال طی روزهای 18 و 19 و 20 مهرماه در سطح مازندران برگزار خواهد شد.

وی حضور و همکاری بانوان و سازمان های مردم نهاد و جوانان در ستاد را با شکوه توصیف کرد و از حضور پرشور جوانان در مراسم استقبال از حضوررییس حمهوری اسلامی ایران در مازندران خبر داد.

آجدانی با اشاره به پیگیری های استاندار دولت تدبیر و امید در مازندران برای افزایش تخصیص اعتبارات توسعه ای مازندران؛ رویکرد توسعه محور استاندار مازندران برای برخورداری از مواهب سفر رییس جمهوری به مازندران را ستودنی خواند و بیان کرد: با حضور دکتر روحانی در مازندران؛ باید منتظر شنیدن خبرهای خوب و امیدبخشی باشیم.

وی در بخشی دیگر از این گفت و گو استقبال عمومی اقشار مختلف اجتماعی و وفاق و همدلی گروه ها و احزاب و تشکل های سیاسی برای میزبانی از رییس دولت تدبیر و امید را بسیار خوب توصیف کرد.

 


  • شنبه 18 مهر 1394-8:56

    با سلام ضمن خيرمقدم به رييس جمهور انتظار داريم حداقل چند درصد مصوبات ساير استانها را درمازندران هم داشته باشين!!!
    سنندج - ایرنا - استانداری کردستان لیست مصوبات پروژه های زیربنایی و اقتصادی سفر رییس جمهوری به کرد.

    ایرنا : جزییات مصوبات سفر رییس جمهوری به استان کردستان
    - در این مصوبات شامل تکمیل قطعه سنندج - سقز از بزرگراه میاندوآب - کرمانشاه با تخصیص 2230 میلیارد ریال تا پایان سال مالی 95، تکمیل راه مریوان - سنندج با تخصیص هزار میلیارد ریال تا پایان سال مالی 1395و تکمیل بزرگراه همدان - سنندج باتخصیص 205 میلیارد ریال در سال 1394 است.
    همچنین یکی از مصوبات سفر مربوط به بهسازی و آسفالت راه های روستایی است که وزارت راه و شهرسازی در سال 1394 با تامین اعتبار از محل منابع در اختیار وزارتخانه 450 کیلومتر از راه های روستایی را بهسازی و آسفالت می نماید.
    چهار بانده کردن گردنه صلوات آباد سنندج به طول 25 کیلومتر به یکی از دو روش سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی با کمک استانداری و وزارت راه و شهرسازی و یا بررسی و ارائه پیشنهاد توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی با بهره مندی از سایر منابع به مبلغ 800 میلیارد ریال و اجرای آن در سال 1394 و سال مالی 1395 از دیگر مصوبات بخش راه است.
    در حوزه وزارت نیرو و بخصوص برای جبران کم آبی در استان کردستان
    - در این حوزه مصوبات بسیار خوبی به تصویب رسید و مقرر شده است که طرح ها تا پایان سال مالی 95 به بهره برداری برسد که از جمله این طرح ها می توان به تکمیل عملیات اجرایی ساختمان سد سیازاخ با 550 میلیارد ریال اعتبار با تخصیص 100 درصد در سال 1394اشاره کرد که این طرح در هفته دولت سال 95 به بهره برداری می رسد.
    همچنین تکمیل عملیات اجرایی ساختمان سد چراغ ویس با تخصیص 100 درصد 550 میلیارد ریال اعتبار در سال های 1394 و 1395 که طرح در دهه فجر سال مالی 95 به بهره برداری می رسد.
    تکمیل شبکه آبیاری و زهکشی سورال از دیگر طرح هایی است به تصویب رسیده است که تا پایان سال جاری با تخصیص 100 درصد 35 میلیارد ریال اعتبار تمام می شود و در دهه فجر سال 1394 به بهره برداری می رسد.
    تکمیل عملیات اجرایی ساختمان سد گاران با تخصیص 100 درصد 1320 میلیارد ریال اعتبار در سال مالی 1394 و 95 به تصویب رسیده است و طرح در تیرماه 95 به بهره برداری می رسد.
    تکمیل طرح آبرسانی به شهر بانه تا پایان سال آتی با تخصیص 100درصد 305 میلیارد ریال اعتبار در سال های 94 و 95 از دیگرمصوبات سفر است و طرح نیز در پایان سال مالی 95 به بهره برداری می رسد.

    تکمیل خط انتقال تا تصفیه خانه موجود طرح آبرسانی به شهر سقز از سد چراغ ویس تا پایان سال آتی با تخصیص 100درصد 320 میلیارد ریال اعتبار در سال های 1394 و 1395 از دیگر مصوبات سفر رییس جمهوری به کردستان است و طرح نیز در دهه فجر سال مالی 95 به بهره برداری می رسد.
    ایجاد تأسیسات فاضلاب شهر بیجار تا پایان سال آتی با تخصیص 100درصدی 82 میلیارد ریال اعتبار در سال های 94 و 95 از دیگر مصوبات سفر است و طرح هم در هفته دولت سال مالی 95 به بهره برداری می رسد.
    ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر کامیاران تا پایان سال آتی با تخصیص 100درصد 73 میلیارد ریال اعتبار در سال های 94 و 95 از دیگر مصوبات حوزه اب است و طرح در دهه فجر سال مالی 95 به بهره برداری می رسد.
    ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر حسن آباد یاسوکند تا پایان سال آتی با تخصیص 100 درصد 70 میلیارد ریال اعتبار در سال های 94 و 95 از دیگر این مصوبات است و طرح هم در هفته دولت سال مالی 95 به بهره برداری می رسد.
    ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر سریش آباد تا پایان سال آتی با تخصیص 100 درصد 82 میلیارد ریال اعتبار در سال 94 و 95 از دیگر این مصوبات است و طرح در هفته دولت سال مالی 95 به بهره برداری می رسد.
    تکمیل طرح آبرسانی به دیواندره تا پایان سال آتی با تخصیص 100 درصد 200 میلیارد ریال اعتبار در سال های 94 و 95 از دیگرمصوبات حوزه اب است و طرح در هفته دولت سال مالی 95 به بهره برداری می رسد.
    تکمیل سامانه انتقال آب از سد آزاد تا پایان سال 95 با تخصیص 100درصد اعتبار سال جاری و پیش بینی اعتبار کافی در سال مالی 1395 از دیگر مصوبات این سفر است.
    همچنین مقرر گردید مجوز ماده 215 برای مقدمات ساخت سد شیخ بشارت توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی صادر شود.
    تسریع در اخذ مجوز کمیسیون ماده 215 آبرسانی به شش شهر قروه، دهگلان، کامیاران، بیجار، مریوان و حسن آباد یاسوکند بیجار از دیگر مصوبات سفر رییس جمهوری به کردستان است.
    ایرنا: در بخش توسعه و تقویت زیرساخت های برق در این سفر چه مصوباتی به تصویب رسید؟
    - شروع عملیات اجرایی احداث پست 230/63 کیلو ولت زریوار، افزایش ظرفیت پست 230/63 کیلو ولت دیواندره، توسعه و افزایش پست 63/20 کیلو ولت نگل، احداث پست 63/20 کیلو ولت بهاران (سنندج 5) و استقرار پست سیار 63/20 کیلو ولتبهاران از جمله این مصوبات است.

    ایرنا : مصوباتی نیز برای تکمیل بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی استان کردستان در سفر رئیس جمهوری به تصویب رسید، جزییات آن را بیان بفرمایید؟
    - تکمیل بیمارستان بانه با اختصاص 150 میلیارد ریال که توسط وزارت بهداشت و بنیاد برکت تا پایان سال 94 به بهره برداری می رسد، تکمیل بیمارستان سقز با تخصیص 200 میلیارد ریال که در دهه فجر سال مالی 1395 به بهره برداری می رسد از جمله این مصوبات است.
    با تخصیص صددرصد 80 میلیارد ریال در سال های 94 و 95 خوابگاه 300 نفری دخترانه دانشگاه علوم پزشکی کردستان در هفته دولت سال مالی 95 به بهره برداری می رسد.
    با توافق وزارت بهداشت و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور منابع مالی مورد نیاز احداث بیمارستان جدید مریوان نیز تامین شده است.
    ایرنا: سفر رئیس جمهوری به کردستان در حوزه وزارت نفت چه دستاوردها و مصوباتی به دنبال داشت؟
    - اجرای خط لوله 30 اینچی دهگلان به سنندج به طول 34 کیلومتر، اجرای خط لوله 56 اینچی بیستون به دهگلان به طول 122 کیلومتر، اجرای 2 دستگاه CNG، گازرسانی به 160 روستای دیگر علاوه بر640 روستای از قبل تعیین شده تا پایان دولتیازدهم از جمله مصوبات این حوزه بود.
    ایرنا : توجه به حوزه آموزش عالی و ایجاد، توسعه و تقویت دانشکده ها به فراخور وضعیت استان یکی از مطالبات مردم کردستان است در این حوزه چه مصوباتی به تصویب رسید؟
    - تکمیل دانشکده صنعت و معدن قروه با تخصیص 60 میلیارد ریال در سال 1394و تکمیل دانشکده منابع طبیعی سنندج باتخصیص 45 میلیارد ریال در سال 1394 از جمله مصوبات این بخش بود که این دو طرح در هفته دولت سال مالی 95 به بهره برداری می رسند.
    تکمیل پارک علم و فناوری در سال 1394 با تخصیص 100 میلیارد ریال اعتبار از دیگر مصوبات سفر در حوزه آموزش عالی بود.
    در حوزه امور قضایی نیز کمک 30 میلیارد ریالی برای تکمیل مرکز پزشک قانونی سنندج از دیگر مصوبات بود.
    ایرنا: در این سفر چه تکالیفی بر دوش وزارت ورزش و جوانان برای توسعه و تقویت زیرساخت های ورزشی در استان کردستان گذاشته شد؟
    - تکمیل سالن 6هزار نفری سنندج با تخصیص 100 درصد 60 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز از جمله یکی از مهمترین مصوبات این حوزه بود که این طرح در سال مالی 95 به بهره برداری می رسد.
    همچنین تکمیل استخر شهر بانه با اختصاص یک میلیارد و 500 میلیون ریال از دیگر مصوبات سفر بود و این طرح در سال جاری به بهره برداری می رسد.
    تکمیل استخر شهر قروه با اختصاص 10 میلیارد ریال که در تیر سال مالی 95 به بهره برداری می رسد و تکمیل سالن ورزشی شهر کامیاران با تخصیص شش میلیارد ریال که در پایان سال جاری به بهره برداری می رسد، از دیگر طرح های حوزه ورزش و جوانان است.
    ایرنا: مصوبات حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تعهدات و تکالیفی که این وزارتخانه در استان برعهده گرفته را نیزتشریح فرمایید؟
    - تکمیل درمانگاه (پلی کلینیک) در حال ساخت شهر مریوان به طوری که در سال مالی 1395 به بهره برداری برسد، تکمیل مجموعه ورزشی مریوان با اختصاص 3 میلیارد ریال، تکمیل مجموعه ورزشی بهاران با تخصیص 10 میلیارد ریال و تکمیل سالن چند منظوره مریوان با تخصیص 5 میلیارد ریال از دیگر مصوباتی است که در سفر رئیس جمهوری به تصویب رسید.
    ایرنا: دستاوردهای دولت برای حوزه کشاورزی استان چه بود؟
    - کمک های فنی و اعتباری برای توسعه آبیاری تحت فشار در سه هزار و 686 هکتار با 258میلیارد ریال اعتبار و توسعه وتکمیل طرح تولید ماهیان سردآبی 'دیوزناو سروآباد' از جمله مصوبات حوزه کشاورزی استان در سفر رییس جمهوری به استان کردستان است.
    ایرنا: در سفر رئیس جمهوری به استان کردستان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در جهت توسعه استان چه اقداماتی انجام می دهد؟
    - برای کمک به تقویت این حوزه کمک و ایجاد زیرساخت های گردشگری کردستان ، 100 میلیارد ریال اعتبار در سال 94 بهتصویب رسید و همچنین مصوب شد تا پایان سال مالی 95 تعداد 9 پروژه به ارزش 950 میلیارد ریال با بهره مندی از تسهیلات و حضور بخش خصوصی اجرا و به بهره برداری برسند.
    ایرنا: دولت برای صنعتی شدن استان کردستان و کمک به واحدهای صنعتی چه مصوباتی در این سفر داشت؟
    - ایجاد واحد 50 هزار تنی تایر تیوب توسط سازمان ایدرو با مشارکت بخش خصوصی در دهگلان و ایجاد واحدهای زنجیره ای فولاد در کردستان (واحد آهن اسفنجی و فولادسازی) با ظرفیت دو میلیون تن توسط ایمیدرو با مشارکت بخش خصوصی در بیجار، سقز و قروه دو مصوبه دولت در حوزه صنعت بود.
    اکتشاف معادن استان نیز از دیگر مصوبات سفر بود که مقرر شد شروع عملیات اکتشاف معادن استان (در پهنه های بیجار با مساحت 1100کیلومتر مربع، قروه و دهگلان 3500 کیلومترمربع و سقز 1700 کیلومتر مربع) توسط سازمان ایمیدرو و زمین شناسی با هزینه 150 میلیارد ریال انجام شود.
    همچنین ایجاد زنجیره ارزش سلول های خورشیدی از مرحله فرآوری سیلیس با مشارکت سازمان های توسعه ای و بخش خصوصی از دیگر مصوبات حوزه صنعت بود.
    ایرنا: در سفر رئیس جمهوری به استان کردستان آیا تکالیفی به عهده نظام بانکی در قالب مصوبه گذاشته شده است؟
    - در این حوزه تامین سرمایه در گردش مورد نیاز واحدهای تولید کردستان بدون سقف، تامین 10هزار میلیارد ریال تسهیلاتبرای واحدهای تولیدی و صنعتی استان کردستان، و تصویب و الزام شرکت ها و بنگاه های اقتصادی و توسعه ای دولتی و عمومی و خصوصی کشور به سرمایه گذاری در کردستان با توجه به قابلیت ها و ظرفیت های استان به تصویب رسید.


    ©2013 APG.ir