تعداد بازدید: 2364

توصیه به دیگران 0

جمعه 17 مهر 1394-22:14

یک فعال سازمان های مردم نهاد مازندران:

دولت قانون حمایت از سازمان‌های مردم نهاد را تصویب کند

و حالا سفر آقای رییس جمهوری(47)/ علی فلاح: توجه همه جانبه دولت به سازمان‌های مردم‌نهاد در قالب بودجه‌های حمایتی در برنامه کاری دولت قرار گیرد/ قانون حمایت از سازمان‌های مردم نهاد در دولت تصویب و به مجلس ارسال شود.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، خبر ارسالی کمیته رسانه ستاد استقبال مردمی از رییس جمهوری:علی فلاح درباره آمادگی و میزبانی مردم از سفر ریاست‌جمهوری اظهار کرد: مردم مازندران آماده استقبال از رئیس‌جمهوری هستند و انتظار مردم این بود که رئیس دولت زودتر از اینها در مازندران حضور می‌یافت.

وی افزود: دولت تدبیر و امید برخاسته از مردم است و سازمانهای مردم‌نهاد نیز حمایت ویژه‌ای از دولت تدبیر و امید داشتند، به این دلیل که تدبیر دولت در ایجاد امید در جامعه بسیار اثرگذار بود و دولت دکتر روحانی امید را در بین مردم افزایش داد.

این فعال سازمان های مردم نهاد مازندران درباره انتظارات این تشکلها از حضور رئیس‌جمهوری در مازندران گفت: توجه به مردم برای کاهش آسیب‌های اجتماعی باید در قالب سازمان‌های مردم‌نهاد رقم بخورد.

وی اضافه کرد: خدمت به مردم به صورت فله‌ای و جداگانه، پیشرفتی در توسعه اجتماعی و توسعه استان ندارد و تنها با حمایت همه جانبه امکان کمک به مردم فراهم می‌شود.

فلاح در ادامه توجه مستمر دولت به سازمان‌های مردم‌نهاد را خواستار شد و ادامه داد: توجه همه جانبه دولت به سازمان‌های مردم‌نهاد در قالب بودجه‌های حمایتی در برنامه کاری دولت قرار گیرد.

وی با اعلام اینکه از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید انتظارات سازمان‌های مردم‌نهاد برآورده نشد، افزود: حمایت معنوی دولت خوب است ولی برای تقویت نیاز به حمایت مادی و امکانات داریم.

این فعال تشکل های محیط زیستی در ادامه تصریح کرد: قانون حمایت از سازمان‌های مردم نهاد در دولت تصویب و برای تعیین تکلیف به مجلس ارسال شود؛ چراکه با تصویب این قانون در دولت و مجلس سازمان‌های مردم‌نهاد با پشتوانه قانونی به فعالیت اجتماعی اثرگذار خویش ادامه می‌دهند.

وی درباره حمایت مادی از سازمان‌های مردم‌نهاد در مازندران گفت: تاکنون اعتبار خاصی برای فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد مازندران اختصاص نیافته و انتظار بر این است که با حضور رئیس‌جمهوری به این بخش از انتظارات سازمان‌های مردم‌نهاد توجه شود.

گفتنی است 400 سازمان مردم‌نهاد در مازندران در حال فعالیت هستند.


  • مازنی عضو سمنپاسخ به این دیدگاه
    يکشنبه 19 مهر 1394-2:14

    آقای فلاح در تمام دولت ها حضور فعال دارند و باید سازمان های مردم نهاد را از سمن های دولت نهاد جدا کرد. متاسفانه برخی از سازمان های مردم نهاد به دنبال ایجاد فضای تبلیغاتی و خودنمایی می باشند. گویا آقایان از وظیفه اصلی سمن ها بی خبرند و یا دچار خودفراموشی شده اند. کمیته سازمان های مردم نهاد استقبال از ریاست محترم جمهور هیچ جلسه ای با سازمان ها برگزار نکرده است. چه کسی پاسخگوست. از تشکیل کمیته های نمایشی پرهیز کنید.

    • شنبه 18 مهر 1394-11:4

      با توجه به تلاش وافر دكتر علي فلاح درسازمان مردم نهاد كه شاهد فعاليتهاي مستمر ايشان وهمراهانش دربحث فعاليتهاي زيست محيطي واجتماعي درسطح استان بوديم جا داردمديران استاني وكشوري به رغم شعارهاي كه ميدهند توجه بيشتري به اين جورفعاليتها داشته باشند


      ©2013 APG.ir