تعداد بازدید: 3647

توصیه به دیگران 6

يکشنبه 3 آبان 1394-23:52

به نام محرم، به کام کاندیداها

خلعتی که برگردانده شد

 حجت الاسلام والمسلمین صدوقی پارچه خلعتی شهردار ساری را پس داد!/متأسفانه فضای شهرهای مازندران جولانگاه رجال سیاسی برای بهره برداری تبلیغاتی شده، آن هم در مراسمی که به نام سالار شهیدان برپا شده است.


 مازندنومه، سرویس اجتماعی: شنیده شده شهرداری ساری در دهه اول محرم ضمن این که به برخی هیات های مذهبی حواله های خواربار داد، پارچه هایی را نیز تهیه و توسط برخی اعضای فعلی و سابق شورا و نامزدهای احتمالی مجلس به متولیان هیات ها اهدا کرد.

البته کمک شهرداری به هیات های مذهبی که طبق سنوات گذشته صورت گرفت، به خودی خود مشکلی ایجاد نمی کند؛ اما حضور شائبه دار برخی نامزدهای انتخابات مجلس در اهدای این خلعت ها انتقادهایی را ایجاد کرده است.

در حوالی میدان امام حسین(ع) ساری متولیان برخی هیئت ها پارچه خلعتی شهردار مرکز استان را به جای این که از طرف شهردار یا نماینده او بگیرند، از دست تعدادی از نامزدهای انتخابات این دوره مجلس دریافت کردند.

به گفته شاهدان، سید جلال صالحی که چندی پیش به همراهی تعدادی، تجمعی را علیه یکی از اعضای شورای شهر ساری راه انداخته بود، خلعتی را تقدیم حجت الاسلام و المسلمین سعید صدوقی کرد و سپس تصویر این حرکت را در صفحه اینستاگرام خود انتشار داد.

شنیده ها حاکیست حجت الاسلام صدوقی به حرمت روز عاشورا در مقابل انظارسکوت کرد، ولی لحظاتی بعد همان جا هدیه شهردار را که توسط این نامزد احتمالی مجلس اهدا شده بود، به مسئول هیات عودت داد.

یک منبع آگاه گفت: صدوقی به هزینه کردن بیت المال از سوی شهرداری در راستای تبلیغات انتخاباتی افراد خاص، اعتقادی ندارد و به همین دلیل پارچه اهدایی را برگرداند.

گفتنی است اواسط مهرماه امسال شورای شهر ساری مصوبه ای داشت که طی آن شهرداری ساری بابت احداث یک دهنه پل عابر پیاده، مبلغ 150 میلیون تومان به شهرداری زیراب کمک مالی بلاعوض کند!



در همین راستا مطلبی را شعبان وفایی نژاد -خبرنگار باسابقه مطبوعات- نوشت که در بخشی از آن چنین آمده:

«متأسفانه برخی افراد که در تعدادی از حسینیه ها، مساجد و هیأت های مذهبی فعالیت می کنند در ایام سوگواری سالار شهیدان در شهرهای مازندران اقدام به نصب پارچه و بنرهای تبلیغاتی جهت قدردانی و تشکر از برخی از مدیران مسئله دار کرده اند.

برای من جای تأسف و ننگ است که برخی از متصدیان هیأت ها از این ایام مقدس این گونه سوء استفاده می کنند.

مسئولین هیأت ها و حسینیه ها به هیچ عنوان نباید اجازه دهند که از مراسم آنها سوء استفاده تبلیغاتی شود.

 متأسفانه فضای شهرهای مازندران جولانگاه رجال سیاسی برای بهره برداری تبلیغاتی شده، آن هم در مراسمی که به نام سالار شهیدان برپا شده است.

 این چه حرکت سبک سرانه ای از سوی برخی مسئولین هیئت های مذهبی است که جهت تأمین منافع مالی و شخصی خودشان اقدام به نصب بنر به نام هیأت های مذهبی می کنند؟!

برخی مدیران زمانی که در مراسم عزاداری محرم شرکت می کنند، ده ها عکاس و خبرنگار و خبرببر و خبربیار را همراه می کنند و یا برای نگهداری کفش های خود، ده ها نفر مأمور می شوند! حتی برای این گونه مدیران جداگانه چای تهیه می شود!

برخی سایت های خبری هم متأسفانه لحظه به لحظه با انواع ژست ها، تصاویر این مدیران را در شبکه های خبری انعکاس می دهند!...»
 

 


  • چهارشنبه 6 آبان 1394-10:5

    ... همه میدونن کیه و دنبال چیه.بی خیال

    • رضا سعیدیپاسخ به این دیدگاه 3 1
      چهارشنبه 6 آبان 1394-0:34

      عرشیا جان پول شخصی نبوده مطابق هرسال با پول بیت المال خریدار ی شده شما با این حجم تملق متاسفانه هنوز مسئول ...نمیدونم چرا کجای کار میلنگه پست نگرفتی؟
      راستی از ... چه خبر؟ هنوز متملقانه مینویسه؟

      • سه شنبه 5 آبان 1394-19:49

        دمت گرم فرزند خلف آیت الله صدوقی بزرگوار
        خدا شما و ابوی محترمتونو برای شهرم ساری حفظ کنه

        • سه شنبه 5 آبان 1394-18:54

          سلام قابل توجه کاندیدایهای مجلس آب می خوردی حواستان را جمع کنید آب در لیوان از سمت را ست و یا چپ بالا نرود وگرنه وای بحالتان .
          بس است دیگر همین مسائل پیش پا افتاده شده کار روزمره تان آنوقت می گویید فلان جا اینطوریه فلان کشور اینطوریه بس است دیگه بس است

          • سه شنبه 5 آبان 1394-10:43

            بذل وبخشش با پول کی از جیب خودش داد

            • شعبان وفایی نژادپاسخ به این دیدگاه 4 0
              سه شنبه 5 آبان 1394-7:56

              مدیرمسئول سایت وزین مازند نومه
              با اهداء سلام و قبولی عزاداری سالار شهیدان
              احتراماً چون عزیزانی کامنت زدن که آقای اسلامی اعلام کنند موضوع اهداء خلعتی و تاریخچه اهداء خلعتی در ساری چون آقای اسلامی از تاریخ اهداء خلعتی در ساری اطلاعاتی ندارد فقط این جمله را عرض کنم که بنده چون سالها در روابط عمومی شهرداری ساری توفیق خدمت داشته ام این موضوع از سال های قبل نیز وجود داشته و در چندین سال هم بحث ایجاد ایستگاه صلواتی هم در اهداء خلعتی انجام می شد در زمان شهرداران گذشته این مسئله وجود داشته و کار جدیدی را ما در ایام محرم ندیدیم که اعلام شود یک کار تبلیغاتی و یا انتخاباتی بوده است .
              پیشنهاد اجرای این کار به سال های قبل بر می گردد که حتی تعدادی از خلعتی ها را در مساجد و حسینیه ها به مداحان تقدیم می شد ضمناً ابوی بزرگوار سه شهیدان عبوری همه ساله مراسمی که در منزل خودشان برگزار می شود با هزینه شخصی اقدام به اهداء خلعتی به مداحان می کنند بنده در یکی از سفرهایی که در حدود 25 سال قبل به خانه خدا مشرف شدم ملاحظه کردم ایشان با هزینه شخصی خود کلی خلعتی به مداحان اهداء می کنند و برداشت هایی که برخی دوستان به صورت کامنت مطرح کرده اند کم لطفی در حق خانواده شهیدان عبوری و شخص شهردار ساری است .

              • چهارشنبه 6 آبان 1394-7:22

                حرف درست منطقي وبجا شعبان وفايي نژاد زده پس ديگر اين عمل حسنه را تحت ايرادهاي بني اسراييلي خدشه دارنكنيد
                سايرين دارند فضا را ميگيرند شما گير دادين به جل تيكه !!!!

                • سه شنبه 5 آبان 1394-23:41

                  اقای وفایی نژاد ...تملق گویی شما در همه دوره ها نسبت ب شهرداران شهر ساری بر کسی پوشیده نیست

                • دوشنبه 4 آبان 1394-23:7

                  عرشیای عزیز مسئول محترم ... دوست نزدیک عبوری بزرگ ، سنت خلعتدهی در زمان شهرداران قبلی و حجازی هم وجود داشته تصاویرش موجوده فرقش این بوده که در اون رمان معاونین و اعضای شورای شهر اهدا میکردند و الان کاندیداهای انتخابات مجلس

                  • جواب قاطعپاسخ به این دیدگاه 4 14
                    سه شنبه 5 آبان 1394-6:59

                    عبوري از جيب خودش اهدا كرد بدانيد
                    اين عبوري درعرض دوسال چه كرد كه
                    محبوب القلوب شده اين محبوبيت اندك افرادي مثل شما را دق مرگ ميكند حرص نخور عبوري هم روزي مانند ژنرال شما خواهدرفت وچيزي كه ميمانه عملكردش است مردم بهتراز من وشما ميدانند چه كسي كاركرد چه كساني خيانت !!پل ميدان خزر نمونه است بايد باشد تا لكه ننگي برپيشاني شان بماند

                    • شهردار باج دهنده و تبلیغاتی جواب قاطع ترپاسخ به این دیدگاه 2 0
                      سه شنبه 5 آبان 1394-10:38

                      ببخشید اگر کارهای عبوری خبر نداری کور کورانه حمایت نکن در سه سال فقط یه پارک ملل که مجوزها قبلا گرفته شده بود ادامه پارک قائم و پل زغال باتوجه به عوارض زیادی که ازما می گیرد چکار کرد برو ببین چه باجی به اعضای شورای شهر می ده آدم رو دیوانه می کند واقع بین باش.در شهرهای دیگر معروف به شهردار تبلیغاتی باج ده

                      • سه شنبه 5 آبان 1394-7:59

                        شهرداری ساری در زمان عبوری با فروش املاک شهری و بدهی 250 میلیارد تومانی اش رسوای زمان خواهد شد

                    • دوشنبه 4 آبان 1394-17:8

                      این چه بساطیه

                      • شعبان پورپاسخ به این دیدگاه 13 0
                        دوشنبه 4 آبان 1394-14:34

                        سلام. استفاده از بیت المال از زمان دولت قبلی برای مقاصد جناحی حلال شده و مورد تائید برخی بوده است. چون بعضی از آقایان اهل زیرآب اند شورای شهر امکانات ساری را به آنجا می برند.

                        • دوشنبه 4 آبان 1394-13:43

                          اهدا کمک از طرف سازمانهای دولتی یا شبه دولتی به هئیات ها از اصل اشتباه است و طبیعتا هیئاتها در دام مسائل حاشیه ای می افتند

                          • دوشنبه 4 آبان 1394-13:41

                            نه دوست عزیز بابلی : این روزها چپاولگران سیاسی و اقتصادی مشغول کارهای ناصواب خود هستند ولی متاسفانه ما مردم را به بهانه های مختلف مثل آنچه که شما گوشزد کردید به جان هم می اندازند/ من وشما باید هشیار باشیم و حداقل در دام بحث های بی مورد این چنینی گرفتار نشویم

                            • دوشنبه 4 آبان 1394-11:11

                              جای تاسف داره این کارها. مشکل از همون سرقت بهارنارنج ما شروع شد

                              • دوشنبه 4 آبان 1394-10:47

                                كبل آقا اسلامي عزيز لطفا تاريخچه خلعت دادن كمي تشريح كن اين عزيزان بدانند گه عبوري چه كارنيكيس ميكند

                                • دوشنبه 4 آبان 1394-11:9

                                  خیلی کار نیکیه خلعت رو بده به نقیبی و اقامیری و صالحی و مسئول هفته نامه تمشک که بدن واسه خودشون تبلیغ کنند! کار نیک عکس و ایسنتا و سروصدا نداره. کار نیک از طریق نامزدهای انتخابات مجلس نمیشه. کار نیک بی سروصدا و پشت صحنه هست. در ضمن 150 میلیون پول ساری رو واسه چی میدید زیراب؟ حل شده مشکلات ساری؟

                                • دوشنبه 4 آبان 1394-8:19

                                  شما جاي عبوري چه ميكردين؟؟؟؟
                                  عجب دنيايي شده
                                  خاندان عبوري سالهاست اين رسم پسنديده اهداي خلغت را به مداحان اهل بيت در روز عاشورا درشاهزاده حسين با هزينه خودشان انجام ميدادند بعدانتخاب شهردار عليرغم اهداي خلعت درشاهزاده حسين در ميدان امام حسين (ع) نيز اين كا راتفاق ميفتاد حالا برخي ها دركنارعبوري مي ايستندوعكس يادگاري ميگيرند شماجاي عبوري چكارميكردين !؟؟
                                  اين دونفرصالحي وصدوقي باهم مشكل دارند دردرگيري اخيرشورا هم اين تضادبيشترشدشايد گذاشتن اين عكس درصفحه اينستاگرام توسط صالحي پيشنهاد آشتبي بود كه اگربود شايسته بود ونبايد خلعت برگردانده ميشد

                                  • سه شنبه 5 آبان 1394-8:3

                                    صدوقی با پول مردم خوری مشکل داره نه با صالحی

                                    • دوشنبه 4 آبان 1394-9:17

                                      دوست حامی شهردار، بحث دادن خلعت نیست. الکی خلط مبحث نکن. عبوری می تواند به هیات ها کمک کند، خلعت دهد ، تبلیغات کند، اما خودش نه این که خلعت را بدهد دست آقامیری و نقیبی و صالحی که برای خودشان تبلیغ کنند. اگر این جور است چرا نداد دست دامادی و بهاری که برای خودشان تبلیغ کنند؟این اشکال دارد.

                                    • دوشنبه 4 آبان 1394-8:3

                                      خیلی عالی بود.بسیار شیوا و رسا بود

                                      • پنجشنبه 7 آبان 1394-8:9

                                        با تمام احترامي كه براي شهردار جوان ساري قائلم بايد به اطلاع دوستان برسانم ايشان متاسفانه به دليل بذل و بخششهاي بي مورد خصوصا توجه خاص به كانديداهاي مد نظرش عنان كار ازدستش خارج شده و براي تاييد حرفم كافيست سري به حوزه مالي شهرداري ساري بزنيد و ملاحظه فرمائيد كه هر روز طلبكاران چگونه براي دريافت به حق و قانوني مطالباتشان تضرع و التماس مي كنند و ... و انتظار مي رود به جاي نمايش و كاراي تبليغاتي حق و مطالبه قانوني ارباب رجوع را بدهند.


                                      ©2013 APG.ir