تعداد بازدید: 4714

توصیه به دیگران 2

چهارشنبه 27 آبان 1394-13:2

با وجود مخالفت حامیان دولت، بخشدار احمدی نژادی، فرماندار دولت تدبیر شد

فرماندار جدید سوادکوه حکم گرفت

چند پرسش از استاندار مازندران: اگر فرماندار جدید سوادکوه فردی باتجربه و همسو با دولت بود، چرا دی ماه سال گذشته از معاونت سیاسی فرمانداری شیروان کنار گذاشته شد و بعد از برکناری، از او در استان و شهر خودش در سمت های مهم بهره گیری نشد؟/ چگونه فردی که بخشدار و معاون سیاسی فرماندار دولت احمدی نژاد بود، می تواند هم گام با اهداف و اصول این دولت فعالیت کند؟/ آیا نظر حامیان دولت در استان و منطقه سوادکوه برای ربیع فلاح مهم است یا افرادی خاص در وزارت کشور که فرماندار احمدی نژادی را به او تحمیل می کنند؟


مازندنومه، سرویس سیاسی: دوماه پیش در 21 شهریور ماه خبری را روی خروجی قرار دادیم مبنی بر این که بخشدار احمدی نژاد، فرماندار دولت تدبیر می شود. در آن خبر از فردی به نام عبدالجواد توحیدی اسم بردیم که آن زمان قرار بود فرماندار کلاردشت شود و با مخالفت نماینده منطقه، موضوع منتفی شد، ولی مدتی بعد او را برای فرمانداری بهشهر کاندیدا کردند و اینک با وجود مخالفت های نیروهای همسو با دولت در منطقه، حکم فرمانداری سوادکوه را به او اعطا کرده اند.

توحیدی اهل شیروان است و در دولت گذشته به دلیل هواداری از احمدی‌نژاد از آموزش و پرورش به وزارت کشور انتقال داده شد. او در دولت گذشته یکی از بخشداران شهرستان شیروان بود و اکنون به عنوان کارشناس در استانداری خراسان شمالی مشغول به فعالیت است.

او سفارشی همشهری خود سید سلمان سامانی است. سامانی متولد 1359 است که با مدرک دندان پزشکی در مقطعی توانست به شورای شهر فاروج راه پیدا کند، اما از آنجا که حرفه پزشکی او در شهرستان فاروج چندان موفقیت آمیز نبود، او ترجیح داد تا با استفاده از روابط خود، در دفتر علی لاریجانی کار کند. پس از آن هم به عنوان مسئول دفتر رحمانی فضلی در دیوان محاسبات مشغول به کار شد.

 سامانی رییس مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور است که از استاندار سفارش پذیر مازندران خواسته توحیدی را در یکی از شهرهای استان فرماندار کند.

فرماندار جدید سوادکوه هرگز سابقه فرمانداری در رزومه خود ندارد و در دولت گذشته یکی از بخشداران شهرستان شیروان و مدتی هم معاون سیاسی فرمانداری شیروان بود که اواخر دی ماه سال گذشته از سمتش کنار گذاشته شد.

او در دولت گذشته به دلیل هواداری از احمدی‌نژاد از آموزش و پرورش به وزارت کشور انتقال داده شد و اکنون به عنوان کارشناس در استانداری خراسان شمالی مشغول به فعالیت است. مدرک لیسانس توحیدی هم ادبیات فارسی است.

با توجه به مخالفت نیروهای حامی دولت در منطقه و بیانیه اصلاح طلبان سوادکوه به ربیع فلاح در مخالفت با ورود توحیدی، استاندار برای تحکیم موقیت متزلزل خود، موافقتش را با آمدن این نیروی برکنار شده در دولت تدبیر، اعلام کرده است.

ورود توحیدی غیربومی و کم تجربه که هیچ شناختی از منطقه محروم سوادکوه ندارد و منتسب به تفکر دولت گذشته است، هزینه زا خواهد بود.

این چند پرسش را باید استاندار مازندران به مردم سوادکوه و رای دهندگان به دولت روحانی پاسخ دهد:

1- اگر فرماندار جدید سوادکوه فردی باتجربه و همسو با دولت کنونی بود، چرا دی ماه سال گذشته از معاونت سیاسی فرمانداری شیروان کنار گذاشته شد؟

2- چرا بعد از برکناری، از او در استان و شهر خودش در سمت های مهم بهره گیری نشد؟

3-چگونه فردی که بخشدار و معاون سیاسی فرماندار دولت احمدی نژاد بود، می تواند هم گام با اهداف و اصول این دولت فعالیت کند؟

4-آیا نظر حامیان دولت در استان و منطقه سوادکوه برای ربیع فلاح مهم است یا افرادی خاص در وزارت کشور که فرماندار احمدی نژادی به او تحمیل می کنند؟

5- چرا افراد خاص در مجموعه وزارت کشور، این نیرو را به استاندار مازندران تحمیل کرده و نتوانسته اند او را به استان های دیگر تحمیل کنند؟

6-آیا مشابه و در حد و قواره توحیدی، نیرویی در سوادکوه و استان وجود نداشت که ما باید از خراسان شمالی فرماندار وارد کنیم؟ آن هم فردی که سمپات و همفکر دولت گذشته است؟

به هرحال عبدالجواد توحیدی که گفته می شود حکم او امروز امضا شد، به احتمال اوایل هفته آینده معارفه می شود.

وهابی فرماندار کنونی سوادکوه نیز به جویبار می رود تا جایگزین گنجی ای شود که به امداد خودرو رفته است.

آمدن این فرد با رزومه مشخص از خراسان شمالی به فرمانداری سوادکوه نشان می دهد که انتصابات ربیع فلاح قاعده مند نیست و باری به هرجهت است؛ هر چند با تغییر چند استاندار، بار دیگر زمزمه خداحافظی استاندار مازندران نیز در محافل سیاسی شنیده می شود.


  • گنجعلی خانیپاسخ به این دیدگاه 3 0
    شنبه 30 آبان 1394-10:37

    سلام مازندنومه
    با وجود همه کارشکنی هات آقای توحیدی به حقش رسید .
    لازم به ذکره که بدونی هیچکس از شکم مادر فرماندار متولد نمیشه . حتی فرماندار بزرگترین شهر ایران هم یکروز برای اولین بار تجربه فرماندار شدن رو داشته . به امید روزی که هموطن عزیزمون فرماندار یکی از بزرگترین شهر های کشور باشه . براشون از صمیم قلب آرزوی موفقیت میکنیم .
    همچنین به مردم عزیز سواد کوه تبریک میگم مطمعن باشید یکروز میاد که از رفتن آقای توحیدی از سواد کوه زیبا ناراحت خواهید شد .

    • شنبه 30 آبان 1394-14:56

      توحیدی به حقش نرسید بلکه حق کس دیگه رو باررانت سامانی و ضعف فلاح رفت. اون اگه خوب بود که ورش نمی داشتند تو شیروان. اون قدر سامانی فشار اورد که اونو ببرن کلاردشت و بهشهر و نهایتا سوادکوه. اگه سوادکوه هم نمیشد دیگه در مازندران جا واسه اون نبود. بزور چپوندنش اینجا. دولت عوض شده وزیر کشور هم چنان دنبال احمدی نژادیهاست. مجلس عوض بشه تا روحانی بتونه وزیر بهتری بیاره. فلاح هم که بره اول این توحیدی برداشته میشه

    • جمعه 29 آبان 1394-17:21

      جوانان با غیرت سوادکوه وعده ما فردا ساعت ده مقابل درب فرمانداری سوادکوه ما اجازه نمیدیم یه احمدی نژادی بیاد

      • جمعه 29 آبان 1394-12:38

        آقایون! خانما! این قدر گلو پاره نکنید! اصلاح طلب و اصولگرا نداره! تجربه نشون داده بیشتر اینها - با تأکید روی کلمه ی بیشتر-که زیر این علم ها سینه می زنند، براشون همین مهمه که یه پستی داشته باشن! اگه داشته باشن که ارام ورامن وگرنه هیاهوشون بلند میشه! همین اصلاح طلبا رو نگاه کنین الان پست گرفتن چطور آرام و رام شدند! بزارین دلواپسا هم پست بگیرن شاید آرام بشن! دنیای سیاست کلا برای آدمای تشنه ی قدرته! از در اینا رو بیرون کنین از پنجره میان تو! تو همین انقلاب خودمون شیفتگان خدمت بودن خیلی ها اما اندک اندک تشنگان قدرت که رانده شده بودن رسیدند و نفوذ کردن! الان هم نمیشه کاری کرد! خاصیت سیاست همینه! هرچی آدم ...خودشون رو به سیاست می چسبونند و سوءاستفاده می کنن!این واقعیت رو باید پذیرفت! قانون رو هم که هم اینها می نویسن!چاره چیه؟

        • جمعه 29 آبان 1394-8:4

          سلام
          ما جوانان غیور سوادکوه غیرممکنه بزاریم توحیدی در صندلی فرمانداری جلوس کنه...این بار ما هم تصمیم دایم مث دلواپسان عمل کنیم مرد سوادکوهی غیرت غیرت غیرت نگذاریم ربیع فلاح لگدمالمان کند

          • شنبه 30 آبان 1394-11:35

            سلام
            اگر بدونید آقای توحیدی چقدر انسان فهیمی هستند اینطوری در موردشون صحبت نمیکنید . من ایشون رو میشناسم . انعطافشون با جون ها و درکشون از شرایط یک جوان فوق العاده بالا هست . میگید نه !!! منتظر باشید تا بهتون ثابت بشه . بعد میفهمید که نباید تحت تاثیر شلوغ کاری بعضی ها قرار گرفت .

            • شنبه 30 آبان 1394-10:38

              ها ها ها

            • جمعه 29 آبان 1394-8:1

              برادر همه جا همینه کاریش نمیشه کرد قصر شیرین فرماندار احمدی نژادی برای ما فرستاند کلی اختلاس کرد تا استاندار جدید اول ایشان را برداشت و واقعا دیگه خسته شده بودیم و فرار بود بریم فرمانداری را به آتش بکشیم :فرماندار حامي احمدي نژاد در اقدامي اصلاح طلبانه از سوي استاندار جديد كرمانشاه عزل شد
              ... كه با حمايت از احمدي نژاد پست هايي در وزارت كشور داشت توسط ... وتوصيه نماينده اصولگراي قصر شيرين در دولت روحاني به سمت فرمانداري قصرشيرين منصوب شده بود. وي كه با حمايت از نيروهاي احمدي نژاد مور اعتراض اصلاح طلبان قرار داشت شنيده شد عدم مديريت , وداشتن مشکلات شخصی ایشان از جمله عقد قرار دادهای بیمه ای با دوستانش و اخذ پورسانت
              علل اصلي عزل وي بوده. در زمان تصدي فرمانداري وي عبور ترانزيت به يك سوم تنزل و بازارچه وضعيت نابستماني به خود گرفته بود و اختلالات اقتصادي و قرار دادهاي بيمه اي مشكوك از اتهامات وي بوده است اصلاح طلبان شهرستان قصر شيرين از اقدام استاندار محترم تشكر و از وزير محترم كشور خواستار حكم سرپرست فرماندار فعلي هستند
              حال فاجع آمیزتر اینکه ایشان که نه تفکر همسو دولت را داشته و کارنامه ای کاملا سیاه داشته است قرار است دوباره در وزارت کشور مدیرکل شود

              از طرفی شخصی به نام ... که از چهره های نزدیک به احمدی نژاد هست و معاون بحران در وزارت کشور است و اقای...
              خ بازنشسته و در بحرا از سه محل حقوق (۱۷ میلیون تومان در ماه)دریافت می کند ایشان را حمایت و بزودی ... که خود بابک زنجانی کوچکی است مدیرکل در وزارت کشور میشود

              • شهروند خراسان شمالیپاسخ به این دیدگاه 2 4
                جمعه 29 آبان 1394-1:59

                جهت اطلاع :
                آقایان شفقت، نریمان، پور عیسی، صفرنژاد، آقاجان پور، قلی زاده و .... که از اهالی استان مازندران هستند،در استان خراسان شمالی استاندار، معاون استاندار، فرماندار و مدیرکل بودند. همه قابل احترام و هیچ تخریبی نشدند.

                • جمعه 29 آبان 1394-11:24

                  بله بودند اقای توحیدی ولی بر حسب زمان و تفکر و توانمندی، نه اینکه شما هیچیک را ندارید در ان زمان مث نریمان نعمت بود برای خراسان شمالی ولی شما چی؟ مث شما در مازندران اصلاح طلب تر ‍پیدا نمیشه

                • پنجشنبه 28 آبان 1394-16:16

                  با تیتر انتخابی مانند نومه و حساسیت بالای کاربران محترم در مورد افراد به جا مانده از دولت قبل ،جهت یادآوری به کارگرفتن وزیر دولت احمدی نژاد به عنوان رییس سازمان انرژی اتمی و یکی از افراد موثر در گفتگو 5+1 رو چه جوری توجیه می کنید چرا نامه ای مطلبی در مورد دکتر صالحی نمی نویسید که وزیر دکتر احمدی نژاد الان چرا باید در ماست مهم به کار گرفته شود!!

                  • علیرضا مهریپاسخ به این دیدگاه 2 2
                    پنجشنبه 28 آبان 1394-17:0

                    آقای عزیز، تو دکتر صالحی رو کنار این آدم معمولی یک شهر کوچیک خراسان شمالی میزاری؟ دکتر صالحی رو چند بار احمدی نژاد داشت عوض می کرد.خودش در مصاحبه گفت....ببین صالحی از دوره احمدی نژاد چقدر بد تعریف کرده:

                    «زمانی که اینجانب به وزارت خارجه رفتم، قبل از انتخابات دوم آقای اوباما، ما متوجه شدیم که مذاکرات با این گروه، راه به جایی نمی‌برد، زیرا آنها آمادگی تعامل و همکاری با ایران را علیرغم تلاش گروه مذاکره کننده نداشتند. مذاکره همزمان با شش کشور بسیار سخت بود ضمن اینکه وزن و جایگاه کشورها نیز با یکدیگر متفاوت بود. ....از اینجا تفاوت میان دولت دهم و یازدهم قابل مشاهده است. با توجه به موافقت و اجازه معظم له، ما باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن این کار را انجام می‌دادیم. در آن زمان شرایط بسیار مناسب بود که اگر مثل امروز همدلی و همزبانی بود، جلو می‌رفتیم اما متاسفانه با یک سری عدم هماهنگی‌ها مواجه شدیم....»

                    اصل مصاحبه روبخون. در ضمن صالحی انتخاب احمدی نژاد نبود. اون انتخاب خاتمی بود. اون در دوره خاتمی نمایندگی دائمی ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ومشاور وزیر امور خارجه در مسائل بین‌الملل بود. مجبور بودند از این آقا استفاده کنند تا کارهاشون پیش بره. یادت اگه باشه احمدی نژاد واسه خودش وزارت خارجه شخصی داشت. ملک زاده و بقایی و مشایی رو ماموریت داده بود که کارهای بین الملل را سامان دهند و صالحی تا مرز استیضاح هم پیش رفت و تهش هم گفت کار احمدی نژاده با من هماهنگ نیست. حالا تو یه آدم معمولی که معلم بوده و اونقدر سنگ احمدی نژاد رو به سینه زده تا بیارنش وزارت کشور با دکتر صالحی مقایسه می کنی؟ اون اگه خوب بود که همونجا شیروان بهش پست می دادند و تحمیلش نمی کردن اینجا. استاندار بعدی بیاد اول اینو برمی داره

                  • پنجشنبه 28 آبان 1394-12:30

                    سوادکوهی های غیور: غیرت و غیرت

                    • پنجشنبه 28 آبان 1394-10:56

                      چشم آقایان سیدهادی حسینی و کمال علیپور روشن بااین نظارتی که دارند. البته پاسخ نظارت مردم منطقه را در اسفند ماه خواهند گرفت.

                      • پنجشنبه 28 آبان 1394-9:17

                        توحیدی بخشدار سرحد شیروان در استان خراسان شمالی بوده و سر حد مرزی ترین بخش این شهرستان محسوب می شود.
                        باید به عنوان کسی که مدت ها در استان خراسان شمالی فعالیت رسانه ای داشتیم عرض کنم که استاندار خراسان شمالی از نیروهای بومی و اصلاح طلب منطقه است و از ابتدای کار پای تمام احمدی نژادی ها را شاید به عنوان نخستین استاندار دولت تدبیر و امید از دولت کوتاه کرد و تاکنون دو نفر از این گروه از خراسان شمالی به سمت مازندران و سمنان رفتند که یکی فرماندار شاهرود و دیگری نیز نصیب مازندران شد.
                        این ها از هم شهری های وزیر کشور نیز محسوب می شوند و در مجموع بیشتر نیروهای وزارت کشور شیروانی هستند و متاسفانه این رابطه بازی باعث شده تا مدیر باغبانی جهاد کشاورزی خراسان شمالی فرماندار شیروان شود.

                        • پنجشنبه 28 آبان 1394-10:13

                          این چه جور نیروی اصلاح طلبیه که در دوره احمدی نژاد از آ.پ رفت وزارت کشور؟ یعنی میشه یه معلم اصلاح طلب منتقل بشه وزارت کشور احمدی نژاد؟ بعد بخشدار و معاون سیاسی فرماندار بشه؟ این اگه اصلاح طلبه پس ما چی هستیم که از مدیریت واحد که 4 تا نیرو زیر دست مون بود ورمون داشتند؟ گفتند برو کارشناس ساده باش!! دروغ نگیم که مردم اگاهند. بحث معامله بود. متاسفانه هادی حسینی و علیپور هم معامله کردند. هادی حسینی که این روزها مدافع استاندار شده در جریان ماوقع این معامله هست.

                        • اصلاح طلب مظلومپاسخ به این دیدگاه 7 1
                          پنجشنبه 28 آبان 1394-8:47

                          جناب جلودار
                          چرا برای چند روز بیشتر ماندن استان را به حراج گذاشتی ؟؟؟
                          معرفت هم خوب چیزیه!!!
                          کاش با اصلاح طلبان نشستی کوچک می گذاشتید تا به نگرانی این خادمان را ...
                          ببخشید شما که خود اصولگرایید ، من دارم چه چیزی را از چه کسی می خواهم !!؟؟
                          ببخشید جناب ربیع فلاح شما کار خود را بکنید .
                          راستی چه خبر از ...

                          • پنجشنبه 28 آبان 1394-8:28

                            ربیع فلاح
                            خداحافظ

                            • پنجشنبه 28 آبان 1394-8:23

                              عرشیا خیلی ساده ای
                              ربیع فلاح تو که رفتنی هستی ولی بدون میتوانستی مدیری باشی که در تاریخ مازندران از تو به نیکی یاد کنند ولی با ضعف و تزلزل و انفعال برای همیشه نمادی از استاندار ضعیف و و ناکارامد شناخته شدی

                              • پنجشنبه 28 آبان 1394-10:31

                                حرف من كلي بود ربيع فلاح ازمدت انتصابش فقط داره براي مديران مدنظرش هزينه ميده مقايسه اش كنين با خباز استاندارسمنان خنده تان نميگيره اين ميخواهد ازمازندران ما دفاع كنه

                              • جوانان سوادکوهپاسخ به این دیدگاه 17 1
                                پنجشنبه 28 آبان 1394-8:8

                                جناب سید هادی حسینی و کمال علیپور
                                بفرمایید چه ساخت و پاختی صورت گرفته
                                نکند برای استراحت بین راهی به مشهد دارید رفیق جور می کنید .
                                8 اسفند شما را خواهیم دید .

                                منتظر 8 اسفند باشید.
                                منتظر 8 اسفند باشید.
                                منتظر 8 اسفند باشید.
                                منتظر 8 اسفند باشید.
                                منتظر 8 اسفند باشید.
                                منتظر 8 اسفند باشید.
                                منتظر 8 اسفند باشید.
                                منتظر 8 اسفند باشید.
                                منتظر 8 اسفند باشید.
                                منتظر 8 اسفند باشید.
                                منتظر 8 اسفند باشید.
                                منتظر 8 اسفند باشید.
                                منتظر 8 اسفند باشید.
                                منتظر 8 اسفند باشید.
                                منتظر 8 اسفند باشید.
                                منتظر 8 اسفند باشید.
                                منتظر 8 اسفند باشید.
                                منتظر 8 اسفند باشید.
                                منتظر 8 اسفند باشید.
                                منتظر 8 اسفند باشید.
                                منتظر 8 اسفند باشید.
                                منتظر 8 اسفند باشید.
                                منتظر 8 اسفند باشید.
                                منتظر 8 اسفند باشید.

                                • شورای اصلاح طلبان شهرستان سوادکوهپاسخ به این دیدگاه 13 0
                                  پنجشنبه 28 آبان 1394-7:46

                                  نامه سر گشاده شورای اصلاح طلبان شهرستان سوادکوه به استاندار

                                  بنام خدا
                                  جناب اقای ربیع فلاح جلودار استاندار محترم مازندران
                                  سلام علیکم

                                  در ایامی که دولت تدبیر و امید روزهایی سخت و دشواری را درمواجهه با دلواپس نمایان داخلی و خارجی سپری می کرد و روزهایی كه تازیانه بی انصافی از آستین بدخواهان بيرون آمده و بر تن نحيف اعتدال و عقلانيت فرود مي آمد و رسانه های میلی بر آيينه ی اميد دولت و مردم، غبار دلواپسی مي افشانند ما بر همان عهد نخست خود در حمايت از دولتی كه از پس آن عوام فریبی ها برخاست تا عطر گلی از تدبیر و امید و بهبود را در فضا بيفكند، ماندیم و همچنان بی هیچ چشم داشتی ، دولت اعتدال را تا رسیدن به سر منزل مقصود همراهی خواهیم کرد.

                                  ليكن محبتی كه بر دولت داريم مانع از آن نمی گردد كه گوشه ای از جفاها و ناروايی ها و بی تدبیری هایی كه به نام اين دولت و از داخل همین دولت علیه پایگاه اجتماعی اش ، در حال شکل گیری است به قلم انتقاد درنیاوریم و دلسوزان را از آن مطلع نکنیم، باشد که این انتقادات مشفقانه از روی خیرخواهی به گوش بنشیند و به عمل، کار از گره فروبسته بگشاید.

                                  جناب آقای فلاح
                                  حاميان اصلاح طلب دولت تدبیروامید درمازندران از همان روزهای آغازين دولت یازدهم كه جفای رقيبان و نامردمی حريفان را ديدند ، عزم خود را بر حمايت از دولت جزم كرده، به خوبی می دانستند كه در ورطه تنگ نظری ها و هياهو ها، راه سختی پيش روست و در این مسیر چه فشارها و هجمه ها و بی انصافی هایی در پیش پای دولت وجود دارد. بر همین اساس در انتصابات برهیچ مقام و منصبی طمع نبسته و دخالت نکردند تا مگر کار دولت بسامان شود و سرسبزی و نشاط به دشت افت زده اقتصاد ، فرهنگ و سیاست بازگردد، اما شکواییه حامیان روزهای سخت دولت ، از کسانیست که می بایست یارشاطر مردم می شدند اما بار خاطر انان گردیده اند .
                                  ما به عنوان حامیان دولت هرآنچه در توان داشتیم برای تسهیل امور و توفیق دولت بکار گرفتم و بر ناملایمت ها صبوری کرده ایم اما وقتی سخن از آینده تدبیر و امید باشد، سکوت جایز نیست.

                                  جناب آقای فلاح
                                  متاسفانه در صدر مجالس عمومی و خصوصی شما ، حامیان دلسوخته دولت در عرصه های مدیریتی و سرنوشت ساز، یا کم هستند و یا غایب ،به نحوی که درمراسم استقبال و دیدار با رییس جمهور محترم نه تنها مشاوره ای با برخی دلسوختگان واقعی و صبور که نجیبانه به کناری نشسته اند و ناظر امورند ، صورت نگرفت بلکه حتی برای دیدار با رییس دولت از برخی از انها دعوت هم بعمل نیامد و متاسفانه باید شنوای طعنه مخالفانی نیز باشند که تا دیروز با انها در خصوص اصلح بودن اقای دکتر روحانی و دولتش و خدمت شایستگان و اداره علمی کشور به مباحثه و مناظره می پرداختند.

                                  اقای استاندار
                                  حامیان و همفکران دولت در شهرستان سوادکوه طی دوسال و اندی که از عمر دولت یازدهم می گذرد چیزی بنام رونق ، تدبیر و تغییر در وضعیت منطقه و مردم مظلوم ان مشاهده نکرده اند و ازجمله دلایل این عدم موفقیت میتوان به برآمدن برخی مدیران متزلزل ، سست و ضعیف و بی اعتقاد به آرمان های دولت با خطای آشکار حضرتعالی در برخی انتصابات در سطح استان و شهرستان ها اشاره کرد.
                                  تازه ترین خبر تاسف انگیز (در صورت صحت ) شایعه انتصاب قریب الوقوع یکی از بخشداران و همچنین معاونان فرمانداری دولت گذشته و معزول توسط این دولت در یکی از استانهای شمال شرقی کشور ، که از قضا غیر بومی، دارای تجربه کم و تحصیلات غیر مرتبط و نااشنا به مشکلات منطقه است، به سمت فرمانداری شهرستان سوادکوه می باشد که گفته می شود برای جلب رضایت یکی از مسئولان موثر وزارت کشور که این فرد از منتسبان ایشان است، تحت تاثیر هراس از عزل شما از استانداری قرار است انجام گیرد .

                                  جناب اقای فلاح
                                  ما دراین برهه که منتقدین شما از سوی حضرتعالی به دور از شان نماینده این دولت در استان به انواع صفات همچون ، ورشکستگان سیاسی ، متصف میشوند ، و دراین روزهای سرنوشت ساز نزدیک به انتخابات، برای آینده دولتی که حاصل امید میلیونها ایرانی خسته از دروغ و کج دستی و بی تدبیری های گذشته است ، نگرانیم و معتقدیم ضعف برخی مدیران و بی توجهی به رفع نواقص ، جفای به تدبیر و بی اعتنایی به امید مردم است که یاس روز افزون را در پی دارد.

                                  جناب آقای فلاح
                                  ما همراه و همدل و همزبان دولت بوده و هستیم و این همراهی را با رای ، حمایت و صبوری خود بارها و بارها به اثبات رسانده ایم و چیزی جز صلاح و فلاح میهن اسلامی مان نخواسته ایم، اینک اما صادقانه از شما درخواست میکنیم که در راستای منویات مقام معظم رهبری که امسال را سال همدلی وهمزبانی دولت و ملت نام نهادند ، با شایسته سالاری و انتصاب مدیران کارامد ، با کفایت و همسو با ارمانها ، دولت محترم را در تحقق وعده هایش یاری فرمایید .

                                  شورای مرکزی اصلاح طلبان شهرستان سوادکوه
                                  18 آبان

                                  • پنجشنبه 28 آبان 1394-7:40

                                    یعنی قحط الرجاله؟ تو استان نیرو نداشتیم؟ این اگه خوب بود که تو شیروان برکنارش نمی کردند؟ چه ویژگی داره که اینجا بچه های ما ندارند؟ عجیبه

                                    • پنجشنبه 28 آبان 1394-7:16

                                      از تيترخبرمتاسفم متاسفم وجاي تاسف داره !!!!؟؟؟
                                      ما در چه عصري زندگي ميكنيم عصربوققققققققققققققققق كه نيست همه افرا دمال اين كشور وسرزمينند بخشداراحمدي نژاد!!!!!!
                                      چه حرفيه بازمانده دولت قبل !!! اگر نيرويي مال دوره قبل بود ولي نيروي كارآمد وقوي بود چرا درراس كارنباشد!!! ما ها عادت كرديم اتوبوسي جديدا مترويي نيروها را عوض كنيم همين مديران به قول شما عصر روحاني دراين پستها هستند چقدر برايشان سرمايه گذاري ميشود چند سفرخارجي وداخلي وسمينار وجلسه وكلاس ومقاله وتحقيق و....انجام ميشود اين خرج ها همه از بيت المال نيست براي اين مديران خرج ميشود بعدي ها هم بايدبگوين بازمانده دولت روحاني و......خدايي من اين فرد را اصلا نميشناسم ولي حرفم با مديران وبرخي ژورناليستها واهل فكر هست ما چرا بايد به اين مسائل دامن بزنيم وكوره داغ انتصابات سياسي را درحدانفجاربرسانيم چرا؟؟

                                      • سوادکوهی غیورپاسخ به این دیدگاه 7 4
                                        پنجشنبه 28 آبان 1394-8:19

                                        آقای عرشیا. حقوق بگیر شهردار و هم فکر دولت ورشکسته قبل؛ چرا در دولت قبل در همین شهر ساری و استان دوستان و هم فکران شما در حد ابدارچی ادارت را عوض کردند و هرچی آدم نزدیک به تفکر احمدی نژادی را سر کار اوردند. تغییرات اتوبوسی دولت قبل ورد زبانهاست هنوز؟ بعد اینکه اگر این اتفاق در ساری می افتاد همین حرف رو میزدی؟ نمیگفتی مگه ساری خودش نیرو نداره که از شیروان میارید؟ به سوادکوه که رسید آسمان تپید؟! مگه سوادکوه نیرو نداره؟ این آقا اگه قوی بود که فرماندار شیروان ورش نمی داشت. اگه قوی بود که دوباره یه جا دستش رو بند می کردند.مگه مردم رای ندادند به روحانی که تغییرات ایجاد کنه؟ اگه قرار بود که همون قبلیها باشن که انتخابات نمی گذاشتن؟ وقتی رییس جمهور عوض میشه یعنی باید نیروهای خودش رو بیاره که کارها پیش بره. وگرنه نفس انتخابات الکیه. مگه همین عبوری شما وقتی اومد نیروهای حجازی رو نفرستاد این ور و اونور و همه را جابجا نکرد؟ البته حقشه. برای دیگران هم این حق متصوره. این حرف و ادعای شما جز اعلام وابستگی به احمدی نژاد و دولت چپاولگرش که 14 نفرشون الان زندونن نیست. شما او 6 سوال که از استاندار پرسیده شده را بخون بعد حرف بزن. کاملا مطلب منطقی است. دست نویسنده درد نکنه

                                        • جواب قاطعپاسخ به این دیدگاه 1 1
                                          پنجشنبه 28 آبان 1394-10:29

                                          لطفا بگو عبوري چند نفر را ازپست بركناركرد تمام مديران منتصب حجازيند آره فقط چند نفر جابجا شدند ازاين سازمان ومنطقه به جاي ديگر دوسه نفر بازنشسته شدند كه باز اومدند همه مديران قبلي اند عبوري داره اينطور كارميكنه اگر مديران مدنظرش بياند چه خواهدشد....

                                        • سرتو خوابپاسخ به این دیدگاه 8 2
                                          پنجشنبه 28 آبان 1394-8:4

                                          اخوی کارامد نه، یه آموزش و پرورشی که کار اصلیش شعار دادن تو سغر احمدی نژاد بوده . شما بشین سرجات مجیز نگو احتمال مواجب گرفتنت هم میره . در ضمن آقای فلاح باید بعد از استاندار سمنان و قزوین غزل خداحافظیشو بخونه ....این تلاش های آخر برای راضی کردن این و اون به هیچ دردی نمی خوره ...

                                        • چهارشنبه 27 آبان 1394-18:39

                                          ربیع فلاح جلودار سکاندار ضعف و بی تدبیری

                                          • چهارشنبه 27 آبان 1394-17:7

                                            یک روز فرماندار اصلاح طلب کلاردشت برداشته شد.یک روز برای حق السکوت به ساروی ها حاج مجید را فرماندار کردند..حالا یک احمدی نژادی بچه شیروان را آوردن برای باج دادن به اطرافیان رحمانی فضلی..فلاح مرد باج دادن ها

                                            • پنجشنبه 28 آبان 1394-12:36

                                              مگر نمی دانستید مازندران در همه امور پیلوت انخاب می شود
                                              در تمام کارهای استانی و کشوری مازندران نقطه اول است
                                              پس مازندران :
                                              پارکینگ تاکسی ها برگشتی شد
                                              هر کس دردیار خود جای پا نداشته باشد در جای دیگر جولان می دهد
                                              طرف بخشدار یک شهر بود (... ) ایشان را از بخشداری گرفتند اومد تویک کارخانه خواست نگهبان شود از اونجایی که قبلا راننذه یکی از آقایون بود بجای نگهبانی شد مدیر پشتیبانی !!!!!!!!
                                              پس می شود نگهبان یک جارا بخشدار کرد یا بخشدار یک بخش را مدیر کل کرد
                                              سوادکوه هم جایی خوبه جهت آموزش و تمرین
                                              ولی در جایی خونده بودم یکی از مازندرانی به خراسان رفت این یکی به مازندران اومد این را میگن بده بستون اداری


                                            ©2013 APG.ir